Η BMW ανακοίνωσε TwinPower Turbo 3-κύλιδρους και 4-κύλινδρους κινητήρες
Σελίδα 1 από 1
Η BMW ανακοίνωσε TwinPower Turbo 3-κύλιδρους και 4-κύλινδρους κινητήρες
Η BMW ανακοίνωσε ότι οι 3κύλιδροι κινητήρες που ετοιμάζει, θα διαθέτουν και αυτοί turbo τεχνολογίας TwinPower, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων, το γνωστό ως Valvetronic. Για ποιον λόγο το κάνει αυτό η BMW; Απλά για να προσφέρει στους νέους της μικρούς κινητήρες μεγαλύτερη ισχύ και απόδοση.
Για πρώτη φορά, TwinPower Turbo κινητήρας εμφανίστηκε το 2009 στον 3-λιτρο 6κύλιδρο που τοποθετήθηκε στην 5-Series GT ενώ αργότερα τοποθετήθηκε και σε άλλους μεγαλύτερους κινητήρες που τοποθετήθηκαν σε υπόλοιπα μοντέλα των Bαυαρών όπως στον 4.4 λίτρων V8 των X5 M και X6 M.
Τον περασμένο Ιανουάριο, η BMW ανακοίνωσε τον νέο 2.0λιτρο turbo τεχνολογίας TwinPower που τοποθετήθηκε στην X1 xDrive28i. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει 245 άλογα με 350 Nm ροπής. Στην 4κίνητη X1 xDrive28i έχει μέση κατανάλωση 7.9 λίτρων/100 χλμ και εκπέμπει 183 γρ/χλμ CO2.
Ο νέος 3-κύλιδνρος κινητήρας θα τροφοδοτεί το νέο entry-level μοντέλο της BMW αλλά και την επόμενη γενιά των MINI. H BMW σχεδιάζει να βγάλει 3-κύλιδρους και 4-κύλινδρους κινητήρες τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου και ευελπιστεί ότι θα πουλά γύρω στα 1.5 εκατ. αυτοκίνητα με αυτούς τους κινητήρες έως το 2015.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2011/03/23/bmw-ntroduce-twinpower-turbo-on-3-4-cylinder-engines/
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
BMW – Νέοι κινητήρες TwinPower TurboΝέοι 3κύλινδροι βενζίνης και diesel Δημήτρης Παππάς στις 22.03.2011 Στο χορό του downsizing μπαίνουν και οι Γερμανοί της BMW, αφού στο άμεσο μέλλον αναμένεται να παρουσιάσουν μια σειρά από νέους 3κύλινδρους και 4κύλινδ
Νέοι 3κύλινδροι βενζίνης και diesel
Στο χορό του downsizing μπαίνουν και οι Γερμανοί της BMW, αφού στο άμεσο μέλλον αναμένεται να παρουσιάσουν μια σειρά από νέους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες, βενζίνης και diesel, τεχνολογίας TwinPower. Το πακέτο τεχνολογίας turbo twin-scroll, άμεσο ψεκασμού και Valvetronic, έκανε ντεμπούτο στον 6κύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων (Ν55), αρχικά στην ιδιότυπη σειρά 5 GT. Ιδιαίτερη η χρήση του συστήματος Valvetronic, δεν δρα μόνον υπέρ της οικονομίας καυσίμου, αλλά βοηθά σημαντικά στην υστέρηση του turbo καυσαερίων.
Στην έκθεση της Γενεύης, η BMW παρουσίασε και επίσημα, τον 2,0 λίτρων 4κύλινδρο κινητήρα (N20), ο οποίος εξοπλίζει πλεον την X1, αποδίδοντας 245 ίππους και 350 Nm ροπής, με μέση κατανάλωση μόλις 7.9 lt/100km (CO2 183 gr/km). Ανεπίσημα η πρεμιέρα του συγκεκριμένου μοτέρ, έρχεται και στην Z4, στην έκδοση sDrive28i. Στόχος είναι πλέον, η εξάπλωση της συγκεκριμένης τεχνολογίας και στην υπόλοιπη γκάμα της BMW, μειώνοντας τον μέσο όρο εκπομπών CO2 κατά 25% μέχρι το 2020. Σημαντικό στοιχείο είναι, ότι οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί από του Γερμανούς κατά 30% στο διάστημα 1995-2010.
Η BMW δεν έχει ανακοινώσει το πότε ακριβώς θα βάλει στο παιχνίδι τους 3κύλινδρους κινητήρες TwinPower, οι οποίοι ενδέχεται να εξοπλίζουν entry level μοντέλα (πιθανόν την νέα σειρά 1) και την γκάμα των νέων MINI. Πάντως οι επιδιώξεις της BMW είναι πολύ υψηλές, αφού αναφέρει ότι σχεδιάζει, η νέα σειρά κινητήρων TwinPower να εξοπλίζει περί τα 1.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα μέχρι το 2014-2015.
Παρόμοια θέματα
» Η BMW ανακοίνωσε νέους κινητήρες για την νέα Σειρά 1 – M Performance Automobiles στη Γενεύη
» Δύο νέοι turbo κινητήρες για την BMW X3 2012
» Όλοι οι τετρακύλινδροι κινητήρες της BMW θα είναι τεχνολογίας turbo
» BMW 1-Series 2012
» BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition
» Δύο νέοι turbo κινητήρες για την BMW X3 2012
» Όλοι οι τετρακύλινδροι κινητήρες της BMW θα είναι τεχνολογίας turbo
» BMW 1-Series 2012
» BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης