BMW Μ3 & M4
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
BMW Μ3 & M4
Αφού είδαμε τον 6-κύλινδρο turbo σε σειρά κινητήρα 3.2-λίτρων των νέων BMW M3 και M4, τώρα, ο Wildspeed, βασιζόμενος πάνω σε αυτή την spy φωτογραφία, δημιούργησε αυτήν την rendering φωτογραφία της M4. Η νέα M3/Μ4 θα παρουσιαστεί σε μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης του 2013 με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013, με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014.
Ο κινητήρας της θα βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.
Αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 450 άλογα με 650 Nm ροπής ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα βελτιωτικό πακέτο, σαν το Performance package της Mercedes για τα μοντέλα της AMG, το οποίο θα ανεβάζει την απόδοση στα 480 άλογα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Η νέα M3 θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, θα ζυγίζει κοντά στα 1.605 κιλά.
H νέα BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω.
AutoBlog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Παρ Σεπ 27, 2013 2:05 am, 3 φορές συνολικά
BMW M4 [Rendering]
Νέες renderings φωτογραφίες ετοίμασε ο Wildspeed βασιζόμενος πάνω σε αυτή την spy φωτογραφία. Η νέα M3/Μ4 θα παρουσιαστεί σε μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης του 2013 με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013, με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014.
Ο κινητήρας της θα βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.
Αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 450 άλογα με 650 Nm ροπής ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα βελτιωτικό πακέτο, σαν το Performance package της Mercedes για τα μοντέλα της AMG, το οποίο θα ανεβάζει την απόδοση στα 480 άλογα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Η νέα M3 θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, θα ζυγίζει κοντά στα 1.605 κιλά.
H νέα BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/10/28/bmw-m4-rendering-4/
Απ: BMW Μ3 & M4
ΝΑΙ !!!!
Μια προσοχή στη σχεδίαση στο πλαϊνό τμήμα την θέλει.....για να μη φέρνει η επόμενη γενιά κάτι σε Ferrari στο μυαλό.
Μια προσοχή στη σχεδίαση στο πλαϊνό τμήμα την θέλει.....για να μη φέρνει η επόμενη γενιά κάτι σε Ferrari στο μυαλό.
swartz- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :
Απ: BMW Μ3 & M4
Η δικη μου γνωμη παλι..... ο προφυλακτηρας ειναι πολυ χαλια!! σε γενικο συνολο ο σχεδιασμος ολου του αυτοκινητου ειναι φοβερος μαρεσει αλλα οι προφυλακτηρες που βγαζουν τον τελευτεο καιρο δεν μου αρεσουν... γνωμη μου ετσι!!!
Έτσι θα μοιάζει η BMW M4 Coupe
Η BMW παρουσίασε την 4-Series Coupe Concept πριν από μερικές ημέρες και ο Wildspeed δεν έχασε χρόνο και μας παρουσιάζει το πως θα μπορούσε να μοιάζει η M4. Στις φωτογραφίες βλέπουμε ότι εκτός από το επιθετικό bodykit θα διαθέτει και carbon οροφή.
Η νέα M3/Μ4 θα παρουσιαστεί σε μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης του 2013 με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013, με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014.
Ο κινητήρας της θα βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.
Αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 450 άλογα με 650 Nm ροπής ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα βελτιωτικό πακέτο, σαν το Performance package της Mercedes για τα μοντέλα της AMG, το οποίο θα ανεβάζει την απόδοση στα 480 άλογα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Η νέα M3 θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, θα ζυγίζει κοντά στα 1.605 κιλά.
H νέα BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/12/13/bmw-m4-coupe-renderings-by-wildspeed/
BMW M4 Coupe [Renderings]
Ο Wildspeed μας έδειξε πρώτος μερικές rendering φωτογραφίες της BMW Μ4 και τώρα ακόμη ένας χρήστης του Photoshop ετοίμασε 2 φωτογραφίες από το πως θα μπορούσε να μοιάζει η έκδοση παραγωγής της 4-Series Coupe Concept η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit.
Η νέα M3/Μ4 θα παρουσιαστεί σε μορφή πρωτότυπου στην έκθεση της Γενεύης του 2013 με την έκδοση παραγωγής να παρουσιάζεται στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013, με τις πωλήσεις να ξεκινούν από τις αρχές του 2014.
Ο κινητήρας της θα βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.
Αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 450 άλογα με 650 Nm ροπής ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα βελτιωτικό πακέτο, σαν το Performance package της Mercedes για τα μοντέλα της AMG, το οποίο θα ανεβάζει την απόδοση στα 480 άλογα με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ/ώρα.
Η νέα M3 θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, θα ζυγίζει κοντά στα 1.605 κιλά.
H νέα BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω.
AutoBlog
BMW M4 Coupe στο Nurburgring
H BMW M4 Coupe δοκιμάζεται αυτές τις ημέρες στο Nurburgring και φυσικά οι φωτογραφικοί φακοί δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και έτσι έχουμε μια νέα σειρά φωτογραφιών της. Είναι ίσως οι καλύτερες φωτογραφίες της Μ4 που έχουμε δει μέχρι σήμερα, αφού σε αυτές βλέπουμε καλύτερα το σχήμα της.
Βασίζεται πάνω στη Σειρά 4, η δίπορτη M4 φορά νέο bodykit, μεγάλες μαύρες ζάντες και μεγάλα φρένα. Μηχανικά, όπως και η M3, έτσι και αυτή θα φορά τον S55 3,0-λιτρο εξακύλινδρο turbo κινητήρα ο οποίος αποδίδει 415 άλογα με 535 Nm ροπής.
Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό που φορά η M5. Διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων bi-vanos.
Η νέα M3 θα διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης ενώ θα διατηρηθεί το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Θα φορά επίσης το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν τα M5 και M6, ενώ χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε πόρτες και καπό, και την CFRP οροφή θα ζυγίζει κοντά στα 1.549 κιλά. H νέα BMW M3 θα είναι ελαφρύτερη, ταχύτερη, δυνατότερη, οικονομικότερη από την τωρινή M3 E92 και θα πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 255/35 μπροστά και 275/35 πίσω. Θα συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό είτε με ένα αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο M-DCT, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμη και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Η M3 θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης με την M4 να παρουσιάζεται στις αρχές του 2014.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/04/27/spy-photos-bmw-m4-coupe-at-nurburgring/
Πάνω από 430 άλογα και 500 Nm ροπής οι νέες BMW M3 και M4 Coupe
Ελάχιστο χρόνο πριν την αποκάλυψη των επίσημων τεχνικών χαρακτηριστικών των νέων BMW M3 και M4 Coupe, το Bimmerpost, μία πηγή που μέχρι στιγμής δεν μας έχει απογοητεύσει ή παραπλανήσει τουλάχιστον όσον αφορά τις BMW έχει ορισμένες πληροφορίες.
Σε ένα λιτό post λοιπόν στο forum «ανακοινώθηκε» πως η νέα M3 που θα μοιράζεται το ίδιο powertrain με την M4 θα διαθέτει πάνω από 430 άλογα και πάνω από 500Nm ροπής προερχόμενα κατά πάσα πιθανότητα από τον εξακύλινδρο σε σειρά με δύο turbos S55 κινητήρα. Φυσικά η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή προαιρετικά ενός επτατάχυτου M DCT Drivelogic αυτόματου.
Αυτό που εμένα προσωπικά όμως μου κέντρισε το ενδιαφέρον περισσότερο από τα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής είναι το «όλοι θα εντυπωσιαστούν από το βάρος», υπονοώντας πως η νέα M3 έκανε εντατική δίαιτα πριν κάνει το ντεμπούτο της. Μέχρι στιγμής, οι πληροφορίες που είχαμε στη διάθεσή μας μιλούσαν για 100kg λιγότερα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά αλλά ίσως να είναι η μείωση του βάρους ίσως να είναι λίγο σημαντικότερη.
περισσότερες φωτο:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/09/24/new-bmw-m3-and-m4-coupe-with-more-than-430-hp/
Επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων BMW M3 και M4 [w/video]
Αυτό που έγινε χθες γνωστό ως φήμη, σήμερα έγινε επίσημη είδηση, αφού η BMW, στο περιθώριο των M3/M4 Technology Days ανακοίνωσε πως ο S55 3,0-λιτρος εξακύλινδρος Euro6 turbo κινητήρας τους αποδίδει περισσότερα από 430 άλογα με 500 Nm ροπής.
Στροφάρει έως τις 7.500 σ.α.λ και φυσικά η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή προαιρετικά ενός επτατάχυτου M DCT Drivelogic αυτόματου με σύστημα εκκίνησης. Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον N55 που φορά η M135i και η 640i, και διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή, VALVETRONIC, άμεσο ψεκασμό και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Double-vanos.
Και τα δύο θα ζυγίζουν λιγότερο από 1.500 κιλά (80 λιγότερα από την M3 E92), με τα αυτοκίνητα να κάνουν εκτενή χρήση CFRP. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εκτός από καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, τα αυτοκίνητα να καταναλώνουν και λιγότερο καύσιμο κατά 25% σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της M3. Μιλώντας για οδηγική συμπεριφορά, η BMW κατάφερε τα αυτοκίνητα να έχουν ζύγισμα 50:50, με την ανάρτηση τους να είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.
Στιλιστικά δανείζονται πάρα πολλά στοιχεία της Μ4 Concept με την M3 και την M4 να παρουσιάζονται επίσημα στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014.
Η οροφή και το πορτπαγκάζ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ το καπό από αλουμίνιο. Θεωρείται σχεδόν σίγουρο δε, πως carbon, αλουμίνιο και μαγνήσιο έχει χρησιμοποιηθεί στις ζώνες πρόσκρουσης. Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρουδραυλικό σύστημα διεύθυνσης με τρεις ρυθμίσεις (Confort, Sport και Sport+), carbon άξονα μετάδοσης, και το ηλεκτρονικό M διαφορικό. Εξοπλίζονται επίσης και με το σύστημα dynamic damper control με τρεις ρυθμίσεις, όπως διαθέτουν οι M5 και M6.
Ο Freidrich Nitschke άφησε να εννοηθεί πως ίσως υπάρξει και μια ακόμη πιο ελαφριά έκδοση, η οποία θα ζυγίζει κοντά στα 1.400 κιλά έχοντας πιο λιτό εσωτερικό και carbon καθίσματα.
Στην ανάπτυξη των αυτοκινήτων έχει συμβάλει ο Γερμανός πιλότος της Formula 1, Timo Glock και περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες των νέων M3 και M4 μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το PDF:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/09/Press_Release_BMW_M3_M4_Technology_Days_GB.pdf
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/09/25/bmw-m3-and-m4-official-specs/
Απ: BMW Μ3 & M4
Ναι βέβαιαΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Θα ερθω.
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τις BMW Μ3/M4
Κάθε νέο αυτοκίνητο της BMW με το σήμα Μ δίπλα από ένα νούμερο είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικό νέο. Η επόμενη γενιά όμως της Μ3 θα φέρει μαζί της πολλές αλλαγές, αρχής γενομένης όπως όλοι γνωρίζουμε από την ονομασία, καθώς η sedan έκδοση θα ονομάζεται Μ3 και η coupe M4. Τη προηγούμενη εβδομάδα η βαυαρέζικη φίρμα ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων που θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη. Ας δούμε όμως, συνοπτικά, το δεκάλογο του αυτοκινήτου, που όπως φαίνεται θα αποτελέσει το “next best thing” για τους απανταχού λάτρεις της σπορ οδήγησης και έχει όλα τα φόντα να γράψει και αυτό με χρυσά γράμματα το όνομα του στην ιστορία της αυτοκίνησης:
Ιπποδύναμη 430 ίππων, ροπή 500 Nm
Η νέα γενιά θα χάσει την ατμοσφαιρική της αναπνοή για χάρη του εξακύλινδρο S55 3,0-λιτρος turbo κινητήρα που θα αποδίδει 430 άλογα και 500 Nm ροπής. Πληρεί τις προδιαγραφές του Euro6 και θα στροφάρει έως τις 7.500 σ.α.λ. Το peak της δύναμης του θα βρίσκεται μεταξύ των 5.000 και 7.300 σ.α.λ. ενώ το μεγαλύτερο μέρος της διαθέσιμης ροπής από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. Η “καρδιά” του βασίζεται πάνω στον εξακύλνδρο εν σειρά N55 που φορά η M135i και η 640i, και διαθέτει ενισχυμένο αλουμινένιο μπλοκ, νέα κυλιδροκεφαλή, τεχνολογία TwinPower Turbo, VALVETRONIC, άμεσο ψεκασμό και το τελευταίο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Double-vanos. Το μόνο που απομένει να μάθουμε είναι τα νούμερα των επιδόσεων του.
Ελαφρύτερο σασί
Τόσο η M3 όσο και η M4 θα ζυγίζουν κάτι λιγότερο από 1.500 κιλά, χωρίς οδηγό και με το ρεζερβουάρ στο 90%. Αυτό σημαίνει ότι το βάρος τους είναι 80 λιγότερα από την M3 E92, με τα αυτοκίνητα να κάνουν εκτενή χρήση CFRP, σε διάφορα μέρη, όπως την οροφή, πορτμπαγκάζ και τον άξονα μετάδοσης, ο οποίος είναι πιο στιβαρός και κατά 40% ελαφρύτερος από ένα νορμάλ άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα εκτός από καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, τα αυτοκίνητα να καταναλώνουν και λιγότερο καύσιμο κατά 25% σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της M3. Ακόμα έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο στο καπό και στην ανάρτηση, ενώ κράμα αλουμινίου/μαγνησίου στις ζώνες πρόσκρουσης. Όλη αυτή η προσπάθεια έχει σαν αποτέλεσμα η BMW, να πετύχει τα αυτοκίνητα να έχουν το ιδανικό ζύγισμα 50:50.
Ηλεκτρική κρεμαργίερα
Δυστυχώς, η υποβοήθηση του τιμονιού, ακολουθώντας τη τάση της εποχής, είναι πλήρως ηλεκτρική. Η BMW εξέλιξε το σύστημα διεύθυνσης μαζί με την ZF και θα διαθέτει τρεις ρυθμίσεις (Confort, Sport και Sport+). Υπόσχεται, δε, ότι δεν έχει χάσει την εκπληκτική αμεσότητα και πληροφόρηση που είχε το τιμόνι της M3 (E92). Μακάρι!!
50% διαφορετική
Η γερμανική εταιρία δηλώνει ότι οι Μ εκδοχές των αυτοκινήτων της θα είναι κατά το ήμισυ θα διαθέτει εντελώς νέα μέρη, σε σχέση με τις νορμάλ Σειρά 3 και 4, καθιστώντας έτσι τις γρήγορες εκδόσεις μοναδικές και με δικό τους χαρακτήρα.
Χειροκίνητο και Αυτόματο κιβώτιο
Τόσο η sedan όσο και η coupe έκδοση θα μπορούν να επιλεχθούν είτε με το εξατάχυτο χειροκίνητου είτε προαιρετικά με το 7-τάχυτο M-DCT Drivelogic αυτόματου, το οποίο θα διαθέτει και σύστημα εκκίνησης. Η κίνηση φυσικά μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του ενεργού Μ διαφορικού, όπως ακριβώς και στην Μ5, το οποίο θα μπορεί να “κλειδώσει” από 0 έως 100%.
Λιγότερη υστέρηση (turbolag)
Στα προγράμματα οδήγησης Sport και Sport +, οι μηχανικοί της BMW έχουν ρυθμίσει το κινητήρα ώστε να εξαλειφθεί το turbolag. Αυτό συμβαίνει γιατί τα δύο turbo συνεχίζουν να δουλεύουν ενώ η παροχή καυσίμου έχει σταματήσει, κάτι που σημαίνει ότι έχεις ανά πάσα στιγμή και άμεσα διαθέσιμη την δύναμη του κινητήρα.
Κεραμικά δισκόφρενα
Στο βασικό εξοπλισμό θα υπάρχουν τα συμβατικά φρένα με τις τετραπίστονες εμπρός και διπίστονες πίσω δαγκάνες να είναι βαμμένες σε μπλε χρώμα. Αντίστοιχα, οι εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες πίσω δαγκάνες στα κεραμικά θα είναι βαμμένες χρυσές.
Δυνατή ψύξη
Ο S55 κινητήρας για να βγάλει όλα αυτά τα άλογα απροβλημάτιστα θέλει και τα κατάλληλα ψυγεία. Έτσι, διαθέτει διπλό ψυγείο λαδιού, ενώ πέρα από το κλασικό ψυγείο νερού υπάρχουν και για την μετάδοση αλλά και το turbo. Τέλος, το μεγάλο intercooler θα είναι τοποθετημένο ψηλά σε σχέση με τον κινητήρα, ενώ η αντλία νερού θα είναι ηλεκτρονική και θα ρυθμίζει τη θερμοκρασία αυτόματα.
25% λιγότερο καύσιμο
Εξαιτίας του μειωμένου βάρους και των τεχνολογιών του κινητήρα, η BMW ανακοίνωσε ότι η M3 και M4 θα καταναλώνουν 25% λιγότερο καύσιμο. Αν και αυτό πρακτικά φαντάζει ιδανικό νούμερο, ένα πιο προσγειωμένο νούμερο της τάξης του 14%, σύμφωνα με Ολλανδούς, θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα.
Sound generator?
Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν η M3 και M4 θα διαθέτουν το sound composer αντίστοιχο με αυτό που πρωτοείδαμε στη Μ5. Όσες φήμες έχουν κυκλοφορήσει ότι τα Μ αυτοκίνητα θα έχουν το σύστημα που ενισχύει τον ήχο του κινητήρα στη καμπίνα επιβατών μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος, άλλες τόσες λένε ότι τελικά οι νέες M3 και Μ4 δεν χρειάζονται αυτό το σύστημα. Ίδωμεν…
Αυτά ήταν κάποια από τα στοιχεία που μας έχουν επιστήσει τη προσοχή για τα νέα Μ3/Μ4, τα οποία θα παρουσιάζονται επίσημα στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014 και στιλιστικά θα δανείζονται πάρα πολλά στοιχεία της Μ4 Concept . Για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες των νέων M3 και M4 μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το PDF.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/09/Press_Release_BMW_M3_M4_Technology_Days_GB.pdf
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/09/30/0-facts-about-the-new-bmw-m3-and-m4/
BMW M4 GTS το 2016
Ο Freidrich Nitschke, αφεντικό του τμήματος M της BMW, κατά τη επίσημη παρουσίαση των τεχνικών χαρακτηριστικών των νέων BMW M3 και Μ4 άφησε να εννοηθεί πως στο μέλλον ίσως υπάρξει μια ελαφριά έκδοση, η οποία θα ζυγίζει κοντά στα 1.400 κιλά έχοντας πιο λιτό εσωτερικό και carbon καθίσματα.
Τώρα οι φήμες αναφέρουν πως αυτή η έκδοση θα είναι η Μ4 GTS. Θα παρουσιαστεί το 2016 ως μέρος των 100στων γενεθλίων της BMW και θα είναι στημένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να εστιάζεται για χρήση εντός πίστας.
Θα διαθέτει αλουμινένιες πόρτες και περισσότερα carbon μέρη σε σχέση με την Μ4, με το εσωτερικό της, να είναι λιτό διαθέτοντας ελαφριά αγωνιστικά carbon καθίσματα και Alcantara επενδύσεις.
AutoBlog
Η αγωνιστική έκδοση της BMW M4 θα παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο
Η BMW θα αντικαταστήσει την M3 DTM με την M4 DTM, αλλά φαίνεται πως ετοιμάζει ακόμη ένα αγωνιστικό, το οποίο θα απευθύνεται σε ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες με κόστος κοντά στις €65.000. Το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα έχει το όνομα M4 Race Car και θα μπορεί να συμμετέχει στα πρωταθλήματα της FIA στην Ευρώπη, καθώς και στο TUDOR United SportsCar πρωτάθλημα του 2014.
Η παρουσίασή του θα γίνει τον Δεκέμβριο και μηχανικά θα φορά τον ίδιο TwinPower Turbo 3.0-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα της έκδοσης παραγωγής ο οποίος θα διαθέτει νέο σύστημα διαχείρισης κινητήρα, παράγοντας περισσότερα από 500 Nm ροπής.
AutoBlog
Απ: BMW Μ3 & M4
Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές της M4 Coupe στο Nurburgring εκεί όπου πιάστηκε να πάει ακόμη και με το πλάι, στην έξοδο μιας στροφής. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014 και μηχανικά φορά τον S55 3,0-λιτρο εξακύλινδρο Euro6 turbo κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερα από 430 άλογα με 500 Nm ροπής
AutoBlog
Spy Photos: Το εσωτερικό των BMW M3/M4
Αυτό είναι το εσωτερικό των νέων BMW M3/M4 που θα παρουσιαστούν στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014.
Από τις φωτογραφίες, οι οποίες προέρχονται από το Κινεζικό ifeng, βλέπουμε πως τα αυτοκίνητα διαθέτουν κοφτό τριάκτινο τιμόνι με ασημένια διακοσμητικά και paddles, Μ σπορ δερμάτινα καθίσματα, σύστημα εκκίνησης, μεγάλη LCD οθόνη και τον επιλογέα iDrive.
Κάτω από το καπό τους θα συναντάμε τον S55 3,0-λιτρο εξακύλινδρο Euro6 turbo κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερα από 430 άλογα με 500 Nm ροπής.
AutoBlog
Στις 12 του μηνός η παρουσίαση των BMW M3/M4
Την ερχόμενη Πέμπτη 12 του μηνός, η BMW θα παρουσιάσει τις M3 και M4 οι οποίες θα κάνουν επίσημο ντεμπούτο στα μέσα του Γενάρη στην έκθεση του Detroit. Οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του 2014 και εμείς έχουμε δει ήδη την Μ3 σε video κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του επίσημου promo video της.
Μηχανικά και τα δύο αυτοκίνητα θα φορούν τον νέο 3,0-λιτρο TwinPower Turbo S55 κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει τουλάχιστον 430 άλογα με 500 Nm ροπής. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέξουν τα αυτοκίνητα σε 8 εξωτερικά χρώματα (Alpine White, Mineral Grey Metallic, Black Sapphire Metallic, Sakhir Orange Metallic, Austin Yellow Metallic και Yas Marina Blue Metallic) και σε 9 δερμάτινες/υφασμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό.
Μπορείς να δεις το φυλλάδιο παραγγελιών το οποίο έχει διαρρεύσει, με τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο της Μ3 όσο και της M4 μπορείς να τα διαβάσεις εδώ. Τέλος δεν πρέπει να σου ξεφύγουν τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τις νέες Μ3/M4.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/12/09/stis-12-toy-mhnos-h-paroysiash-twn-bmw-m3-m4/
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης