Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
Σελίδα 1 από 1
Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
Το συγκεκριμένο crash test δεν έγινε από τη BMW ή από τον οργανισμό Euro NCAP, αλλά από τον γνωστό γερμανικό βελτιωτικό οίκο AC Schnitzer, που με την αφορμή βελτίωσης της νέας BMW X3, έκανε και την ανάλογη δοκιμή πρόσκρουσης με πεζό ώστε να διαπιστώσει εάν αλλοιώθηκαν τα επίπεδα αντοχής και προστασίας.
Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer που εδρεύει στο Aachen της Γερμανίας, και που πρόσφατα παρουσίασε το πιο γρήγορο Mini (αυτό που ξεπέρασε χρόνους Porsche και Ferrari στην πίστα του Hockenheim), μόλις παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση της νέας BMW X3. Οι μηχανικές βελτιώσεις αφορούν την πετρελαιοκίνητη X3 xDrive20d που από 184 ίππους ανέβηκε στους 218 ίππους, ενώ ο οίκος ανακοίνωσε ότι στο άμεσο μέλλον θα παρουσιάσει και βελτίωση για την έκδοση X3 xDrive30d. Άλλα στοιχεία της έκδοσης είναι η σπόρ εξάτμιση, τα πιο σκληρά αμορτισέρ, τα νέο τριάκτινο τιμόνι, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο εσωτερικό, ενώ τέλος τα μεγέθη των ζαντών κυμαίνονται από 18 έως και 22 ίντσες!
Εκτός όμως από τις σχετικές μηχανικές και αισθητικές βελτιώσεις, ο οίκος έδωσε στη δημοσιότητα και βίντεο από τις δοκιμές πρόσκρουσης με πεζό που διεξάγει. Πιο συγκεκριμένα το βίντεο που μπορείτε να παρακολουθήσετε δείχνει το πώς γίνεται η εξομοίωση πρόσκρουσης με το πόδι ενός ενήλικα, που με τη σειρά του σημαίνει ότι αυτό αφορά τα μέρη που έχουν βελτιωθεί (στο συγκεκριμένο όχημα), όπως ο προφυλακτήρας, αλλά όχι το καπό ή τα πλαϊνά φτερά.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Τρι Ιουλ 05, 2011 7:48 pm, 1 φορά
BMW X3 2011 by AC Schnitzer
O Γερμανικός οίκος AC Schnitzer ανακοίνωσε το νέο πακέτο βελτίωσης που ετοίμασε για την 2η γενιά της BMW X3. To κιτ περιλαμβάνει τόσο στιλιστικές όσο και μηχανικές βελτιώσεις αρχίζοντας από την X3 xDrive20d η οποία πλέον αποδίδει 218 από 184 άλογα. Η μηχανική βελτίωση της έκδοσης X3 xDrive30d βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης ενώ για τις 6-κύλινδρες βενζινοκίνητες εκδόσεις 2.8i και 3.5i είναι διαθέσιμα νέα συστήματα σπορ εξατμίσεων. Υπάρχουν διαθέσιμα χαμηλότερα σπορ ελατήρια καθώς και 6 διαφορετικές ζάντες διαστάσεων από 18″ έως 22″.
Στιλιστικά έχει τοποθετηθεί μπροστά spoiler, αεροτομή και προστατευτικό στον πίσω προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά αξεσουάρ όπως σπορ τιμόνι, αλουμινένιος λεβιές με ψηφιακή οθόνη ένδειξης των ταχυτήτων, αλουμινένιο χειριστήριο για το i-Drive, αλουμινένια πετάλ και βελουτέ πατάκια. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Στιλιστικά έχει τοποθετηθεί μπροστά spoiler, αεροτομή και προστατευτικό στον πίσω προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά αξεσουάρ όπως σπορ τιμόνι, αλουμινένιος λεβιές με ψηφιακή οθόνη ένδειξης των ταχυτήτων, αλουμινένιο χειριστήριο για το i-Drive, αλουμινένια πετάλ και βελουτέ πατάκια. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Παρόμοια θέματα
» crash test
» TEST BMW 523i
» Video: Πως είναι ένα crash test dummy;
» Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης.
» TEST: BMW 316i Comfort
» TEST BMW 523i
» Video: Πως είναι ένα crash test dummy;
» Η Νέα BMW Σειρά 5 περνάει το πρώτο crash test χρησιμοποιώντας τη λειτουργία παρέμβασης πέδησης.
» TEST: BMW 316i Comfort
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης