Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
Από ότι φαίνεται οι παραδόσεις είναι για να σπάνε και αυτό το ρητό επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση της BMW. Για πρώτη φορά στην ιστορία της λοιπόν –διορθώστε με αν κάνω λάθος- στην γκάμα της BMW θα υπάρχει και μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς σύμφωνα με το Autocar (παρότι το 80% των κατόχων της Σειράς 1 θεωρούν ότι το αυτοκίνητο τους είναι προσθιοκίνητο). Ο λόγος για τον αντικαταστάτη της 1-Series –με το κωδικό όνομα UKL, το ακρωνύμιο των λέξεων Unter Klasse- ο οποίος αναμένεται το 2013. Αλλά μην ανησυχείτε οι φανατικοί της γερμανικής φίρμας, δεν θα είναι αποκλειστικά μπροστοκίνητη. Προς το παρόν το ρεπορτάζ αναφέρει ότι θα υπάρχουν δύο εκδόσεις της 1-Series με κίνηση μπροστά, ένα πεντάθυρο hatchback και μία estate εκδοχή της επερχόμενης σειράς 1. Κατά τα άλλα, η γκάμα θα συμπληρώνεται από ένα τρίθυρο hatchback, ένα πεντάθυρο hatchback, ένα κουπέ και ένα κάμπριο όλα με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Οι UKL εκδόσεις θα διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τις πισωκίνητες 1-Series. Η βασική διαφορά είναι ότι θα έχουν τον κινητήρα τους τοποθετημένο εγκάρσια κάτω από ένα σχετικά μικρότερο καπό σε αντίθεση με την διαμήκη αρχιτεκτονική που θα έχουν οι πισωκίνητες. Αυτό οδηγεί και σε άλλες διαφορές. Τα A-pillars θα εμφανίζονται πιο κάθετα όπως και το παρμπρίζ και όλη η καμπίνα θα είναι μετατοπισμένη ελαφρώς προς τα εμπρός με μεγαλύτερο άνοιγμα των θυρών. Επίσης καθώς η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, από το εσωτερικό δεν θα περνάει ο άξονας μετάδοσης που σημαίνει επιπλέον χώροι και ελευθερίες στον σχεδιασμό. Πηγές εκ των έσω αναφέρουν ότι οι UKL θα διαθέτουν το “σουλούπι” της 5-Series GT υπό κλίμακα.
Αλλαγές θα υπάρχουν και στον τομέα των κινητήρων αφού κίνηση στην νέα 1-Series θα προσφέρουν νέοι τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι turbo diesel και βενζινοκινητήρες. Με χωρητικότητα 1.5 λίτρα και turbo –γνωστοί με την κωδική τους ονομασία N37 και Ν38- οι νέοι τρικύλινδροι είναι σχεδιασμένοι με βάση την 500cc-ανά-κύλινδρο φιλοσοφία της BMW όπως άλλωστε και ο νέος δίλιτρος τετρακύλινδρος με turbo που θα κάνει την εμφάνιση του αργότερα.
Οι UKL δεν θα διαθέτουν στην γκάμα τους εξακύλινδρα σύνολα καθώς αυτά είναι σχεδιασμένα μόνο για διαμήκη τοποθέτηση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μείνει χωρίς sport έκδοση. Φήμες αναφέρουν ότι σχεδιάζεται η αναβίωση του “ti” ονόματος σε μία έκδοση με τον δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση 200+ άλογα που θα ανταγωνιστεί το Golf GTI. Αυτά προς το παρόν, θα είμαστε εδώ να σας ενημερώσουμε για οτιδήποτε καινούριο εμφανιστεί στα επόμενα 2 χρόνια !
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Πεμ Ιαν 06, 2011 7:47 pm, 1 φορά
sv2- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ηλικία : 66
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : +
Country :
Απ: Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
ναι εχει βγαλει κ καπια κοματια μπρωτινονοκινητα η παλια αλλα ειναι λιγα τα πιο πολλα ειναι πισω
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
Τι λετε....
ΕΙναι δυνατον...???
ΓΙα να βγαλεις ενα προσθιοκινητο και ενα πισωκινητο θες δυο διαφορετικα πατωματα!!!!
Μηπως ο στοκος που εχει το αμαξι δεν ξερει τι πηρε???
ΕΙναι δυνατον...???
ΓΙα να βγαλεις ενα προσθιοκινητο και ενα πισωκινητο θες δυο διαφορετικα πατωματα!!!!
Μηπως ο στοκος που εχει το αμαξι δεν ξερει τι πηρε???
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: Και προσθιοκίνητη η επόμενη BMW
makinen έγραψε:Τι λετε....
ΕΙναι δυνατον...???
ΓΙα να βγαλεις ενα προσθιοκινητο και ενα πισωκινητο θες δυο διαφορετικα πατωματα!!!!
Μηπως ο στοκος που εχει το αμαξι δεν ξερει τι πηρε???
Θα μπερδεψε την μπροστινη κινηση με την πισω ή θα του το πουλησαν για μπροστοκινητο.
Η ΒΜW σύντομα θα έχει μικρό μοντέλο
Με στόχο την διερεύνηση της γκάμας της αλλά και της κερδοφορίας της η BMW ετοιμάζεται να «σπάσει» την παράδοσή της στα πισωκίνητα και να προχωρήσει στην παραγωγή του πρώτου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στην ιστορία της. Το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής εταιρίας θα είναι hatchback και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2013 για να αντιμετωπίσει μοντέλα με ανάλογο χαρακτήρα όπως είναι τα Audi A1 και το «αδερφό» MINI. Μάλιστα, το επερχόμενο «μικρό» της BMW θα βασίζεται στην πλατφόρμα του ΜΙΝΙ και θα τοποθετείται κάτω από την σειρά 1.
Από σχεδιαστικής πλευράς αναμένεται να έχει την γνωστή συμπαγή και δυναμική εικόνα των υπόλοιπων μοντέλων ενώ το σπορ στοιχείο θα είναι επίσης έντονο. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες που θα συνδυάζονται στάνταρ με σύστημα start/stop.
Δεν αποκλείεται να δούμε και ηλεκτρική έκδοση που θα βασιστεί στην αντίστοιχη «πιλοτική» του ΜΙΝΙ ενώ ελάχιστες πιθανότητες συγκεντρώνει μία υβριδική λόγω του περιορισμού χώρου...
Από σχεδιαστικής πλευράς αναμένεται να έχει την γνωστή συμπαγή και δυναμική εικόνα των υπόλοιπων μοντέλων ενώ το σπορ στοιχείο θα είναι επίσης έντονο. Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες που θα συνδυάζονται στάνταρ με σύστημα start/stop.
Δεν αποκλείεται να δούμε και ηλεκτρική έκδοση που θα βασιστεί στην αντίστοιχη «πιλοτική» του ΜΙΝΙ ενώ ελάχιστες πιθανότητες συγκεντρώνει μία υβριδική λόγω του περιορισμού χώρου...
Περισσότερες πληροφορίες για τα προσθιοκίνητα μοντέλα που ετοιμάζει η BMW
Το ότι η ΒMW ετοιμάζει προσθιοκίνητο μοντέλο είναι κάτι που το ξέρουμε. Αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι τελικά τα μοντέλα αυτά θα είναι 3 στον αριθμό. Η πληροφορία βγήκε μέσω ενός μέλους του BMW blog και αναφέρει ότι ανώνυμες πηγές μέσα από την BMW, του δήλωσαν ότι τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι ένα Compact, ένα Compactive Sport Gran Tourer και ένα οικογενειακό Activity Sports Tourer. Συγκεκριμένα, το Compact θα είναι αυτό που ήδη έχουμε παρουσιάσει και παλαιότερα, το Compactive Sport Gran Tourer θα είναι ένα μικρό minivan ενώ το οικογενειακό Activity Sports Tourer θα είναι κάτι μεταξύ ενός μεσαίου minivan και ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας X της BMW.
Δυστυχώς οι πληροφορίες δεν αναφέρουν τίποτα παραπάνω και έτσι λεπτομέρειες σχετικά με τις διαστάσεις των αυτοκινήτων αυτών δεν έγιναν γνωστές. Η λογική λέει ότι το Compactive Sport Gran Tourer θα σταθεί απέναντι στην κατηγορία του VW Touran ενώ το οικογενειακό Activity Sports Tourer απέναντι σε αυτά της κατηγορίας των MPV. Ασαφής παραμένει που θα τοποθετηθεί το μικρό Compact. Θα σταθεί απέναντι από την μεσαία κατηγορία των Audi A3, VW Golf κτλ ή θα τοποθετηθεί απέναντι στην μικρότερη κατηγορία του Audi A1, Mini Cooper κτλ;
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Παρόμοια θέματα
» Μπροστοκίνητη η επόμενη BMW X1
» Επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση
» Τι κινητήρα θα έχει η επόμενη BMW Μ3;
» Επόμενη συνάντηση 24/7
» Επόμενη συνάντηση 12/9
» Επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση
» Τι κινητήρα θα έχει η επόμενη BMW Μ3;
» Επόμενη συνάντηση 24/7
» Επόμενη συνάντηση 12/9
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης