ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ AUDI Q5 2.0 TFSI S-Tronic
Σελίδα 1 από 1
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ AUDI Q5 2.0 TFSI S-Tronic
ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΚΥΡΟΣ
Crossover με την κωδική ονομασία Q5 και οι Γερμανοί ξανάρχονται με ένα τετρακίνητο όχημα που προσδίδει κύρος αλλά και σοβαρότητα στον ιδιοκτήτη του. Το νέο όπλο της Audi έχει εξαιρετικές ικανότητες εντός αλλά και εκτός δρόμου με σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από τις απλές καθαρές γραμμές Στο μέσο του επιβλητικού του «προσώπου» δεσπόζει η μεγάλη –σήμα κατατεθέν –μάσκα ψυγείου με τους τέσσερεις κύκλους και τα νικελένια φιλέτα να δίνουν τη νότα πολυτέλειας που πρέπει να διαθέτει ένα όχημα αυτής της κατηγορίας.. Η όλη εμφάνιση του παραπέμπει στο μεγαλύτερο Q7 με την διαφορά ότι είναι πιο σύγχρονη. Όσον αφορά τα νούμερα ο αεροδυναμικός συντελεστής 0,33 θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία του .Με μήκος 4,63 μ. πλάτος 1,88 μ. ύψος 1,653 μ. το Q5 χωρίς να είναι ένα «κτήνος» στον όγκο προκαλεί τον σεβασμό στον παρατηρητή.
«Βασιλεύει» η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής
στο εσωτερικό του εκεί όπου κυριαρχούν τα αφρώδη πλαστικά ακόμη και στα χαμηλά σημεία εκεί όπου οι εταιρείες βάζουν σκληρά πλαστικά με τον ίδιο χρωματισμό «ξεγελώντας» οδηγό και επιβάτες. Στα εντυπωσιακά του στοιχεία συγκαταλέγεται και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη όπου προβάλλονται όλες οι πληροφορίες του συστήματος πολυμέσων MMI που χρειάζεται όμως χρόνο εξοικείωσης για να μην έχετε δυσάρεστες επιπτώσεις στην στιγμιαία απόσπαση της προσοχής. Η αλήθεια είναι ότι τα δερμάτινα καθίσματα με τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις, τα ξύλινα φιλέτα, οι άνετοι για τους επιβάτες η πανοραμική τεράστια ηλιοροφή που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής μας μας έκανε να αισθανθούμε αρχοντικά. Το άνοιγμα και κλείσιμο της πόρτας του χώρου αποσκευών των 540 λίτρων γίνεται με ηλεκτρικό τρόπο μέσω των σχετικών δικοπτών.
Αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού …
με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,0 λίτρων τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού με σύστημα Audi Valvelift System που μεταβάλλει την βύθιση των βαλβίδων εξαγωγής .Τα 211 άλογα πουέχεις στην διάθεση σου από τις 4300-6000 σ.α.λ. «απογειώνουν» το βαρύ αμάξωμα των 1740 κιλών. Η ροπή των 35,7 kgm/1500-4200 σ.α.λ. σου δίνει δύναμη από χαμηλά χωρίς …κρεμάσματα ή ξεσπάσματα στο απότομο πάτημα του γκαζιού. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται μόλις σε χρόνο 7,2 δευτερόλεπτα ενώ είδαμε την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει με ευκολία ταχύτητα αυτόφωρου τα 220 χλμ./ώρα. Σε αυτές τις τιμές συνεισφέρει το εξαιρετικό αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων S-Tronic που μας εντυπωσίασε με τις γρήγορες ,ομαλές αλλαγές του.
Το σύστημα διεύθυνσης dynamic steering …
Είναι πλέον το αντίπαλο δέος του active steering της BMW με πολύ καλή πληροφόρηση και άμεση αντίδραση ακόμη στα πιο κλειστές κινήσεις των χεριών. Η ηλεκτρονική ανάρτηση διαθέτει τρείς ρυθμίσεις. Την Auto,την Intivintual όπου επικρατούν οι προσωπικές ρυθμίσεις και την Dynamic που ανάλογα την θέση που επιλέγεις έχιες και την ανάλογη οδική συμπεριφορά .Το Q5 στην άσφαλτο και διαθέτει τόσο καλή πρόσφυση στην άσφαλτο που κάνει αχρείαστο το ESP, παρουσιάζοντας μειωμένες κλίσεις στις στροφές χωρίς τις γνωστές τάσεις αδράνειας που τρομάζουν οδηγό και επιβάτες άλλα SUV στις απότομες αλλαγές πορείας.
Στην κίνηση εκτός δρόμου δεν…
τα βρήκαμε «μπαστούνια» καθώς είχαμε στην διάθεση μας προηγμένη τετρακίνηση με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έκαναν την ζωή μας εύκολη στις ανηφοριές καις τις κατηφοριές. Η τετρακίνηση έχει τρία μηχανικά διαφορικά με το μεσαίο περιορισμένης ολίσθησης Torsen να μοιράζει την ροπή σε 40% μπροστά και 60% πίσω. Όταν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης μεταφέρεται ποσοστό ροπής 65% μπροστά και πίσω ποσοστό ροπής 85% .Τα φρένα ανταποκρίθηκαν άμεσα σε όλη την διάρκεια της δοκιμής μας Για την απόκτηση όλων αυτών που ζήσαμε και θέλετε να ζήσετε χρειάζεστε 48000 ευρώ για την βασική έκδοση ,τιμή που ανεβαίνει ανάλογα με τα έξτρα που θέλετε να εξοπλίσετε το Q5 σας.
Παρόμοια θέματα
» οΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 S TRONIC
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Audi A4 1.8 TFSI - BMW 320i - Mercedes C180 Kompressor
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Audi A4 1.8 TFSI - BMW 320i - Mercedes C180 Kompressor
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης