BMW i3 και i8
Σελίδα 1 από 1
BMW i3 και i8
H BMW εργάζεται πυρετωδώς πάνες στις εκδόσεις παραγωγής των i3 και i8, των δύο πρώτων μοντέλου του νέου i-brand και τώρα αρχίζουν να γίνονται γνωστές νέες λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα. Πρώτο θα βγει στην αγορά το i3 μέσα στο 2013.Το αυτοκίνητο φορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής. Θα φορά ένα μονοτάχυτο κιβώτιο με τα τα 0-60 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει γύρω στα 8 δευτ. Η BMW έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο το αυτοκίνητο να φορά και έναν μικρό κινητήρα βενζίνης, προερχόμενο από μοτοσυκλέτα της BMW. Πιθανότατα, αυτός ο κινητήρας θα είναι ο 652 κ.εκ. της GS απόδοσης 48 ίππων ο οποίος θα φορτίζει την μπαταρία ώστε να επεκτείνουν την αυτονομία του i3.
Η BMW ετοιμάζει και εφαρμογή για smartphone μέσω της οποίας ο ιδιοκτήτης του θα βλέπει αρκετές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο του, μέσα από το κινητό του.Αναμένεται να κοστίζει κάτω από €40.000 στη Γερμανία. Αυτό θα κάνει το i3 φθηνότερο από την τρέχουσα τιμή του Opel Ampera, που πωλείτε για περίπου €43.000 στη Γερμανία. Στην Αμερική ξέρουμε ότι θα κοστίζει κάτω από $35.000. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι το i3 θα έχει εκτενή χρήση συστατικών ινών άνθρακα, carbon fiber, για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά. Τα ανθρακονήματα ξέρουμε ότι είναι ένα ακριβό υλικό για την παραγωγή τους. Το i3 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία στη Γερμανία. Σε κάθε περίπτωση όμως, €40.000 για ένα αυτοκίνητο πόλης είναι αρκετά πολλά.
H έκδοση παραγωγής του BMW i8 θα κυκλοφορήσει το 2014 και σε σχέση με το πρωτότυπο έχει χάσει τις γυάλινες πόρτες του πρωτότυπου αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα πάνω. Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 399 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Η BMW θα το πουλά με τιμή κοντά στις 100.000 ευρώ, θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.
Η πλατφόρμα που κατασκευάζονται τα δύο αυτοκίνητα ονομάζεται Life-Drive και είναι διαφορετική για τα δύο αυτοκίνητα. Στο i3 το Life αποτελείται από την καμπίνα των επιβατών και το σώμα του αυτοκινήτου το οποίο είναι κατασκευασμένο από CFRP (carbon-fiber reinforced plastic) ενώ το Drive αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα ανάρτησης, την μπαταρία και όλα τα αλουμινένια μέρη του αυτοκινήτου, αυτά δηλαδή που τοποθετήθηκαν ώστε το αυτοκίνητο να έχει την απαραίτητη ασφάλεια σε περίπτωση ατυχήματος
Στο i8 το Life-Drive αποτελείται από εντελώς διαφορετικά πράγματα. Το Life διαθέτει τον μπροστά και τον πίσω άξονα, την μπαταρία και την καμπίνα των επιβατών ενώ το Drive όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι και αυτά από CFRP.
AutoBlog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Παρ Σεπ 13, 2013 12:18 pm, 2 φορές συνολικά
Διεύρρεσαν φωτογραφίες του BMW i8 Spyder Concept
Η BMW θα παρουσιάσει στην έκθεση του Πεκίνου την ανοικτή έκδοση του i8 Concept και για ακόμη μια φορά, το Τσέχικο Autoforum, διαρρέει φωτογραφίες του, προτού η BMW ανακοίνωσε το παραμικρό γι’αυτό. Πραγματικά αποτελεί έκπληξη το πρωτότυπο αυτό, αφού ήδη έχουμε δει, ότι η BMW δοκιμάζει την έκδοση παραγωγής του κλειστού i8, η οποία θα βγει στην αγορά το 2014.
Σε σχέση με το i8 Concept που είδαμε την έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο, διαθέτει πόρτες από αλουμίνιο και όχι από γυαλί, νέους πλαινούς καθρέπτες, μαύρο πλαίσιο παρμπρίζ, νέο πίσω μέρος, οι πίσω θέσεις πλέον δεν υπάρχουν και φυσικά δεν διαθέτει οροφή.
Μηχανικά λογικά θα φορά το ίδιο υβριδικό σύνολο. Αυτό θα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής. Συνολικά αποδίδει 353 άλογα με 550 Nm ροπής και το κλειστό i8 της Φρανκφούρτης ζύγιζε 1.480 κιλά, έκανε τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.6 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Είχε αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, κατανάλωνε μόλις 2.7 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 66 γρ/χλμ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/31/bmw-i8-spyder-concept-leaked-photos/
BMW i8 Concept Spyder
Η BMW έδωσε και video από το i8 Concept Spyder το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Πεκίνου. Σε σχέση με το i8 Concept που είδαμε την έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο, διαθέτει ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, πόρτες από αλουμίνιο χωρίς πλαίσιο, και όχι από γυαλί, νέους πλαινούς καθρέπτες, μαύρο πλαίσιο παρμπρίζ, νέο πίσω μέρος, οι πίσω θέσεις πλέον δεν υπάρχουν, διάφανο κρυστάλλινο πάνελ πίσω από τα καθίσματα όπου μέσα του υπάρχουν δυο ηλεκτρικά πατίνια από carbon, και φυσικά δεν διαθέτει οροφή.
Φορά την Life-Drive πλατφόρμα με το το Life να διαθέτει τον μπροστά και τον πίσω άξονα, την μπαταρία και την καμπίνα των επιβατών ενώ το Drive όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι και αυτά από CFRP (carbon-fibre-reinforced plastic). Ζυγίζει 1.630 κιλά (1.480 το i8 Concept) και έχει 4.480 mm μήκος, 1.922 mm πλάτος, 1.208 mm ύψος, μεταξόνιο 2.650 mm, έχει χώρο αποσκευών κοντά στα 100 λίτρα, και αναλογία βάρους 50:50.
Μηχανικά φορά ένα ίδιο υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96 kW (131 άλογα) και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 223 άλογα (164 kW) με 300 Nm ροπής. Συνολικά αποδίδει 354 άλογα (260 kW) με 550 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5 δευτ, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 4 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αυτονομία 27-30 χλμ και να χρειάζεται 1.45 ώρες ώστε να φορτίσει 100%.
Το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 27-30 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, του οποίου οι μπαταρίες φορτίζουν 100% μέσα σε 1,45 ώρα, μέσω απλής οικιακής πρίζας. Έχει μέση κατανάλωση μόλις 3 λίτρα/100 χλμ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/04/03/video-bmw-i8-concept-spyder/
Η έκδοση παραγωγής του BMW i8 [Rendering]
Ο Sonny Lim, βασιζόμενος πάνω στις spy φωτογραφίες τις έκδοσης παραγωγής του BMW i8, δημιούργησε αυτές τις 3 rendering φωτογραφίες για το πως θα μπορούσε να μοιάζει. H έκδοση παραγωγής του BMW i8 θα κυκλοφορήσει το 2014 και σε σχέση με το πρωτότυπο θα χάσει τις γυάλινες πόρτες, αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα πάνω.
Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 399 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Η BMW θα το πουλά με τιμή κοντά στις 100.000 ευρώ, θα κατασκευάζεται και αυτό στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/04/16/bmw-i8-production-version-rendering/
BMW i8 Concept Spyder με BMW eDrive στο Πεκίνο
Η BMW παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα το i8 Concept Spyder στην έκθεση του Πεκίνου όπου το βλέπουμε να φορά τα σήματα eDrive, όπου στο μέλλον θα τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα του i-brand της BMW ώστε να διακρίνονται από τον κόσμο. Το BMW eDrive περιλαμβάνει τα στοιχεία εκείνα του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης, που αποτελείται από τον ηλεκτροκινητήρα, τις μπαταρίες ιόντων λιθίου και το έξυπνο σύστημα διαχείρισης.
Σε ότι αφορά το i8 Concept Spyder, σε σχέση το i8 Concept που είδαμε την έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο, διαθέτει ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, πόρτες από αλουμίνιο χωρίς πλαίσιο, και όχι από γυαλί, νέους πλαινούς καθρέπτες, μαύρο πλαίσιο παρμπρίζ, νέο πίσω μέρος, οι πίσω θέσεις πλέον δεν υπάρχουν, διάφανο κρυστάλλινο πάνελ πίσω από τα καθίσματα όπου μέσα του υπάρχουν δυο ηλεκτρικά πατίνια από carbon, και φυσικά δεν διαθέτει οροφή.
Φορά την Life-Drive πλατφόρμα με το το Life να διαθέτει τον μπροστά και τον πίσω άξονα, την μπαταρία και την καμπίνα των επιβατών ενώ το Drive όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι και αυτά από CFRP (carbon-fibre-reinforced plastic). Ζυγίζει 1.630 κιλά (1.480 το i8 Concept) και έχει 4.480 mm μήκος, 1.922 mm πλάτος, 1.208 mm ύψος, μεταξόνιο 2.650 mm, έχει χώρο αποσκευών κοντά στα 100 λίτρα, και αναλογία βάρους 50:50.
Μηχανικά φορά ένα ίδιο υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96 kW (131 άλογα) και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 223 άλογα (164 kW) με 300 Nm ροπής. Συνολικά αποδίδει 354 άλογα (260 kW) με 550 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5 δευτ, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 4 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αυτονομία 27-30 χλμ και να χρειάζεται 1.45 ώρες ώστε να φορτίσει 100%.
Το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 27-30 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, του οποίου οι μπαταρίες φορτίζουν 100% μέσα σε 1,45 ώρα, μέσω απλής οικιακής πρίζας. Έχει μέση κατανάλωση μόλις 3 λίτρα/100 χλμ. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Στις σχετικές ειδήσεις, το ΒΜW Group, σε συνεργασία με την LEGO δημιούργησαν μια κανονικού μεγέθους ρέπλικα του i8 το οποίο βρισκόταν στην έκθεση LEGO Kids Festival που έλαβε χώρα στο Μόναχο από τις 12 έως τις 15 Απριλίου.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/04/23/bmw-i8-concept-spyder-with-bmw-edrive-in-beijing/
Η BMW άνοιξε το πρώτο i Store, παρουσίασε ένα ανανεωμένο i3 αλλά και το πρωτότυπο i Pedelec
Η BMW θέλοντας να γιορτάσει τα εγκαίνια του πρώτο i Store, το BMW i Park Lane στο Λονδίνο, παρουσίασε ένα ανανεωμένο i3 Concept, το οποίο διαθέτει ανανεωμένο εσωτερικό, κατασκευασμένο εξ’ολοκλήρου από ανανεώσιμα υλικά. Διαθέτει ξύλινα διακοσμητικά από ευκάλυπτο και μάλινα καθίσματα με φυσικό μαύρο δέρμα. Μηχανικά δεν έχει κάποιες αλλαγές και έτσι ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 170 άλογα με 250 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα.
Παράλληλα ανακοίνωσε και το i Pedelec concept, ένα αλουμινένιο/carbon ηλεκτρικό ποδήλατο, όπου δύο από αυτά, μπορούν να χωρέσουν στο πορτμπαγκάζ του i3. Διαθέτει μια μπαταρία λιθίου-μαγγανίου απόδοσης 42V, η οποία τροφοδοτεί τον 250 W ηλεκτροκινητήρα με 20 Nm ροπής. Μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 25 χλμ/ώρα και έχει αυτονομία μεταξύ 25 και 40 χλμ/ώρα. Χρειάζεται 1.5 ώρα να φορτίσει μέσω ταχυφορτιστή και 4 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/06/14/bmw-opens-i-store-shows-off-updated-i3-and-i-pedelec-concepts/
Το BMW i8 θα κοστίζει περισσότερο από 100.000 ευρώ [w/video]
Η BMW θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων των αυτοκινήτων του νέου i-brand από το 2013, αρχικά με το i3ενώ το 2014 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του i8, το οποίο θα κοστίζει περισσότερο από 100.000 ευρώ. Αυτό δήλωσε ο Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, και διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, κατά τα εγκαίνια του πρώτου i Store στο Λονδίνο.
Όπως ανακοίνωσε τη περασμένη εβδομάδα η BMW, ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας της έκδοσης παραγωγής του BMW i8, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.
Η έκδοση παραγωγής του BMW i8 θα κυκλοφορήσει το 2014 και σε σχέση με το πρωτότυπο θα χάσει τις γυάλινες πόρτες, αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα πάνω. Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα (και όχι πετρελαίου όπως το πρωτότυπο) με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 399 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.
Παράλληλα η BMW ανακοίνωσε τους νικητές του διαγωνισμού “0 to Desir3 in 5.9 Seconds” όπου ζητούσε από τον καθένα να γράψει ένα μικρό video διάρκειας μόλις 6 δευτερολέπτων, για το promo της νέας 3άρας. Περισσότερα από 2.000 video κατατέθηκαν με τα 7 φιναλίστ να είναι αυτά που ακολουθούν.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/06/17/bmw-will-price-i8-hybrid-at-more-than-100000-euros/
Το BMW i3 θα κοστίζει όσο μια BMW Σειράς 5
Το BMW i3 είναι το πρώτο μοντέλο του i-brand, το οποίο θα βγει στην αγορά μέσα στο 2013. Το μεγάλο ερώτημα είναι τι τιμή θα έχει με το Γερμανικό automobilwoche να αναφέρει ότι θα κοστίζει ανάμεσα από €35.000 έως €40.000, όσο κοστίζει περίπου η BMW 520i στη Γερμανία. Αυτό θα κάνει το i3 φθηνότερο από την τρέχουσα τιμή του Opel Ampera, που πωλείτε για περίπου €43.000 στη Γερμανία. Στην Αμερική ξέρουμε ότι θα κοστίζει κάτω από $35.000.
Το αυτοκίνητο φορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής. Θα φορά ένα μονοτάχυτο κιβώτιο με τα τα 0-60 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει γύρω στα 8 δευτ. Η BMW έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο το αυτοκίνητο να φορά και έναν μικρό κινητήρα βενζίνης, προερχόμενο από μοτοσυκλέτα της BMW. Πιθανότατα, αυτός ο κινητήρας θα είναι ο 652 κ.εκ. της GS απόδοσης 48 ίππων ο οποίος θα φορτίζει την μπαταρία ώστε να επεκτείνουν την αυτονομία του i3
AutoBlog
Το BMW i8 Concept Spyder θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Los Angeles, νέες χιουμοριστικές διαφημίσεις
Το BMW i8 Concept Spyder παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνου, και σύμφωνα με το BMWblog, θα κάνει ντεμπούτο στην Αμερική στην έκθεση του Los Angeles τον Νοέμβριο. Στη παραγωγή θα βγει το 2015, 2 χρόνια μετά την coupe έκδοση η οποία θα κυκλοφορήσει το 2013.
Το i8 Concept Spyder διαθέτει ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο, πόρτες από αλουμίνιο χωρίς πλαίσιο, και όχι από γυαλί, νέους πλαινούς καθρέπτες, μαύρο πλαίσιο παρμπρίζ, νέο πίσω μέρος, οι πίσω θέσεις πλέον δεν υπάρχουν, διάφανο κρυστάλλινο πάνελ πίσω από τα καθίσματα όπου μέσα του υπάρχουν δυο ηλεκτρικά πατίνια από carbon, και φυσικά δεν διαθέτει οροφή.
Φορά την Life-Drive πλατφόρμα με το το Life να διαθέτει τον μπροστά και τον πίσω άξονα, την μπαταρία και την καμπίνα των επιβατών ενώ το Drive όλα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι και αυτά από CFRP (carbon-fibre-reinforced plastic). Ζυγίζει 1.630 κιλά (1.480 το i8 Concept) και έχει 4.480 mm μήκος, 1.922 mm πλάτος, 1.208 mm ύψος, μεταξόνιο 2.650 mm, έχει χώρο αποσκευών κοντά στα 100 λίτρα, και αναλογία βάρους 50:50.
Μηχανικά φορά ένα ίδιο υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96 kW (131 άλογα) και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 223 άλογα (164 kW) με 300 Nm ροπής. Συνολικά αποδίδει 354 άλογα (260 kW) με 550 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5 δευτ, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 4 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει αυτονομία 27-30 χλμ και να χρειάζεται 1.45 ώρες ώστε να φορτίσει 100%.
Το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 27-30 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, του οποίου οι μπαταρίες φορτίζουν 100% μέσα σε 1,45 ώρα, μέσω απλής οικιακής πρίζας. Έχει μέση κατανάλωση μόλις 3 λίτρα/100 χλμ.
Επίσης δες και 4 νέες χιουμοριστικές διαφημίσεις που έβγαλε η BMW για το Certified Pre-Owned Sales Event.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/08/31/bmw-i8-concept-spyder-en-route-to-la-auto-show/
Video: BMW i3 Coupe Concept
Στο Los Angeles η BMW παρουσίασε το i3 Coupe Concept και τώρα μας δίνει το πρώτο video του. Η coupe τρίπορτη έκδοση του i3 θα περάσει στη παραγωγή το 2014, έναν χρόνο μετά από την έναρξη παραγωγής του i3.
Το αυτοκίνητο θα έχει μήκος 3,964 μέτρα, πλάτος 1,768 μέτρα, ύψος 1,555 μέτρα και 2,570 μέτρα μεταξόνιο και μηχανικά θα φορά τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα με το i3 απόδοσης 125 kW (170 ίππων) με 250 Nm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου, δίνοντας του αυτονομία 160 χλμ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/12/14/video-bmw-i3-coupe-concept/
Spy Photos: H έκδοση παραγωγής του BMW i8
Οι δοκιμές της έκδοσης παραγωγής του BMW i8 συνεχίζονται και έχουν μεταφερθεί στα χιόνια της Σκανδιναβίας. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του έτους με το μουλάρι να διαθέτει το τυπικό για BMW χαρακτηριστικό Hoffmeister kink στο πίσω πλαϊνό παράθυρο αλλά και τα πλαϊνά μαρσπιέ που μοιάζουν πολύ με αυτά του πρωτότυπου. Σε σχέση με το πρωτότυπο νέα θέση έχουν οι χειρολαβές, ενώ διαθέτει νέους πιο sport εξωτερικούς καθρέφτες και πιο προεξέχουσα μάσκα.
Η BMW θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων των αυτοκινήτων του νέου i-brand από το 2013, αρχικά με το i3 ενώ το 2014 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του i8, το οποίο θα κοστίζει περισσότερο από 100.000 ευρώ.
Ο 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας της έκδοσης παραγωγής του BMW i8, θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας.
Το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 127 kW (172 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 223 ίππων, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 395 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 3 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/02/12/spy-photos-bmw-i8-3/
Το BMW i8 δε θα έχει Μ έκδοση
Τελευταία νέα δείχνουν ότι η BMW απορρίπτει τα πλάνα της για τη παρουσίαση μιας Μ έκδοσης του επερχόμενου υβριδικού supercar i8.
Αρχικά υπήρχαν φήμες ότι μια τέτοια έκδοση θα “πετούσε” το υβριδικό σύνολο για χάρη ενός V8 ή V10 των παλιών Μ5/Μ6 έτσι ώστε να είχαμε την Μ8 αλλά τελικά όλα αυτά δε θα πραγματοποιηθούν.
Παρά τα κακά νέα, το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 353 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 2,7 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο και θα εκπέμπει 66 γρ/χλμ CO2. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως και τιμή κοντά στα €150.000.
AutoBlog
Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του BMW i8
Αυτές είναι ο δύο πρώτες επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου παραγωγής του ολοκαίνουργιου BMW i8, που όπως ξέρουμε θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του σε λιγότερο από μια εβδομάδα στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Χθες η BMW έδωσε ένα teaser video του πρώτου plug-in υβριδικό supercar της BMW και από τις σημερινές φωτογραφίες βλέπουμε το προφίλ και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τις ομοιότητες με το concept να είναι αρκετές χωρίς ωστόσο να υπάρχουν και εδώ, όπως στο i3, οι γυάλινες πόρτες. Ωστόσο οι πόρτες της έκδοσης παραγωγής ανοίγουν και αυτές προς τα πάνω.
Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Οι μπαταρίες φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%. Στο Sport από την άλλη, η αυτονομία μειώνεται. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο.
Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.
Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ δεν θα υπάρξει M έκδοση του. O 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικό supercar αναμένεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του 2013, με αρχική τιμή κοντά στις 150.000 ευρώ.
AutoBlog
Επίσημο: BMW i8 2014
Πάει και αυτό. Η BMW στη Φρανκφούρτη παρουσίασε το i8, το πρώτο της υβριδικό 2+2 supercar το οποίο σε σχέση με το πρωτότυπο διατηρεί αρκετά στοιχεία του, χάνοντας ωστόσο τις γυάλινες πόρτες, αλλά αυτές συνεχίζουν να ανοίγουν προς τα επάνω. Είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που φορά τα LED φωτιστικά σώματα, αργότερα θα εξοπλιστεί και με τα νέα λέιζερ φωτιστικά σώματα, με το σασί του να είναι κατασκευασμένο από CFRP και αλουμίνιο.
Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.
Οι μπαταρίες 5 kWh φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%. Στο Sport από την άλλη, η αυτονομία μειώνεται. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο.
Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.
Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ δεν θα υπάρξει M έκδοση του. O 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικό supercar αναμένεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του 2013, με αρχική τιμή κοντά στις 150.000 100.000 ευρώ..
Τέλος η BMW ανακοίνωσε πως τον Αύγουστο πούλησε 118.743 μονάδες (+15,6%) και 20.653 Mini (+10,6%). Από την αρχή του έτους έχει πουλήσει 1.051.595 BMW αυτοκίνητα (+9,2%) και 192.966 Mini (+0,2%).
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/09/10/bmw-i8-2014/
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης