BMW Ζ4 by AC Schnitzer
Σελίδα 1 από 1
BMW Ζ4 by AC Schnitzer
Από την στιγμή που παρουσιάστηκε η νέα BMW Ζ4, ήταν δεδομένο πως θα βελτιωνόταν κιόλας, αφού σίγουρα αποτελεί ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως σε όσους αρέσκονται στις οδηγίες συγκινήσεις. Η AC Schnitzer είναι ένας βελτιωτικός οίκος που αγαπά τις BMW - και αυτό αποδεικνύεται για άλλη μια φορά με τη νέα Ζ4, που κερδίζει αρκετούς πόντους σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση.
Εξωτερικά η βελτιωμένη Ζ4 διαθέτει νέα γρίλια και εμπρός σπόιλερ, διαιρούμενο πίσω σπόιλερ, καθώς και φουσκωμένα φτερά με αεραγωγούς για την ψύξη των εμπρός φρένων. Φυσικά προσφέρονται και νέες ζάντες Type VI, σε διαστάσεις από 8,5x18 μέχρι 10x20 σε ασημί χρώμα ή διχρωμία, με ελαστικά διαστάσεων από 225/40/18 μέχρι 295/25/20.
Για το εσωτερικό της BMW Ζ4 η AC Schnitzer προσφέρει αλουμινένιο κάλυμμα για το χειριστήριο του i-Drive, αλουμινένιο, δερμάτινο ή χρωμιωμένο λεβιέ ταχυτήτων ακόμα και με ψηφιακή ένδειξη ή απλώς φωτιζόμενο και νέα πατάκια, ενώ από αλουμίνιο είναι και το foot rest.
Στα πλαίσια της βελτίωσης της Ζ4 αντικαθίστανται τόσο τα ελατήρια, με ένα κιτ της εταιρείας, αλλά και το τελικό καζανάκι της εξάτμισης, για να φτάσουμε και στον βαυαρικό κινητήρα, ο οποίος στα χέρια των μηχανικών της εταιρείας έφτασε, στην Ζ4 3.5i Turbo των 306 εργοστασιακών ίππων, τα 360 άλογα. Σημειώστε τελική στα 286 km/h, 0-100 km/h σε 4,9 δεύτερα και βάρος στα 1.485 κιλά.
Κείμενο: Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, Πηγή : www.sportdrive.gr
Εξωτερικά η βελτιωμένη Ζ4 διαθέτει νέα γρίλια και εμπρός σπόιλερ, διαιρούμενο πίσω σπόιλερ, καθώς και φουσκωμένα φτερά με αεραγωγούς για την ψύξη των εμπρός φρένων. Φυσικά προσφέρονται και νέες ζάντες Type VI, σε διαστάσεις από 8,5x18 μέχρι 10x20 σε ασημί χρώμα ή διχρωμία, με ελαστικά διαστάσεων από 225/40/18 μέχρι 295/25/20.
Για το εσωτερικό της BMW Ζ4 η AC Schnitzer προσφέρει αλουμινένιο κάλυμμα για το χειριστήριο του i-Drive, αλουμινένιο, δερμάτινο ή χρωμιωμένο λεβιέ ταχυτήτων ακόμα και με ψηφιακή ένδειξη ή απλώς φωτιζόμενο και νέα πατάκια, ενώ από αλουμίνιο είναι και το foot rest.
Στα πλαίσια της βελτίωσης της Ζ4 αντικαθίστανται τόσο τα ελατήρια, με ένα κιτ της εταιρείας, αλλά και το τελικό καζανάκι της εξάτμισης, για να φτάσουμε και στον βαυαρικό κινητήρα, ο οποίος στα χέρια των μηχανικών της εταιρείας έφτασε, στην Ζ4 3.5i Turbo των 306 εργοστασιακών ίππων, τα 360 άλογα. Σημειώστε τελική στα 286 km/h, 0-100 km/h σε 4,9 δεύτερα και βάρος στα 1.485 κιλά.
Κείμενο: Γιώργος Χριστοδουλόπουλος, Πηγή : www.sportdrive.gr
tsiggeE39- Moderator
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2046
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονικη
Μοντέλο BMW : E39
Παρόμοια θέματα
» Nέα BMW M5 F10
» Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
» BMW 1-Series by AC Schnitzer
» BMW 3-Series by AC Schnitzer
» BMW Σειράς 4
» Bmw x3-Crash Test από βελτιωτικό οίκο!
» BMW 1-Series by AC Schnitzer
» BMW 3-Series by AC Schnitzer
» BMW Σειράς 4
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης