Επίσημο: Citroen DS4
Σελίδα 1 από 1
Επίσημο: Citroen DS4
Σίγουρα θυμάσαι το High Rider Concept το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο. Το πρωτότυπο εκείνο, αποτελούσε προπομπό της έκδοσης παραγωγής του DS4, όπου η Γαλλική εταιρία σήμερα έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες λεπτομέρειες και φωτογραφίες…
Το Citroen DS4, αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της σειράς DS, (μετά το DS3), ανήκει στην μικρομεσαία κατηγορία και η σχεδίαση του θυμίζει έντονα coupe αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο διαθέτει 4 πόρτες με τις χειρολαβές των πίσω θηρών να είναι “κρυμμένες” στο πίσω παράθυρο. Το DS4 έχει μήκος 4.27μ, πλάτος 1.81μ και ύψος 1.53μ και μπορεί να μεταφέρει άνετα 5 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να ξεπερνά τα 370 λίτρα.
Στο εξωτερικό το αυτοκίνητο διαθέτει φώτα ημέρας DRL τεχνολογίας LED, ζάντες 19″, πανέμορφα πίσω φωτιστικά σώματα καθώς και χρωμιομένα διακοσμητικά στοιχεία. Το εσωτερικό του αυτοκίνητου σου δίνει την αίσθηση πολυτέλειας με την κεντρική κονσόλα να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ η μεγάλη πανοραμική οροφή, ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός, οι δερμάτινες επενδύσεις και τα χρωμιομένα διακοσμητικά είναι αυτά που μαγνητίζουν το βλέμμα όσων το αντικρίζουν για πρώτη φορά.
Από μηχανικής πλευράς το αυτοκίνητο αρχικά θα είναι διαθέσιμο με 5 κινητήρια σύνολα, 2 turbo πετρελαιοκινητήρες HDi-110 ίππων, HDi-160 ίππων και 3 βενζινοκινητήρες 1600cc, ατμοσφαιρικός VTi-120 ίππων, turbo THP-155 ίππων και turbo THP-200 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο ή με τον αυτόματο Electronic Gearbox System (EGS) 6 σχέσεων.
Η έκδοση HDi με τα 120 άλογα διατίθεται σε μια ακόμη έκδοση e-HDi η οποία διαθέτει σύστημα Start/Stop, δεύτερο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο δυναμό και το αυτόματο κιβώτιο EGS το οποίο έχει ρυθμιστεί ώστε να κάνει τις αλλαγές έτσι ώστε να καταναλώνεται όσο γίνεται λιγότερο καύσιμο. Η έκδοση αυτή διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά τα οποία μπορούν να τροφοδοτήσουν με ενέργεια το ραδιόφωνο, τον κλιματισμό και τις λειτουργίες που ελέγχονται από το πολυλειτουργικό τιμόνι ακόμη και αν ο κινητήρας είναι σβηστός εξοικονομώντας έτσι καύσιμο και μειώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 15%.
Το αυτοκίνητο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη του Σεπτέμβρη με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από το νέο έτος. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2010/08/30/officialy-official-citroen-ds4-revealed/#more-24771
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Επίσημα η νέα Citroen DS4
To νέο μικρομεσαίο μοντέλο πολυτελείας της Citroen είναι πλέον γεγονός. Το αυτοκίνητο ονομάζεται DS4 και πρόκειται για το δεύτερο όχημα της σειράς, μετά την DS3. Το αυτοκίνητο έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο διαδίκτυο, με περιορισμένα τεχνικά στοιχεία, ενώ επίσημα θα παρουσιαστεί στο Παρίσι.
Το νέο μοντέλο της Citroen ακούει στον κωδικό DS4. Πρόκειται για το δεύτερο αυτοκίνητο της σειράς DS που έχει λανσάρει η γαλλική φίρμα και μόλις τώρα ανακοινώθηκαν τα πρώτα τεχνικά του στοιχεία. Έτσι οι διαστάσεις του μοντέλου είναι τα 4,27 μέτρα μήκους, 1,81 μέτρα πλάτους, και 1,53 μέτρα ύψους, ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι τα 370 λίτρα.
Εξωτερικά ο σχεδιασμός είναι φυσικά ένα από τα πολύ δυνατά σημεία του αυτοκινήτου, αφού η νέα DS4 δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο, ενώ την ίδια στιγμή πετυχαίνει με τις αναλογίες της να είναι όσο σπορ και όσο πολυτελές επιθυμεί η Citroen. Το μοντέλο διαθέτει φώτα ημέρας LED γύρω από τους φανούς ομίχλης, και τα φτερά του μπορούν να φιλοξενήσουν ζάντες μεγέθους έως 19 ίντσών, ενώ ο σπορ χαρακτήρας τονώνεται με στοιχεία όπως η «εξαφάνιση» των χειρολαβών για τις πίσω πόρτες, στο πάνω μέρος του παραθύρου, όπως και στην Alfa Romeo Giulietta.
«First-Class Travelling» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται πολύ συχνά στο σχετικό δελτίο τύπου της Citroen, και όχι άδικα αφού η εταιρεία έχει καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια ώστε το νέο αυτοκίνητο να διακρίνεται στον τομέα της πολυτέλειας. Εσωτερικά λοιπόν, η εικόνα πολυτέλειας ενισχύεται με στοιχεία όπως η πανοραμική οροφή, τα δερμάτινα καθίσματα, και ο υψηλού επιπέδου εξοπλισμός, ενώ ο σπορ χαρακτήρας τονίζεται με πολλά στοιχεία αλουμινίου, όπως σε κεντρική κονσόλα, πίνακα οργάνων, εισαγωγές αέρα του συστήματος κλιματισμού και λεβιέ ταχυτήτων. Οι υποψήφιοι αγοραστές μάλιστα θα έχουν την δυνατότητα να διαφοροποιήσουν το αυτοκίνητο τους όπως αυτοί επιθυμούν με στοιχεία όπως η διχρωμία στα καθίσματα, ενώ στις πιο ακριβές εκδόσεις το δέρμα θα καλύπτει το ταμπλό και τις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Την ίδια στιγμή υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, όπως οι θήκες για μεγάλα μπουκάλια στις πόρτες και ο ξεχωριστός χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο του οδηγού που μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερα μπουκάλια του μισού λίτρου.
Από πλευράς κινητήρων η νέα DS4 θα χρησιμοποιεί συνολικά πέντε (3 βενζίνης και δύο πετρελαίου). Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις χρησιμοποιούν τον κινητήρα 1,6 λίτρων σε τρεις διαβαθμίσεις, τις: VTi με τους 120 ίππους, THP με 155 ίππους και ΤΗP με 200 ίππους. Οι δύο πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι οι HDi 110 ίππων (διατίθεται και με τεχνολογία e-HDi), και η HDi 160 ίππων (και οι δύο διαθέτουν φίλτρα μικροσωματιδίων-DPF). H τεχνολογία e-HDi περιλαμβάνει: σύστημα Stop&Start, σύστημα ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας κατά την πέδηση, και αυτόματο κιβώτιο EGS. Mε την τεχνολογία αυτή η συγκεκριμένη έκδοση της DS4 έχει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων CO2 κατά 15%. Τέλος, όλοι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με χειροκίνητο κιβώτιο ή με το αυτόματο EGS (Electronic Gearbox System) έξι σχέσεων.
Τέλος, η υψηλή τεχνολογία που φέρει η DS4 δεν σταματά εδώ, αφού το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με συστήματα όπως: eTouch Assistance System (δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα ειδοποίησης υπηρεσίας ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος, με το πάτημα ενός διακόπτη), και Blind-Spot Monitoring System (ειδοποίηση για αντικείμενο στα νεκρά σημεία που δεν μπορεί να δει ο οδηγός σε αποστάσεις 5 μέτρων προς τα πίσω, και 3,5 μέτρων σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου).
To μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Παρισιού, ενώ η διάθεση του στην αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2011.
ΤΟ ΝΕΟ CITROËN DS4
H Citroën αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του νέου DS4, ενός μοναδικού και ελκυστικού αμαλγάματος δημιουργικότητας, δυναμισμού, πολυτέλειας και πρακτικότητας. Το DS4 αποτελεί μετά το DS3 το δεύτερο μέλος της σειράς DS που συνδυάζει την υψηλή αισθητική και την λεπτότητα με το δυναμικό στυλ ενός coupé, αποτελώντας ένα σύνολο εξαιρετικά πρακτικό με συμπαγείς διαστάσεις (4.27m μήκος, 1.81m πλάτος & 1.53m ύψος).
Σχεδιασμένο με ιδιαίτερη προσοχή…
ώστε να προσφέρει μια αίσθηση αποκλειστικότητας τόσο μέσω της εξωτερικής, όσο και της εσωτερικής του εμφάνισης, το DS4 διαθέτει ιδιαίτερα προσεγμένα υλικά. Το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ επιτρέπει στους επιβάτες να απολαμβάνουν εξαιρετική ορατότητα και φωτεινότητα με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός πολύ ευχάριστου περιβάλλοντος. O χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται από την τοποθέτηση του σήματος της Citroën, το σήμα DS στο καπό και τις λυχνίες LED γύρω από τα φώτα ομίχλης. Κύριο χαρακτηριστικό του εντυπωσιακού προφίλ αποτελεί η λωρίδα χρωμίου που περικλείει τις φιμέ γυάλινες επιφάνειες καθώς και τα τονισμένα φτερά που περικλείουν τους μεγάλους τροχούς (μέχρι 19 ίντσες). Την εικόνα ολοκληρώνει η οροφή που τελειώνει σε ένα δυναμικό σπόιλερ. Στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα οι λεπτομέρειες χρωμίου και τα φώτα σχήματος «μπούμερανγκ» δίνουν μια αίσθηση υψηλής τεχνολογίας.
Το εσωτερικό του DS4 είναι…
σχεδιασμένο με κύριο στόχο την καλή αισθητική και την απτή ποιότητα. Η θέση οδήγησης αγκαλιάζει τον οδηγό, με τα όργανα να είναι εστιασμένα στα μάτια του οδηγού. Το ανάγλυφο ταμπλό χρησιμοποιεί επίσης υλικά υψηλής ποιότητας, ενισχύοντας περεταίρω την αίσθηση μοναδικότητας. Κυρίαρχο στοιχείο στην καμπίνα του DS4 αποτελεί το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ που εκτείνεται στην οροφή προσφέροντας μια ευχάριστη αίσθηση στο εσωτερικό. Η μεγάλη γυάλινη επιφάνεια σε συνδυασμό με την ελαφρώς ανασηκωμένη καμπίνα προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα για τον οδηγό και ένα ευχάριστο και φωτεινό εσωτερικό για όλους τους επιβάτες. ΤΟ DS4 είναι διαθέσιμο με 5 δερμάτινες επενδύσεις. Το εσωτερικό των κορυφαίων εκδόσεων είναι εφοδιασμένο με δέρμα στο ταμπλό και τις πόρτες, ενώ στα καθίσματα ο σχεδιασμός θυμίζει το μπρασελέ ενός ρολογιού. Η επιλογή χρωμιωμένων λεπτομερειών στους αεραγωγούς, τον πίνακα οργάνων, στον επιλογέα και σε σημεία της κεντρικής κονσόλας ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας. Αντίστοιχα τα πεντάλ αλουμινίου και ο κρυφός φωτισμός ενισχύουν περεταίρω την προσοχή στην λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει το DS4.
Συνδυάζοντας της αισθητική ενός coupé…
με την πρακτικότητα ενός οχήματος με 2+2 πόρτες, το DS4 προσφέρει τρείς πίσω θέσεις. Το DS4 διαθέτει επίσης πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα, όπως ένα μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού, θήκες στις πόρτες ικανές να χωρέσουν από ένα μπουκάλι του 1,5 λίτρου και ένα συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Η έξυπνη αρχιτεκτονική της κονσόλας (διαθέσιμη στα μοντέλα που εφοδιάζονται με το κιβώτιο EGS) προσφέρει επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους. Ο μεγαλύτερος από αυτούς είναι φωτιζόμενος, ψύχεται, ενώ έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα μπουκάλια του μισού λίτρου. Παράλληλα διαθέσιμη είναι μια θύρα Jack, μια USB και μια παροχή 12V. Επίσης ο μεγάλος χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο προσφέρει ακόμα μια παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. Οι πίσω πόρτες διαθέτουν κρυφές χειρολαβές ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 370 λίτρων με έξυπνες χρηστικές λύσεις.
Πιστή και στην ιδέα της δημιουργικής τεχνολογίας…
(Creative Technologie), προσφέροντας εξοπλισμό, χρηστικότητα και έξυπνες λύσεις για την απόλυτη αίσθηση άνεσης και φιλικότητας. Το νέο εξελιγμένο ηχοσύστημα εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ποιότητα ήχου για όλους του επιβάτες, ενώ τα εμπρόσθια καθίσματα είναι διαθέσιμα με λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική ρύθμιση της οσφυϊκής χώρας.Ο οδηγός του DS4 μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα ηχητικά θέματα – Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy & Urban Rythmik – για τις υπενθυμίσεις ή τις προειδοποιήσεις του αυτοκινήτου, τρία επίπεδα κλιματισμού (μαλακό, μέσο & έντονο) καθώς και μια πλειάδα χρωμάτων για τον πίνακα οργάνων. Παράλληλα ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλα τα κύρια χειριστήρια για την άνεση μέσω φωτιζόμενων διακοπτών στο τιμόνι .Για την απόλυτη ηρεμία το DS4 είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα σύνολο τεχνολογιών που αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας: Το σύστημα Citroën eTouch το οποίο αυτόματα ή χειροκίνητα πραγματοποιεί επείγουσες κλήσεις μέσω της ενσωματωμένης κάρτας SIM, για άμεση παροχή βοήθειας σε περίπτωση ατυχήματος. Τα εμπρόσθια φώτα ομίχλης με λειτουργία «cornering light» προσφέρουν αυξημένη ορατότητα στις στροφές που φτάνει μέχρι και τις 75ο αριστερά και δεξιά του οχήματος. Η συγκεκριμένη λειτουργία ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φλας ή όταν οι τροχοί έχουν στραφεί σε γωνία μεγαλύτερη των 60°.Το σύστημα παρακολούθησης τυφλής γωνίας – βασισμένο σε παρόμοια τεχνολογία με εκείνη των αισθητήρων στάθμευσης το οποίο χρησιμοποιεί τέσσερις αισθητήρες υπερήχων, ώστε να ειδοποιήσουν τον οδηγό αν υπάρχει κάποιο όχημα στις τυφλές γωνίες. Ο οδηγός ενημερώνεται μέσω μιας ένδειξης που εμφανίζεται στους εξωτερικούς καθρέπτες. Ο προγραμματιζόμενος ρυθμιστής & περιοριστής ταχύτητας ο οποίος αυξάνει τόσο τα επίπεδα άνεσης όσο και ασφάλειας για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Στο δρόμο το DS4 χαρακτηρίζεται…
από τον υποδειγματικό έλεγχο, στοιχείο που δίνει στους επιβάτες μια αίσθηση ασφάλειας κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη. Εφοδιασμένο με γόνατα MacPherson εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω και ηλεκτρο – υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, το DS4 ρυθμίστηκε ώστε να προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μια ξεχωριστή εμπειρία αυτοκίνησης. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού το DS4 εφοδιάζεται με μεγάλης διαμέτρου (340mm) αεριζόμενους δίσκους που συνεργάζονται με σύστημα ABS, ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης (EBD) και σύστημα ενίσχυσης πέδησης (ΕΒΑ). Τον ιδανικό έλεγχο του οχήματος κάτω από τις δυσκολότερες συνθήκες εξασφαλίζει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP).
Το DS4 θα εφοδιάζεται με πέντε…
σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες Euro5. Τρείς βενζινοκινητήρες, τους VTi 120, THP 155 και τον νέο THP 200 που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW. Ο νέος THP 200 βασίζεται στον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6 λίτρων και χαρίζει υψηλά επίπεδα επιδόσεων και άνεσης χάρη στους 200 ίππους και τα 275Νm ροπής μόλις στις 1.700σ.α.λ. Παρά την υψηλή απόδοση, οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 149g/km. Παράλληλα είναι διαθέσιμοι δύο πετρελαιοκινητήρες HDi: o HDi 110 (επίσης διαθέσιμος σε έκδοση e-HDi) και ο HDi 160 – που σε κάθε περίπτωση είναι εφοδιασμένοι με φίλτρο μικροσωματιδίων. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ηχομόνωση ώστε να συγκρατηθούν στο ελάχιστο οι θόρυβοι από τον κινητήρα, τον αέρα και το οδόστρωμα. Ο στόχος επετεύχθη χάρη στο πανοραμικό παρμπρίζ νέας τεχνολογία, την στρατηγική τοποθέτηση ηχομονωτικού υλικού και την βελτιστοποίηση των στεγανωτικών στοιχείων στις πόρτες.
Περίπου το 15% από τα…
συνολικά 200 κιλά πλαστικού που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του DS4 είναι “πράσινα”. Το DS4 είναι διαθέσιμο και με την micro-hybrid τεχνολογία e-HDi από το λανσάρισμα του στις εκδόσεις που χρησιμοποιούν τον πετρελαιοκινητήρα HDi110. Εφαρμόζοντας μια πλειάδα τεχνολογιών, το σύστημα e-HDi συνδυάζει: το σύστημα Stop & Start που σταματά τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (για παράδειγμα σε κόκκινο φανάρι), τη λειτουργία e-booster που εκκινεί τον κινητήρα σε μόλις 0.4δλ., το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο ταχυτήτων και τον δεύτερης γενιάς, επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εναλλάκτη, που ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης. Στοιχεία όπως ο κλιματισμός, το ραδιόφωνο και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης παραμένουν ενεργά κατά τη διάρκεια που το σύστημα έχει απενεργοποιήσει τον κινητήρα. Το σύστημα e-HDi μπορεί να μειώσει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων έως και 15% κατά την κίνηση στην πόλη. Εν αναμονή λοιπόν για τις τιμές αλλά και για ένα πραγματικό test drive.
Παρόμοια θέματα
» Το αγωνιστικό Citroen DS3 R3
» Citroen DS3 Racing
» Καυτό Citroen DS4 με 200 PS!
» Δοκιμή: Citroen C3 VTi
» Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
» Citroen DS3 Racing
» Καυτό Citroen DS4 με 200 PS!
» Δοκιμή: Citroen C3 VTi
» Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης