Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE

Πήγαινε κάτω

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE Empty ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Τετ Σεπ 01, 2010 7:02 pm

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE Bmwx11300x199

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE Bmwx13300x198

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE Thumbphp

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

Όταν πρωτοείδαμε τη νέα BMW X1 εντυπωσιαστήκαμε από την εμφάνιση της και ταυτόχρονα αναρωτηθήκαμε ποιος είναι ο αντίπαλος της καθώς δεν ξέρεις σε ποια κατηγορία να την τοποθετήσεις. Καθώς είναι μικρότερη από την X3 και από πλευράς ονομασίας δεν μπορείς να την βάλεις αντίπαλη με το Audi Q5 ενώ θα ήταν άδικο να την συγκρίνεις με το VW Tiquan ή το Toyota RAV4.Άρα θα πρέπει να «ανησυχεί» όταν εμφανιστεί το 2011 το νέο Audi Q3. Συνεπώς δικαιολογημένα με βάση και τα υπόλοιπα προσόντα της θα λέγαμε ότι είναι μοναδική.

Η BMW την ονομάζει …

SAV (Activity έναντι Utility των SUV) και διευκρινίζει ότι δεν είναι μια μικρή Χ3 ή μια «ψηλωμένη» τριάρα αλλά ένα νέο μοντέλο. Από πλευράς διαστάσεων (4,45 μ. μήκος) μπαίνει ακριβώς στη μικρομεσαία κατηγορία ενώ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά όπως οι μεγάλοι τροχοί, τα πλαστικά προστατευτικά και η χαμηλή μάσκα, το φέρνουν πιο κοντά στην εμφάνιση ενός Crossover . Η απόσταση από το έδαφος των 19,4 αλλά και η απουσία επιπλέον όγκου στο χώρο αποσκευών την κάνουν να μοιάζει με SUV. Μπροστά υπάρχει η αισθητική που είδαμε για πρώτη φορά στη νέα 7άρα με τα φουσκωμένα, τετράγωνα «νεφρά» στη-σήμα κατατεθέν-μάσκα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα που έχουν σχήμα L. Στο «σώμα» της X1 ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές που προσδίδουν έναν δυναμισμό που αρμόζει απόλυτα στον χαρακτήρα της βαυαρικής εταιρείας.

Δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο…

από το εσωτερικό μιας BMW, παρά μόνο την άψογη ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης ,την οδηγοκεντρική σχεδίαση του μοντέρνου αλλά …σοβαρού ταμπλό, τα όμορφα όργανα με τις καθαρές αριθμοσειρές και φυσικά την πολυτέλεια που τονίζεται με τις δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες. Την ίδια στιγμή εντυπωσιάζει η μεγάλη έγχρωμη οθόνη όπου προβάλλονται όλες οι πληροφορίες του αυτοκινήτου μέσω του γνωστού περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κονσόλας. H θέση οδήγησης είναι επιπέδου BMW και «αγκαλιάζει» τον οδηγό ενώ οι χώροι για τους επιβάτες χωρίς να είναι κορυφαίοι είναι ανάλογοι της 3άρας. Πέρα από τις πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 40/20/40, για να «αποκαλύψουν» ένα χώρο αποσκευών που από τα 420 λίτρα από την κανονική διαμόρφωση φτάνουν τα 1350 λίτρα .

Η «καρδιά» της Χ1 χτυπάει…

Στους ρυθμούς του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρας που αποδίδει 258 άλογα στις 6600 σ.α.λ. με την ροπή των 310 Nm/2600-3000 σ.α.λ. Σε κάθε βαθύ πάτημα του ποδιού στο γκάζι με την βοήθεια του σειριακού αυτόματου εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων στην θέση Sport, η Χ1 «σκάβει» με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα .Οι ρυθμοί επιτάχυνσης είναι καταιγιστικοί κάτι που σου ανεβάζει την αδρεναλίνη αλλά και την διάθεση. Στο δρόμο τα 194 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος δεν εμποδίζουν την Χ1 να συμπεριφερθεί σαν μια πραγματική, επιβατική BMW. Το σύστημα διεύθυνσης έχει άμεση απόκριση στις επιθυμίες του οδηγού εξαιρετική πληροφόρηση για την θέση των τροχών στο δρόμο , ενώ η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά και το άκαμπτο αμάξωμα μειώνει στο ελάχιστο την κλίση στις στροφές. Τα φρένα άμεσα και αποτελεσματικά συμπληρώνουν το πακέτο ασφαλείας που συναντάς στα αυτοκίνητα της BMW.

Κωδική ονομασία xDrive…

για ένα από τα αποδοτικότερα ηλεκτρονικά συστήματα τετρακίνησης με την κίνηση να μεταδίδεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς σε ποσοστό 40 εμπρός -60 πίσω, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη. Ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου ο συμπλέκτης μπορεί να μεταφέρει ακόμη και όλη τη ροπή στον άξονα με την περισσότερη πρόσφυση, ενώ, αν κάποιος τροχός αρχίζει να σπινάρει, το DSC κάνει εμφανή την παρουσία του για να τον φρενάρει έχοντας τον ρόλο του «ηλεκτρονικού» μπλοκέ διαφορικό». Το DTC ανεβάζει τα όρια επέμβασης του DSC, δίνοντας την ευκαιρία στον οδηγό να ξεκινήσει χωρίς σπιναρίσματα όπου υπάρχει χιόνι ή άμμος. ABS, Dynamic Brake Control ,Cornering Brake Control, DTC (Dynamic Traction Control)σου κάνουν την ζωή εύκολη αλλά και ασφαλή.

Η Χ1 μας κέρδισε με τα …

πλεονεκτήματα και τις αρετές της και αν αφήσεις στην άκρη το θέμα των κυβικών που είναι απαγορευτικά για την χώρα μας νομίζουμε ότι τα 55600 ευρώ που απαιτούνται για την αγορά της είναι ανάλογα των προσόντων και του εξοπλισμού της.
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ BMW X1 28XDRIVE Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης