Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
1 Ιουν 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Ο αντίπαλος του νέου Focus έκανε τα αποκαλυπτήρια του σήμερα μέσω internet. Ο λόγος για το νέο Citroen C4 το οποίο θα αρχίσει την εμπορική καριέρα από το 2011. Στιλιστικά διαθέτει επιθετικότερη σχεδίαση και περισσότερα χρωμιομένα στοιχεία με τον προκάτοχο του. Τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν επανασχεδιαστεί, το ίδιο και οι προφυλακτήρες. ενώ στο πίσω μέρος έχει προστεθεί και μια διακριτική αεροτομή. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό του όπου ξεχωρίζει το νέο τιμόνι, η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και τα αλουμινένια διακοσμητικά. Ο πίνακας οργάνων έχει επανασχεδιαστεί ενώ έχει προστεθεί το ηλεκτρονικό σύστημα «eTouch» το οποίο ελέγχει την κατανάλωση του καυσίμου σε σχέση με τον τρόπο οδήγησης. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 408 λίτρα ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό συναντά κανείς γυάλινη πανοραμική οροφή και καθίσματα με μηχανισμό μασάζ.
Από μηχανική πλευράς συναντάμε τους γνωστούς turbo και ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Citroen, ενώ έχει προστεθεί η έκδοση C4 Hybrid που εφοδιάζεται με τον υβριδικό 1600αρη e-HDi diesel ο οποίος διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σύστημα start/stop και διαθέτει ελαστικά με χαμηλό συντελεστή τριβής. Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει τον Σεπτέμβριο στο σαλόνι του Παρισιού. Ως τότε δείτε τις πρώτες φωτογραφίες και το λιτό δελτίο τύπου που ακολουθεί.
1 Ιουν 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Ο αντίπαλος του νέου Focus έκανε τα αποκαλυπτήρια του σήμερα μέσω internet. Ο λόγος για το νέο Citroen C4 το οποίο θα αρχίσει την εμπορική καριέρα από το 2011. Στιλιστικά διαθέτει επιθετικότερη σχεδίαση και περισσότερα χρωμιομένα στοιχεία με τον προκάτοχο του. Τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω έχουν επανασχεδιαστεί, το ίδιο και οι προφυλακτήρες. ενώ στο πίσω μέρος έχει προστεθεί και μια διακριτική αεροτομή. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο εσωτερικό του όπου ξεχωρίζει το νέο τιμόνι, η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και τα αλουμινένια διακοσμητικά. Ο πίνακας οργάνων έχει επανασχεδιαστεί ενώ έχει προστεθεί το ηλεκτρονικό σύστημα «eTouch» το οποίο ελέγχει την κατανάλωση του καυσίμου σε σχέση με τον τρόπο οδήγησης. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 408 λίτρα ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό συναντά κανείς γυάλινη πανοραμική οροφή και καθίσματα με μηχανισμό μασάζ.
Από μηχανική πλευράς συναντάμε τους γνωστούς turbo και ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της Citroen, ενώ έχει προστεθεί η έκδοση C4 Hybrid που εφοδιάζεται με τον υβριδικό 1600αρη e-HDi diesel ο οποίος διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, σύστημα start/stop και διαθέτει ελαστικά με χαμηλό συντελεστή τριβής. Το επίσημο ντεμπούτο του θα γίνει τον Σεπτέμβριο στο σαλόνι του Παρισιού. Ως τότε δείτε τις πρώτες φωτογραφίες και το λιτό δελτίο τύπου που ακολουθεί.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Νέο Citroen C4. Από την Γαλλία με αγάπη
Αποκαλύφθηκε ο νέος εκπρόσωπος της Citroen στο C-segment που θα ριχτεί στην μάχη ανάμεσα στα Focus, Golf, Megane, Astra και Auris. Όπως μας έχει συνηθίσει η γαλλική εταιρεία, highlight του νέου C4, πέραν του όμορφου-ιδιαίτερου σχεδιασμού, είναι η hi-tech καμπίνα, ενώ το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί πολύ σε θέματα οικονομίας και εκπομπών ρύπων.
Η Citroen το περιγράφει ως ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, κάτι που συνάδει με τις αλλαγές όλων τον πάνελ του αμαξώματος, αλλά χρησιμοποιεί μία διαφοροποιημένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας του τωρινού C4. Το νέο C4 θα είναι 50mm μακρύτερο, 20mm πιο φαρδύ και 30mm ψηλότερο, αλλά και πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του, χάρη στις νέες τεχνικές κατασκευής του.
Ο σχεδιασμός του είναι μία εξέλιξη του τωρινού C4, διατηρώντας την χαρακτηριστική καμπύλη στην οροφή, αλλά ενσωματώνει στοιχεία από το C5 όπως τα εμπρός φωτιστικά σώματα. Σε αντίθεση με το απερχόμενο μοντέλο, που ήταν διαθέσιμο και σε coupe έκδοση, το νέο C4 θα διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση.
Είναι εμφανής η διάθεση της Citroen να διαχωρίσει την C από την DS γκάμα και οι διαφορές με το DS4 αναμένονται να είναι πιο μεγάλες από ότι αυτές μεταξύ των C3 και DS3. Μία έκδοση επιδόσεων είναι εκτός πλάνων, τουλάχιστον για τώρα. Οι επιλογές κινητήρων αναμένεται να είναι ίδιες με του τωρινού μοντέλου, αν και αυτό το Citroen είναι το πρώτο που πρόκειται να διατίθεται με το e-HDi σύστημα που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης. Συνδυάζει ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα και ένα πετρελαιοκινητήρα, που ακόμα δεν γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά του, αλλά πιθανότατα να είναι χωρητικότητας 1,6lt. Η Citroen υποστηρίζει ότι το C4 με αυτόν τον κινητήρα, τα ελαστικά χαμηλών τριβών και το σύστημα start-stop θα εκπέμπει 109g/km στο λανσάρισμα του και 99g/km στα μελλοντικά μοντέλα.
Στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται τα σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης της πορείας και παρουσίας αυτοκινήτου στην νεκρή γωνία, adaptive headlights, περιοριστής ταχύτητας και το eTouch ένα σύστημα που καταγράφει πρότυπα οδήγησης και προσφέρει πληροφορίες για την εξοικονόμηση καύσιμου.
Το νέο C4 θα κάνει την δημόσια παρουσίαση του στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.
Πηγή: Citroen
Η Citroen το περιγράφει ως ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, κάτι που συνάδει με τις αλλαγές όλων τον πάνελ του αμαξώματος, αλλά χρησιμοποιεί μία διαφοροποιημένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας του τωρινού C4. Το νέο C4 θα είναι 50mm μακρύτερο, 20mm πιο φαρδύ και 30mm ψηλότερο, αλλά και πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του, χάρη στις νέες τεχνικές κατασκευής του.
Ο σχεδιασμός του είναι μία εξέλιξη του τωρινού C4, διατηρώντας την χαρακτηριστική καμπύλη στην οροφή, αλλά ενσωματώνει στοιχεία από το C5 όπως τα εμπρός φωτιστικά σώματα. Σε αντίθεση με το απερχόμενο μοντέλο, που ήταν διαθέσιμο και σε coupe έκδοση, το νέο C4 θα διατίθεται μόνο σε πεντάθυρη έκδοση.
Είναι εμφανής η διάθεση της Citroen να διαχωρίσει την C από την DS γκάμα και οι διαφορές με το DS4 αναμένονται να είναι πιο μεγάλες από ότι αυτές μεταξύ των C3 και DS3. Μία έκδοση επιδόσεων είναι εκτός πλάνων, τουλάχιστον για τώρα. Οι επιλογές κινητήρων αναμένεται να είναι ίδιες με του τωρινού μοντέλου, αν και αυτό το Citroen είναι το πρώτο που πρόκειται να διατίθεται με το e-HDi σύστημα που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης. Συνδυάζει ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα και ένα πετρελαιοκινητήρα, που ακόμα δεν γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά του, αλλά πιθανότατα να είναι χωρητικότητας 1,6lt. Η Citroen υποστηρίζει ότι το C4 με αυτόν τον κινητήρα, τα ελαστικά χαμηλών τριβών και το σύστημα start-stop θα εκπέμπει 109g/km στο λανσάρισμα του και 99g/km στα μελλοντικά μοντέλα.
Στα τεχνολογικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται τα σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης της πορείας και παρουσίας αυτοκινήτου στην νεκρή γωνία, adaptive headlights, περιοριστής ταχύτητας και το eTouch ένα σύστημα που καταγράφει πρότυπα οδήγησης και προσφέρει πληροφορίες για την εξοικονόμηση καύσιμου.
Το νέο C4 θα κάνει την δημόσια παρουσίαση του στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.
Πηγή: Citroen
Παρόμοια θέματα
» 11 supercars κατασχέθηκαν στη Γαλλία [w/video]
» Επίσημο: Citroen DS4
» Υγραέριο αγάπη μου...
» Αγάπη μου, σου γρατζούνισα λίγο τη Ferrari
» Panamera Stingray: Απ’τη Ρωσία με αγάπη
» Επίσημο: Citroen DS4
» Υγραέριο αγάπη μου...
» Αγάπη μου, σου γρατζούνισα λίγο τη Ferrari
» Panamera Stingray: Απ’τη Ρωσία με αγάπη
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης