Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
3 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Αντε και για τα φρενα εγω με οσα αμαξια οδηγησα δεν ειδα οτι της bmw δεν ειναι ενταξει.Εγω απο εσενα το ακουω πρωτη φορα.Εγω παντος με τα φρενα μου και στα δυο δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Στα 36αρια πχ τα φρενα ειναι αθλια...Το 14αρι που ειχα ειχε πολυ καλυτερη αισθηση και δυναμη...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Για το ε36 δεν ξερω....στο 5αρι παντος ειναι μια χαρα.Δεν ειχα ποτε προβλημα.
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Εγώ από 36άρι δεν έχω εμπειρία . Αλλά το 36άρι έχει μπροστά δίσκους 286 χιλ στα 105 άλογα .
Το Golf IV , στα 1600 κυβικά του 98 ως 2005 , 105 άλογα κ αυτό , έχει δίσκους 256 χιλ ... Μιλαμε για Golf , αμάξι πρότυπο στην κατηγορία και ψιλοακριβό .
256 φρένα είχαν τα 30άρια , με περίπου ίδιο βάρος μην πω λιγότερο πριν μια 10ετία + ...
Εμένα κάτι μου λέει αυτό . Ότι για την εποχή του , έχει από τα πλέον καλά φρένα στην κατηγορία . Είναι αυτό που λέμε ότι πληρώνεις παίρνεις , μιας και απέχουν πολύ στην τιμή . Και τα περισσότερα σε αυτά τα άλογα σε τέτοιες διαστάσεις κυμένονταν .
Για αίσθηση κ απόδωση ξαναλέω δε ξέρω , αλλά δε μπορεί να έχει το bmw χειρότερη απόδωση ... Δε στέκει βάση λογικής .
Ξαναλέω δεν επιμένω , αλλά συγκρίνω με αυτοκίνητα της εποχής κ βλέπω ότι οι πιο πολλοί δεν ήταν καν κοντά .
Το Golf IV , στα 1600 κυβικά του 98 ως 2005 , 105 άλογα κ αυτό , έχει δίσκους 256 χιλ ... Μιλαμε για Golf , αμάξι πρότυπο στην κατηγορία και ψιλοακριβό .
256 φρένα είχαν τα 30άρια , με περίπου ίδιο βάρος μην πω λιγότερο πριν μια 10ετία + ...
Εμένα κάτι μου λέει αυτό . Ότι για την εποχή του , έχει από τα πλέον καλά φρένα στην κατηγορία . Είναι αυτό που λέμε ότι πληρώνεις παίρνεις , μιας και απέχουν πολύ στην τιμή . Και τα περισσότερα σε αυτά τα άλογα σε τέτοιες διαστάσεις κυμένονταν .
Για αίσθηση κ απόδωση ξαναλέω δε ξέρω , αλλά δε μπορεί να έχει το bmw χειρότερη απόδωση ... Δε στέκει βάση λογικής .
Ξαναλέω δεν επιμένω , αλλά συγκρίνω με αυτοκίνητα της εποχής κ βλέπω ότι οι πιο πολλοί δεν ήταν καν κοντά .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
kefalismos έγραψε:Εγώ από 36άρι δεν έχω εμπειρία . Αλλά το 36άρι έχει μπροστά δίσκους 286 χιλ στα 105 άλογα .
Το Golf IV , στα 1600 κυβικά του 98 ως 2005 , 105 άλογα κ αυτό , έχει δίσκους 256 χιλ ... Μιλαμε για Golf , αμάξι πρότυπο στην κατηγορία και ψιλοακριβό .
256 φρένα είχαν τα 30άρια , με λιγότερο βάρος μην πω λιγότερο πριν μια 10ετία + ...
Εμένα κάτι μου λέει αυτό . Ότι για την εποχή του , έχει από τα πλέον καλά φρένα στην κατηγορία . Είναι αυτό που λέμε ότι πληρώνεις παίρνεις , μιας και απέχουν πολύ στην τιμή . Και τα περισσότερα σε αυτά τα άλογα σε τέτοιες διαστάσεις κυμένονταν .
Για αίσθηση κ απόδωση ξαναλέω δε ξέρω , αλλά δε μπορεί να έχει το bmw χειρότερη απόδωση ... Δε στέκει βάση λογικής .
Ξαναλέω δεν επιμένω , αλλά συγκρίνω με αυτοκίνητα της εποχής κ βλέπω ότι οι πιο πολλοί δεν ήταν καν κοντά .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Το οτι οι δισκοι ηταν μονοι και πισω φορουσε ταμπουρα δεν το θυμασαι...???Το οτι ειναι 1360 κιλα??
Δεν εχει σημασια μονο το μεγεθος...Μεγαλο, τεραστιο ρολο παιζει και η δαγκανα...και η αισθηση και το καλιμπραρισμα...Αλλο παραπονο ειναι οτι με το παραμικρο εμπαινε το ABS...
Αν μου λες για το golf εγω σου λεω η 146 μου μοντελο 98 ειχε μπρος πισω δισκοφρενα...αμαξι 1280 κιλα 1400 κυβικα...
106 κ Σαξο 980 κιλα αμαξια και ειχαν και αυτα μπρος πισω δισκοφρενα...
Και πολλα αλλα αμαξια
Οποτε οχι η BMW δεν ηταν καλη για την εποχη της....
Ποια λογικη προσταζει οτι το BMW δεν μπορει να εχει χειροτερη αποδοση...??Ο Chuk Noris..???
Τι παει να πει αυτο...??
Ξερετε οτι δεν λεω τπτ απο πισω σας ...τετοιες απολυτες αποψεις ειναι λαθος...Δε θελω να με παρεξηγησετε κουβεντα κανουμε...
Σε κανενα συγκριτικο απο τα χιλιαδες που εχω δει (στη κυριολεξια) δεν εχει πει καλο λογο για τα φρενα ουτε καν σε Μ μοντελο...
Περνουν εντελώς αδιαφορα και ασχολιαστα...Επαινουν βεβαιως το πολυ καλο στησιμο και οδηκη συμπεριφορα αλλα σε αυτον το τομεα τπτ...
Δεν εχει σημασια μονο το μεγεθος...Μεγαλο, τεραστιο ρολο παιζει και η δαγκανα...και η αισθηση και το καλιμπραρισμα...Αλλο παραπονο ειναι οτι με το παραμικρο εμπαινε το ABS...
Αν μου λες για το golf εγω σου λεω η 146 μου μοντελο 98 ειχε μπρος πισω δισκοφρενα...αμαξι 1280 κιλα 1400 κυβικα...
106 κ Σαξο 980 κιλα αμαξια και ειχαν και αυτα μπρος πισω δισκοφρενα...
Και πολλα αλλα αμαξια
Οποτε οχι η BMW δεν ηταν καλη για την εποχη της....
Ποια λογικη προσταζει οτι το BMW δεν μπορει να εχει χειροτερη αποδοση...??Ο Chuk Noris..???
Τι παει να πει αυτο...??
Ξερετε οτι δεν λεω τπτ απο πισω σας ...τετοιες απολυτες αποψεις ειναι λαθος...Δε θελω να με παρεξηγησετε κουβεντα κανουμε...
Σε κανενα συγκριτικο απο τα χιλιαδες που εχω δει (στη κυριολεξια) δεν εχει πει καλο λογο για τα φρενα ουτε καν σε Μ μοντελο...
Περνουν εντελώς αδιαφορα και ασχολιαστα...Επαινουν βεβαιως το πολυ καλο στησιμο και οδηκη συμπεριφορα αλλα σε αυτον το τομεα τπτ...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Κατανοώ την άποψη σου . Αλλά έχω τελείως διαφορετική άποψη . Θα μπορούσα να την γράψω σε άλλο αντίστοιχο θέμα αν υπάρξει . Λεω να κόψουμε γιατί ξεφυγαμε τελείως ...
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
Offtopic ειμαστε εδω και πολλα ποστ αλλα ετσι κανουμε κουβεντα
ΒΜW 120i Coupe
Με πολυτελές στιλ, σπορτίφ εκφάνσεις και "φρεσκαρισμένη" στα σημεία, η BMW 120i Coupe "κλείνει" πονηρά το μάτι σε όσους μπορούν να ξοδέψουν κάτι παραπάνω για να αποκτήσουν ένα σαγηνευτικό κουπέ κόμπακτ διαστάσεων.
Η Coupe έκδοση της Σειράς 1 ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το καλοκαίρι του 2007 και την άνοιξη του 2009, η γκάμα της ενισχύθηκε με νέες εκδόσεις, όπως ήταν η 120i. Απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα oδηγοκεντρικό μικρομεσαίο Coupe με πολυτέλεια και όλα τα γνώριμα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων της BMW, στους τομείς της τεχνολογίας και της ποιότητας κατασκευής.
Πλέον, η 120i Coupe ανανεώθηκε στα σημεία, με τους σχεδιαστές της BMW να επεμβαίνουν διακριτικά σε λίγα επιμέρους στοιχεία του αυτοκινήτου. Η περισσότερο ορατή αλλαγή, αφορά στο μπροστινό προφυλακτήρα που πλέον διαθέτει περισσότερο δυναμικές γραμμές, αλλά και στα στιλιζαρισμένα μπροστινά φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν πλέον λειτουργία ημέρας με συστοιχία λαμπών LED, σα "φρύδι" στο πάνω μέρος τους. Μικροεπεμβάσεις, ως προς τη διάταξη των λαμπών LED, έχουν γίνει όμως και στα πίσω φώτα του αυτοκινήτου.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό της BMW 120i Coupe παραμένει premium και μοντέρνο σχεδιαστικά. Η μοναδική αλλαγή που φιλοξενεί είναι ο καινούργιος διακόπτης για την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας.
Συν στην ποιότητα, μείον στους χώρους
Στο εσωτερικό της διακριτικά ανανεωμένης BMW 120i Coupe, το περιβάλλον δεν έχει αλλάξει καθόλου. Ή μάλλον, σχεδόν καθόλου, αφού η μοναδική αλλαγή που ενσωματώνει το αυτοκίνητο αφορά στο καινούριο κουμπί για το σύστημα ευστάθειας, το οποίο πλέον είναι περισσότερο ευκρινές και βρίσκεται στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας. Σε κάθε περίπτωση, το εσωτερικό της Σειράς 1 Coupe είναι μοντέρνο σχεδιαστικά, ιδιαίτερα ποιοτικό και premium. Εν τω μεταξύ, παρά το γεγονός ότι η καμπίνα του αυτοκινήτου απευθύνεται για 2+2 επιβάτες, στο πίσω κάθισμα με δυσκολία θα μπουν και θα φιλοξενηθούν ενήλικες, ακόμα και κανονικού αναστήματος, οι οποίοι μάλιστα θα αναγκαστούν να κάτσουν και λοξά για να μη βρίσκει το κεφάλι τους στο πλάι. Το τελευταίο δεν αποτελεί αρνητική έκπληξη, αφού πρόκειται για χαρακτηριστικό ιδίωμα των γνήσιων κουπέ. Το πορτμπαγκάζ με όγκο 370 λίτρων έχει μικρό άνοιγμα και μεγάλο βάθος.
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - τιμή
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.995
Ταχύτητες 6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170/6.700
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 210/4.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,8
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 224
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 152
ΜΧΠΧΥ (χλστ.) 4.360Χ1.748 Χ1.423
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
Δυν. έλεγχος ευστάθειας (DSC) •
Αερόσακος οδηγ./συνοδ. •/•
Αερόσακοι πλευρ. /οροφ. •/•
Ηλ. παράθυρα •
Ηλεκτρικοί καθρέφτες •
Κλιματισμός •
Ηχοσύστημα •
Ζάντες αλουμινίου •
Προβολείς ομίχλης •
Τιμή από (ευρώ) 35.950
Απ: Αποκάλυψη: Η νέα BMW Σειρά 1 coupe
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Offtopic ειμαστε εδω και πολλα ποστ αλλα ετσι κανουμε κουβεντα
Δεν ειναι off topic....Η συζητηση γινεται πανω στα φρενα της BMW και του Ασσου συνεπως που γραφτηκε στην πρωτη σελιδα..
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» BMW Σειρά 1 M Coupe
» BMW σειρά 4 Coupe: Πιο όμορφη από ποτέ
» Η BMW Σειρά 3 Coupe & Convertible του 2010
» Ανανεωμένες BMW Σειρά 3 Coupe και Convertible
» BMW σειρά 6 Coupe Concept Πρωτότυπο στο Παρίσι
» BMW σειρά 4 Coupe: Πιο όμορφη από ποτέ
» Η BMW Σειρά 3 Coupe & Convertible του 2010
» Ανανεωμένες BMW Σειρά 3 Coupe και Convertible
» BMW σειρά 6 Coupe Concept Πρωτότυπο στο Παρίσι
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης