Έκθεση Παρισιού 2012
Σελίδα 1 από 1
Έκθεση Παρισιού 2012
Λιγότερο από 20 ημέρες έχουνε απομείνει μέχρι η έκθεση του Παρισιού να ανοίξει τις πύλες της και για ακόμη μια φορά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέλεξαν τη πόλη του Φωτός για να παρουσιάσουν για πρώτη φορά παγκοσμίως τα νέα τους μοντέλα. Η έκθεση, η οποία λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια, αφού διεξάγεται εναλάξ με αυτή της Φρανκφούρτης, φέτος θα φιλοξενήσει 253 κατασκευαστές από 20 χώρες και εκεί θα γίνουν περισσότερες από 100 παγκόσμιες πρεμιέρες.
Ο εκθεσιακός χώρος έχει έκταση 180.000 τ.μ και διαθέτει 9 περίπτερα. Οι πύλες θα ανοίξουν για τα media την Πέμπτη 27 και Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, ενώ για το κοινό, οι πύλες θα ανοίξουν από το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου και θα παραμείνουν ανοικτές για 16 ημέρες έως και την Κυριακή 14 Οκτωβρίου. Αναμένεται ότι περίπου 1.200.000 θα είναι οι φετινοί επισκέπτες που θα μπορούν να επισκέπτονται την έκθεση από τις 10 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ, ενώ τις Πέμπτες και τις Παρασκευές, η έκθεση θα λειτουργεί από τις 10 το πρωί έως και τις 10 το βράδυ.
H Lotus δεν θα κάνει την εμφάνιση της, αλλά εκεί αναμένεται να δούμε για πρώτη φορά το νέο VW Golf, το Audi A3 Sportback, το VW Golf GTI Concept, την Lamborgnini Aventador Roadster το Audi S3 και άλλα πολλά. Για να μην σε κουράζω άλλο, δες στη συνέχεια την αναλυτική λίστα όλων των αυτοκινήτων που θα υπάρχουν στον εκθεσιακό χώρο της έκθεσης του Παρισιού.
Για να μην χάσεις κάποιο από τα αυτοκίνητα επισκέψου την κατηγορία της έκθεσης, εγγράψου στο RSS Feed ή ακολούθησε μας στο Facebook και στο Twitter για να έχεις πάντα τα τελευταία νέα.
Aston Martin Rapide S
Audi Q2 Concept
Audi A3 Sportback
Audi S3
Audi SQ5
Audi RS5 Cabriolet
Audi R8 facelift
Bentley Mulsanne Cabrio
Bentley Concept
BMW 1-Series GT
BMW 3 Series Touring
BMW 3 Series GT Concept
Chevrolet Spark Facelift
Chevrolet Trax
Citroen DS3 Cabrio
Citroen C. Elysée
Citroen DS4 Racing
Dacia Dokker
Dacia Logan Sedan
Exagon Furtive eGT
Facel Vega Concept
Fiat 500X
Fiat Panda 4×4
Ford Fiesta Facelift
Ford Mondeo
Ford Mondeo Wagon
Honda CR-V
Honda CR-Z
Infiniti LE Concept
Jaguar F-Type
Jaguar XFR-S
Jaguar XF, XJ AWD
Kia Carens
Kia Pro_cee’d
Νέο Range Rover
Lamborghini Aventador MY2013
Lamborghini Aventador Roadster
Lexus LS Facelift
Mazda6
Mazda6 Wagon
Mazda MX-5 facelift
McLaren P12
Maserati Sport Car
Mercedes A45 AMG
Mercedes CLS Shooting Brake
Mercedes S-Class
Mitsubishi ASX Facelift
Mitsubishi Mirage
Mitsubishi Outlander PHEV
Mini Paceman
MINI Cooper JCW Coupe
Nissan Micra ELLE
Opel Adam
Opel Astra facelift
Opel Cascada
Peugeot 208 GTI
Peugeot 208 XY
Peugeot 301
Porsche Cayenne Diesel S
Porsche Panamera facelift
Porsche Panamera Shooting Brake Concept
Porsche 911 Carrera 4 & 4S
Renault Clio IV
Renault Clio IV Estate
Renault Espace Facelift
Seat Toledo
Seat Leon III
Skoda Rapid
Suzuki S-Cross Concept
Toyota Auris
Toyota Auris Touring Sports
Toyota Yaris Trend
Toyota Verso
Volvo XC40
Volkswagen Golf VII
Volkswagen Golf GTI Concept
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/09/paris-motor-show-2012-what-we-have-expect/
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Πεμ Σεπ 27, 2012 3:09 pm, 2 φορές συνολικά
Έκθεση Παρισιού 2012: Bentley Continental GT3
Στο VAG Event στο Παρίσι, παρουσιάστηκε επίσημα η Bentley Continental GT3, η αγωνιστική έκδοση της Continental. Βασίζεταιι πάνω στην GT Speed και διαθέτει άκρως επιθετικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και τεράστια πίσω αεροτομή, με τις εξατμίσεις να είναι στο πλάι. Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο τα απαραίτητα, ένα bucket κάθισμα, roll cage με την Bentley να δηλώνει ότι επιστρέφει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-bentley-continental-gt3/
Έκθεση Παρισιού 2012: Lamborghini Gallardo LP570-4
Και η ανανεωμένη Lamborghini Gallardo LP570-4 έκανε ντεμπούτο σήμερα στο Παρίσι. H Gallardo LP 560-4 διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση και φορά νέους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω καθώς και νέες ζάντες 19″. Τα κορυφαία μοντέλα της Gallardo, η LP 570-4 Superleggera και η LP 570-4 Spyder Performante θα είναι πλέον διαθέσιμες και στην ειδική έκδοση Edizione Tecnica, έτσι οι 6 εκδόσεις της Gallardo, διαφοροποιούνται πλήρως μεταξύ τους, ώστε να καλύψουν έτσι κάθε τύπου οδηγού. Οι πωλήσεις των ανανεωμένων Gallardo θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις του από τον Νοέμβριο του 2012.
Χαρακτηριστικά των εκδόσεων Edizione Tecnica είναι η πίσω αεροτομή, τα carbon-κεραμικά φρένα, ενώ είναι διαθέσιμες αποκλειστικά σε τρεις χρωματισμούς Nero Nemesis (μαύρο ματ) σώμα με Arancio Argos (πορτοκαλί) κολόνες και μπροστά εισαγωγές, Bianco Canopus (λευκό ματ) σώμα με Arancio Argos (πορτοκαλί) κολόνες και μπροστά εισαγωγές, και Arancio Argos σώμα με Nero Nemesis κολόνες και μπροστά εισαγωγές.
Φώτο εδώ:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-lamborghini-gallardo-lp570-4/
Έκθεση Παρισιού 2012: Bugatti Veyron GSV Bianco
Η Bugatti, μετά το Pebble Beach πήγε την Veyron GSV Bianco και στο Παρίσι. Πρόκειται για μια Vitesse η οποία είναι βαμμένη σε θαλλασί “New Light Blue” και λευκό “Bianco” χρώμα. Ο χρωματικός έχει εμπνευστεί από περίφημο Type 37A το οποίο κατασκευάστηκε το 1928 και κέριδσε αρκετά GP προτού τελικά το αγοράσει ο Jay Leno. Στο εσωτερικό έχει τοποθετηθεί Cognac δέρμα με θαλασσί λεπτομέρειες.
Μηχανικά δεν έχει κάποια αλλαγή και έτσι φορά τον 8.0-λιτρων W16 τετράτουρμπο κινητήρα απόδοσης 1.200 άλογα με 1.500 Nm ροπής. Τα επιπλέον 199 άλογα σε σχέση με την απλή Veryon, προέρχονται από τα μεγαλύτερα turbo και τα μεγαλύτερα intercooler μαζί με τον επαναπρογραμματισμό της ECU ενώ το σασί έχει δεχτεί και αυτό αναβαθμίσεις ώστε να αντέχει την μεγαλύτερη δύναμη.
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτα DSG κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2.6 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7.1 δευτ. με τελική ταχύτητα 410 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 37.2 λίτρα/100 χλμ με 867 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-bugatti-veyron-gsv-bianco/
Έκθεση Παρισιού 2012: Audi RS5 Cabriolet
Η Audi παρουσίασε και το RS5 Cabriolet στο Παρίσι, την ανοικτή έκδοση του Audi RS5. Το μοντέλο θα πωλείται σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και της Αμερικής και μηχανικά φορά τον ίδιο V8 4.2-λίτρων κινητήρα FSI απόδοσης 450 ίππων στις 8.250 σ.α.λ με 430 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 4.000 έως τις 6.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic και τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά όποιος επιθυμεί η Audi μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και να αγγίξει τα 280 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 10.9 λίτρα/100 χλμ.
Η μαλακή του ηλεκτρονική υφασμάτινη οροφή ανοίγει σε 15 δευτερόλεπτα και κλείνει σε 17, με ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα. Ο χώρος αποσκευών του ανέρχεται στα 380 λίτρα, με την οροφή κλειστή να καταλαμβάνει όγκο 60 λίτρων. Έχει μήκος 4,649 mm, πλάτος 1,860 mm, ύψος 1,380 mm και 2,751 mm μετατρόχιο. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,34 Cd και θα είναι διαθέσιμο σε 8 εξωτερικά χρώματα, έχοντας ματ αλουμινένια διακοσμητικά και CFRP μέρη στο καπάκι του κινητήρα.
Φορά κεντρικό διαφορικό με κατανομή 40:60, το οποίο μπορεί να κλειδώσει την κίνηση μέχρι 70% στους μπροστά τροχούς ή μέχρι 85% στους πίσω ανάλογα με τις συνθήκες. Το ESP έχει επαναπρογραματιστεί και μπορεί απενεργοποιηθεί πλήρως ενώ νέο είναι το σύστημα φρένων με δίσκους 365 mm και 8πίστονες δαγκάνες βαμμένες σε μαύρο χρώμα (υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης carbon φρένων στον έξτρα εξοπλισμό) και το σύστημα διεύθυνσης servotronic (στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα dynamic steering).
Στιλιστικά το αυτοκίνητο διαθέτει νέο επιθετικό bodykit με τεράστιες εισαγωγές αέρα, ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 265/35 μπροστά (20″ στον έξτρα εξοπλισμό με ελαστικά 275/30), διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, διαχύτη και αεροτομή η οποία ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητα άνω των 120 χλμ/ώρα. Στο εσωτερικό του ξεχωρίζουν τα sport καθίσματα με δέρμα και alcantara, τα διακοσμητικά στοιχεία carbon και αλουμινίου, τα κόκκινα διακοσμητικά με την Audi να βάζεις και εδώ το κοφτό τριάκτινο τιμόνι. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Γερμανία από τις αρχές του 2013 με αρχική τιμή 88.500 ευρώ.
AutoBlog
Έκθεση Παρισιού 2012: Jaguar F-Type
Χθες το βράδυ στο Παρίσι, η Jaguar διοργάνωσε ένα VIP event στο Μουσείο Ροντέν ώστε να παρουσιάσει τη νέα F-Type, όπου το παρόν έδωσε και το κεντρικό πρόσωπο προώθησης του νέου αυτοκινήτου, η τραγουδίστρια Lana Del Rey.
H F-Type βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο C-X16 Concept που είδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, έναν χρόνο πριν, τον Σεπτέμβριο του 2011 και οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τον Μάιο του 2013. Το αυτοκίνητο αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε cabrio με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή ενώ μετά από 1,5 χρόνο θα κυκλοφορήσει και σε coupe έκδοση. Μπορεί να μεταφέρει 2 επιβάτες, είναι κατασκευασμένο από αλουμινένιο και μηχανικά θα φορά τον νέο V6 3.0-λίτρων κινητήρα και τον κομπρεσοράτο V8 κινητήρα των 5.0-λίτρων.
Αρχικά οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με σύστημα Start/Stop το οποίο θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά αργότερα, η F-Type, θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο θα βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Το χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα είναι διαθέσιμο από την αρχή της παραγωγής της F-Type, ενώ θα συνδυάζεται μόνο με ορισμένους κινητήρες. Η S και V8 S, έχουνε στον στάνταρ εξοπλισμό την ενεργή εξάτμιση με βαλβίδες
Θα είναι διαθέσιμη σε 3 εκδόσεις F-Type, F-Type S και F-Type V8 S με τις πρώτες να φορούν τον κομπρεσοράτο 3,0-λιτρο V6 και να αποδίδουν 340 και 380 άλογα, ενώ η δυνατή F-Type V8 S θα φορά τον κομπρεσοράτο V8 5,0-λίτρων απόδοσης 495 ίππων με 625 Nm ροπής. Με αυτόν τον κινητήρα τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,3 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 300 χλμ/ώρα. Εκπέμπει 259 γρ/χλμ CO2.
H F-Type τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,1 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 260 χλμ/ώρα. Εκπέμπει 209 γρ/χλμ CO2.
H F-Type S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,9 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 275 χλμ/ώρα. Εκπέμπει 213 γρ/χλμ CO2.
Η Jaguar έχει ξοδέψει περισσότερες από 10 εκατ. ώρες σε υπολογιστές κάνοντας δοκιμές και αναλύσεις δημιουργώντας δεδομένα όγκου 300 TB, ενώ έκανε και δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα πραγματικών δοκιμών εξέλιξης στους δρόμους της Αγγλίας και όχι μόνο.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των δοκιμών ήταν να εξασφαλίσει ότι η F-Type θα διαθέτει μια πραγματική σπορ οδήγηση, παρόμοια με τις προσδοκίες που ήδη έχει δημιουργήσει ο κόσμος γι’αυτή.
Στην Αγγλία ξεκινά από τις £58.500 (€73.485) στην έκδοση F-Type, η F-Type S από τις £67.500 (€84.800) και η F-Type V8 S από τις £79.950 (€100.435).
Έκθεση Παρισιού 2012: Audi R8 Facelift
H Audi έφερε στο Παρίσι τα ανανεωμένα R8 και R8 Spyder τα οποία τα είδαμε αρχικά στην έκθεση της Μόσχας. Κύριο χαρακτηριστικό των ανανεωμένων R8 είναι το ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο S Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο αντικαθιστά το 6-τάχυτο R Tronic, η νέα κορυφαία έκδοση R8 V10 Plus με 542 άλογα η οποία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά την Coupe έκδοση και νέες αισθητικές αλλαγές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με τα LED φωτιστικά σώματα να κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά.
Τα LED φωτιστικά σώματα είναι διαθέσιμα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ νέα είναι η και η εξάγωνη γρίλια με χρωμιομένες λεπτομέρειες και ο προφυλακτήρας στις εκδόσεις με τον V10 κινητήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν και εδώ LED φωτιστικά σώματα, νέο “R8″ λογότυπο, νέος διαχύτης και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων ανεξαρτήτου κινητήρα.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στα νέα διακοσμητικά, ενώ στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχουν δερμάτινες Nappa επενδύσεις.
Μηχανικά τώρα, βασικό μοντέλο παραμένει το V8 με τον 4.2-λίτρων κινητήρα ο οποίος αποδίδει πλέον 430 άλογα με 430 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.3 δευτ. με τελική ταχύτητα 300 χλμ/ώρα.
Ακολουθεί ο V10 5.2-λίτρων απόδοσης 525 ίππων με 530 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο εκπέμπει 22 γρ/χλμ λιγότερο CO2, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει γρηγορότερα κατά 0.3 δευτ. σε 3.6 δευτ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 314 χλμ/ώρα.
Η νέα έκδοση V10 Plus Coupe αντικαθιστά στην ουσία τα GT μοντέλα, αποδίδοντας 550 άλογα με 540 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.5 δευτ. (3.8 δευτ. με το μηχανικό κιβώτιο) με την τελική να αγγίζει τα 317 χλμ/ώρα (319 χλμ/ώρα με το μηχανικό κιβώτιο) έχοντας μέση κατανάλωση 12.9 λίτρα/100 χλμ (14.9 λίτρα/100 χλμ με το μηχανικό κιβώτιο).
Τα ανανεωμένα R8 έχουνε ελαφρύνει λόγω της χρήσης GFRP (Glass Fiber Reinforced Plastic) στο σασί, στις ελαφριές ζάντες 18″ και 19″ με ελαστικά διαστάσεων 235/40 μπροστά και 285/35 πίσω, και 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω, αντίστοιχα. Οι νέες “Wave” δισκόπλακες ζυγίζουν 2 κιλά λιγότερα, ενώ το V10 Plus φορά στον στάνταρ εξοπλισμό τα carbon κεραμικά φρένα. Το V10 Plus ζυγίζει 1.570 κιλά, 10 περισσότερα από το V8 Coupe με το μηχανικό κιβώτιο.
Το V10 Plus διαθέτει επίσης νέα ανάρτηση, διαφορετικές γωνίες camber στον μπροστά άξονα και την μαγνητική ανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό.
Διαθέσιμο σε αυτό, είναι επίσης και το carbon πακέτο το οποίο περιλαμβάνει μπροστά splitter, καλύμματα καθρεπτών, φαρδύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, ενώ διαθέτει διαφορετικές ζάντες 19″, μεγαλύτερο διαχύτη και διπλές απολήξεις των εξατμίσεων σε μαύρο χρώμα. Υπάρχουν επίσης CFRP επενδύσεις, LED φωτισμός στον χώρο του κινητήρα και bucket καθίσματα με καλύτερα πλευρική στήριξη
Στην Γερμανία το R8 V8 Coupe ξεκινά από τις 113.500 ευρώ, ενώ το Spyder από τις 124.800 ευρώ. Η V10 έκδοση ξεκινά από τις 154.800 ευρώ για την coupe και 165.900 ευρώ για την Spyder, ενώ το V10 Plus ξεκινά από τις 173.200 ευρώ.
Έκθεση Παρισιού 2012: Τα αυτοκίνητα της Rolls-Royce
Η Rolls-Royce στο Παρίσι έχει πάει τις ειδικές art deco Phantom, Phantom Drophead Coupe και Ghost, αλλά και την Phantom Coupe Aviator Collection. Η Phantom διαθέτει μαύρες δερμάτινες επενδύσεις με πράσινες λεπτομέρειες. Η Phantom Drophead Coupe είναι βαμμένη σε θαλασσί χρώμα έχοντας θαλασσί δερμάτινες επενδύσεις με λευκές λεπτομέρειες, ενώ η Chost διαθέτει λευκές δερμάτινες επενδύσεις με μπλε λεπτομέρειες.
H Phantom Coupe Aviator, είναι το πρώτο από τα 35 αυτοκίνητα της συλλογής Aviator. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο Aviator γκρι χρώμα έχοντας ματ καπό και μαύρο ματ ταμπλό και πίνακα οργάνων. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα αναλογικό αεροπορικό ρολόι κατασκευασμένο από αναδιωμένο αλουμίνιο και εμπνευσμένο από το αεροπλάνο Supermarine S6B.
Το εσωτερικό του ντουλαπάκι του συνοδηγού διαθέτει ανάγλυφη ένα κείμενο του ιδρυτή της Rolls Royce, Charles Rolls ο οποίος ήταν παρόν στη πρώτη πτήση των αδερφών Wright το 1908. Το κείμενο γράφει “The power of flight is as a fresh gift from the Creator, the greatest treasure yet given to man.“
Έκθεση Παρισιού 2012: BMW Concept Active Tourer
Η BMW παρουσίασε στο Παρίσι το Concept Active Tourer, το πρωτότυπο που μας δείχνει το πως θα μοιάζει η έκδοση παραγωγής του 1-Series GT. Πρόκειται για ένα MPV το οποίο συνδυάζει την άνεση και την λειτουργικότητα με δυναμικές επιδόσεις και ωραίο σχεδιασμό. Διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό, φορά σπορ γρίλια και LED φώτα ημέρας. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες και έχει μήκος 4.3500 mm, 1.834 mm πλάτος, 1.560 mm ύψος και 2.670 mm μεταξόνιο.
Το εσωτερικό του κινείται στα επίπεδα των μοντέλων της BMW με δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινα και πορτοκαλί κρυφό φωτισμό. Ο πίνακας οργάνων του είναι ψηφιακός αποτελούμενος από μια οθόνη 10.25″ με μια προηγμένη heads-up display οθόνη. Φορά ένα προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τα πίσω καθίσματα του είναι διαιρούμενα και διαθέτει μια μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή με SPD (Suspended Particle Device) τεχνολογία με τον οδηγό να μπορεί να ρυθμίσει την ποσότητα του φωτός που εισέρχεται στη καμπίνα.
Μηχανικά φορά τον νέο 1.500αρη TwinTurbo κινητήρας βενζίνης ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αποδίδει συνολικά 190 άλογα με 200 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του για 30 χλμ και έχει μέση κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει μόλις 60 γρ/χλμ CO2.
Έκθεση Παρισιού 2012: Porsche 911 Carrera 4 και 4S
H Porsche στο Παρίσι παρουσίασε τις Porsche 911 Carrera 4 και 4S, τόσο σε Coupe όσο και σε Cabrio έκδοση. Οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν από τα τέλη του 2012 με αρχικές τιμές στη Ελλάδα €168.100 για την 911 Carrera 4 Coupe (€97.557 στη Γερμανία), €192.700 για την 911 Carrera 4S Coupe (€112.313 στη Γερμανία). €189.400 για την 911 Carrera 4 Cabriolet (€110.290 στη Γερμανία και €213.700 για την 911 Carrera 4S Cabriolet (€125.045 στη Γερμανία.
Οι τετρακίνητες 911 ξεχωρίζουν από τις πισωκίνητες εκδόσεις τόσο από τα λογότυπα “4″ και “4S” όσο και από την αντανακλαστική κόκκινη γραμμή που ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα. Η Carrera 4 έχει διπλές τραπεζοειδής απολήξεις εξατμίσεων, ενώ η Carrera 4S διαθέτει στρόγγυλες τετραπλές απολήξεις. Σε σύγκριση με την πισωκίνητη 911, οι πίσω θόλοι των τετρακίνητων εκδόσεων διαθέτει φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο κατά 22 mm, με τα πίσω ελαστικά να είναι κατά 10 mm μεγαλύτερα.
Διαθέτουν το ανανεωμένο σύστημα PTM (Porsche Traction Management) ενώ λόγω του μικρότερου βάρους καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Συνολικά η μείωση αγγίζει έως το 16% με την 911 Carrera 4 να είναι κατά 65 κιλά ελαφρύτερη.
Λόγω του συστήματος τετρακίνησης, τα μοντέλα είναι βαρύτερα και μηχανικά, εκτός από την ανανεωμένη ανάρτηση, δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές και έτσι η Carrera 4 θα φορά τον 3,4-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα απόδοσης 350 ίππων με 390 Nm ροπής, με την Carrera 4S να φορά τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο boxer κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 440 Nm ροπής.
Η Porsche Carrera 4 Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (4,7 η Cabriolet) με τελική ταχύτητα 285 χλμ/ώρα (282 η Cabriolet). Με το αυτόματο 7-τάχυτο PDK κιβώτιο έχει μέση κατανάλωση 8,6 λίτρα/100 χλμ με 203 γρ/χλμ με την Cabriolet να έχει 8,7 λίτρα/100 χλμ με 205 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
H Porsche Carrera 4S κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα (4,3 η Cabriolet) με τελική ταχύτητα 299 χλμ/ώρα (296 η Cabriolet). Με το αυτόματο 7-τάχυτο PDK κιβώτιο έχει μέση κατανάλωση 9,1 λίτρα/100 χλμ με 215 γρ/χλμ με την Cabriolet να έχει 9,2 λίτρα/100 χλμ με 217 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Οι Porsche 911 Carrera 4 και 4S μπορούν να φορέσουν το νέο Adaptive Cruise Control (ACC), το οποίο, όταν το αυτοκίνητο φορά το PDK κιβώτιο, μπορεί να συνεργαστεί με το Porsche Active Safe (PAS), και βοηθά στη μείωση των συγκρούσεων. Επιπλέον η Porsche προσφέρει μια νέα συρόμενη γυάλινη ηλιοροφή στον πρόσθετο εξοπλισμό της 911 Carrera Coupe.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-porsche-911-carrera-4s/
Έκθεση Παρισιού 2012: Porsche Panamera Sport Turismo Concept
H Porsche Panamera Sport Turismo Concept, η πρωτότυπη Shooting Brake έκδοση της Panamera, βρίσκεται δίπλα από τις 911 Carrera S και 4S στο περίπτερο της Porsche στο Παρίσι. Το πρωτότυπο μας δείχνει και τον σχεδιασμό που θα διαθέτει η επόμενη, δεύτερη γενιά της Panamera.
Τα μπροστά φωτιστικά σώματα είναι νέα και θυμίζουν αυτά της νέας Boxster και της 918 Spyder. Η Porsche θέλει να δει πως θα πάει σε πωλήσεις η CLS Shooting Brake και αργότερα θα αποφασίσει αν θα βγάλει στη παραγωγή την Shooting Brake έκδοση της Panamera. Αν τελικά πάρει το πράσινο φως, τότε το μοντέλο θα βγει στην αγορά μαζί με την επόμενη γενιά της Panamera το 2015.
Έχει μήκος 4.950 mm, πλάτος 1.900 mm, ύψος 1.401 mm. Τα μπροστά και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και είναι βαμμένο ένα νέο Liquid Metal Blue χρώμα. Οι ζάντες είναι δίχρωμες και οι δαγκάνες βαμμένες σε λαχανί χρώμα.
Μηχανικά φορά έναν plug-in υβριδικό κινητήρα συνολικής απόδοσης 416 ίππων με την αμιγώς ηλεκτρική του αυτονομία να ανέρχεται στα 30 χλμ/ώρα με ταχύτητα έως 130 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 3,5 λίτρα/100 χλμ και μόλις 82 γρ/χλμ εκπομπές CO2. To ηλεκτρικό σύστημα προέρχεται από τις Panamera S Hybrid και Cayenne S Hybrid και αποτελείται από έναν 3,0-λιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 333 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW (95 ίππων). Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα.
Οι μπαταρίες του φορτίζουν μέσα σε 2,5 ώρες και το εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να ελέγξει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-porsche-panamera-sport-turismo-concept/
Έκθεση Παρισιού 2012: Maserati GranCabrio MC
H Maserati παρουσίασε σήμερα την GranCabrio MC την ανοικτή έκδοση της GranTursimo MC Stradale. Σε σχέση με τις GranCabrio και GranCabrio Sport, η GranCabrio MC είναι 48 mm μακρύτερη, έχει νέο μπροστά προφυλακτήρα, αεροτομή, τρίτο φως ενσωματωμένο στο χώρο των αποσκευών, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, νέες ζάντες 20″ , σφιχτότερη ανάρτηση, Brebmo φρένα διαστάσεων 360 mm μπροστά και 330 mm πίσω και carbon διακοσμητικά. Στο εσωτερικό ο χώρος των πίσω καθισμάτων, έχει αυξηθεί κατά 20 mm, ενώ υπάρχει νέο τιμόνι με μεγάλα paddles και νέα καθίσματα.
Μηχανικά φορά τον 4,7-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 460 ίππων με 520 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF με 5 προγράμματα λειτουργίας Auto-Normal, Auto-Sport, Manual-Normal, Manual-Sport και Ice. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 289 χλμ/ώρα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-maserati-grancabrio-mc/
Έκθεση Παρισιού 2012: Τα κορίτσια της Skoda και της Lamborghini
Έκθεση αυτοκινήτου χωρίς babes γίνεται; Δεν γίνεται και έτσι για πρώτη γεύση δες τα κορίτσια που ομορφαίνουν ακόμη περισσότερο τα μοντέλα της Lamborghini και της Skoda στη πόλη του Φωτός.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/lamborghini-and-skoda-babes-at-paris-2012/
Έκθεση Παρισιού 2012: Lexus LF-CC concept
Η Lexus έφερε στο Παρίσι το άκρως εντυπωσιακό concept της, το LF-CC. To πρωτότυπο ουσιαστικά μας δείχνει πως θα μοιάζει το νέο μοντέλο της στην D-Segment κατηγορία που ετοιμάζει η εταιρία και στοιχεία του θα πάρει και το νέο IS. Διαθέτει την L-finesse σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας και δανείζεται αρκετά στοιχεία από LF-LC. Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά εκτός από τη μάσκα, είναι τα LED φωτιστικά σώματα και ένα απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ που ενσωματώνει την κομψή γραμμή οροφής του coupe.
Το εσωτερικό του φουτουριστικού οχήματος είναι πλούσια και όμορφα εξοπλισμένο με δερμάτινη ταπετσαρία, μεταλλικές αποχρώσεις και αλουμινένια πεντάλ. Υπάρχει, επίσης, ένα infotainment σύστημα, μια ψηφιακή κονσόλα και το κουμπί start/stop.
Μηχανικά φορά έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο 2,5-λίτρων DOHC κινητήρα βενζίνης ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με εκπομπές CO2 λιγότερες από 100 γρ/χλμ.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/27/paris-2012-lexus-lf-cc-concept/
Έκθεση Παρισιού 2012: McLaren P1 Concept
Το αυτοκίνητο που έχει κάνει το μεγαλύτερο buzz στο Παρίσι είναι αναμφίβολα το McLaren P1 Concept, το πρωτότυπο το οποίο θα περάσει στη παραγωγή μέσα στο 2013 και σύμφωνα με την McLaren, κατά 95%, η έκδοση παραγωγής θα είναι ίδια με το πρωτότυπο.
Σχεδιαστικά, όσο και αν η McLaren υποστηρίζει ότι δεν στηρίζεται στην MP4-12C, οι επιρροές είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Είναι σαφώς πιο επιθετική, έχοντας αεριζόμενο καπό, σκαφτά πλαϊνά και ένα απίστευτο πίσω μέρος με τεράστιο διαχύτη και την εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο.
Διαθέτει μια τεράστια αεροτομή, η οποία λειτουργεί και ως αερόφρενο και η McLaren υποστηρίζει ότι παράγει 600 κιλά κάθετης δύναμης, τα περισσότερα από οποιοδήποτε άλλο supercar/hypercar παραγωγής. Σε σχέση με την McLaren MP4-12C, έχει 5 φορές μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση, ενώ διαθέτει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,34 Cd.
Είναι κατασκευασμένο από carbon και στο εσωτερικό της υπάρχει ένα roll-bar και αυτό κατασκευασμένο από carbon. Το τιμόνι θα βρίσκεται αριστερά/δεξιά και όχι στο κέντρο όπως το είχε η θρυλική McLaren F1.
Το σώμα της είναι κατασκευασμένο από πολύ λεπτά πάνελς από carbon με την πίσω πτέρυγα να ρυθμίζεται αυτόματα έως και 300 mm σε χρήση εντός πίστας και 120 mm σε χρήση εντός δρόμου. Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική, μπροστά από τους μπροστά τροχούς, έχουνε τοποθετηθεί 2 πτερύγια που σύμφωνα με την McLaren, αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση και την κάθετη πίεση, η οποία σε αντάλλαγμα αυξάνει την ταχύτητα και την άνεση.
Οι φήμες αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα φορά τον 3,8-λίτρων twin-turbo V8 της MP4-12C, αλλά στην περίπτωση του αποδίδει 803 άλογα στις 9.100 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα KERS, η συνολική ιπποδύναμη του αγγίζει τα 963 άλογα, αφού αυτό θα προσθέτει στο αυτοκίνητο 119 kW (160 άλογα). Ο κινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος και έχει αναπτυχθεί με την βοήθεια της Ricardo. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων της Graziano.
Θα ζυγίζει 1.225 κιλά, έχοντας αναλογία 1,27 κιλών ανά ίππο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα. Το 400αρι σε 9,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 259 χλμ/ώρα ενώ θα έχει τελική ταχύτητα 384 χλμ/ώρα.
Το νέο hypercar θα τεθεί απέναντι από την Bugatti Veyron, την Porsche 918 Spyder αλλά και τη νέα Ferrari Enzo (F70) και φημολογείται ότι η καμπίνα του θα έχει έναν μικρό χώρο αποσκευών πίσω από τα καθίσματα ενώ θα τοποθετηθεί σύστημα καταγραφή δεδομένων και μια κάμερα ώστε ο οδηγός να γράφει μόνος του onboard video. Το σασί της θα είναι monocoque, παρόμοιο με αυτό της MP4-12C, κατασκευασμένο από carbon,τιτάνιο και μαγνήσιο ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλότερα.
Οι αναρτήσεις είναι τεχνολογίας pushrod, όπως της Aventador, ενώ το traction control θα έχει 5 ρυθμίσεις. Τα φρένα δεν θα μπορούσε να μην είναι carbon-κεραμικά της Brembo και θα εφοδιάζονται με σύστημα Brake Steer για να ελεγχθεί η υποστροφή. Το ABS και το ESP θα μπορούν να απενεργοποιούνται πλήρως, θα ελέγχονται όμως μέσω GPS ώστε να μην απενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημόσιο δρόμο.
Μόλις 500 αυτοκίνητα θα βγούνε στη παραγωγή. Το καθένα θα κατασκευαστεί ανάλογα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη του, από τα χέρια των ανθρώπων της McLaren Special Operations που πρόσφατα παρουσίασαν το one-off X1. Όσο για την τιμή του; Θα κυμαίνεται κοντά στις £800.000 (1.0 εκατ. ευρώ).
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-mclaren-p1-concept/
Έκθεση Παρισιού 2012: Ferrari FF με τεράστια γυάλινη πανοραμική οροφή
Η Ferrari δίπλα από το σασί της F70, έχει φέρει στο Παρίσι και την FF, η οποία πλέον είναι διαθέσιμη και με μια τεραστία γυάλινη πανοραμική οροφή. Το κόστος της δεν το ανακοίνωσε η Ferrari, αλλά σίγουρα θα προσθέτει αρκετές χιλιάδες ευρώ στην τελική τιμή της FF.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-ferrari-ff/
Έκθεση Παρισιού 2012: Η έκδοση παραγωγής του Exagon Furtive-eGΤ
Άλλος ένας Γάλλος κατασκευαστής, που παίζει εντός έδρας, η Exagon Motors, αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής ενός άκρως επιθετικού οχήμάτος, το Furtive-eGT, που το είχαμε πρωτοδεί σα πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης το 2010
Το Furtive e-GT έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Siemens, Saft και Michelin και εφοδιάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες της Γερμανικής εταιρίας απόδοσης 125 kW (170 ίππων) και 240 Nm ροπής, ο κάθε ένας εκ των οποίων τροφοδοτείται από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου της Saft. Έτσι η συνολική του ιπποδύναμη ανέρχεται στα 340 άλογα και 480 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3.5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα, ενώ χωρίς περιοριστή μπορεί να φτάσει μέχρι τα 287 χλμ/ώρα.
Το 2+2 sport coupe αυτοκίνητο, διαθέτει τεχνολογία παρόμοια με αυτή του Chevrolet Volt, και έτσι με την χρήση μόνο των μπαταριών του η αυτονομία του κυμαίνεται από τη μέση ωριαία ταχύτητα. Με σταθερή ταχύτητα 50 χλ,/ώρα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 402 χλμ/ώρα. Αν αυξηθεί στα 90 χλμ/ώρα τότε πέφτει 288 χλμ. Έπειτα όταν η ταχύτητα ανέβει λίγο ακόμα και φτάσει στα 110 χλμ/ώρα τότε φτάνει να καλύψει απόσταση μέχρι 241 χλμ και τέλος η εταιρία αναφέρει ότι με ταχύτητα 130 χλμ/ώρα η αυτονομία του περιορίζεται στα 197 χλμ. Χάρη όμως, στην τοποθέτηση ενός μικρού βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια, η αυτονομία μπορεί να περάσει τα 800 χλμ.
Το αυτοκίνητο σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας θα περάσει στην παραγωγή κάποια στιγμή μετά το 2012 χωρίς ωστόσο να ανακοινώσουν την τιμή του.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-exagon-furtive-eg%CF%84/
Έκθεση Παρισιού 2012: Infiniti LE Concept
Η Infiniti στο Παρίσι παρουσιάζει το LE Concept, το FX Sebastian Vettel Edition αλλά και το Emerge-E. To LE Concept είναι ένα νέο πλήρως ηλεκτρικού sedan το οποίο θα περάσει στη παραγωγή το 2014. Βασίζεται στο Nissan Leaf, και είναι ένα στιλάτο 5-θέσιο sedan με μηδενικές εκπομπές CO2, με τον ηλεκτροκινητήρα του Leaf να αναβαθμίζεται και με τον σχεδιασμό του να επηρεάζεται από την G-Series.
Έχε αεροδυναμικό συντελεστή 0.25 Cd και πατά πάνω σε 19″ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά χαμηλής τριβής. Το εσωτερικό είναι πολυτελές και φορά δερμάτινα καθίσματα, μπλε κρυφό φωτισμό και HAKU ασημένια διακοσμητικά.
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 άλογα με 325 Nm ροπής. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 24 kWh έχοντας αυτονομία 161 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα δεν τα ανακοίνωσε η Infiniti, αφού δηλώνει ότι έχει “εξαιρετική επιτάχυνση”. Οι φήμες πάντως μιλούν ότι τα κάνει σε περίπου 9 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα φόρτισης το οποίο θα φορτίζει τις μπαταρίες του αυτοκίνητου στον μισό χρόνο σε σχέση με όσον χρειάζεται το Leaf. Επίσης το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει και μέσω ενός ασύρματου συστήματος φόρτισης.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-infiniti-le-concept/
Έκθεση Παρισιού 2012: M Performance αξεσουάρ των BMW Σειράς 3 και Σειράς 5
H BMW στο Παρίσι παρουσιάζει τα M Performance αξεσουάρ της BMW Σειράς 3 και της Σειράς 5. Αποτελούνται από carbon διακοσμητικά, νέα bodykit, νέο τιμόνι, σπορ εξατμίσεις, spoilers ενώ υπάρχουν και προγράμματα βελτίωσης των κινητήρων με τον 2,0-λιτρο diesel κινητήρα να αποδίδει 197 άλογα με 420 Nm ροπής.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/bmw-m-performance-live-in-paris-2012/
Έκθεση Παρισιού 2012: Nissan 370Z Facelift
Η Nissan παρουσίασε το ανανεωμένο 370Z στο Παρίσι. Το ανανεωμένο ευρωπαϊκό μοντέλο, δεν διαφέρει από την αντίστοιχη αμερικάνικη έκδοση και διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα με φώτα ημέρας LED και νέο πίσω προφυλακτήρα με νέο κόκκινο ανακλαστήρα. Προστέθηκαν δύο νέες επιλογές χρωμάτων (Magma Red και Midnight Blue) και ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών. Το πακέτο εξοπλισμού Sport, έχει επιπλέον κόκκινες δαγκάνες φρένων, νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ και 19-ιντσών ζάντες αλουμινίου.
Μηχανικά τώρα, ο 3.7-λίτρων V6 κινητήρας αναβαθμίστηκε και αποδίδει 324 ίππους και συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό ή ένα επτατάχυτο αυτόματο. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,5 δευτερόλεπτα. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το 2013.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-nissan-370z-facelift/
Έκθεση Παρισιού 2012: Babes Μέρος 2ο
Χθες είδαμε τα κορίτσια της Lamborghini και της Skoda και τώρα ας πάρουμε μια γεύση και από τα υπόλοιπα χαμογελαστά λιγερόκορμα μοντέλα που επιστράτευσαν οι εταιρίες για να μας παρουσιάσουν τα νέα τους μοντέλα.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-babes-part-2/
Έκθεση Παρισιού 2012: Numero 9 Concept
To Numero 9 Concept το είδαμε για πρώτη φορά στην έκθεση του Πεκίνου τον περασμένο Απρίλιο και η Citroen αποφάσισε να το φέρει και στο Παρίσι. Αποτελεί στην ουσία το πρωτότυπο, πάνω στο οποίο θα βασιστεί η έκδοση παραγωγής του DS9, η νέα η νέα λιμουζίνα των Γάλλων. Η Citroen αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του θα χρησιμοποιηθεί και σε ακόμη δύο DS αυτοκίνητα, ενός νέου C-segment premium sedan αυτοκινήτου και ενός SUV.
To Numero 9 Concept διαθέτει shooting brake σώμα με έντονα σπορ στοιχεία. Κάτω από μακρύ καπό, φορά τον 1.600αρη THP κινητήρα βενζίνης απόδοσης 225 ίππων με 275 Nm ροπής. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αποδίδει 51 kW (70 ίππων) με 200 Nm ροπής με το πρωτότυπο να είναι τετρακίνητο αφού ο βενζινοκινητήρας στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας στους πίσω.
Έχει μήκος 4.93 μέτρα, πλάτος 1.94 μέτρα, ύψος 1.27 μέτρα και μεταξόνιο που αγγίζει τα 3 μέτρα. Ζυγίζει 1.500 κιλά και έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.61 Cd και πατά πάνω σε 21″ ζάντες με ελαστικά Michelin διαστάσεων 245/35/
Έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ με μηδενικές εκπομπές CO2 στην λειτουργία ZEV(Zero Emission Vehicle) και στη συνέχεια, μόλις οι μπαταρίες αδειάσουν, ενεργοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.4 δευτ, τα 0-1000 μέτρα τα κάνει σε 25.3 δευτ, με τελική ταχύτητα 244 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 1.7 λίτρα/100 χλμ και 39 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/28/paris-2012-numero-9-concept/
Έκθεση Παρισιού 2012: Babes – Μέρος 3o και τελευταίο
Τα φώτα της φετινής έκθεσης του Παρισιού έσβησαν για τον ειδικό τύπο όλου του κόσμου, σήμερα το βράδυ, αφού οι δύο “press” ημέρες ολοκληρώθηκαν. Μαζί με τα φώτα, κλείνουμε και εμείς την ανταπόκριση μας από το Παρίσι, αφού καταφέραμε και καλύψαμε πλήρως την έκθεση του Παρισιού, μέσα σε μόλις 2 ημέρες -χρόνος ρεκόρ- μη αφήνοντας κανένα αυτοκίνητο παραπονεμένο.
Προς το παρόν, θα αφεθούμε στην αγκαλιά του Μορφέα, αφού η κούραση αυτών των δύο ημερών ήταν μεγάλη και μέχρι να ετοιμαστεί αύριο ο σχετικός οδηγός “Α-Ω” με όλα τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στο Παρίσι, δες το τρίτο -και καλύτερο- σετ φωτογραφιών από τα φετινά babes.
Τα κορίτσια φυσικά και θα βρίσκονται από αύριο μέχρι και τις 14 του Οκτώβρη δίπλα από τα αυτοκίνητα, αφού η έκθεση ανοίγει τις πύλες του για το κοινό αύριο, οι οποίες θα παραμείνουν ανοικτές έως και την Κυριακή 14 Οκτωβρίου. Bonne nuit à partir de Paris!
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/29/paris-2012-babes-part-3/
Έκθεση Παρισιού 2012: Από το Α έως το Ω
Δες εδω ολα τα αυτοκινητα της εκθεσης.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2012/09/30/paris-motor-show-2012-all-car-guide/
Παρόμοια θέματα
» Η BMW στην έκθεση του Παρισιού
» Η Peugeot στην έκθεση του Παρισιού Ηλεκτρικά, υβριδικά και 508
» Έκθεση Γενεύης 2012
» Έκθεση Detroit 2012: Bentley Continental GT V8 / GTC V8
» Έκθεση Detroit 2012
» Η Peugeot στην έκθεση του Παρισιού Ηλεκτρικά, υβριδικά και 508
» Έκθεση Γενεύης 2012
» Έκθεση Detroit 2012: Bentley Continental GT V8 / GTC V8
» Έκθεση Detroit 2012
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης