οΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 S TRONIC
Σελίδα 1 από 1
οΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 S TRONIC
ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟ
Το γράμμα Άλφα και τον αριθμό 1 χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να δώσουμε έμφαση στην αξία κάποιου. Στην περίπτωση του νέου μικρού της Audi ο συνδυασμός του Α και του 1 ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα και τα προσόντα του αυτοκινήτου. Οδηγήσαμε το νέο Audi A1 με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,4 λίτρων και το εντυπωσιακό αυτόματο σειριακό κιβώτιο S Tronic.
Η πρώτη απόπειρα με το A2
δεν είχε τα αποτελέσματα που προσδοκούσε η Audi καθώς το 1999 η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, σε αμάξωμα και πλαίσιο ήταν …δυσκολοχώνευτη για τους οδηγούς που εκτός των άλλων για να το αποκτήσουν έπρεπε να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη καθώς η υψηλή τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε ανέβασε το κόστος παραγωγής και κατά συνέπεια η μη ανταγωνιστική τιμή αγοράς δεν έδωσε την ευκαιρία στο “μικρό” της Audi να αναδείξει τις ικανότητές του.
Το πάθημα έγινε μάθημα και …
αυτή τη φορά η γερμανική φίρμα αρκέστηκε στο να χρησιμοποιήσει το δοκιμασμένο δάπεδο που χρησιμοποιήθηκε στα VW Polo , Skoda Fabia και Seat Ibiza .Όμως το νέο μοντέλο ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες προτάσεις και δείχνει την υπεροχή του απλά με την εμφάνιση του που αν μη τι άλλο είναι ξεχωριστή. Φυσικά και στο εσωτερικό η απτή ποιότητα κατασκευής κάνει την διαφορά με τους υπόλοιπους …συγγενείς. Το μπροστινό τμήμα του αμαξώματος έχει τα «φυσιογνωμικά» χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων προτάσεων του κατασκευαστή. Όμως από εκεί και πέρα η οροφή υιοθετεί τα πρότυπα ενός καθαρόαιμου κουπέ με τα χαρακτηριστικά τόξα που σχηματίζονται να συμπληρώνουν την σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου. Τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED υπάρχουν σε …αφθονία στα μπροστινά και στα πίσω φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου όπως άλλωστε γίνεται και στα υπόλοιπα μοντέλα της Audi.
Το εσωτερικό παραπέμπει σε …
πολυτελέστερες προτάσεις με την πολύ καλή ποιότητα των πλαστικών του ταμπλό να σε κάνουν να μην δίνεις σημασία στο συντηρητικό σχεδιασμό του. Εντυπωσιακή είναι η αναδυόμενη οθόνη των 6,5 ιντσών με το ΜΜΙ και τις προηγμένες λειτουργίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που το συνοδεύουν. Η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανέστατη στα περιστροφικά χειριστήρια του ημι-αυτόματου κλιματισμού εκεί όπου στο παρελθόν υπήρχαν κάποια μικροπροβληματάκια. Το A1 διαθέτει τέσσερις ανεξάρτητες θέσεις και έναν χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 270 λίτρα και φτάνει με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων τα 920 λίτρα.
Τα καλύτερα έρχονται με …
το γύρισμα του κλειδιού στην μίζα και το ζωντάνεμα του γνωστού, από τη μέχρι σήμερα πορεία του στο A3, TFSI κινητήρα των 1,4 λίτρων. Αυτό το μηχανικό σύνολο δίνει πραγματικά τα ρέστα του με την απόδοση των υπερτροφοδοτούμενων 122 ίππων και των 200 Nm ροπής είναι συνεχώς διαθέσιμη μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Ανεξάντλητη δύναμη λοιπόν από χαμηλά αλλά και σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς κομπιάσματα και απότομα ξεσπάσματα. Ήρεμη δύναμη που κινεί με άνεση τα 1.000 και κάτι κιλά του “μικρού” Audi, γεγονός που αποδεικνύεται και από τις επιδόσεις. Ο 1.4 TFSI κινητήρας επιταχύνει το Α1 έως την ταχύτητα κίνησης σε αυτοκινητόδρομο σε 9.1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα κίνησής του είναι 200χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 5,4 λίτρα/100χλμ.
«Όλα τα λεφτά» όμως είναι…
το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic που συνδυάζει τα sport χαρακτηριστικά ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων με τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου 7 σχέσεων. Με τρείς επιλογές διαχείρισης, Normal, S και Manual, το επτατάχυτο S tronic καλύπτει όλες τις ανάγκες του οδηγού και συνδυάζει την άνεση και την ευκολία χρήσης ενός αυτόματου κιβωτίου με την αμεσότητα ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Οι αλλαγές των επτά σχέσεων γίνονται με αγωνιστικούς ρυθμούς αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό που προς το παρόν δεν έχει να επιδείξει ανάλογες προτάσεις. Σε τελική ανάλυση όταν πατάς το γκάζι έχεις την εντύπωση ότι τα άλογα είναι σαφώς περισσότερα και την ίδια στιγμή σκέπτεσαι τι μπορεί να κάνει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μόλις 1,4 λίτρων.
Την καλή εικόνα συμπληρώνει…
Η ασφαλής οδική συμπεριφορά του A1 με το ηλεκτρο-υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης να προσφέρει πού καλή πληροφόρηση. Οι σφικτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων δίνουν την κόμπακτ αίσθηση που επιζητάς στον δρόμο από ένα σπορ αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να διατηρούνται και τα απαραίτητα επίπεδα άνεσης των επιβατών. Το A1 είναι ευέλικτο και εύκολα διαχειρίσιμο από τον οδηγό ακόμη και όταν υπερβεί τα όρια εκεί δηλαδή που έρχονται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να διορθώσουν τα όποια λάθη που γίνονται είτε υπερεκτίμησης των ικανοτήτων οδηγού και αυτοκινήτου. Τα φρένα σταματούν τα A1 αντάξια των υπολοίπων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Και πάμε στο ζητούμενο που είναι …
η τιμή που ξεκινάει από τα 23950 ευρώ για την έκδοση Attraction που διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας . Αν τώρα σε κάποιους από εσάς φαίνονται πολλά απλά θα σας πούμε ότι με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο μικρό στο μάτι αλλά μεγάλο στο…δρόμο.
Παρόμοια θέματα
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ AUDI Q5 2.0 TFSI S-Tronic
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
» Νέο BMW X3
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
» BMW 1-Series 2012
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
» Νέο BMW X3
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
» BMW 1-Series 2012
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης