Νέα Porsche 911 GTS Πισωκίνητη έκδοση με 408 ίππους
Σελίδα 1 από 1
Νέα Porsche 911 GTS Πισωκίνητη έκδοση με 408 ίππους
Νέα 911 στο προσκήνιο, δεν μιλάμε για νέο μοντέλο, αλλά για μια νέα έκδοση η οποία συμπληρώνει την γκάμα της 911 και τοποθετείται ανάμεσα στην Carrera S και την GT3.
Η νέα έκδοση GTS, παίρνει ζωή χάρη στον 6κύλινδρο Boxer των 3.8 λίτρων, ο οποίος στεγάζεται στο πίσω μέρος και αποδίδει για την περίσταση 408 ίππους (23 επιπλέον από την S και 27 λιγότερους από την GT3), εξασφαλίζοντας 420 Nm ροπής στις 4.200 rpm (200 rpm νωρίτερα από την Carrera S). Η νέα αυτή εκδοχή του 6κύλινδρου Boxer, συνδυάζεται με ένα νέο σύστημα εξαγωγής το οποίο αποτελείται από δύο διπλές εξατμίσεις και υπόσχεται κατανάλωση σύμφωνα με την Porsche, ταυτόσημη με αυτήν της πιο αδύναμης Carrera S.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων PDK, μπορεί να παραγγελθεί ως επιπλέον εξοπλισμός. Οι επιδόσεις της 911 GTS από στάση, φτάνουν για το τυπικό 0-100 km/h μέχρι και τα 4.2 sec, για την έκδοση PDK με το πακέτο Sport Chrono Plus. Η κατανάλωση της GTS με το PDK φτάνει τα 10.2 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι 240 gr/km, σύμφωνα με την Porsche.
Άλλο ένα στοιχείο διαφοροποίησης της έκδοσης GTS, είναι ότι διαθέτει το κατά 44 mm πλατύτερο αμάξωμα της τετρακίνητης Carrera 4, περιλαμβάνοντας και αυξημένο πίσω μετατρόχιο. Η κίνηση πάντως μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Οι τροχοί 19 ιντσών της GTS, είναι στα πρότυπα αυτόν της RS Spyder, βαμμένοι σε μαύρο χρώμα, με ασημένια στεφάνη και φέρουν ελαστικά 235/35 εμπρός και 305/30 πίσω. Στο θέμα τις εμφάνισης, οι μικρές αισθητικές αλλαγές, στον εμπρός προφυλακτήρα, στο πλάι και το εσωτερικό (επενδύσεις Alcantara) υπογραμμίζουν τoν ξεχωριστό χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Η έκδοση GTS θα προσφέρεται και στους δύο τύπους αμαξώματος, Coupe και Cabrio.
Η παρουσίαση της νέας 911 GTS θα γίνει στα τέλη του μήνα, στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη τους έτους, ενώ από το 2011 θα λανσαριστεί και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Έκδοση GTS για την Porsche Carrera 911
Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω και δεν τους αρκούν οι συγκινήσεις που προσφέρει η 911 Carrera S η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να παρουσιάσει στο Παρίσι την ισχυρότερη έκδοση GTS. Συγκεκριμένα χρησιμοποιείται ο ίδιος turbo εξακύλινδρος boxer κινητήρας των 3,8 lt ο οποίος με τις κατάλληλες βελτιώσεις και αναβαθμίσεις αποδίδει συνολικά 408 PS και 42,8 kgm ροπής.
Tα επιπλέον 23 άλογα προσφέρουν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις από την έκδοση S με τα πρώτα 100 km/h από στάση να πραγματοποιούνται σε 4,6 sec (0,1 sec ταχύτερα) και η βελόνα του κοντέρ ξεπερνά τα 300 km/h. Την μετάδοση στους τέσσερις τροχούς αναλαμβάνει μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο PDK με τον διπλό συμπλέκτη. Οι ιθύνοντες της Porsche κάνουν ιδιαίτερη αναφορά για το σύστημα εξαγωγής με τις διπλές απολήξεις και την δημιουργία ενός μοναδικού ήχου που τον συναντά κανείς μόνο στην πίστα!
Porsche 911 Carrera GTS
H Porsche παρουσίασε μια νέα έκδοση για την 911 Carrera, την GTS που παρεμβάλλεται μεταξύ της Carrera S και 911 GT3. Με 408 άλογα από τον 3.8 λίτρων κινητήρα κλείνει το χάσμα μεταξύ της Carrera S με 385 άλογα και 911 GT3 με 435 άλογα, ενώ ο εξοπλισμός της είναι πολύ πιο πλούσιος.
Η αύξηση της ισχύος προέρχεται από μια επανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής με ρυθμιζόμενα πτερύγια για τη βέλτιστη ισχύ και ροπή σε σχέση με το ένα πτερύγιο που υπάρχει στην Carrera S. Η ροπή των 42 κιλών παραμένει η ίδια, αλλά αποδίδεται νωρίτερα κατά 200 rpm στις 4200 στροφές/λεπτό .Επιπλέον, η εξάτμιση είναι εσωτερικά γυαλισμένη και συμβάλει στην ταχύτερη εξαγωγή των καυσαερίων που ισούται με αύξηση της ιπποδύναμης.
Ως αποτέλεσμα , η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 4 χλμ/ώρα φθάνοντας αισίως τα 306 χλμ/ώρα ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4.2 δευτερόλεπτα, βελτιωμένα κατά 0.1 δευτερόλεπτα για την coupe έκδοση της GTS με το ημιαυτόματο κιβώτιο PDK και το Sport Chrono Package Plus στη λειτουργία Sport Plus. Η κατανάλωση καυσίμου με το PDK είναι 10.2 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 240 γρ/χλμ.
Εξωτερικά η Carrera GTS διαθέτει νέο μπροστινό προφυλακτήρα με σπόιλερ και sideskirts βαμμένα σε μαύρο χρώμα, καθώς επίσης και γραφικά στις πόρτες και στο καπό του κινητήρα με το λογότυπο Carrera GTS . Το πίσω μετατρόχιο της Carrera GTS εχει αυξηθεί κατά 44 χιλιοστά σε σχέση με την Carrera 4, ενώ οι ζάντες RS Spyder είναι 19″ με ελαστικά 305/30.
Επίσημο ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Παρισιού ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν τον Δεκέμβρη, αρχικά στη Γερμανική αγορά με αρχική τιμή τις €104.935 για την Coupe και €115.050 για την Cabriolet έκδοση (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%) . Φωτογραφίες, video και δελτίο τύπου στη συνέχεια.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2010/09/19/porsche-911-carrera-gts-2011-wide-body-revealed/#more-25022
Παρόμοια θέματα
» Spy Photos: Η έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder
» Νέες πληροφορίες για την έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder
» Με 270 ίππους η νέα Mercedes A-Class AMG!
» Lamborghini Gallardo με 1.500 ίππους!
» Video: Διαφημηστικό της Porsche Cayenne 2011. «Πιο Porsche από ποτέ»
» Νέες πληροφορίες για την έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder
» Με 270 ίππους η νέα Mercedes A-Class AMG!
» Lamborghini Gallardo με 1.500 ίππους!
» Video: Διαφημηστικό της Porsche Cayenne 2011. «Πιο Porsche από ποτέ»
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης