Και τα τρία είναι υπέροχα
Σελίδα 1 από 1
Και τα τρία είναι υπέροχα
Και τα τρία είναι υπέροχα
Επιμέλεια: AUTO 24
Δημοσίευση: 03 Αυγούστου 2010
Τί κοινό μπορούν να έχουν η Audi, η Citroen και Mercedes; Και οι τρεις εταιρίες έρχονται με τα πρωτοποριακά τους οχήματα να δώσουν στα ηλεκτρικά μοντέλα διαφορετική διάσταση, καταρρίπτοντας όλους τους μύθους.
Audi A1 e-tron
Μετά την ηλεκτρική έκδοση του super car R8, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει και ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλης πόλης. Ο κινητήρας που αποδίδει 75 KW είναι τοποθετημένος εμπρός ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται στο πίσω μέρος.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα βενζίνης 254 κ.ε. ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες όταν χρειασθεί. Ο Wankel κινητήρας είναι τοποθετημένος κάτω από τον χώρο των αποσκευών ζυγίζει 70 κιλά και διαθέτει ντεπόζιτο 12 λίτρων.
Το A1 e-tron έχει τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα με την συνολική του αυτονομία να ανέρχεται στα 250 χλμ. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 45 γρ/χλμ ενώ η μέση κατανάλωση του είναι μόλις 1.9 λίτρα/100 χλμ.
Citroen Survolt
Το Survolt αποτελεί τη συνέχεια των αναζητήσεων της Citrtoen στο πεδίο των ξεχωριστών και πρωτότυπων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως αυτή ξεκίνησε με το Revolte στην περσινή διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί το γενετικό υλικό του Revolte, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στο κοκτέιλ υπάρχουν και αρκετές δόσεις από τον κόσμο των αγώνων.
To Survolt κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο τις αγωνιστικές επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, και την βιώσιμη ανάπτυξη. Εξαιρετικά σπάνια στον κόσμο των αγώνων, η συγκεκριμένη τεχνολογική επιλογή, εκπροσωπεί μία απροσδόκητη μέχρι σήμερα συμμαχία. Η Citroen όμως τολμά και δημιουργεί, υπερβάλλοντας τα εσκαμμένα. Ο κινητήρας με τα απαράμιλλα οικολογικά χαρακτηριστικά, χαρίζει οδηγική απόλαυση, συγκινήσεις, επιδόσεις και ζωντάνια και όλα αυτά με μοναδική άνεση καθώς το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να ακούγεται το παραμικρό.
Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η Mercedes Benz δεν μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι των ηλεκτρικών supercar. Από την στιγμή μάλιστα που η Audi παρουσίασε το R8 E-Tron , η Porsche με την 918 Spyder και η BMW το Vision Efficient Dynamics Concept, η Mercedes έπρεπε να δώσει την απάντησή της. Και το έκανε με την Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype.
Η Mercedes δεν χρειάσθηκε να προχωρήσει σε επαναστατικές λύσεις ως προς την λειτουργία του ηλεκτρικού supercar. Αντιθέτως ακολούθησε την πεπατημένη. Υιοθετώντας λύσεις γνωστές από τις μέχρι τώρα απόπειρες άλλων εταιριών.
Έτσι, η Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, καθένας από τους οποίους είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό. Η συνολική ισχύς των ηλεκτροκινητήρων φθάνει τους 562 ίππους, γυρίζουν στις 12.000 στροφές και έχουν 90 κιλών που είναι διαθέσιμη με το πάτημα του γκαζιού.
Για όσους αγωνιούν για τις επιδόσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, να τους καθησυχάσουμε. Είναι το ίδιο εντυπωσιακές με αυτές του συμβατικού μοντέλου. Έτσι, το ηλεκτρικό supercar επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 4 δευτερόλεπτα.
Επιμέλεια: AUTO 24
Δημοσίευση: 03 Αυγούστου 2010
Τί κοινό μπορούν να έχουν η Audi, η Citroen και Mercedes; Και οι τρεις εταιρίες έρχονται με τα πρωτοποριακά τους οχήματα να δώσουν στα ηλεκτρικά μοντέλα διαφορετική διάσταση, καταρρίπτοντας όλους τους μύθους.
Audi A1 e-tron
Μετά την ηλεκτρική έκδοση του super car R8, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει και ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλης πόλης. Ο κινητήρας που αποδίδει 75 KW είναι τοποθετημένος εμπρός ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται στο πίσω μέρος.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα βενζίνης 254 κ.ε. ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες όταν χρειασθεί. Ο Wankel κινητήρας είναι τοποθετημένος κάτω από τον χώρο των αποσκευών ζυγίζει 70 κιλά και διαθέτει ντεπόζιτο 12 λίτρων.
Το A1 e-tron έχει τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα με την συνολική του αυτονομία να ανέρχεται στα 250 χλμ. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 45 γρ/χλμ ενώ η μέση κατανάλωση του είναι μόλις 1.9 λίτρα/100 χλμ.
Citroen Survolt
Το Survolt αποτελεί τη συνέχεια των αναζητήσεων της Citrtoen στο πεδίο των ξεχωριστών και πρωτότυπων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως αυτή ξεκίνησε με το Revolte στην περσινή διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.
Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιεί το γενετικό υλικό του Revolte, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στο κοκτέιλ υπάρχουν και αρκετές δόσεις από τον κόσμο των αγώνων.
To Survolt κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο τις αγωνιστικές επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, και την βιώσιμη ανάπτυξη. Εξαιρετικά σπάνια στον κόσμο των αγώνων, η συγκεκριμένη τεχνολογική επιλογή, εκπροσωπεί μία απροσδόκητη μέχρι σήμερα συμμαχία. Η Citroen όμως τολμά και δημιουργεί, υπερβάλλοντας τα εσκαμμένα. Ο κινητήρας με τα απαράμιλλα οικολογικά χαρακτηριστικά, χαρίζει οδηγική απόλαυση, συγκινήσεις, επιδόσεις και ζωντάνια και όλα αυτά με μοναδική άνεση καθώς το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να ακούγεται το παραμικρό.
Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η Mercedes Benz δεν μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι των ηλεκτρικών supercar. Από την στιγμή μάλιστα που η Audi παρουσίασε το R8 E-Tron , η Porsche με την 918 Spyder και η BMW το Vision Efficient Dynamics Concept, η Mercedes έπρεπε να δώσει την απάντησή της. Και το έκανε με την Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype.
Η Mercedes δεν χρειάσθηκε να προχωρήσει σε επαναστατικές λύσεις ως προς την λειτουργία του ηλεκτρικού supercar. Αντιθέτως ακολούθησε την πεπατημένη. Υιοθετώντας λύσεις γνωστές από τις μέχρι τώρα απόπειρες άλλων εταιριών.
Έτσι, η Mercedes-Benz SLS AMG E-Cell prototype κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, καθένας από τους οποίους είναι τοποθετημένος σε κάθε τροχό. Η συνολική ισχύς των ηλεκτροκινητήρων φθάνει τους 562 ίππους, γυρίζουν στις 12.000 στροφές και έχουν 90 κιλών που είναι διαθέσιμη με το πάτημα του γκαζιού.
Για όσους αγωνιούν για τις επιδόσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, να τους καθησυχάσουμε. Είναι το ίδιο εντυπωσιακές με αυτές του συμβατικού μοντέλου. Έτσι, το ηλεκτρικό supercar επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 4 δευτερόλεπτα.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Παρόμοια θέματα
» γενικα νεα της Formoula 1
» Videos: Porsche 918 Spyder ακούγεται υπέροχα
» O Jeremy Clarkson για την BMW X1: «Δεν είναι απλά άσχημο, είναι σκουπίδι»
» BMW: M2 και Μ3 με τρία turbo!
» Η νέα BMW M3
» Videos: Porsche 918 Spyder ακούγεται υπέροχα
» O Jeremy Clarkson για την BMW X1: «Δεν είναι απλά άσχημο, είναι σκουπίδι»
» BMW: M2 και Μ3 με τρία turbo!
» Η νέα BMW M3
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης