Η νέα BMW M3 θα έχει 450 άλογα
Σελίδα 1 από 1
Η νέα BMW M3 θα έχει 450 άλογα
Ο Dr. Friedrich Nitschke, CEO της M GmbH σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Auto Express αποκάλυψε νέα στοιχεία για την BMW M3 2014. O Nitschke όπως ήταν φυσικό δεν αποκάλυψε πολλά πράγματα για την νέα M3 αλλά είπε ότι θα δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου.
Το Auto Express καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η νέα M3 θα φορά έναν tri-turbo 3.3-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα που θα αποδίδει γύρω στα 450 άλογα. Θα διαθέτει επιθετική σχεδίαση και πολλά μέρη του θα είναι κατασκευασμένα από CFRP (carbon fiber-reinforced plastic)
Τέλος ο Nitschke δήλωσε ότι η Z4 M είναι κάτι που μπορούν να κάνουν πολύ εύκολα, είναι πιθανό να βγάλουν στη παραγωγή τον αντικαταστάτη της θρυλικής M1, ενώ φαίνεται ότι η CSL έκδοση της 1-Series M Coupe βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Τριπλό Turbo στη νέα BMW M3!
Η νέα BMW M3 θα κάνει χρήση 6κύλινδρου κινητήρα με τρία τούρμπο (εδώ η τωρινή έκδοση)
H ιπποδύναμη στην επόμενη γενιά θα φτάνει τους 450 ίππους
Αυτή είναι μάλλον η τελευταία φορά που βλέπουμε V8 κινητήρα στη M3. Η υπερτροφοδοτούμενη γενιά περιμένει για να πάρει τα ηνία…
Μετά τη χρήση του V8 συνόλου στη BMW M3 τελευταίας γενιάς, φήμες θέλουν την επόμενη σειρά του καυτού μοντέλου της βαυαρικής φίρμας να «πέφτει» θύμα του downsizing, αλλά χωρίς να χάνει τίποτε από πλευράς απόδοσης. Το αξιοσημείωτο είναι ότι το αυτοκίνητο θα έχει τρεις και όχι απλά δύο υπερτροφοδότες.
Τα νέα από το στρατόπεδο της BMW αναζωπυρώνουν τις περσινές φήμες που ήθελαν την επόμενη γενιά της M3 να «χάνει» τον 8κύλινδρο διάταξης V κινητήρα των 4 λίτρων, για ένα μικρότερο τόσο σε κυβισμό όσο και σε κυλινδρισμό. Έτσι, και σύμφωνα πάντα με τα σχετικά δημοσιεύματα του ευρωπαϊκού ειδικού τύπου, το νέο αυτοκίνητο θα κάνει χρήση 6κύλινδρου σε σειρά συνόλου που από τα 4 λίτρα θα κατέβει στα 3 (ή 3,3) λίτρα. Φυσικά κανείς δεν περιμένει πως εάν αυτό το πλάνο υλοποιηθεί, η νέα M3 θα «πάσχει» από ιπποδύναμη. Το αντίθετο μάλιστα, αφού αυτή αναμένεται να ανέβει κατά τουλάχιστον 30 ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 450 ίππους, σε αντίθεση με τους 420 της τωρινής γενιάς.
Εδώ λοιπόν ερχόμαστε και στο πιο ενδιαφέρον σημείο αυτού του κινητήρα, αφού για να επιτευχθεί αυτό το νούμερο τα δημοσιεύματα επιμένουν πως θα γίνεται χρήση τριών turbo, με τα δύο να είναι κανονικά (εξάτμισης), και το τρίτο «ηλεκτρικής» τεχνολογίας (χωρίς να διευκρινίζεται ακριβώς η λειτουργία), ώστε να υπάρχει κορυφαία απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών. Σε κάθε περίπτωση το νέο μοντέλο θα είναι ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, ενώ θα δοθεί και πολύ μεγάλη έμφαση τόσο στη μείωση του βάρους (με την εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών όπως το ανθρακόνημα), όσο και σε ειδικές εκδόσεις που θα παρουσιαστούν αργότερα, όπως η CSL.
Παρόμοια θέματα
» Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
» BMW i3 και i8
» Τι κινητήρα θα έχει η επόμενη BMW Μ3;
» Video: BMW i3 και i8 concept στο Σικάγο
» Στην παραγωγή το «Vision» της BMW
» BMW i3 και i8
» Τι κινητήρα θα έχει η επόμενη BMW Μ3;
» Video: BMW i3 και i8 concept στο Σικάγο
» Στην παραγωγή το «Vision» της BMW
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης