Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO

Πήγαινε κάτω

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO Empty ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO

Δημοσίευση από DJC BMW Τετ Σεπ 01, 2010 4:10 pm

ΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO

Δημοσιεύθηκε 01 4 2010.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO

Του Βαγγέλη Γκούμα

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO Bmw320cabrio1
ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

Η απόκτηση μιας ΒMW αποτελεί τον πόθο αρκετών Ελλήνων που γνωρίζουν ότι η εμφάνιση πίσω από το τιμόνι προσδίδει κύρος. Η 3αρα μάλιστα από…αρχαιοτάτων χρόνων κατείχε μια θέση στην καρδιά των οδηγών κυρίως λόγω προσιτής τιμής σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας (πριν την εμφάνιση της 1). Η ανοιχτή έκδοση της 3αρας έδωσε την ευκαιρία στους …καλοκαιρινούς τύπους να την αποκτήσουν για να έχουν μια θέση στον ήλιο μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά.

Πνέει ξεχωριστός αέρας …

στο εξωτερικό της 320 cabrio που χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές που προσδίδουν κύρος, δυναμικότητα αλλά και αθλητικό παράστημα. Η χαρακτηριστική μάσκα με τις νικελένιες επενδύσεις, η κομψή γραμμή της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής ,τα διπλά φωτιστικά σώματα και το μεγάλο καπό του επισφραγίζουν την κομψή και δυναμική εμφάνιση. Στο πίσω μέρος δεν υπάρχει κάποια εξτριμ σχεδίαση με τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα να τονίζουν το πλάτος του αμαξώματος.

Περνώντας στο εσωτερικό εντυπωσιάζεσαι…

από την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής με τα μαλακά πλαστικά ακόμη και στο κάτω μέρος του ταμπλό, την άψογη συναρμολόγηση αλλά και τα όμορφα στρογγυλά όργανα με την ευδιάκριτη αριθμοσειρά. Στο κέντρο του ταμπλό στο μοντέλο της δοκιμής μας δεσπόζει μια τεράστια έγχρωμη οθόνη όπου προβάλλονται όλες οι πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου ,την λειτουργία του κινητού τηλέφωνου και το Navigation τελευταίας γενιάς. Οι δερμάτινες επενδύσεις στα «βασιλικά» ηλεκτρικά καθίσματα , στις πόρτες, τα ξύλινα φιλέτα δίνουν τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας για την κατηγορία του αυτοκινήτου. Οι χώροι επιβατών είναι αυστηρά για τέσσερεις καθώς στο πίσω μέρος το τούνελ ξεχωρίζει τα πίσω καθίσματα. Οι πολλές θήκες και οι αποθηκευτικοί χώροι αποδείχθηκαν πρακτικοί για τα μικροαντικείμενα και των τεσσάρων επιβατών.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO Bmw3203300x1132
Μια θέση στον ήλιο με…

το πάτημα ενός διακόπτη και η μεταλλική οροφή εξαφανίζεται στον χώρο αποσκευών σε μόλις 22 δευτερόλεπτα. Ο καιρός αν και μέσα χειμώνα «καλοκαιρινός» μας έδωσε την δυνατότητα να χαρούμε την ανοιχτή έκδοση της 3αρας και το κυριότερο να αισθανθούμε για μια ακόμη φορά …παιδιά. Ούτως ή άλλως είναι εκπληκτική η αίσθηση να οδηγείς ένα ανοιχτό αυτοκίνητο πόσο μάλλον όταν αυτή είναι μια BMW που φοράει και τον κινητήρα των 2 λίτρων με τα 170 άλογα στις 6700 σ.α.λ. Το γκάζι στο πάτωμα, ο ήχος αγωνιστικός και η απόκριση άμεση με την μέγιστη ροπή των 210Nm να εμφανίζεται στις 4250σ.α.λ. με τα 0-100 να έρχονται σε 9,1 δευτερόλεπτα. Κινούμαστε στις στροφές της παραλιακής εκεί όπου μπορείς να αποτυπώσεις με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου κυρίως στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς,

Οι κωδικές ονομασίες DTC, DSC…

που αφορούν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας και πρόσφυσης , μπορεί να μην σε αφήνουν να παίξεις με τον «κ…» της πισωκίνητης 3αρας σου επιτρέπουν όμως να κινηθείς αρκετά κλικ παραπάνω από ότι σου επιτρέπουν οι οδηγικές σου ικανότητες. Το σύστημα διεύθυνσης Dynamic Steering καθώς ανταποκρίνεται άμεσα ακόμη και στις μικροδιορθώσεις της πορείας και το κυριότερο έχει ακριβώς το ιδανικό βάρος σε όποια ταχύτητα (τελική 228 χλμ./ώρα) και να κινηθείς. Επιπλέον η κατανομή βάρους 50:50 μεταξύ του μπροστινού και πίσω άξονα και η προηγμένη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω σε συνδυασμό με τα ελαστικά διαστάσεων 225/45 προσφέρουν μειωμένες κλίσεις στις στροφές και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO Bmw3202300x1133
Η οικονομία παίζει ρόλο ακόμη …

αν ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου τέτοιας κατηγορίας το τελευταίο που σκέπτεται είναι το πόσο βενζίνη θα καταναλώσει. Όμως το παιχνίδι της οικονομίας και των χαμηλών ρύπων πλέον παίζει σημαντικότατο ρόλο και το έχουν καταλάβει ακόμη και οι εταιρείες που πωλούν «χλιδάτα» μοντέλα. Πίσω από την φιλοσοφία Efficient Dynamic κρύβεται ένα πακέτο έξυπνων λύσεων που μειώνουν την κατανάλωση όπως η λειτουργία αυτόματης εκκίνησης/στάσης, η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα με την βοήθεια εναλλάκτη που μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική φορτίζοντας με αυτό τον τρόπο «δωρεάν»την μπαταρία. Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ,γερμανική ποιότητα κατασκευής ,σπορ οδήγηση, πρόσβαση στον…ουρανό, το βαρύ όνομα της BMW,όλα αυτά τα αποκτάτε στην βασική έκδοση με 50800 ευρώ.
DJC BMW
DJC BMW
Bmw Addict
Bmw Addict

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country : ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ BMW 320 I CABRIO Greecexs1

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης