TEST: BMW 523i
Σελίδα 1 από 1
TEST: BMW 523i
Βασικά στοιχεία :
- Κώδικας:
http://www.gocar.gr/cars/BMW/%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%91_5/523i/
TEST: BMW 523i
Μιμείται την 7άρα καλύτερα από ποτέ και σέβεται τον όρο λιμουζίνα όσο και τον δυναμικό χαρακτήρα συμπεριφοράς.
Δύσκολο να επαναστατήσεις και να αλλάξεις το προφίλ μιας κατηγορίας που βαδίζει ανάμεσα στο πρεστίζ της αριστοκρατίας και στο σεμνά δυναμικό στιλ. Όλα αυτά πρέπει να είναι δοσμένα με τρόπο κλασικό, που να μην προσβάλει τις αξίες, αλλά ταυτόχρονα να εμφανίζει το σύγχρονο αποτύπωμα της εξέλιξης. Η πρόσφατη ιστορία της BMW άλλωστε έχει αποδείξει ότι δεν μένει παγιωμένη στην έννοια του κλασικού, αλλά σταδιακά απλώνει τα πλοκάμια της και σε νεότερες αγορές, ιδέες, κατηγορίες (σειρά 1, Χ3, Χ6, 5GT, Χ1). Από την άλλη οφείλει πολλά στο στιλ που την καθιέρωσε και στην σειρά 5 που ανέκαθεν πρέσβευε την χρυσή τομή ανάμεσα στις ανέσεις και στο πνεύμα του οδηγού που απολαμβάνει τον επικοινωνιακό, ευχάριστο και αποτελεσματικό τρόπο που μεταφέρουν οι μηχανές προέλευσης Μονάχου. Και η νεότερη σειρά 5 εμφανίζεται τόσο ανανεωμένη που μπορεί να κοιτάζει αρκετά ψηλότερα.
Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά …seven και καρτέρι!
Αν δεν μπορείς να αγγίξεις την 7άρα, ρίξε μια ματιά στην φρεσκότατη 5άρα. Αυτό σου λέει με λίγα λόγια η BMW που φρόντισε να φιλτράρει στοιχεία από την κορωνίδα της εταιρείας και να μπολιάσει με αυτά το εμπορικότερο premium sedan. Με την επιβλητικότητα των διαστάσεων (4.899 mm μήκος, 1.860 mm πλάτος και 1.464 mm ύψος), αλλά και με φυσιογνωμικές ομοιότητες με την σειρά 7 όπως μάσκα και συνολικά σχεδιαστική σιλουέτα. H νέα σειρά 5 εκφράζεται με λιγότερο τολμηρό στιλ σε σχέση με την απερχόμενη. Διατηρεί μια λιγότερο προκλητική εικόνα που πέρα από την αδυναμία της στην μεγάλη αδερφή, αφήνει να λάμψει και ένας θαυμασμός στην μικρότερη σειρά 3. Συνδυασμός αρμονικά πλασμένος θα έλεγε κανείς για ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει σχεδόν 60mm μήκους και 80mm μεταξονίου φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2.980mm! Αυτομάτως δημιουργούνται προσδοκίες για αρχοντικούς χώρους και το εσωτερικό της 5άρας το επιβεβαιώνει. Οι πόρτες σφραγίζουν με τον χαρακτηριστικό βαρύγδουπο ήχο που πιστοποιούν την κατασκευή και την ποιότητα και βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μια πληθωρική καμπίνα με λιτή και απέριττη πολυτέλεια. Το σχεδιαστικό νόημα της 7άρας βρίσκεται και εδώ, όπου αποτυπώνεται στο ταμπλό, στο απλοποιημένο μενού του i-Drive (που περιλαμβάνει ακόμα και το εγχειρίδιο χρήσης όλων των υποσυστημάτων) και στον πίνακα οργάνων. Χωρίς να κραυγάζει η ποιότητα του εσωτερικού, το λιτό ντιζάιν και οι εργονομικά δοσμένοι χώροι συνθέτουν το ιδανικό. Τον αριστοκρατικό αέρα που χαρακτηρίζουν όλες τις κατασκευές της αυτοκινητοβιομηχανίας BMW, που στην περίπτωση της 5άρας έχει μια εσάνς από τον κόσμο των limo. Ουδέποτε υπήρχαν παράπονα για τους χώρους της σειράς 5 και η νέα, τους προσφέρει και με το παραπάνω. Κανείς δεν ασφυκτιά στο εσωτερικό της και η …αλάνα των 520 λίτρων στην κομψή ουρά της επαρκεί για μεταφορές και αποσκευές.
523i, η …μικρή!
Σύμφωνα με τον τελευταίο αριθμό του τριψήφιου κωδικού, ο κινητήρας που κατοικοεδρεύει κάτω από το αλουμινένιο καπό είναι η γνωστή εκδοχή του ατμοσφαιρικού εν σειρά 6κύλινδρου με άμεσο ψεκασμό, των 2.996 cc. Ο μικρότερος που θα βρείτε στην σειρά! Τουλάχιστον με τους 204 ίππους και τα 265 Nm ροπής εξασφαλίζεις αρχοντικές επιταχύνσεις και απολαυστικές επιδόσεις που μπορεί να μην βάζουν φωτιά στο δρόμο, αλλά διαχειρίζονται περίφημα το βάρος των περίπου 1.700 κιλών. Ακούγονται πολλά αλλά δεν είναι αν σκεφτεί κανείς τα περίπου 1.600 κιλά της 316. Για να διατηρήσουν χαμηλά το βάρος οι άνθρωποι της BMW, έκαναν εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε πόρτες, καπό, ανάρτηση και η δίαιτα απέδωσε καρπούς. Το ευτύχημα για την 523i είναι ότι διαθέτει ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (και με ημιαυτόματη λειτουργία) σκέτο ποίημα! Περνάει μεταξένια από σχέση σε σχέση χωρίς σχεδόν να καταλαβαίνεις την αλλαγή, τόσο σε kick down, όσο και σε οποιοδήποτε από τα διαθέσιμα προγράμματα στο Dynamic Drive Control- ελέγχει την παρεμβατικότητα του DSC και την απόκριση κινητήρα, τιμονιού και κιβωτίου. Η 523i επιταχύνει βελούδινα τα 0-100km/h σε 7,9’’ και πλησιάζει τα 240km/h τελικής ταχύτητας με χαρακτηριστική άνεση, ενώ μπορεί να ταξιδεύει ολημερίς και ολονυχτίς με το ταχύμετρο να φλερτάρει στα 200 km/h χωρίς να μεταφέρει καμία ανησυχία σε οδηγό και επιβάτες. Σε ρυθμό επίθεσης, η κατανάλωση θα ξεπεράσει τα 13 lt/100 km, ενώ με σύνεση και χωρίς να στερηθεί την ταχύτητα γυροφέρνει το δεκάρικο. Για τις καλές επιδόσεις στην κατανάλωση οφείλει και στην τεχνολογία Efficient Dynamics που βρίσκει εφαρμογή και εδώ. Σίγουρα δεν είναι η πικάντικη άποψη των 204 πισωκίνητων ίππων στα χέρια του οδηγού, όμως το στιβαρό αμάξωμα έχει τα σπορ στοιχεία που θα αναζητήσεις παρά την αριστοκρατική και limo φιλοσοφία του. Το τιμόνι πείθει για την συνέπεια των πληροφοριών του και η ανάρτηση προσφέρει σίγουρες αντιδράσεις και άμεσο έλεγχο χωρίς να «κοπανάει», ακόμα και αν έχεις επιλέξει το πρόγραμμα Sport +, στο Dynamic Damper Control - τέσσερα προεπιλεγμένα προγράμματα ανάλογα με την διάθεση (Comfort, Normal, Sport και Sport+). Η 523i παραμένει γνήσια BMW που πορεύεται με δόγμα της τον δυναμισμό, τις επιδόσεις και φυσικά γαρνίρει με limo γεύση.
Παρόμοια θέματα
» TEST BMW 523i
» νέα BMW 523i
» Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
» TEST: Mitsubishi ASX 1.6
» crash test
» νέα BMW 523i
» Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
» TEST: Mitsubishi ASX 1.6
» crash test
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης