ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ SKODA OCTAVIA RS.
Σελίδα 1 από 1
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ SKODA OCTAVIA RS.
ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ ΧΩΡΙΣ …ΚΟΣΤΟΣ.
«Fun to drive» ή επί το ελληνικότερο « γουστάρεις να το οδηγείς».Ακόμη καλύτερα το αγοράζεις και πυροβολείς χωρίς…κόστος, γιατί τόσο η τιμή απόκτησης όσο και η κατανάλωση δεν σου αδειάζουν την …τσέπη. Μιλάμε τη νέα Octavia 5 RS με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα TSI των 200 ίππων. που πλέον βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του Golf GTi διατηρώντας την συγγένεια με την «μαμά» VW.
Η εμφάνιση του δεν βγάζει…
μάτια και η RS είναι γρήγορη με διακριτικά τα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του. Έτσι στο μπροστινό μέρος της κυριαρχεί η νέου σχεδιασμού κυψελωτή μάσκα με το έμβλημα RS που προέρχεται από το αγωνιστικό τμήμα της Skoda, τα νέα επιθετικά φωτιστικά σώματα που διαθέτουν ημερήσια φώτα πορείας τεχνολογίας LED (πρώτη φορά σε Skoda που φανερώνουν τους συγγενικούς δεσμούς με την Audi) οι ζάντες αλουμινίου Zenith 17΄΄, τις κόκκινες δαγκάνες στα φρένα, την διακριτική αεροτομή και τα λογότυπα RS με το χαρακτηριστικό «V» (από το αγωνιστικό σήμα Victory της Skoda ****).
Νέος πίνακας οργάνων με…
λευκό φωτισμό (αντί για πράσινο) νέο τριάκτινο σπορ τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ, δίχρωμα τύπου μπακετ καθίσματα και το αλουμινένιο φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, σε συνδυασμό με τα λογότυπα RS και τις μαύρες επενδύσεις σε οροφή και κολώνες, δημιουργούν το σπορ κλίμα που θα σας κάνει να νιώσετε ότι βρίσκεστε σε ένα σπορ αυτοκίνητο, Η Octavia 5 RS όμως ξεχωρίζει και για την γερμανική ποιότητα κατασκευής που προσφέρει με το προσεγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και ευχάριστο εσωτερικό που φιλοξενεί με άνεση χωρίς παραχωρήσεις μια πενταμελή οικογένεια με τις αποσκευές να…βολεύονται στο πορτμπαγκάζ 560 λίτρων.
Τα καλά συνεχίζονται και…
κάτω από το εμπρός καπό. Ο κινητήρας TSI των 2 λίτρων είναι ίδιος με αυτόν της προηγούμενης γενιάς και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το ανανεωμένο RS είναι ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο κατά 20 κιλά , μακρύτερο κατά 2 εκατοστά, με καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής (0,298 αντί για 0,308 του απερχόμενου μοντέλου έχει ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις . Αποδίδει 200 άλογα /5100-6000 σ.α.λ. οποίοι πραγματικά εκτοξεύουν τα 1.400 κιλά του αμαξώματος, με την μέγιστη ροπή των 28,0 kgm, διαθέσιμη από τις 1.800 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ. με αποτέλεσμα ακόμη και με 6η ταχύτητα να επιταχύνεις με άνεση από το…ρελαντί. Η απόκριση στο γκάζι με την βοήθεια του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων είναι άμεση σε όλο το φάσμα των στροφών , με την δύναμη να «ξεδιπλώνεται» γραμμικά μέχρι και τα κόκκινα.. Τα 7,3 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 240 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα είναι τιμές που ικανοποιούν και τον πιο «ανήσυχο» οικογενειάρχη. Παράλληλα ο κινητήρας πασπαρτού στον όμιλο της VW είναι αθόρυβος και «συγκαταβατικός» με τις δύσκολες εποχές που διανύουμε όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου.
Αμεσότητα, η ακρίβεια και η σιγουριά…
είναι οι λέξεις που αρμόζουν στην οδική συμπεριφορά του. Το πολύ καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης ,το δεμένο πλαίσιο, οι μικρές κλίσεις, εμπνέουν τον οδηγό να αξιοποιήσει στο έπακρον τις δυνατότητες του κινητήρα .Ο ανοιχτός δρόμος είναι χωρίς αμφιβολία ένα αγαπημένο πεδίο δράσης για την Octavia5 RS, όπου θα κινηθεί με άνεση, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Μέρος της άνεσης, «χάνεται » χάρη στις σφιχτές αναρτήσεις και τους μεγάλους τροχούς με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ κάτι όμως που περνάει σε δεύτερη μοίρα για τους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης. Το set up των αναρτήσεων πάντως ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς και αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και σκληρότερα αμορτισέρ-ελατήρια σε σχέση με τις «ταπεινές» εκδόσεις του Octavia5. Τα φρένα στέκουν επάξια στο ύψος των δυνατοτήτων του κινητήρα.
Η Octavia5 RS θα σας κερδίσει …
με τα 25663 ευρώ που κοστίζει η μία και μοναδική έκδοση με στάνταρ 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, TCS και ESP, LED ημέρας και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Τιμή εξαιρετικά ενδιαφέρουσα για τα προσόντα και το ταπεραμέντο ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Παρόμοια θέματα
» Δοκιμή: Skoda Octavia 5 RS Facelift
» Wörthersee GTI 2010: Skoda Fabia RS+ και Octavia RS+
» Skoda Superb 1.4 TSI
» Δοκιμή: Skoda Yeti 1.2 TSI
» Μικρό αυτοκίνητο πόλης και από την Skoda
» Wörthersee GTI 2010: Skoda Fabia RS+ και Octavia RS+
» Skoda Superb 1.4 TSI
» Δοκιμή: Skoda Yeti 1.2 TSI
» Μικρό αυτοκίνητο πόλης και από την Skoda
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης