ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
Σελίδα 1 από 1
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI TT 1,8 TFSI
ΠΡΟΣΙΤΟ ΚΑΙ …SUPER
Οι δύσκολοι οικονομικοί καιροί που περνάμε δεν άφησαν ασυγκίνητες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που ακόμη και στα super αυτοκίνητα τους φρόντισαν να τα κάνουν πιο προσιτά στους υποψήφιους αγοραστές. Η Audi πήρε το «σήμα κατατεθέν» της το TT και το εφοδίασε με έναν μικρότερο κινητήρα τον εξαιρετικό υπερτροφοδοτούμενο τον 1,8 λίτρων με τα 160 «ολοζώντανα» άλογα, κάνοντας πιο ελκυστικό σε αυτούς που το έχουν βάλει αμανάτι να το αποκτήσουν.
Είχε όλα τα φόντα…
να «φορέσει» μικρότερο κινητήρα καθώς το πλαίσιό του αποτελείται από αλουμίνιο κατά 69% και χάλυβα κατά 31%, με αποτέλεσμα τη συγκράτηση του βάρους του σε ικανοποιητικά επίπεδα. Το ΤΤ είναι μεγαλύτερο σε σχέση με τον προγονό του, κατά 137 χιλιοστά στο μήκος, 78 χιλιοστά στο πλάτος, με το μεταξόνιό του να έχει αυξηθεί 48 χιλιοστά. Αυτό βέβαια έχει ωα αποτέλεσμα την αύξηση των εσωτερικών χώρων χωρίς βέβαια να αλλάζει τα δεδομένα ότι είναι ένα αυτοκίνητο 2+2 θέσεων με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να φιλοξενήσουν δύο επιβάτες που το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα πρέπει να ασχολούνται με το…μπάσκετ. Από την άλλη πλευρά ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 290 λίτρων ανταποκρίνεται μια χαρά στις ανάγκες των δύο επιβατών.
Όμως το ΤΤ παίρνει την παρτίδα…
με την σχεδίαση του τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Εξωτερικά έχει το σχήμα ενός υπεραυτοκινήτου με εντυπωσιακό μπροστινό μέρος που «τρομάζει» τον οδηγό του μπροστινού οχήματος όταν βλέπει στον μεσαίο καθρέφτη του τα «αγριεμένα» φωτιστικά του να αναβοσβήνουν για να κάνει στην άκρη την ώρα της προσπέρασης. Και όταν γίνεται η προσπέραση εντυπωσιάζεται από το σφηνοειδές του σχήμα και το εξίσου εντυπωσιακό πίσω μέρος με την αεροτομή που ανοίγει είτε με επιλογή του οδηγού είτε αυτόματα πάνω από τα 120 χλμ./ώρα για ν’ αυξήσει την αρνητική άντωση, βελτιώνοντας κι άλλο το κράτημα του αυτοκινήτου
Και μια και μπήκαμε στον τομέα …
των «πατημάτων» του ΤΤ ο έλεγχός του είναι εύκολος, ενώ μια τάση υπερστροφής που την προκαλέσαμε διορθώθηκε από το καλό ESP. Το ΤΤ που οδηγούσαμε είχε την δυνατότητα επιλογής sport οδήγησης μέσω του σχετικού διακόπτη που σαφώς σκληραίνει την ανάρτηση ,μειώνει τις όποιες κλίσεις στις στροφές κάνοντας όμως και λιγότερο άνετο το αυτοκίνητο στις γνωστές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Σε τελική ανάλυση το στήσιμο του ΤΤ είναι αυτό που πρέπει για να έχεις την αίσθηση ενός ξεχωριστού σπορ αυτοκινήτου. Όσο για τα φρένα αυτά αποδείχθηκαν ακούραστα στην συνεχή χρήση καλύπτοντας τις ανάγκες και την δύναμη του κινητήρα. Το υπερτροφοδοτούμενο αξιόπιστο μηχανικό σύνολο με την βοήθεια του πολύ καλού 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων αποδίδει 160 ίππους στις 6200 σ.α.λ. και ροπή 250Nm από το…«ρελαντί» των 1500σ.α.λ. Αυτές οι τιμές φέρνουν την βελόνα του ταχύμετρου να ανεβαίνει εύκολα στο όριο ταχύτητας στα 226 χλμ./ώρα και τον οδηγό εύκολα στο… αυτόφωρο. Στα φανάρια κερδίζεις τους …αντιπάλους με χρόνο 7,2 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση ακολουθεί την οικονομική ανάγκη της εποχής και ανέρχεται σε 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ.
Σε όλη την διάρκεια της δοκιμής μας…
αισθανθήκαμε αρκετά «οδηγάρες» στην μπάκετ θέση οδήγησης που στηρίζει το σώμα σου κάνοντας να αισθάνεσαι «μέσα» στο αυτοκίνητο με το σχήμα του τιμονιού, που στο κάτω μέρος του είναι «κομμένο», να συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο τον σπορ χαρακτήρα του ΤΤ. Το σύστημα διεύθυνσης επιπλέον έχει καλή αίσθηση και πληροφόρηση. Και αφήσαμε για το τέλος το αυτονόητο δηλαδή την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τη σπορ σχεδίαση του εσωτερικού όπου χωρίς να υπάρχουν υπερβολές εντυπωσιάζεσαι από την όλη διαρύθμιση. Και πάμε σε ένα ακόμη ενδιαφέρον σημείο που είναι η τιμή που προκύπτει από τον χαμηλότερο κυβισμό. Με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που έχει όλα τα γνωστά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας οι τιμές ξεκινούν από τα 42350 ευρώ.
Παρόμοια θέματα
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ AUDI Q5 2.0 TFSI S-Tronic
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Audi A4 1.8 TFSI - BMW 320i - Mercedes C180 Kompressor
» οΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 S TRONIC
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Audi A4 1.8 TFSI - BMW 320i - Mercedes C180 Kompressor
» οΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ AUDI A1 S TRONIC
» BMW Z4 - Συνδιάζοντας Coupe και Cabrio στην Z4 H έκφραση της απόλαυσης.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης