Ιδού η νέα Porsche 911
Σελίδα 1 από 1
Ιδού η νέα Porsche 911
Μπορεί από το 1963 να έχει υποστεί 3 ριζικές αλλαγές και να έχει βελτιωθεί αμέτρητες φορές, ωστόσο παραμένει απόλυτα αναγνωρίσιμη ως 911, με την πρώτη ματιά. Η ολοκαίνουργια 911 με κωδικό 991 αποκαλύφθηκε από την Porsche πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης. Κάτω από το χαμηλότερο και ελαφρύτερο έως και κατά 45 κιλά αμάξωμα με τη κομψή εμφάνιση, την κατασκευή από αλουμίνιο και χάλυβα και τη σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία, κρύβεται το κατά 100 mm μακρύτερο μεταξόνιο, ο νέος πίσω άξονας και το φαρδύτερο μπροστινό μετατρόχιο. Τα φαρδιά "τοξωτά" φτερά που χαρακτηρίζουν κάθε 911 δίνουν και εδώ το παρών, οι προβολείς έχουν αποκτήσει οβάλ σχεδίαση ενώ οι ανασχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέπτες είναι τοποθετημένοι στο πάνω μέρος της πόρτας και όχι στην τριγωνική επιφάνεια του τζαμιού, όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Στο πίσω μέρος, η φαρδύτερη, τμηματικά εκτεινόμενη πίσω αεροτομή προσφέρει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη συμβάλλοντας ταυτόχρονα σε έναν πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή.
Στο εσωτερικό, η αρχιτεκτονική παραπέμπει στην Carrera GT. Η κεντρική κονσόλα έχει κλίση προς τα πίσω φέροντας τον επιλογέα ταχυτήτων ψηλότερα και πιο κοντά στο τιμόνι, ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει πέντε στρογγυλά όργανα, ένα από τα οποία περιλαμβάνει την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Εννοείται πως το στροφόμετρο είναι κεντρικά τοποθετημένο και ο διακόπτης του κινητήρα βρίσκεται αριστερά του τιμονιού.
Ισχυρότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες
Τόσο η Carrera όσο και η Carrera S έχουν κατανάλωση σημαντικά κάτω από τα 10 lt/100 km. Μεταξύ άλλων, αυτό επιτυγχάνεται με συστήματα και λειτουργίες όπως το auto start/stop, η διαχείριση θερμότητας, η ανάκτηση ενέργειας του ηλεκτρικού συστήματος, το επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe), αλλά και το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης. Για παράδειγμα, η 911 Carrera με το νέο 6κύλινδρο κινητήρα μπόξερ των 3,4 λίτρων και των 350 ίππων και με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων PDK καταναλώνει μόλις 8,2 lt/100 km, 1,6 lt λιγότερο απ' ό,τι το προηγούμενο μοντέλο και έχει εκπομπές CO2 194 g/km. Τα αντίστοιχα νούμερα για την Carrera S με τον μπόξερ των 3,8 λίτρων που πλέον φθάνει τους 400 ίππους, είναι 8,7 lt/100 km και 205 g/km (με το προαιρετικό κιβώτιο PDK).
Ταυτόχρονα υπάρχουν βελτιώσεις στις επιδόσεις και των δύο μοντέλων. Η Carrera S PDK επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 4,3 sec, χρόνος που πέφτει στο 4,1 πατώντας το κουμπί Sport Plus του προαιρετικού πακέτου εξοπλισμού Sport Chrono. Αντίστοιχα, η Carrera PDK χρειάζεται μόλις 4,6 sec (4,4 με Sport Plus).
Στο κράτημα της νέας 911, εκτός από την ανασχεδιασμένη ανάρτηση, συμβάλλει το σύστημα ενεργού ελέγχου των αντιστρεπτικών δοκών Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), το οποίο μειώνει τις κλίσεις στις στροφές και διατίθεται για πρώτη φορά με την 911 Carrera S.
Απ: Ιδού η νέα Porsche 911
Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο video της ολοκαίνουργιας 911! Σχεδιαστικά, στο νέο μοντέλο δεν υπάρχουν ιδιαίτερες σχεδιαστικές εκπλήξεις, με το εμπρόσθιο μέρος να έχει κάποιες μικρές αλλαγές στα φωτιστικά σώματα και στη μάσκα, ενώ το οπίσθιο έχει τις πιο πολλές αλλαγές με τα φωτιστικά να έχουν μικρύνει σε πλάτος και μεγαλώσει σε μήκος. Είναι σαφές πως κυρίως το πίσω μέρος είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο 918 RSR Coupe.
Το μήκος του αμαξώματος της νέας γενιάς 911, που θα φέρει την με την κωδική ονομασία 998, θα είναι αυξημένο κατά περίπου 5,5 cm φτάνοντας τα 4,5 m ενώ και το μεταξόνιο θα είναι μεγαλύτερο κατά περίπου 1 cm. Το ύψος όμως θα υπολείπεται κατά 1,1 cm , σύμφωνα πάντα με τις αποκλειστικές μας πληροφορίες.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη της νέας 911 έχουν γίνει μεγάλες βελτιώσεις στην ανάρτηση με στόχο την καλύτερη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης δίχως καμία παραχώρηση στο κράτημα του αυτοκινήτου. Σημαντικές θα είναι και οι… περικοπές σε βάρος προς όφελος των επιδόσεων και της κατανάλωσης.
Η βασική έκδοση της νέας 911 θα διαθέτει τον boxer κινητήρα των 3,4 λίτρων που αποδίδει 350 ίππους. Ο 3,8 λίτρων κινητήρας θα κινεί την Carrera S που αποδίδει 400 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 km/h επιτάχυνσης θα καλύπτονται σε μόλις 4,5 sec, ενώ η τελική αγγίζει τα 309 km/h. Σημειώστε πως η μέση κατανάλωση και των δύο εκδόσεων θα είναι κάτω από τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα...
Σε αυτό βέβαια συμβάλει και το νέο 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοντέλο παραγωγής...
Η νέα 911 γυρίζει 13 δευτ. πιο γρήγορα απο τη παλιά στο Nurburgring, κάνει ίδιο χρόνο με τη 911 (997) GT3
Όπως όλοι γνωρίζουμε η νέα Porsche 911 Carrera S είναι προ των πυλών να πατήσει τους δρόμους. Τα χαρακτηριστικά της αρκετά εντυπωσιακά, που διασφαλίζουν εκρηκτικές επιδόσεις αλλά και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά. Και ποιο είναι το καταλληλότερο μέρος για να αποδείξει τα προανεφερόμενα;
Η “πράσινη κόλαση” ή κατά κόσμο Nurburgring Nordschleife. Η Porsche λοιπόν έστειλε μια 911 του 2012, η οποία έγραψε χρόνο 7min και 40δευτ. Χρόνος αρκετά εντυπωσιακός από μόνος του αλλά ακόμα περισσότερο αν τον συγκρίνεις με τον αντίστοιχο του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά 13 δευτ. και “έπιασε” το χρόνο της 911 (997) GT3. Το μόνο που περιμένουμε τώρα είναι να δούμε τι χρόνους θα “γράψουν” οι νέες GT3 αλλά και GT2. Εδώ θα είμαστε για να το συζητήσουμε.
- Κώδικας:
autoblog.gr/2011/09/21/2012-porsche-911-lops-13-seconds-off-predecessors-ring-time-quick-as-997-gt3/
autoblog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Δευ Οκτ 17, 2011 10:18 am, 1 φορά
Renderings: Porsche 911 Turbo 2013
Η Porsche παρουσιάζει συνήθως την turbo έκδοση της 911, ένα χρόνο μετά την παρουσίαση των απλών εκδόσεων Carrera και Carrera S. O WildSpeed δεν μπορεί να περιμένει τόσο και έτσι δημιούργησε το πως θα μοιάζει η turbo έκδοση της νέας 911. Ο WildSpeed δεν πέφτει ποτέ έξω και για τα rendering βασίστηκε πάνω στις spy φωτογραφίες που κυκλοφορούν.
Μηχανικά η νέα 911 Carrera Turbo θα φορά τον 3.8-λίτρων κινητήρα που χάρη στη τοποθέτηση turbo θα αποδίδει κοντά στα 550 άλογα με την δύναμη να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Ας αναλογιστεί ότι η πρόσφατα η Carrera S έγραψε χρόνο 7:40 στο Nurburgring, ίδιο χρόνο με την 911 997 GΤ3, τότε αναμένουμε σφαγή ανάμεσα σε αυτό και στο Nissan GT-R.
- Κώδικας:
autoblog.gr/2011/09/23/renderings-porsche-911-turbo-2013/
Παρόμοια θέματα
» Νέα Porsche Panamera GTS
» Video: Διαφημηστικό της Porsche Cayenne 2011. «Πιο Porsche από ποτέ»
» Porsche Panamera XL από την Ruf
» Νέα Porsche 911 GTS Πισωκίνητη έκδοση με 408 ίππους
» Στοιχεία για την νέα Porsche 911
» Video: Διαφημηστικό της Porsche Cayenne 2011. «Πιο Porsche από ποτέ»
» Porsche Panamera XL από την Ruf
» Νέα Porsche 911 GTS Πισωκίνητη έκδοση με 408 ίππους
» Στοιχεία για την νέα Porsche 911
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης