Νέο BMW X3
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Νέο BMW X3
Η δεύτερη γενιά του best seller SAV της Βαυαρικής εταιρίας είναι εδώ και διαθέτει νέους αποδοτικότερους κινητήρες, σαφώς αυξημένους χώρους, μεγαλύτερη ασφάλεια, πιο επιθετική εμφάνιση από τον προκάτοχο του και φυσικά το γνωστό σύστημα τετρακίνησης της BMW, το xDrive.
Κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις:
xDrive20d με τετρακύλινδρο κινητήρα diesel εφοδιασμένο με τούρμπο και σύστημα ψεκασμού Common Rail αποδίδοντας 184 bhp και 380 Nm ροπής. Το 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 8.5 sec και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 210 km/h. Η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 14% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 5.6 l/100 km(εκπομπές CO2 149 g/km).
xDrive35i με εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης τριών λίτρων εφοδιασμένο με TwinPower Turbo, άμεσο ψεκασμό και VALVETRONIC, που αποδίδει 306 bhp και 400 Nm ροπής μεταξύ 1,200 and 5,000 rpm.Για το 0 -100 km απαιτούνται 5.7 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 km/h με κατανάλωση μόλις 8.8 l/100km (εκπομπές CO2 204g/km).Όλοι οι κινητήρες είναι προδιαγραφών EURO5.
Η νέα BMW X3 θέλοντας να διατηρηθεί στην κορυφή εφοδιάζεται με πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών όπως το σύστημα EfficientDynamics που συνδυάζει για πρώτη φορά το σύστημα Start Stop με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων(στάνταρ στην BMW X3 xDrive35i). Διαθέσιμο είναι επίσης το σύστημα Head-up Display που προβάλλει τις σημαντικότερες ενδείξεις στο οπτικό πεδίο του οδηγού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του και το Adaptive Cornering Headlights(κατευθυνόμενα φώτα στις στροφές), Επιπλέον το BMW ConnectedDrive επιτρέπει την απεριόριστη χρήση του Internet στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάνοντας την παραμονή στο εσωτερικό ακόμα πιο ευχάριστη.
Η ευελιξία και η σπόρ αίσθηση του νέου μοντέλου ενισχύθηκαν περαιτέρω αφού οι μηχανικοί της εταιρίας κατόρθωσαν να κατανείμουν το βάρος ιδανικά (50:50) ανάμεσα στον μπροστά και τον πίσω άξονα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ προσαρμόζονται συνεχώς στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και το οδηγικό στυλ του οδηγού προσφέροντας άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις. Όταν όμως χρειαστεί, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μέσω του Dynamic Control system. Αυτή η λειτουργία, πρώτη φορά διαθέσιμη σε μοντέλο X της BMW επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει μεταξύ των ρυθμίσεων “NORMAL”, “SPORT” και “SPORT+” από ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, επηρεάζοντας εκτός από την σκληρότητα των αμορτισέρ, την απόκριση του γκαζιού, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης , την παρεμβατικότητα του DSC και την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων στα αυτόματα κιβώτια.
Έχοντας να αντιμετωπίσει τα ομοεθνή GLK και Q5, η μάχη για την επικράτηση στην κατηγορία των πολυτελών SAV φαίνεται να έχει ανάψει για τα καλά.
Νέο BMW X3
BMW X3
Αρχικά η δεύτερη γενιά της X3 θα ξεκινήσει την εμπορική της καριέρα με δύο μηχανικά σύνολα. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι η xDrive35i με τους 306 ίππους και τα 400 Nm ροπής (0-100 χ.α.ω. σε 5,7 δλ./τελική 245 χ.α.ω./κατανάλωση 8,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και εκπομπές ρύπων CO2 στα 204 γρ./χιλιόμετρο). Η πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η xDrive 2.0d με 184 ίππους και 380 Nm ροπής (0-100 χ.α.ω. σε 8,5 δλ./τελική 210 χ.α.ω./κατανάλωση 5,6 λίτρα/100 χιλόμετρα/ρύποι CO2 στα 149 γρ./χιλιόμετρο). Από πλευράς κιβωτίων, η βενζινοκίνητη έκδοση θα διαθέτει αποκλειστικά το αυτόματο 8 σχέσεων, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα διατίθεται με χειροκίνητο 6 σχέσεων και εναλλακτικά με το αυτόματο 8 σχέσεων.
Οι διαστάσεις της νέας X3 είναι τα 4.648x1.881x1.661 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.810 χιλ. για το μεταξόνιο. Το βάρος της ξεκινά από τα 1.715 κιλά για την πετρελαιοκίνητη και από τα 1.805 κιλά για την βενζινοκίνητη έκδοση, ενώ το ύψος από το έδαφος σε κάθε περίπτωση είναι τα 212 χιλιοστά. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένοι, σε σχέση με το παρελθόν, με το πίσω κάθισμα να διαιρείται σε ποσοστό 40/20/40 και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να ξεκινά από τα 550 και να φτάνει έως τα 1.600 λίτρα. H διάθεση του αυτοκινήτου στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2010.
Οδηγούμε τη νέα BMW X3
H δεύτερη γενιά της X3 είναι πλέον πραγματικότητα. Το μεσαίο SUV του γερμανού κατασκευαστή παρουσιάζεται βελτιωμένο σε όλους τους τομείς, σε σχέση με το μοντέλο που αφήνει πίσω, ενώ η πρώτη εντύπωση είναι ότι μπορεί με άνεση να φλερτάρει την κορυφή της κατηγορίας. Ταξιδεύουμε στις Η.Π.Α. για την πρώτη επαφή.
To αυτοκίνητο έχει ύψος από το έδαφος 212 χιλιοστά, και στάνταρ την τετρακίνηση xDrive
Εσωτερικά η ποιότητα είναι κορυφαία όπως και η εργονομία
Το συνολικό μήκος της νέας X3 είναι τα 4.648 χιλ.
Οι χώροι σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένοι σε σχέση με το παρελθόν
Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 550 λίτρα και φτάνει έως τα 1.600 λίτρα
Η πρώτη γενιά της X3 παρουσιάστηκε το 2004, και έκτοτε το μοντέλο θεωρείται πρωτοπόρο στα SUV πολυτελείας. Μετά από συνολικά έξι χρόνια παραγωγής και 614.824 αντίτυπα, η δεύτερη γενιά είναι έτοιμη να πάρει τα σκήπτρα και να συνεχίσει το ιδιαίτερα επιτυχημένο (όσο και δύσκολο λόγω ανταγωνισμού) έργο της πρώτης X3.
Εμφάνιση/διαστάσεις
Μελετώντας κάθε τμήμα του αμαξώματος ξεχωριστά, εμπρός μπορεί κανείς να διακρίνει το καπό που κλίνει προς τη στρογγυλεμένη μάσκα, αλλά και τον πιο κομψό προφυλακτήρα. Στο πλάι διακρίνονται οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και οι απαραίτητες οριζόντιες νευρώσεις, που φέρει κάθε μοντέλο της BMW. Πίσω οι γραμμές και τα φωτιστικά θυμίζουν έντονα την X5, όμως είναι πιο στρογγυλεμένα και μοντέρνα.
Το νέο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις και ειδικά στο συνολικό μήκος, ενώ από πλευράς εμφάνισης προσεγγίζει πλέον ξεκάθαρα τα αισθητικά στοιχεία της μεγαλύτερης X5. Οι διαστάσεις της είναι τα 4.648x1.881x1.661 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.810 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ η διάμετρος στροφής του αυτοκινήτου είναι τα 11,9 μέτρα, με ρεζερβουάρ καυσίμου στα 67 λίτρα. Το βάρος της ξεκινά από τα 1.715 κιλά για την πετρελαιοκίνητη και από τα 1.805 κιλά για την βενζινοκίνητη έκδοση. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένοι, σε σχέση με το παρελθόν, με το πίσω κάθισμα να διαιρείται σε ποσοστό 40/20/40% και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να ξεκινά από τα 550 και να φτάνει έως τα 1.600 λίτρα.
Εσωτερικό
Εσωτερικά η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη, με ακόμη πιο ποιοτικά υλικά δίνοντας περισσότερη προσοχή ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ η εκτεταμένη χρήση δέρματος και ξύλου, της χαρίζει περισσότερη πολυτέλεια από κάθε άλλη φορά. Όπως σε κάθε μοντέλο της φίρμας, έτσι και εδώ το ταμπλό δεν κρύβει τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Η θέση οδήγησης κρίνεται από τις καλύτερες στην κατηγορία, όπως και η εργονομία των διακοπτών, ενώ για τη χρήση του iDrive απαιτείται χρόνος προσαρμογής.
Κινητήρες
Αρχικά το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα με δύο μηχανικά σύνολα. Ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου.
Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι η xDrive35i. O κινητήρας σε αυτή την περίπτωση είναι εξακύλινδρος σε σειρά, με τη χωρητικότητα στα 2.979 κ.εκ., χρήση διπλού υπερτροφοδότη, καθώς και άμεσου ψεκασμού και Valvetronic. Η απόδοση είναι οι 306 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής από τις μόλις 1.300 σ.α.λ.! Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 5,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 8,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 204 γρ./χιλιόμετρο.
Το δεύτερο μηχανικό σύνολο αφορά στην έκδοση xDrive20d, και όπως μαρτυρά το τελευταίο ψηφίο του είναι πετρελαιοκίνητο. Εδώ έχουμε τετρακύλινδρο μοτέρ, χωρητικότητας 1.995 κ.εκ., επίσης με τούρμπο (μεταβλητής γεωμετρίας), και τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Η απόδοση είναι οι 184 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή φτάνει τα 380 Nm από τις 1.750 έως τις 2.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 210 χ.α.ω. Η μέση τιμή για την κατανάλωση είναι τα 5,6 λίτρα/100 χιλόμετρα, ενώ οι ρύποι CO2 είναι τα 149 γρ./χιλιόμετρο. Οι τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης είναι ακριβώς ίδιες και για την αυτόματη έκδοση, με μόνη διαφορά στις εκπομπές ρύπων (147 γρ./χιλιόμετρο).
Οδική συμπεριφορά
Η άνεση και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά της νέας BMW Χ3. Το νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, σύστημα διεύθυνσης (για πρώτη φορά σε μοντέλο της σειράς X) είναι αξιόλογο σε αίσθηση και προσφέρει επαρκή πληροφόρηση για τον οδηγό. Ο κινητήρας με τους 306 ίππους προσδίδει πέραν του δέοντος ικανοποιητικές επιδόσεις και τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και είναι αποτελεσματικά. Εντυπωσιακά λειτουργεί και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση η οποία φιλτράρει με περισσότερη αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ως αποτέλεσμα οι κλίσεις στις στροφές περιορίζονται, ενώ την ίδια στιγμή η άνεση ανεβαίνει σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Η οδηγική απόλαυση είναι φυσικά «πανταχού παρούσα», ειδικά από τη στιγμή που η παρουσία της τετρακίνησης xDrive και του συστήματος DSC (Δυναμικός Έλεγχος της Ευστάθειας) εγγυώνται σχεδόν πλήρη πρόσφυση σε κάθε στροφή.
Τετρακίνηση
Η μόνιμη τετρακίνηση xDrive της BMW εφοδιάζει και αυτή τη γενιά της X3. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για να μεταβάλει συνεχώς την κατανομή της ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ παράλληλα συνεργάζεται και με το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου της Ευστάθειας (DSC), ώστε να εξουδετερωθεί άμεσα οποιαδήποτε τάση υπερστροφής ή υποστροφής. Προαιρετικά, η BMW προσφέρει το σύστημα Performance Control, το οποίο διαθέτει ένα διαφορικό στον πίσω άξονα, που μοιράζει τη ροπή μεταξύ και των δύο τροχών, ώστε να επιτευχθεί ακόμη υψηλότερη πρόσφυση. Το ύψος από το έδαφος είναι τα 212 χιλιοστά, ενώ διατίθεται και σύστημα HDC (Hill Descent Control) το οποίο ρυθμίζεται από τον οδηγό μεταξύ 8-25 χ.α.ω. και βοηθά κατά την κίνηση σε απότομες ανωφέρειες/κατωφέρειες ελέγχοντας την ταχύτητα του οχήματος χωρίς ο οδηγός να καταφεύγει σε φρένο ή γκάζι.
Η νέα BMW X3 θα λανσαριστεί στη χώρα μας στις αρχές του 2011, με τιμή γύρω στις 60.000 ευρώ.
Νέα BMW X3
Στοχεύοντας μόνο στην κορυφή, η νέα BMW X3 προσθέτει την πολύ καλή άνεση, την εσωτερική ευρυχωρία και τη χαμηλότερη κατανάλωση στα γνώριμα πλεονεκτήματα της ενδιαφέρουσας οδικής συμπεριφοράς, της υψηλής ασφάλειας και της πολύ καλής ποιότητας.
Η νέα BMW X3
Ολοκληρωμένη όσο ποτέ η νέα BMW X3
To αυτοκίνητο έχει ύψος από το έδαφος 212 χιλιοστά, και στάνταρ την τετρακίνηση xDrive
Εσωτερικά η ποιότητα είναι κορυφαία όπως και η εργονομία
Η δεύτερη γενιά της BMW X3 μόλις παρουσιάστηκε επίσημα στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού και αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους.
Το νέο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, σε σχέση με τον προκατοχό του και ειδικά στο μήκος, ενώ από πλευράς εμφάνισης προσεγγίζει πλέον ξεκάθαρα τα αισθητικά στοιχεία της μεγαλύτερης X5. Αυτές είναι τα 4.648x1.881x1.661 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.810 χιλ. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση είναι αυξημένοι, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ αυτός των αποσκευών ξεκινά από τα 550 και να φτάνει έως τα 1.600 λίτρα. Εσωτερικά η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη, με ακόμη πιο ποιοτικά υλικά δίνοντας περισσότερη προσοχή ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ η εκτεταμένη χρήση δέρματος και ξύλου, της χαρίζει περισσότερη πολυτέλεια από κάθε άλλη φορά.
Ο μοναδικός βενζινοκινητήρας που το εξοπλίζει (αρχικά) είναι ο τρίλιτρος εξακύλινδρος στην έκδοση xDrive35i. Αυτός κάνει χρήση διπλού υπερτροφοδότη, καθώς και άμεσου ψεκασμού και Valvetronic. Η απόδοση είναι οι 306 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής από τις μόλις 1.300 σ.α.λ.! Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 5,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 8,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 204 γρ./χιλιόμετρο.
Η άνεση και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης χαρακτηρίζουν την οδική συμπεριφορά της νέας BMW Χ3. Το νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο, σύστημα διεύθυνσης (για πρώτη φορά σε μοντέλο της σειράς X) είναι αξιόλογο σε αίσθηση και προσφέρει επαρκή πληροφόρηση για τον οδηγό. Η μόνιμη τετρακίνηση xDrive της BMW εφοδιάζει και αυτή τη γενιά της X3. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη για να μεταβάλει συνεχώς την κατανομή της ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα. Το ύψος από το έδαφος είναι τα 212 χιλιοστά, ενώ διατίθεται και σύστημα HDC (Hill Descent Control) το οποίο ρυθμίζεται από τον οδηγό μεταξύ 8-25 χ.α.ω. και βοηθά κατά την κίνηση σε απότομες ανωφέρειες/κατωφέρειες ελέγχοντας την ταχύτητα του οχήματος χωρίς ο οδηγός να καταφεύγει σε φρένο ή γκάζι. Η νέα BMW X3 θα λανσαριστεί στη χώρα μας στις αρχές του 2011, με τιμή γύρω στις 60.000 ευρώ.
Απ: Νέο BMW X3
Ωραια οπισθια! η μασκα ομως ειναι πολυ καθετα τοποθετημενη για τα γουστα μου,ουτε το γεγονος οτι ο προφυλακτηρας ειναι σε προφιλ ενα με την μασκα, οτι πρεπει δηλαδη με την πρωτη επαφη να πρεπει να βαζεις βαθεια το χερι στη τσεπη.
και το τελειωμα στα φλας των προβολεων θα μπορουσ ενα ειναι πιο κομψο,αυτο μου θυμιζει ασιατικα μοντελα.
και το τελειωμα στα φλας των προβολεων θα μπορουσ ενα ειναι πιο κομψο,αυτο μου θυμιζει ασιατικα μοντελα.
swartz- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :
Απ: Νέο BMW X3
για μενα... χαλια... μα χαλια μουτρα.....
billakos- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 143
Ηλικία : 40
Τόπος : kilkis
Μοντέλο BMW : e46 coupe...
Country :
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης