Έκθεση Γενεύης 2012
Σελίδα 1 από 3
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Έκθεση Γενεύης 2012
Λιγότερο από 2 εβδομάδες έμειναν μέχρι να ανοίξουν οι φετινές πύλες του εκθεσιακού χώρο του Palexpo της Γενεύης, όπου θα φιλοξενήσει για 82η φορά την Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου και για ακόμη μια φορά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέλεξαν την Ελβετική πόλη για να παρουσιάσουν για πρώτη φορά παγκοσμίως τα νέα τους μοντέλα.
Συνολικά 180 παγκόσμιες πρεμιέρες θα γίνουν (140 αυτοκίνητα και 40 βελτιωμένα) με τις εργασίες να έχουνε ήδη ξεκινήσεις όπως δείχνουνε οι δύο webcam (1), (2). Η έκθεση θα λάβει μέρος στο Palexpo σε 7 περίπτερα συνολικής έκτασης 110.000 τετραγωνικών μέτρων. Οι πύλες θα ανοίξουν για τους δημοσιογράφους την 5η Μαρτίου όπου αναμένεται να παραβρεθούν περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι των media για να καταγράψουν τα εκθέματα με 70 συνεντεύξεις τύπου να λαμβάνουν χώρα στην Ελβετική πόλη. Επίσης εκεί θα δοθεί και το βραβείο για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς World Car Of The Year 2012.
Για το κοινό οι πύλες θα ανοίξουν από την Πέμπτη 8 Μαρτίου και θα παραμείνουν ανοικτές για 11 ημέρες έως και τις 18 Μαρτίου. Αναμένεται ότι περίπου 700.000 θα είναι οι φετινοί επισκέπτες που θα μπορούν να επισκέπτονται την έκθεση από τις 10 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ τις καθημερινές, και από τις 9 το πρωί έως τις 7 το βράδυ τα Σαββατοκύριακα.
Ατραξίον της φετινής έκθεσης αναμένεται να είναι η νέα Ferrari 620 GT, η Lamborgnini Aventador Roadster, το νέο Audi A3, η νέα Mercedes A-Class, το Volvo V40, η Mercedes G65 AMG και άλλα πολλά. Για να μην σε κουράζω άλλο, δες στη συνέχεια την αναλυτική λίστα όλων των αυτοκινήτων που θα υπάρχουν στο Palexpo της Γενεύης. Όσα από αυτά έχουνε ήδη παρουσιαστεί, υπάρχει το ενεργό λινκ τους!
Για να μην χάσεις κάποιο από τα αυτοκίνητα επισκέψου την κατηγορία της έκθεσης, εγγράψου στο RSS Feed ή ακολούθησε μας στο Facebook και στο Twitter για να έχεις πάντα τα τελευταία νέα.
Κατασκευαστές
Abarth 695 Tributo Maserati
Alfa Romeo Disco Volante Concept
Artega GT Roadster
Aston Martin V8 Vantage facelift
Aston Martin V12 Vantage Roadster
Aston Martin V12 Zagato
Audi A1 Quattro
Audi A3
Audi RS4 Avant
Audi A6 Allroad
Audi TT RS Plus
Bertone Nuccio Concept
BMW M Performance
BMW M135i
BMW 3-Series ActiveHybrid
BMW 3 Series xDrive
BMW M550d
BMW 6 Series Gran Coupé
BMW M6 Coupe
BMW X5 M50d
BMW X6 facelift – X6 M550d
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Cadillac ATS
Chevrolet Cruze Wagon
Citroen C1 Facelift
Citroen DS1
Citroën C4 Aircross
Citroën Berlingo Multispace facelift
Citroën Jumpy Multispace facelift
Dacia Lodgy
Ferrari California facelift
Ferrari 620 GT
Fiat Panda TwinAir 80 Natural Power
Fiat Panda 4×4
Fiat 500L
Fiat Scudo Panorama facelift
Ford Fiesta ST
Ford B-MAX
Ford Kuga
Ford Tourneo Custom Concept
Νέο Gumpert
Honda Jazz 1.2 Start&Stop, 1.2 Si
Honda Civic 1.6 i-DTEC
Honda CR-V
Honda NSX Concept
Hyundai Genesis Coupe facelift
Hyundai i20 facelift
Hyundai i30 Wagon
Hyundai Veloster Turbo
Hyundai i-onic Concept
IED Cisitalia 202E Concept
Infiniti Emerg-E
Jaguar XF Sportbrake
Kia Cee’d και Cee’d Sporty Wagon
Kia Track’Ster Concept
Lamborghini Aventador Roadster
Lancia Flavia Cabrio
Lancia Thema AWD
Lexus LFA Roadster
Lexus RX facelift
Lotus Evora cabrio
Lotus Evora GTE Formula 1
Maserati Granturismo Sport
Mazda Takeri Concept
Mercedes-Benz A-Class
Mercedes-Benz E 300 BlueTEC Hybrid
Mercedes E 400 Hybrid
Mercedes-Benz Vito bus E-CELL
Mercedes-Benz GLK facelift
Mercedes-Benz G65 AMG
Mercedes-Benz SL
Mini Countryman Cooper S JCW
Mini Clubvan Concept
Mitsubishi Outlander
Morgan Roadster EV
Morgan Roadster
Morgan Plus 8
Morgan Aero Coupé
Morgan 4/4 75th Anniversary
Nissan 370Z facelift
Nissan GT-R 2012
Nissan Invitation Concept
Nissan e-NV200 Concept
Opel Astra sedan
Opel Astra OPC
Opel Insignia 2.0 CDTi BiTurbo
Opel Insignia Sports Tourer Crossfour
Opel Mokka
Peugeot 107 facelift
Peugeot 208
Peugeot 208 GTi Concept
Peugeot 208 XY
Peugeot Expert Tepee facelift
Peugeot Partner Urban Activity
Pininfarina Cambiano Concept
Porsche Boxster
Porsche 911 Cabriolet
Range Rover 2013
Renault Mégane facelift
Renault Twingo RS
Rinspeed Dock+Go Concept
Roding Roadster
Seat Mii (3 & 5 door)
Seat Ibiza facelift
Skoda Citigo (3 & 5-door)
smart fortwo facelift
SsangYong XIV-2 Concept
Subaru Impreza
Subaru BRZ
Suzuki Regina G70 concept
Suzuki Swift Range Extender Concept
Tesla Model S
Toyota Aygo Facelift
Toyota Yaris Hybrid
Toyota GT 86
Toyota FT-Bh Concept
Toyota diji (Fun-Vii) Concept
Toyota FCV-R Concept
Toyota NS4 Concept
Volkswagen up! 5-door
Volkswagen Golf GTI Cabriolet
Volvo V40
Βελτιωτές
ABT Sportsline AS5
ABT VW up!
AC Schnitzer BMW M5 και Σειρά 3
Alpina B5 BiTurbo
Carlsson CK63 RS Santa Edition
Hofele Design Cayster GT 670
Hofele Design Audi SR8
Irmscher Opel Insignia ST Cross4 concept
Lorinser Mercedes-Benz M-Class
Lumma BMW 650i Cabriolet
Speedart SP91-R (Porsche 911)
TechArt Porsche 911 (991)
Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Έκθεση Γενεύης 2012 με 180 πρεμιέρες – Τι θα δούμε - AutoBlog.gr
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Τρι Μαρ 06, 2012 12:48 pm, 1 φορά
Pagani Huayra Carbon Edition στη Γενεύη
Η Pagani θα παρουσιάσει στη Γενεύη μια πλήρως carbon Huayra. Επίσημα ακόμη η Pagani δεν την έχει ανακοινώσει, αλλά ήδη κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες της κατά την διάρκεια που έπαιρνε την θέση της μέσα στο Palexpo.
Δεν αναμένεται να έχει κάποιες αλλαγές και έτσι μηχανικά φορά τον V12 turbo κινητήρα της Mercedes-Benz AMG, M158, 6.0 λίτρων, απόδοσης 700 ίππων με 1000 Nm ροπής. Αυτό του επιτρέπει να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 370 χλμ/ώρα. Σου υπενθυμίζω ότι από το εργοστάσιο της Pagani θα βγαίνουν μόλις 20 από αυτές κάθε χρόνο. Για να γίνεις ιδιοκτήτης της, πρέπει να ξοδέψεις γύρω στο €1.000.000. Αναλυτικές λεπτομέρειες γι’αυτή μπορεί να διαβάσεις εδώ
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2011/03/01/geneva-2011-pagani-huayra/
Έκθεση Γενεύης 2012: Bentley EXP 9 F SUV Concept [w/video]
Όπως αναμενόταν, η Bentley παρουσίασε το SUV της Γενεύη. Το όνομα του EXP 9 F και πρόκειται για πρωτότυπο το οποίο είναι αρκετά πιθανό να περάσει στη παραγωγή ως το τρίτο μοντέλο της Bentley, συμπληρώνοντας την γκάμα της Mulsanne και της Continental. Το πολυτελές SUV φορά έναν twin-turbo W12 6.0-λίτρων κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Στο δελτίο τύπου η Bentley αναφέρει ότι εκτός από τον W12 κινητήρα μπορεί να φορέσει και τον νέο 4.0-λιτρο TFSI V8 όσο και τον νέο υβριδικό που ετοιμάζουν. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/05/geneva-2012-bentley-reveals-exp-9-f-a-pinnacle-luxury-performance-suv-design-concept/
‘Εκθεση Γενεύης 2012: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Η Bugatti παρουσίασε στη Γενεύη την Veyron Grand Sport Vitesse, την ανοικτής έκδοσης της Super Sport που ετοίμαζε εδώ και καιρό και θα παρουσιάσει επίσημα στη Γενεύη στις 6 Μαρτίου. Ο 8.0-λιτρος W16 τετράτουρμπος κινητήρας αποδίδει 1.200 άλογα με 1.500 Nm ροπής. Τα επιπλέον 199 άλογα προέρχονται από τα μεγαλύτερα turbo και τα μεγαλύτερα intercooler μαζί με τον επαναπρογραμματισμό της ECU ενώ το σασί έχει δεχτεί και αυτό αναβαθμίσεις ώστε να αντέχει την μεγαλύτερη δύναμη.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-bugatti-veyron-grand-sport-vitesse/
Έκθεση Γενεύης 2012: Italdesign Giugiaro Brivido Concept
Ο σχεδιαστικός οίκος Italdesign Giugiaro παρουσίασε στη Γενεύη το Brivido Concept. Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές πρωτότυπο σπορ GT αυτοκίνητο, πλήρως λειτουργικό, το οποίο έχει δώσει έμφαση στην άνεση των επιβατών. Μηχανικά, φορά έναν υβριδικό κινητήρα της VW ο οποίος αποτελείται από έναν 3.0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 360 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα χωρίς να δοθούν άλλες λεπτομέρειες γι΄αυτό. Συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.8 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 275 χλμ/ώρα.
Εξωτερικά είναι βαμμένο στο περλέ κόκκινο χρώμα Xirallic και διαθέτει αρκετά carbon και αλουμινένια διακοσμητικά. Το παρμπρίζ, η οροφή, το πίσω παράθυρο και οι μεγάλες πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, δημιουργούν έναν γυάλινο θόλο, δίνοντας στους επιβάτες μια αίσθηση ευρυχωρίας.
Στο εσωτερικό ο Ιταλικός οίκος έχει συνεργαστεί με το Volkswagen Group Electronics Research Lab (ERL) ώστε να δημιουργήσουν όλα τα ηλεκτρονικά του. Διαθέτει iPad στη μεριά του συνοδηγού μέσω της οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του. Το τιμόνι του έχει κατοχυρωθεί ως πατέντα από τον Ιταλικό οίκο, ενώ τόσο ο οδηγός, όσο και ο συνοδηγός έχουνε μπροστά τους έναν πίνακα οργάνων. Ο οδηγός διαθέτει και δύο μικρές οθόνες στο πλάι του τιμονιού, οι οποίες προβάλουν ότι βλέπουν οι κάμερες που έχουνε αντικαταστήσει του κλασσικούς πλαινούς καθρέπτες.
Έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί το εργοστάσιο της Italdesign στο Moncalieri
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-italdesign-giugiaro-brivido-concept/
Έκθεση Γενεύης 2012: Porsche 911 991 Carrera S by Lumma Design
H Lumma Design παρουσίασε στη Γενεύη την πρόταση της για τη νέα Porsche 911. Η Lumma Design πήρε μια 911 Carrera S και την μετέτρεψε σε CLR 9 S. Ντεμπούτο θα κάνει την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης και στιλιστικά φορά νέο μπροστά προφυλακτήρα με spoiler, καλύμματα στα φωτιστικά σώματα, αεροτομή και κόκκινες σπορ λωρίδες.
Της φόρεσε επίσης μια νέα εξάτμιση με βαλβίδες με 4-πλες απολήξεις διαμέτρων 90 mm. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες Lumma GS/R βάρους 9.4 κιλών οι μπροστά και 11.4 κιλών οι πίσω, φορώντας ελαστικά διαστάσεων 245/30 και 305/30 αντίστοιχα. Το εσωτερικό της έχει επενδυθεί με κόκκινο δέρμα και μαύρο Alcantara. Επίσης τοποθέτησε αλουμινένια μαρσπιέ στις πόρτες, αλουμινένια πεντάλ και λευκό πίνακα οργάνων
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-porsche-911-991-carrera-s-by-lumma-design/
Έκθεση Γενεύης 2012: Pagani Huayra Clear Carbon Edition
Χρώμα, ποιος χρειάζεται χρώμα όταν το carbon είναι παρόν; Η Pagani πήγε στη Γενεύη μια Huayra κατασκευασμένη εξολοκλήρου από carbon. Το όνομα της Pagani Huayra Clear Carbon Edition και σε ότι αφορά το μηχανικό μέρος δεν υπάρχει κάποια αλλαγή. Ζυγίζει 1.350 κιλά και φορά τον V12 turbo κινητήρα της Mercedes-Benz AMG, M158, 6.0 λίτρων, απόδοσης 700 ίππων με 1000 Nm ροπής. Αυτό του επιτρέπει να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3.2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 370 χλμ/ώρα. Σου υπενθυμίζω ότι από το εργοστάσιο της Pagani θα βγαίνουν μόλις 20 από αυτές κάθε χρόνο. Για να γίνεις ιδιοκτήτης της, πρέπει να ξοδέψεις γύρω στο €1.000.000.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-pagani-huayra-clear-carbon-edition/
Έκθεση Γενεύης 2012: Gumpert Apollo Enraged
Αυτό που είδαμε χθες τελικά είναι το Gumpert Apollo Enraged, ένα άκρως συλλεκτικό Apollo το οποίο αποδίδει 780 άλογα με 920 Nm ροπής και θα βγει σε μόλις 3 μονάδες. Μηχανικά φορά τον V8 4.2-λίτρων της Audi ο οποίος φόρεσε δύο turbo αποδίδοντας 780 άλογα. Ζυγίζει 1.175 κιλά και τα 0-200 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.9 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8.7 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα. Σε ότι αφορά το Gumpert Apollo R, θα το δούμε αργότερα μέσα στην ημέρα το οποίο αποδίδει 860 άλογα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-gumpert-apollo-enraged/
Έκθεση Γενεύης 2012: Rolls Royce Phantom Series II Facelift
Η Rolls-Royce παρουσίασε στη Γενεύη την ανανεωμένη γκάμα της Phantom παρουσιάζοντας στο Palexpo τα Phantom Saloon, Drophead Coupe και Coupe. Το ονόμασε Phantom Series II και οι αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο στιλιστικό μέρος.
Μπροστά, συναντάμε νέους προφυλακτήρες με LED φωτιστικά σώματα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ανακλαστήρες οι οποίοι εστιάζουν την δέσμη φωτός προς την κατεύθυνση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα 8.8″ οθόνη στο κέντρο του ταμπλό με 3D χάρτες. Επίσης η οθόνη προβάλει την εικόνα που μεταφέρουν οι κάμερες που βρίσκονται μπροστά, πίσω και στην οροφή του αυτοκινήτου, ώστε να βοηθά έτσι τον οδηγό να παρκάρει ευκολότερα.
Από μηχανικής πλευράς, υπάρχει ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθώς και ένα νέο πίσω διαφορικό το οποίο κάνει τον V12 6.75-λίτρων κινητήρα να καταναλώνει 10% λιγότερο καύσιμο και να εκπέμπει 347 γρ/λχμ, 41 λιγότερα απ’ότι πριν. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-rolls-royce-phantom-series-ii/
Έκθεση Γενεύης 2012: Νέα BMW Σειράς 3 από την AC Schnitzer
Ο οίκος AC Schnitzer πήγε στη Γενεύη την βελτιωμένη πρόταση της για τη νέα BMW Σειράς 3. Η 3-άρα απέκτησε νέο αεροδυναμικό bodykit, σπορ εξάτμιση και ζάντες από 18″ έως 20″. Στο εσωτερικό υπάρχει σπορ τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ, βελουτέ πατάκια και νέος επιλογέας ταχυτήτων. Ο 2.0-λιτρος turbo κινητήρας της 328i αποδίδει από 240 άλογα με 350 Nm ροπής, μετά τις τροποποιήσεις του γερμανικού βελτιωτικού οίκου αποδίδει 295 άλογα με 410 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.7 δευτ. (5.9 δευτ. εργοστασιακή τιμή) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-bmw-3-series-2012-by-ac-schnitzer/
Έκθεση Γενεύης 2012: AC Schnitzer ACS5
Μαζί με την Σειρά 3, η AC Schnitzer έχει στο περίπτερο της στη Γενεύη την ACS5, την βελτιωμένη νέας M5. O V8 4.4-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 620 άλογα με 720 Nm ροπής, 60 άλογα και 40 Nm περισσότερα από τις εργοστασιακές τιμές, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα.
Στιλιστικά φορά carbon spoiler, χρωμιομένη γρίλια, αεροτομή στην οροφή και στο πορτμπαγκάζ, αλλά και carbon διαχύτη. Είναι βαμμένο σε Magic Blue χρώμα και διαθέτει AC Schnitzer αυτοκόλλητα στο πλάι. Υπάρχει επίσης νέο καπάκι του κινητήρα, χρωμιομένες διπλές απολήξεις εξατμίσεων με σύστημα βαλβίδων, νέα ανάρτηση αλλά και AC Schnitzer Type VIII σφυρήλατες ζάντες 21″, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες και οι Type V και Type IV BiColor διαστάσεων 20″. Στο εσωτερικό του υπάρχουν Magic Blue διακοσμητικά, αλουμινένια πεντάλ, νέα πατάκια, αλλά και το χαρακτηριστικό καπάκι iDrive της εταιρίας.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-ac-schnitzer-acs5/
Έκθεση Γενεύης 2012: Maserati GranTurismo Sport
H Maserati παρουσίασε στη Γενεύη την GranTurismo Sport. Το αυτοκίνητο θα αντικαταστήσει την GranTurismo S και στην ουσία πρόκειται για την facelift έκδοση της, αλλά το τμήμα marketing της Maserati αποφάσισε να της αλλάξει όνομα, και να το παρουσιάσει ως νέο αυτοκίνητο. Στιλιστικά, διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, νέα πίσω σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει νέο τιμόνι και νέα διακοσμητικά. Μηχανικά φορά τον V8 4.7-λίτρων κινητήρα απόδοσης 466 ίππων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5 δευτ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-maserati-granturismo-sport/
Έκθεση Γενεύης 2012: Infiniti Emerg-E Concept
Η Infiniti παρουσίασε στη Γενεύη το Emerg-E Concept το οποίο ίσως το περάσει στη παραγωγή, ανάλογα με την απήχηση που θα έχει στο κοινό. Η Infiniti το περιγράφει ως ένα ασυμβίβαστο σπορ αυτοκίνητο και είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Infiniti το οποίο φορά έναν 1.200αρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα της Lotus απόδοσης 48 ίππων στο κέντρο ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 150 kW (204 ίππων) πετυχαίνοντας έτσι καλύτερη κατανομή βάρους και οδηγική συμπεριφορά. Μπορεί να κινηθεί για 30 χλμ αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του αλλά μόλις ενεργοποιηθεί ο βενζινοκινητήρας η αυτονομία αγγίζει τα 300 χλμ.
Από στιλιστικής πλευράς ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του Essence Concept που είδαμε το 2009 και του Etherea Concept που είδαμε πέρυσι. Αν πάρει το πράσινο φως ώστε να περάσει στη παραγωγή, θα κοστίζει κοντά στις 115.000 ευρώ και θα πωλείται σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-infiniti-emerg-e-concept/
Έκθεση Γενεύης 2012: Aston Martin V12 Zagato
H Aston Martin έφερε στη Γενεύη και την V12 Zagato, η οποία έκανε ντεμπούτο στο Concours d’ Elegance του Κουβέιτ, στις 15 Φεβρουαρίου. Το αυτοκίνητο είχε παρουσιαστεί πέρυσι σε μορφή πρωτότυπου στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2011 και έχει κατασκευαστεί από την Aston Martin μαζί με την Zagato, για τον εορτασμό των 50στων γενεθλίων του θρυλικού DB4GT Zagato και θα παραχθεί σε μόλις 150 αντίτυπα με τιμή £330.000 (€390.000) χωρίς φόρους.
Η ομάδα της Zagato εργάστηκε με την ομάδα μηχανικών της Aston Martin της οποίας επικεφαλής ήταν ο Chris Porritt, ο άνθρωπος που ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της One-77. Βασίζεται πάνω στην V12 Vantage και είναι το 4ο κοινό αυτοκίνητο που βγάζουν οι δυο εταιρίες μετά τα V8 Vantage Zagato, DB7 Zagato και DB4GT Zagato.
To V12 Zagato είναι ένα διθέσιο coupe με αλουμινένιο σώμα κατασκευασμένο στο χέρι, με αλουμινένιο πλαίσιο και roll cage κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής. Σχεδιαστικά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι η οροφή με τα δίπλα “bubble”. Έχει μήκος 4.385 mm, πλάτος 1.865 mm, ύψος 1.250 mm και 2.600 mm μεταξόνιο. Ζυγίζει 1.680 κιλά και κάτω από το καπό τοποθετημένος προς την μέση του αυτοκινήτου, φωλιάζει ο V12 6.0-λίτρων απόδοσης 517 ίππων με 570 Nm ροπής.
Συνδυάζεται με ένα 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο τοποθετημένο στον πίσω άξονα με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά σε αυτόν. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.2 δευτ. με τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα με μέση κατανάλωση 16.4 λίτρα/100 χλμ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-aston-martin-v12-zagato/
Έκθεση Γενεύης 2012: Honda NSX Concept [w/video]
Η Honda παρουσίασε σήμερα στη Γενεύη το NSX Concept, το πρωτότυπο εκείνο πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο NSX που θα περάσει στη παραγωγή το 2015. Στιλιστικά πολύ απλά πρόκειται για την κλειστή έκδοση από το πρωτότυπο Acura του Tony Start της ταινίας The Avengers.
Το αυτοκίνητο παραγωγής θα κατασκευαστεί από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της Honda Αμερικής, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Οχάιο και από εκεί θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμη και στην Ιαπωνία. Έχει διαστάσεις 4.330 mm μήκος, 1.895 mm πλάτος. 1.160 mm ύψος με μεταξόνιο 2.575 mm. Πατά πάνω σε 19″ ζάντες μπροστά και 20″ με ελαστικά διαστάσεων 255/35 μπροστά και 275/30 πίσω.
Μηχανικά το Ιαπωνικό supercar φορά ένα V6 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, ο οποίος θα είναι κατασκευασμένος από ελαφριά υλικά και θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Honda, Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive).
H Honda δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο σχετικά με τον κινητήρα, πέραν του ότι είναι τεχνολογίας VTEC άμεσου ψεκασμού. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα αυτόματο τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη και θα ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας έτσι καλύτερα νούμερα επιτάχυνσης αλλά και μικρότερη κατανάλωση.
Επιδόσεις δεν αναφέρουν οι Ιάπωνες αλλά οι φήμες αναφέρουν ότι ο V6 κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 3.5-λίτρων στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ανά έναν τοποθετημένο στους μπροστά τροχούς, κάνοντας το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Θα αποδίδει συνολικά 400 άλογα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα η Honda ανακοίνωσε ότι ο νέος 1.600αρης i-DTEC πετρελαιοκινητήρας της νέας γενιάς Earth Dreams Technology έχεις εκπομπές 95 γρ/χλμ. Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί αρχικά στο νέο Civic με τους Ιάπωνες να πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη. Αποδίδει 120 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 300 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2012-honda-nsx-concept/
Έκθεση Γενεύης 2012: Koenigsegg Agera R 2013
H Koenigsegg παρουσίασε στη Γενεύη την αναβαθμισμένη έκδοση της Agera R η οποία διαθέτει 8 νέα χαρακτηριστικά.
1. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο του κόσμου το οποίο φορά one piece carbon ζάντες οι οποίες έχουνε κατασκευαστεί από την Koenigsegg μέσω της τεχνολογίας των Σουηδών που έχουν ονομάσει Aircore Technology. Οι τροχοί ζυγίζουν 20 κιλά λιγότερα, αφαιρώντας σημαντικό αναρτώμενο βάρος ενώ προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια από τις κλασσικές ζάντες αλουμινίου. Το μόνο μεταλλικό μέρος πάνω στην ζάντα είναι η βαλβίδα των ελαστικών, αφού όλα τα υπόλοιπα είναι ένα μονοκόμματο κομμάτι carbon.
2. Η Agera και η Agera R είναι τα πρώτα αυτοκίνητα του κόσμου όπου οι κινητήρες τους χρησιμοποιούν επιφάνεια των κυλίνδρων από νανοτεχνολογία της ANS, μειώνοντας έτσι την τριβή και την κατανάλωση του καυσίμου.
3. Ο κινητήρας έχει γίνει fine-tuning ενώ έχει αναπτυχθεί ένα σύστημα διαχείρισης του προσθέτοντας νέες λειτουργίες, όλες διαθέσιμες μέσω της OBD-II θύρας του.
4. Ο κόφτης έχει αυξηθεί στις 7.500 σ.α.λ (από τις 7.250) και έτσι ο V8 5.0-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει 960 άλογα (940 η Agera R 2012) με βενζίνη 98 οκτανίων και 1140 άλογα (1115 η Agera R 2012) με χρήση βιοαιθανόλης E85.
5. Η Koenigsegg ξανασυνεργάζεται με την γνωστή Σουηδική εταιρία κατασκευής αναρτήσεων Öhlins Racing, και κατασκεύασαν μαζί μια Triplex ανάρτηση η οποία βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό της Agera R 2013.
6. Το σύστημα KES (Koenigsegg Electronic Stability) πλέον είναι διαθέσιμο στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων της Koenigsegg.
7. Έχει τοποθετηθεί στην Agera R ένα νέο ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης το οποίο βελτιώνει επίσης την ροή του αέρα στον διαχύτη.
8. Τοποθετήθηκαν νέα μπροστά και πίσω spoiler τα οποία παρέχουν επιπλέον 20 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 250 χλμ/ώρα.
Τέλος η Koenigsegg μας θυμίζει ότι η Agera R κάνει:
0-300 χλμ/ώρα σε 14.53 δευτ.
300-0 χλμ/ώρα σε 6.66 δευτ.
0-200 mph σε 17.68 δευτ.
200-0 mph σε 7.28 δευτ
Έχει τελική ταχύτητα 440 χλμ/ώρα (αν και ακόμη δεν έχει επαληθευτεί).
Μπορεί να παράγει 1.6 G πλευρικής επιτάχυνσης με ελαστικά δρόμου Michelin SuperSport.
Έχει αναλογία 1.2 κιλών/ίππο
Είναι το μόνο Roadster hypercar του κόσμου το οποίο διαθέτει μια αποσπώμενη hardtop οροφή.
Έχει 120 λίτρα χώρο αποσκευών
Είναι διαθέσιμο τόσο σε αριστεροτίμνο όσο και σε δεξιοτίμονο.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/06/geneva-2013-koenigsegg-agera-r-2013/
Έκθεση Γενεύης 2012: Ferrari F12berlinetta [w/video]
H Ferrari τράβηξε το κόκκινο σεντόνι της F12berlinetta σήμερα το απόγευμα στη Γενεύη, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την 599. Πρόκειται για την ταχύτερη Ferrari παραγωγής που έχει βγει ποτέ από το Maranello και είναι βαμμένη σε ένα νέο κόκκινο χρώμα Rosso Berlinetta τριπλής επίστρωσης. Η Ferrari δηλώνει ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικών επιδόσεων supercar δρόμου το οποίο συνδυάζει την προηγμένη αεροδυναμική, την αρχιτεκτονική, τα κατασκευαστικά στοιχεία και τα ηλεκτρονικά, εγγυώντας έτσι μια αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.
Το μεταξόνιο της έχει μειωθεί με τον κινητήρα, τα καθίσματα και το ταμπλό να έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα στο σασί, ενώ η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης και του κιβωτίου ταχυτήτων, επέτρεψε στους μηχανικούς της Ferrari να μειώσουν τον πίσω όγκο του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός συμπαγούς αυτοκινήτου με χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ζυγίζει 1.525 κιλά με αναλογία βάρους 46% μπροστά και 54% πίσω με αναλογία 2.1 κιλά/ίππο. Έχει διαστάσεις 4.618 mm μήκος, 1.942 mm πλάτος. 1.273 mm ύψος.
Το αλουμινένιο σασί της είναι δημιουργία της Scaglietti και είναι κατασκευασμένο από 12 διαφορετικά κράματα, μερικά από τα οποία χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά από αυτοκινητοβιομηχανία. Η στρεπτική ακαμψία της F12berlinetta έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την 599 ενώ ζυγίζει και 70 κιλά λιγότερα από την προκάτοχο της.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας της FF 6.3-λίτρων (6.262 κ.εκ) με περιεχόμενη γωνία 65°. Αποδίδει 740 άλογα στις 8.500 σ.α.λ με 690 Nm ροπής με 118 άλογα/λίτρο. Το 80% της ροπής είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ προσφέροντας έτσι μια αδιάκοπη επιτάχυνση έως τις 8.700 σ.α.λ όπου στροφάρει ο V12. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοδισκό F1 κιβώτιο με κοντές σχέσεις μετάδοσης το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την F12berlinetta.
Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 30% μικρότερη από αυτή της 599 εκπέμποντας 350 γρ/χλμ CO2. Στο Fioranο γυρίζει σε 1:23, ταχύτερα από κάθε άλλη Ferrari.
Ο σχεδιασμός της έχει γίνει σε συνεργασία του Ferrari Styling Centre αλλά και του Pininfarina και μεγάλο κεφάλαιο του αυτοκινήτου είναι η αεροδυναμική του, αφού η Ferrari ξόδεψε άπειρες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να κάνει το αυτοκίνητο να έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0.299 Cd. Η κάθετη παραγόμενη δύναμη έχει αυξηθεί κατά 76% σε σχέση με την 599, αφού στα 200 χλμ/ώρα παράγει 123 κιλά κάθετης δύναμης. Σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική του αυτοκίνητου παίζουν δύο πράγματα. Το Aero Bridge το οποίο χρησιμοποιεί το καπό ώστε να δημιουργήσει αεροδυναμική πίεση διοχετεύοντας τον αέρα μακριά από το πάνω μέρος του αυτοκίνητου, στα πλάγια, όπου συνεργάζεται με τον αέρα που εξέρχεται από τα μπροστά φτερά μειώνοντας έτσι την αεροδυναμική αντίσταση.
Το δεύτερο είναι το Active Brake Cooling το οποίο είναι ένα σύστημα όπου ανοίγει τα πτερύγια στον μπροστά προφυλακτήρα ώστε να ψύξει τα φρένα μόνο σε περίπτωση υψηλής θερμοκρασίας λειτουργίας, μειώνοντας πάλι την αεροδυναμική αντίσταση. Τα φρένα της είναι carbon κεραμικά (CCM3) ενώ φορά μια μαγνητική ανάρτηση SCM-E. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου E-Diff, ESP Premium, F1-Trac και ένα προηγμένο ABS.
Το εσωτερικό της κινείται στην σχεδιαστική φιλοσοφία των 458 Italia και FF και διαθέτει δερμάτινο σαλόνι. Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον οδηγό με την κεντρική κονσόλα να είναι κατασκευασμένη από carbon, διαθέτει αλουμινένια διακοσμητικά και έχει εμπνευστεί από την αεροναυπηγική. Πάνω από ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει μια οθόνη όπου ενημερώνει τον συνοδηγό με διάφορες ψηφιακές ενδείξεις όπως είναι η ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα κτλ. Πίσω από τις δύο θέσεις, υπάρχει χώρος για μεταφορά αποσκευών
Η τιμή της φημολογείται ότι θα ξεκινά από τις 260.000 ευρώ και αν σου φαίνονται πολλά, μπορείς με 285 ευρώ να αγοράσεις την μινιατούρα της.Επίσης η Ferrari έδωσε και το πρώτο promo video της.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-ferrari-f12berlinetta/
Έκθεση Γενεύης 2012: Lexus LF-LC Concept
Η Lexus έφερε το LF-LC Concept και στη Γενεύη ώστε να το δούμε από κοντά και οι Ευρωπαίοι. Το πρωτότυπο το οποίο φημολογείται ότι θα περάσει στη παραγωγή με κόστος μεταξύ $100.000 με $130.000, είναι ένα φουτουριστικό 2+2 υβριδικό sport coupe αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή. Το πρωτότυπο έχει σχεδιαστεί από το Calty studio Newport Beach της California και μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουνε τα Lexus στο μέλλον.
Μηχανικά εκτός του θα είναι υβριδικό, η Lexus δεν αναφέρει τίποτα περισσότερο για το τι βρίσκεται κάτω από το καπό του. Το αυτοκίνητο παραγωγής πιθανότατα θα ονομάζεται LC 600h και μηχανικά θα φορά έναν υβριδικό V8 5.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 507 ίππων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Στο εσωτερικό υπάρχουν ξύλινες, αλουμινένιες και δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις. Υπάρχουν δύο LCD οθόνες αφής 12.3″ μέσω των οποίων ρυθμίζονται ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης και το ηχοσύστημα. Επίσης υπάρχει ένα pop-up πληκτρολόγιο αφής για να βοηθήσει τον επιβάτη να πληκτρολογεί με μεγαλύτερη άνεση μεγάλα κείμενα. Αφής είναι επίσης και τα κουμπιά που ελέγχουν τα παράθυρα και τους καθρέπτες.
Η Lexus δηλώνει ότι πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτότυπου θα περάσουν στα μοντέλα παραγωγής της μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-lexus-lf-lc-concept/
Έκθεση Γενεύης 2012: Porsche Boxster
H Porsche παρουσίασε στη Γενεύη τη τρίτη γενιά της Boxster. Το ανοικτό διθέσιο κεντρομήχανο γερμανικό roadster έχει κωδική ονομασία 981 φόρεσε νέο νέο σασί και ελαφρύτερο σώμα με τους κινητήρες του να είναι κατά 15% πιο αποδοτικοί. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα Boxster διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιο και πατά πάνω σε μεγαλύτερους τροχούς. Σε συνδυασμό με τον κεντρομήχανο τοποθετημένο κινητήρα, το αυτοκίνητο διαθέτει καλύτερη οδική συμπεριφορά από την δεύτερη γενιά.
Τόσο η Boxster όσο και η Boxster S χρησιμοποιούν 6-κύλινδρους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με συστήματα θερμικής διαχείρισης θερμικής συμπεριφοράς, Start/Stop και ηλεκτρική ανάκτηση. Η Porsche Boxster φορά έναν 2.7-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων, 10 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η Boxster S φόρα έναν 3.4-λίτρων 6-κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 315 άλογα, 15 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.
Και οι δύο συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το 7-τάχυτο PDK. H Boxster με το PDK κιβώτιο καταναλώνει 7.7 λίτρα/100 χλμ με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5.7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S καταναλώνει 8.0 λίτρα/100 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.0 δευτερόλεπτα.
Η νέα Boxster διαθέτει νέα ηλεκτρομηχανική κρεμαργιέρα, πλήρως ηλεκτρική υφασμάτινη οροφή, μια κεντρική κονσόλα εμπνευσμένη από την Carrera GT ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το πακέτο Sport Chrono Package, σπορ αναρτήσεις και το σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring) me μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις 14-04-2012 με αρχική τιμή στη Γερμανία τις €48.291 για την Boxster και τις €59.120 για την Boxster S.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-porsche-boxster-2012/
Έκθεση Γενεύης 2012: Lamborghini Aventador by Mansory
Η Ελβετοί της Mansory παρουσίασαν στην έκθεση της Γενεύης μια βελτιωμένη Lamborghini Aventador. Το Ιταλικό supercar φορά ένα νέο bodykit από carbon, διαθέτει LED φώτα ημέρας και έχει φαρδύνει κατά 10 εκατοστά μπροστά και 13 πίσω και έχει αποκτήσει carbon αεραγωγούς στα φτέρα. Μηχανικά, ο V12 6.5-λίτρων κινητήρας δυνάμωσε κατά 54 άλογα και 60 Nm ροπής, αγγίζοντας τα 754 άλογα με 750 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-lamborghini-aventador-by-mansory/
Έκθεση Γενεύης 2012: BMW M6 Coupe
Η BMW παρουσίασε την M6 Coupe στη Γενεύη. Στιλιστικά, διαθέτει επιθετικό bodykit με νέους μπροστά προφυλακτήρες, φουσκωμένα/αεριζόμενα φτερά, νέα γρίλια, LED μπροστά φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια, πλαϊνά spoiler, διαχύτη, 4-πλες απολήξεις των εξατμίσεων και ζάντες 19″ (στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες και 20″).
H M6 Coupe φορά οροφή κατασκευασμένη από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), ενώ η convertible φορά μια μαλακή υφασμάτινη οροφή με διπλά στηρίγματα η οποία ανοίγει σε 19 δευτερόλεπτα ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες έως 40 χλμ/ώρα.
Στο εσωτερικό φοράνε σπορ δερμάτινα Merino καθίσματα, έναν νέο επιλογέα ταχυτήτων, νέο τιμόνι με paddles, νέο πίνακα οργάνων, carbon διακοσμητικά, αλουμινένια μαρσπιέ και κρυφό φωτισμό. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει θερμαινόμενο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης GPS και σύστημα ήχου Bang & Olufsen.
Επιπλέον διαθέτει Head-Up Display, αυτόματο σύστημα μεγάλης σκάλας των φωτιστικών σωμάτων, σύστημα αναγνώρισης πεζών και το σύστημα βραδινής όρασης BMW Night Vision. Επιπλέον υπάρχει το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ψυχαγωγίας με σύνδεση στο internet στο οποίο μπορούν να εγκατασταθούν apps για το Facebook και το Twitter.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο Twin-Turbo V8 4.4-λίτρων της M5, απόδοσης 560 ίππων με 680 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission με drivelogic και σύστημα εκκίνησης. Η M6 Coupe, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.2 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package, ο περιοριστής ταχύτητας αφαιρείται, και μπορούν να πιάσουν τελική ταχύτητα ίση με 305 χλμ/ώρα. Η M6 Coupe έχει μέση κατανάλωση 9.9 λίτρα/100 χλμ με 232 γρ/χλμ CO2 εκπέμποντας 239 γρ/χλμ CO2.
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οι νέα M6 διαθέτει σπορ ανάρτηση, ενεργό M διαφορικό και επαναπρογραμματισμένο σύστημα ευστάθειας με επιλογή “M Dynamic”. Τέλος φορά μεγάλα φρένα (carbon-κεραμικά υπάρχουν στον επιπλέον εξοπλισμό) M servotronic κρεμαργιέρα και ένα δυναμικό σύστημα απόσβεσης κραδασμών. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, ενώ αν θέλεις να μάθεις περισσότερες αναλυτικές λεπτομέρειες, μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το pdf.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2012/02/The-new-BMW-M6.-Coupe-and-Convertible_Attachment-183972.pdf
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-bmw-m6-coupe/
Έκθεση Γενεύης 2012: BMW 6 Series Gran Coupe
Η BMW παρουσίασε και στη Γενεύη την 6-Series Gran Coupe. Η Gran Coupe 6αρα θα τεθεί αντιμέτωπη με την Mercedes CLS αλλά και το Audi A7 και είναι μεγαλύτερη κατά 111 mm σε σχέση με την coupe 6-άρα και το κύριο γνώρισμα της είναι οι 4 πόρτες. Άλλες μεγάλες διαφορές από την coupe και την cabrio έκδοση.
Το εσωτερικό είναι παρόμοιο με αυτό των coupe και cabrio και είναι επενδυμένο με δέρμα Dakota, διαθέτει θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και διζωνικό κλιματισμό. Διαθέτει 4+1 θέσεις με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 460 λίτρα. Υπάρχουν κεραμικά διακοσμητικά, σύστημα πλοήγησης αλλά και το σύστημα ηχείων Bang & Olufsen.
Μηχανικά είναι διαθέσιμη με 3 κινητήρες. Η έκδοση 640i φορά 3.0 λίτρων twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων με 450 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.4 δευτερόλεπτα (0.3 δεύτερα γρηγορότερα από την Covnertible) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η έκδοση 650i διαθέτει τον twin turbo V8 4.4 λίτρων απόδοσης 407 ίππων με 600 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.6 δευτερόλεπτα και εδώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Τέλος υπάρχει η έκδοση 640d η οποία φορά τον 3.0-λιτρο πετρελαιοκινητήρα 313 ίππων με 630 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.4 δευτερόλεπτα ενώ και εδώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Ανεξάρτητα του κινητήρα, η 6-Series Gran Coupe συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ μόνο στην έκδοση 650i υπάρχει διαθέσιμο σύστημα τετρακίνησης.
Για να βελτιωθεί η οδηγική της συμπεριφορά, οι άνθρωποι της BMW εφοδίασαν την νέα coupe Σειρά 6 με μία προηγμένη αλουμινένια ανάρτηση αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Φυσικά από τεχνολογικής πλευράς, το σύστημα Dynamic Damper Control βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το Active Roll Stabilization, το οποίο βελτιώνει το κράτημα στις στροφές, στον επιπλέον.
Διαθέσιμο επιπλέον είναι και το Integral Active Steering system το οποίο συνδυάζεται με τον Active Steering system του μπροστά άξονα και διαθέτει έναν πίσω άξονα ο οποίος στρίβει ελάχιστα ώστε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και την ευελιξία στο παρκάρισμα και στην οδήγηση εντός πόλεως. Τεχνολογικά διαθέτει επίσης τα συστήματα Lane Departure Warning, Active Blind Spot detection, κάμερες τοποθετημένες πίσω και στην οροφή, βοηθό παρκαρίσματος καθώς και τρισδιάστατη heads-up display. Πατά πάνω σε 18″ ζάντες αλουμινίου και διαθέτει bi-xenon φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας.
Το M-Package της το οποίο διαθέτει νέο bodykit, μαύρες χρωμιομένες απολήξεις των εξατμίσεων, ζάντες 19″ και 20″, δύο νέα χρώματα Carbon Black metallic και Red non-metallic, alcantara/δερμάτινα καθίσματα με μπλε ραφές, M δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, αλουμινένια μασπιέ στις πόρτες και αλουμινένια πεντάλ. Περισσότερες λεπτομέριες μπορείς να βρεις στο video, στις φωτογραφίες, στο δελτίο τύπου αλλά και στο αναλυτικό pdf που μπορείς να το βρεις εδω:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2011/12/The_BMW_6_Series_Gran_Coupe.pdf
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-bmw-6-series-gran-coupe/
Έκθεση Γενεύης: Babes – Μέρος 1ο
Μετά τα κορίτσια της Abarth, ας δούμε το πρώτο μέρος από τα babes που βρίσκονται δίπλα από τα αυτοκίνητα στο Palexpo της Γενεύης
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-babes-part-1/
Έκθεση Γενεύης 2012: Lamborghini Aventador by Mansory
Η Ελβετοί της Mansory παρουσίασαν στην έκθεση της Γενεύης μια βελτιωμένη Lamborghini Aventador. Το Ιταλικό supercar φορά ένα νέο bodykit από carbon, διαθέτει LED φώτα ημέρας και έχει φαρδύνει κατά 10 εκατοστά μπροστά και 13 πίσω και έχει αποκτήσει carbon αεραγωγούς στα φτέρα. Μηχανικά, ο V12 6.5-λίτρων κινητήρας δυνάμωσε κατά 54 άλογα και 60 Nm ροπής, αγγίζοντας τα 754 άλογα με 750 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.8 δευτ. με τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-lamborghini-aventador-by-mansory/
Έκθεση Γενεύης 2012: BMW M6 Coupe
Η BMW παρουσίασε την M6 Coupe στη Γενεύη. Στιλιστικά, διαθέτει επιθετικό bodykit με νέους μπροστά προφυλακτήρες, φουσκωμένα/αεριζόμενα φτερά, νέα γρίλια, LED μπροστά φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια, πλαϊνά spoiler, διαχύτη, 4-πλες απολήξεις των εξατμίσεων και ζάντες 19″ (στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν διαθέσιμες και 20″).
H M6 Coupe φορά οροφή κατασκευασμένη από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), ενώ η convertible φορά μια μαλακή υφασμάτινη οροφή με διπλά στηρίγματα η οποία ανοίγει σε 19 δευτερόλεπτα ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες έως 40 χλμ/ώρα.
Στο εσωτερικό φοράνε σπορ δερμάτινα Merino καθίσματα, έναν νέο επιλογέα ταχυτήτων, νέο τιμόνι με paddles, νέο πίνακα οργάνων, carbon διακοσμητικά, αλουμινένια μαρσπιέ και κρυφό φωτισμό. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει θερμαινόμενο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης GPS και σύστημα ήχου Bang & Olufsen.
Επιπλέον διαθέτει Head-Up Display, αυτόματο σύστημα μεγάλης σκάλας των φωτιστικών σωμάτων, σύστημα αναγνώρισης πεζών και το σύστημα βραδινής όρασης BMW Night Vision. Επιπλέον υπάρχει το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ψυχαγωγίας με σύνδεση στο internet στο οποίο μπορούν να εγκατασταθούν apps για το Facebook και το Twitter.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο Twin-Turbo V8 4.4-λίτρων της M5, απόδοσης 560 ίππων με 680 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M Double Clutch Transmission με drivelogic και σύστημα εκκίνησης. Η M6 Coupe, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.2 δευτ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package, ο περιοριστής ταχύτητας αφαιρείται, και μπορούν να πιάσουν τελική ταχύτητα ίση με 305 χλμ/ώρα. Η M6 Coupe έχει μέση κατανάλωση 9.9 λίτρα/100 χλμ με 232 γρ/χλμ CO2 εκπέμποντας 239 γρ/χλμ CO2.
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οι νέα M6 διαθέτει σπορ ανάρτηση, ενεργό M διαφορικό και επαναπρογραμματισμένο σύστημα ευστάθειας με επιλογή “M Dynamic”. Τέλος φορά μεγάλα φρένα (carbon-κεραμικά υπάρχουν στον επιπλέον εξοπλισμό) M servotronic κρεμαργιέρα και ένα δυναμικό σύστημα απόσβεσης κραδασμών.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/03/07/geneva-2012-bmw-m6-coupe/
Σελίδα 1 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Η BMW στην έκθεση της Γενεύης
» Έκθεση Γενεύης 2011: Alpina B5 BiTurbo Touring
» AC Schnitzer ACS5 Sport S και ACS 99d στη Γενεύη
» Το SUV της Bentley πιθανώς να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης
» Έκθεση Παρισιού 2012
» Έκθεση Γενεύης 2011: Alpina B5 BiTurbo Touring
» AC Schnitzer ACS5 Sport S και ACS 99d στη Γενεύη
» Το SUV της Bentley πιθανώς να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης
» Έκθεση Παρισιού 2012
Σελίδα 1 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης