Η νέα BMW 6 Convertible!
+2
Bmw_E30
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Η νέα BMW 6 Convertible!
Η νέα ανοικτή έκδοση της σειράς 6 της BMW
Χρησιμοποιεί μαλακή οροφή που χρειάζεται 19 δλ. για να ανοίξει και 24 δλ. για να κλείσει
Το μήκος του μοντέλου φτάνει τα 4.894 χιλ. με επαρκή χώρους για τέσσερις επιβάτες
Το αμάξωμα είναι 2+2 θέσεων ενώ η ποιότητα κυμαίνεται σε κορυφαίο επίπεδο
Γνώριμης σχεδίασης το εσωτερικό, ενώ η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό μπορεί να είναι 7 ή 10,2 ιντσών!
Ο χώρος των αποσκευών είναι τα 300 ή 350 λίτρα ανάλογα με το αν η οροφή είναι ανοικτή ή όχι
Σημασία στη λεπτομέρεια: η κάμερα οπισθοπορείας βρίσκεται κάτω από το σήμα της BMW!
Η νέα ανοικτή έκδοση της σειράς 6 μόλις παρουσιάστηκε. Το αυτοκίνητο έχει διάταξη 2+2 θέσεων και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τις: 640i, 650i με τους γνωστούς 6κύλινδρους και 8κύλινδρους κινητήρες. Η οροφή είναι μαλακή ενώ ο αποθηκευτικός χώρος είναι τα 300/350 λίτρα ανάλογα με το που αυτή βρίσκεται.
Το μοντέλο του οποίου τις πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες σας έχουμε ήδη παρουσιάσει από τον Σεπτέμβριο είναι πλέον γεγονός. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.894x1.894x1.365 για ΜxΠxΥ, και 2.855 χιλ. για το μεταξόνιο. Το βάρος του μοντέλου ξεκινά από τα 1.840 κιλά για την 640i, ενώ ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 300 λίτρα και φτάνει στα 350 ανάλογα με το αν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή. Η τελευταία είναι μαλακή, και χρειάζεται 19 δλ. για να ανοίξει και 24 δλ. για να κλείσει, ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει έως τα 40 χ.α.ω. Εσωτερικά η πολυτέλεια βρίσκεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα στα οποία μας έχει συνηθίσει η φίρμα, με κύριο χαρακτηριστικό του οδηγοκεντρικού ταμπλό τη μεγάλη οθόνη αφής μεγέθους 7 ή 10,2 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) που φιλοξενεί τις ενδείξεις των περισσοτέρων λειτουργιών του οχήματος (iDrive, Navigation κ.λ.π).
Ο κινητήρας της 640i είναι ο γνωστός διτούρμπινος τρίλιτρος και εξακύλινδρος σε σειρά, με την απόδοση στους 320 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και τη ροπή στα 450 Nm από τις 1.300 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 7,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 185 γρ./χιλιόμετρο.
Το μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί η 650i είναι το γνωστό V8 των 4,4 λίτρων που επίσης με δύο τούρμπο αποδίδει 407 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,0 δλ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται και εδώ ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω., ενώ η κατανάλωση είναι τα 10,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 249 γρ./χιλιόμετρο. Εδώ δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι και οι δύο εκδόσεις θα χρησιμοποιούν το αυτόματο Steptronic κιβώτιο με τις 8 σχέσεις. Στην Αμερική η διάθεση του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2011.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Δευ Νοε 22, 2010 10:38 pm, 1 φορά
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
Πσσσσ τι μωρό είναι αυτό???/ Κουκλίιιιιιιι!!!
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
εερε κ τους ειπα να μην το βγαλουνε φωτογραφειες τωρα θα με ζαλιζουνε
(πολη καλο το αργαλιο αυτο θα ειναι το παρα,παρα,παρα,παρα,παρα επωμενο αμαξη μου δηλαδει σε καμια 20 χρονια )
(πολη καλο το αργαλιο αυτο θα ειναι το παρα,παρα,παρα,παρα,παρα επωμενο αμαξη μου δηλαδει σε καμια 20 χρονια )
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
Φοβερο εργαλειο.....πολλα λεφτα, αλλα τα αξιζει το ατιμο...
tsiggeE39- Moderator
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2046
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονικη
Μοντέλο BMW : E39
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
H BMW δεν επέλεξε την ηλιόλουστη Καλιφόρνια για να κάνει τα επίσημα αποκαλυπτήρια της ολοκαίνουργιας ανοικτής Σειράς 6 αλλά έδωσε πληροφορίες και μια τεράστια gallery φωτογραφιών ώστε να μας ενημερώσει για το νέο της αυτοκίνητο.
Βασισμένη στην 6 Series Concept η ανοικτή έκδοση της νέας Σειράς 6 είναι κατά 74mm μακρύτερη, 39 mm βραδύτερη, και 9mm κοντύτερη από την προηγούμενη γενιά και διαθέτει μακρύ καπό, την χαρακτηριστική νέα γρίλια της BMW, φώτα Xenon, LED φώτα ομίχλης, ζάντες 18″ (19″ στην έκδοση 650i). Η μαλακή υφασμάτινη οροφή έχει πλέον ένα νέο μηχανισμό ο οποίος μπορεί να την ανοίξει σε 19″ και να την κλείσει σε 24″, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 40 χλμ/ώρα. Χάρη στις νέες διαστάσεις, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο ενώ αυξήθηκε και ο χώρος αποσκευών στα 350 λίτρα (300 με την οροφή κατεβασμένη).
Στο εσωτερικό, διαθέτει καλύτερης ποιότητα υλικά από την πρώτη γενιά, ενώ το ταμπλό είναι στραμμένο προς τον οδηγό. Ξεχωρίζουν οι δερμάτινες Nappa επενδύσεις (στον επιπλέον εξοπλισμό είναι διαθέσιμο το σύστημα SunReflective Technology), η οθόνη 10.2″, τα 16 ηχεία της Bang & Olufsen, τα ξύλινα και τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά δίνοντας την luxury εικόνα που αρμόζει σε μια BMW.
Αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις με 2 κινητήρια σύνολα. Η 640i θα εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο σε σειρά, turbo 3.0λιτρο κινητήρα απόδοσης 320 ίππων με 45 κιλά ροπής που της επιτρέπει να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η έκδοση 650i εφοδιάζεται με τον 4.4 λίτρων V8 turbo κινητήρα απόδοσης 407 ίππων με 60 κιλά ροπής. Τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 5.0 δευτερόλεπτα ενώ και εδώ, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Υπάρχουν δύο διαθέσιμα κιβώτια, το 6-τάχυτο χειροκίνητο και το αυτόματο 8-τάχυτο το οποίο σε μερικές χώρες όπως η Αγγλία θα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Για να βελτιωθεί η οδηγική της συμπεριφορά, οι άνθρωποι της BMW εφοδίασαν την ανοικτή Σειρά 6 με μία προηγμένη αλουμινένια ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Φυσικά από τεχνολογικής πλευράς, το σύστημα Dynamic Damper Control βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το Active Roll Stabilization, το οποίο βελτιώνει το κράτημα στις στροφές, στον επιπλέον.
Διαθέσιμο επιπλέον είναι και το Integral Active Steering system το οποίο συνδυάζεται με τον Active Steering system του μπροστά άξονα και διαθέτει έναν πίσω άξονα ο οποίος στρίβει ελάχιστα ώστε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και την ευελιξία στο παρκάρισμα και στην οδήγηση εντός πόλεως.
Ντεμπούτο αναμένεται να κάνει στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Μάρτιο του 2011 (όπου αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης). Τεράστια photogallery και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.
Περισσοτερες φωτο εδω:
Βασισμένη στην 6 Series Concept η ανοικτή έκδοση της νέας Σειράς 6 είναι κατά 74mm μακρύτερη, 39 mm βραδύτερη, και 9mm κοντύτερη από την προηγούμενη γενιά και διαθέτει μακρύ καπό, την χαρακτηριστική νέα γρίλια της BMW, φώτα Xenon, LED φώτα ομίχλης, ζάντες 18″ (19″ στην έκδοση 650i). Η μαλακή υφασμάτινη οροφή έχει πλέον ένα νέο μηχανισμό ο οποίος μπορεί να την ανοίξει σε 19″ και να την κλείσει σε 24″, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 40 χλμ/ώρα. Χάρη στις νέες διαστάσεις, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο ενώ αυξήθηκε και ο χώρος αποσκευών στα 350 λίτρα (300 με την οροφή κατεβασμένη).
Στο εσωτερικό, διαθέτει καλύτερης ποιότητα υλικά από την πρώτη γενιά, ενώ το ταμπλό είναι στραμμένο προς τον οδηγό. Ξεχωρίζουν οι δερμάτινες Nappa επενδύσεις (στον επιπλέον εξοπλισμό είναι διαθέσιμο το σύστημα SunReflective Technology), η οθόνη 10.2″, τα 16 ηχεία της Bang & Olufsen, τα ξύλινα και τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά δίνοντας την luxury εικόνα που αρμόζει σε μια BMW.
Αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις με 2 κινητήρια σύνολα. Η 640i θα εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο σε σειρά, turbo 3.0λιτρο κινητήρα απόδοσης 320 ίππων με 45 κιλά ροπής που της επιτρέπει να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η έκδοση 650i εφοδιάζεται με τον 4.4 λίτρων V8 turbo κινητήρα απόδοσης 407 ίππων με 60 κιλά ροπής. Τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 5.0 δευτερόλεπτα ενώ και εδώ, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Υπάρχουν δύο διαθέσιμα κιβώτια, το 6-τάχυτο χειροκίνητο και το αυτόματο 8-τάχυτο το οποίο σε μερικές χώρες όπως η Αγγλία θα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Για να βελτιωθεί η οδηγική της συμπεριφορά, οι άνθρωποι της BMW εφοδίασαν την ανοικτή Σειρά 6 με μία προηγμένη αλουμινένια ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Φυσικά από τεχνολογικής πλευράς, το σύστημα Dynamic Damper Control βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το Active Roll Stabilization, το οποίο βελτιώνει το κράτημα στις στροφές, στον επιπλέον.
Διαθέσιμο επιπλέον είναι και το Integral Active Steering system το οποίο συνδυάζεται με τον Active Steering system του μπροστά άξονα και διαθέτει έναν πίσω άξονα ο οποίος στρίβει ελάχιστα ώστε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και την ευελιξία στο παρκάρισμα και στην οδήγηση εντός πόλεως.
Ντεμπούτο αναμένεται να κάνει στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Μάρτιο του 2011 (όπου αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης). Τεράστια photogallery και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.
Περισσοτερες φωτο εδω:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2010/11/18/2011-bmw-6-series-cabrio-revealed/
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
Τι λετε αμα παραγγιλουμε ενα για καθε μελος ,σαν CLUB θα μας κανει η BMW καλη τιμη?
Ποιος θα μπορουσε να ρωτησει?
Να και μια υφασματινη οροφη *******(7 αστερων) αυτο ειχα χρονια να το δω.
Ποιος θα μπορουσε να ρωτησει?
Να και μια υφασματινη οροφη *******(7 αστερων) αυτο ειχα χρονια να το δω.
swartz- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
Επιτέλους , μπράβο στην BMW . Αυτό το "κάρο" το αγάραζα πολυ άνετα σε σχέση με αντίστοιχα άλλα . Ειδικά εξωτερικά δίνει ρέστα. Φανταστείτε το και με κανένα πακέτο προφυλακτήρων ... Ποσο μάλλον απο βελτιωτική εταιρία ( βλέπε HARTGE κτλ )
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
swartz έγραψε:Τι λετε αμα παραγγιλουμε ενα για καθε μελος ,σαν CLUB θα μας κανει η BMW καλη τιμη?
Ποιος θα μπορουσε να ρωτησει?
Να και μια υφασματινη οροφη *******(7 αστερων) αυτο ειχα χρονια να το δω.
Θα μας κανουνε γυρος το 50% εκπτωση.Εγω μεσα ειμαι.
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
άμα γίνεται να το παλέψουμε για λίγη έκπτωση ακόμα ?!! αλλά και με το 50% συμβιβάζομαι.
Μέσα και εγώ.
Μέσα και εγώ.
swartz- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :
Απ: Η νέα BMW 6 Convertible!
Παρουσιάστηκε στο Los Angeles, έρχεται το 2011
Σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτότυπου 6 Coupe στο Παρίσι, η BMW λάνσαρε στην έκθεση του Los Angeles την Cabrio έκδοση της νέας Σειράς 6. Η δυναμική αισθητική της Coupe διατηρείται και στην κομψή σιλουέτα της Cabrio, με το μακρύ εμπρός καπό, τα πίσω φώτα σχήματος L και την μαλακή οροφή που εξαφανίζεται εντελώς όταν ανοίγει να αποτελούν τα κυρίαρχα σχεδιαστικά στοιχεία. Την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνει είτε ένας 4.4 V8 με ισχύ 407 ίππων και ροπή 600 Nm (BMW 650i), είτε ένας 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά με τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 320 PS και 450 Nm (BMW 640i). Οι επιδόσεις είναι και στις δύο περιπτώσεις πολύ καλές και συνδυάζονται με –αναλογικά πάντα- χαμηλές εκπομπές CO2: 0-100 km/h σε 5,0 και 5,7 sec και εκπομπές CO2 249 και 185 g/km για τις 650i και 640i αντίστοιχα. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν πακέτο τεχνολογίας EfficientDynamics το οποίο περιλαμβάνει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ ειδικά στην περίπτωση της 640i ο 6κύλινδρος κινητήρας διαθέτει σύστημα Start-Stop. Η νέα Σειρά 6 Cabrio είναι μεγαλύτερη από το τωρινό μοντέλο, με το μήκος της να φτάνει τα 4,9 m. Το 2+2 πολυτελές εσωτερικό, τέλος, συνδυάζεται με χώρο αποσκευών 350 lt που γίνεται 300 lt όταν ανοίξει η οροφή.
Σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτότυπου 6 Coupe στο Παρίσι, η BMW λάνσαρε στην έκθεση του Los Angeles την Cabrio έκδοση της νέας Σειράς 6. Η δυναμική αισθητική της Coupe διατηρείται και στην κομψή σιλουέτα της Cabrio, με το μακρύ εμπρός καπό, τα πίσω φώτα σχήματος L και την μαλακή οροφή που εξαφανίζεται εντελώς όταν ανοίγει να αποτελούν τα κυρίαρχα σχεδιαστικά στοιχεία. Την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνει είτε ένας 4.4 V8 με ισχύ 407 ίππων και ροπή 600 Nm (BMW 650i), είτε ένας 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά με τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 320 PS και 450 Nm (BMW 640i). Οι επιδόσεις είναι και στις δύο περιπτώσεις πολύ καλές και συνδυάζονται με –αναλογικά πάντα- χαμηλές εκπομπές CO2: 0-100 km/h σε 5,0 και 5,7 sec και εκπομπές CO2 249 και 185 g/km για τις 650i και 640i αντίστοιχα. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν πακέτο τεχνολογίας EfficientDynamics το οποίο περιλαμβάνει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ ειδικά στην περίπτωση της 640i ο 6κύλινδρος κινητήρας διαθέτει σύστημα Start-Stop. Η νέα Σειρά 6 Cabrio είναι μεγαλύτερη από το τωρινό μοντέλο, με το μήκος της να φτάνει τα 4,9 m. Το 2+2 πολυτελές εσωτερικό, τέλος, συνδυάζεται με χώρο αποσκευών 350 lt που γίνεται 300 lt όταν ανοίξει η οροφή.
Οδηγούμε τη νέα BMW 6 Convertible
Πρόκειται για ένα ακριβό ανοιχτό avantgarde δημιούργημα, το οποίο, όταν με το καλό φτάσει στα μέρη μας μέχρι την άνοιξη, θα κοστίζει πάνω από 150.000 ευρώ. Αυτό από μόνο του δημιουργεί αυξημένες απαιτήσεις, καθώς εκτοξεύει την ανοιχτή καινούρια 6άρα στη λίγκα των ονειρικών αυτοκινήτων. Και φυσικά το νέο μοντέλο δικαιώνει μια χαρά τις προσδοκίες σε όλα τα επίπεδα.
Η εμφάνισή της είναι λιτή και προσγειωμένη, αλλά φυσικά και εντυπωσιακή λόγω μεγάλων διαστάσεων, αφού λεπτομέρειες όπως τα καθηλωτικά πίσω φώτα «απλώνονται» μια χαρά στην πολύ φαρδιά σιλουέτα. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά τοποθετήθηκε κάποιος, μπροστά της η παλιά 6άρα δείχνει ως και μπανάλ. Από εκεί και πέρα, η 650ι που οδηγήσαμε, με το 4,4λιτρο μοτέρ V8 με τεχνολογία TwinPower Turbo, άμεσο ψεκασμό καυσίμου, 407 άλογα και 600 Nm ροπής είναι τόπο εντυπωσιακή όσο τα νούμερά της. Και ίσως τα 5.0 δλ. για το 0-100 ή τα 250 χλμ./ώρα τελικής να μην είναι μοναδικά νούμερα όσο η υπόσχεση της BMW για 10,7 λ./100 χλμ. μέση κατανάλωσης, με τη βοήθεια και της δέσμης οικολογικών μέτρων Efficient Dynamics. Στην πράξη η λειτουργία του συνόλου είναι smooth και φυσικά αποδοτική σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ εξαιρετική είναι η συνεργασία με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ προσφέρει 11% περισσότερη δύναμη και 2% περισσότερη κατανάλωση σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθίσταται. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ δεν επιτρέπει ποτέ στο αυτοκίνητο να εκραγεί, αφού υιοθετεί τη συγκρατημένη cruiser προσέγγιση που ακολουθεί και όλο το αυτοκίνητο.
Το οποίο μέσω του Adaptive Drive αλλάζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του τιμονιού, του γκαζιού και του DSC, σε 4 modes από Comfort μέχρι Sport+ ανάλογα τις διαθέσεις και τις συνθήκες του δρόμου. Άλλωστε το Integral Active Steering, που τοποθετείται σε αυτοκίνητο της κατηγορίας για πρώτη φορά, κάνει τα μαγικά του επιτρέποντας και την αντίθετη ή με την ίδια φορά κίνηση των πίσω τροχών, σε σχέση με τους μπροστά, ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το γρανιτένιο πλαίσιο της ανοιχτής 6άρας, οριοθετούν μια Gran Tourismo οδηγική εμπειρία, με αθλητική ευελιξία για τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου, ακρίβεια στο τιμόνι, εξαιρετική διαχείριση των ανωμαλιών και από την ανάρτηση και από το πλαίσιο και, φυσικά, ελεγχόμενα σπορ διάθεση, όποτε μπουν για λίγο στην άκρη τα ηλεκτρονικά και επιχειρηθεί το παιχνίδι με την πίσω κίνηση και την περίσσεια δύναμη.
Ακόμα ένα χαρακτηριστικό του αυτοκίνητου είναι και η λεπτή, υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, που λειτουργεί και εν κινήσει μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα, ενώ διαθέτει ένα ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω τζάμι για να ανανεώνεται ο αέρας στο εσωτερικό ακόμα και όταν είναι κλειστή. Η ποιότητα της είναι υποδειγματική, όπως και η προστασία που προσφέρει από τα στοιχεία της φύσης. Θα μπορούσε να πιστέψει κανείς ότι είναι και μεταλλική. Άλλωστε αυτό είναι το θέμα και για το υπόλοιπο εσωτερικό και το αυτοκίνητο εν γένει. Κορυφαίο σε φινίρισμα και προσοχή στη λεπτομέρεια, με σπορτίφ διάθεση σχεδιαστικά (αφού η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό), άψογο εργονομικά (ειδικά με τη 10άρα προαιρετική οθόνη στο κέντρο) αλλά και φιλικό, χωροταξικά, για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Φυσικά από μέσα δε λείπει τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, από τα δερμάτινα καθίσματα με τεχνολογία απαγωγής της θερμοκρασίας, τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με convertible mode και τα 4 ενεργά προσκέφαλα, μέχρι τα νέα συστήματα infotainment, το head up display με έγχρωμα γραφικά, την πανοραμική κάμερα και το Night Vision με σύστημα αναγνώρισης πεζών.
Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στη Γερμανία δίπλα στις 5άρες και τις 7άρες, θα παρουσιαστεί επίσημα στην κουπέ (ακόμα πιο όμορφη) εκδοχή του, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ θα αποτελέσει τη βάση για το 4θυρο κουπέ της εταιρείας (γιατί τα Α7 και CLS πρέπει επιτέλους να αποκτήσουν ένα Βαυαρό αντίπαλο). Και αν αναρωτιέστε γιατί παρουσιάστηκε πρώτα η κάμπριο 6άρα, είναι γιατί η BMW θέλει να προλάβει το καλοκαίρι στις αγορές που την ενδιαφέρουν. Όλα στρατηγικά σχεδιασμένα, όπως και στο νέο μοντέλο.
Η εμφάνισή της είναι λιτή και προσγειωμένη, αλλά φυσικά και εντυπωσιακή λόγω μεγάλων διαστάσεων, αφού λεπτομέρειες όπως τα καθηλωτικά πίσω φώτα «απλώνονται» μια χαρά στην πολύ φαρδιά σιλουέτα. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά τοποθετήθηκε κάποιος, μπροστά της η παλιά 6άρα δείχνει ως και μπανάλ. Από εκεί και πέρα, η 650ι που οδηγήσαμε, με το 4,4λιτρο μοτέρ V8 με τεχνολογία TwinPower Turbo, άμεσο ψεκασμό καυσίμου, 407 άλογα και 600 Nm ροπής είναι τόπο εντυπωσιακή όσο τα νούμερά της. Και ίσως τα 5.0 δλ. για το 0-100 ή τα 250 χλμ./ώρα τελικής να μην είναι μοναδικά νούμερα όσο η υπόσχεση της BMW για 10,7 λ./100 χλμ. μέση κατανάλωσης, με τη βοήθεια και της δέσμης οικολογικών μέτρων Efficient Dynamics. Στην πράξη η λειτουργία του συνόλου είναι smooth και φυσικά αποδοτική σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ εξαιρετική είναι η συνεργασία με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ προσφέρει 11% περισσότερη δύναμη και 2% περισσότερη κατανάλωση σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθίσταται. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το νέο μοτέρ δεν επιτρέπει ποτέ στο αυτοκίνητο να εκραγεί, αφού υιοθετεί τη συγκρατημένη cruiser προσέγγιση που ακολουθεί και όλο το αυτοκίνητο.
Το οποίο μέσω του Adaptive Drive αλλάζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του τιμονιού, του γκαζιού και του DSC, σε 4 modes από Comfort μέχρι Sport+ ανάλογα τις διαθέσεις και τις συνθήκες του δρόμου. Άλλωστε το Integral Active Steering, που τοποθετείται σε αυτοκίνητο της κατηγορίας για πρώτη φορά, κάνει τα μαγικά του επιτρέποντας και την αντίθετη ή με την ίδια φορά κίνηση των πίσω τροχών, σε σχέση με τους μπροστά, ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το γρανιτένιο πλαίσιο της ανοιχτής 6άρας, οριοθετούν μια Gran Tourismo οδηγική εμπειρία, με αθλητική ευελιξία για τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου, ακρίβεια στο τιμόνι, εξαιρετική διαχείριση των ανωμαλιών και από την ανάρτηση και από το πλαίσιο και, φυσικά, ελεγχόμενα σπορ διάθεση, όποτε μπουν για λίγο στην άκρη τα ηλεκτρονικά και επιχειρηθεί το παιχνίδι με την πίσω κίνηση και την περίσσεια δύναμη.
Ακόμα ένα χαρακτηριστικό του αυτοκίνητου είναι και η λεπτή, υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, που λειτουργεί και εν κινήσει μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα, ενώ διαθέτει ένα ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω τζάμι για να ανανεώνεται ο αέρας στο εσωτερικό ακόμα και όταν είναι κλειστή. Η ποιότητα της είναι υποδειγματική, όπως και η προστασία που προσφέρει από τα στοιχεία της φύσης. Θα μπορούσε να πιστέψει κανείς ότι είναι και μεταλλική. Άλλωστε αυτό είναι το θέμα και για το υπόλοιπο εσωτερικό και το αυτοκίνητο εν γένει. Κορυφαίο σε φινίρισμα και προσοχή στη λεπτομέρεια, με σπορτίφ διάθεση σχεδιαστικά (αφού η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό), άψογο εργονομικά (ειδικά με τη 10άρα προαιρετική οθόνη στο κέντρο) αλλά και φιλικό, χωροταξικά, για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους.
Φυσικά από μέσα δε λείπει τίποτα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, από τα δερμάτινα καθίσματα με τεχνολογία απαγωγής της θερμοκρασίας, τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με convertible mode και τα 4 ενεργά προσκέφαλα, μέχρι τα νέα συστήματα infotainment, το head up display με έγχρωμα γραφικά, την πανοραμική κάμερα και το Night Vision με σύστημα αναγνώρισης πεζών.
Το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται στη Γερμανία δίπλα στις 5άρες και τις 7άρες, θα παρουσιαστεί επίσημα στην κουπέ (ακόμα πιο όμορφη) εκδοχή του, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ θα αποτελέσει τη βάση για το 4θυρο κουπέ της εταιρείας (γιατί τα Α7 και CLS πρέπει επιτέλους να αποκτήσουν ένα Βαυαρό αντίπαλο). Και αν αναρωτιέστε γιατί παρουσιάστηκε πρώτα η κάμπριο 6άρα, είναι γιατί η BMW θέλει να προλάβει το καλοκαίρι στις αγορές που την ενδιαφέρουν. Όλα στρατηγικά σχεδιασμένα, όπως και στο νέο μοντέλο.
Νέα BMW Σειρά 6 Convertible
Σ6 πολυτέλεια…
Πρόκειται για ένα ακριβό "ανοιχτό" avant garde δημιούργημα που τοποθετείται στη λίγκα των ονειρικών αυτοκινήτων προσφέροντας απλόχερα πολυτέλεια, τεχνολογία, ασφάλεια και Gran Tourismo οδηγική εμπειρία.
Παρόμοια θέματα
» BMW Σειράς 4
» Η νέα BMW 3Series Convertible
» BMW Μ3 & M4
» Spy Photos: BMW M235i Convertible
» Επίσημο: BMW M6 Coupe και Convertible 2012
» Η νέα BMW 3Series Convertible
» BMW Μ3 & M4
» Spy Photos: BMW M235i Convertible
» Επίσημο: BMW M6 Coupe και Convertible 2012
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης