ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ GRAND CHEROKEE 3.0 DIESEL
Σελίδα 1 από 1
ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ GRAND CHEROKEE 3.0 DIESEL
ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΥΡΟΣ
Η επονομαζόμενη «τζιπούρα» του Κολωνακίου ανανεώθηκε πρόσφατα αισθητικά αλλά και μηχανικά σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί στις προτιμήσεις των υποψηφίων αγοραστών που επιζητούν ένα όχημα που να έχει κύρος και να προκαλεί…σεβασμό στους υπόλοιπους. Ελάτε φίλοι και φίλες της «Π+13» να οδηγήσουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τα 3,0 λίτρα.
Που ανανεώθηκε.
Το face lifting είναι το αγαπημένο παιχνίδι των εταιρειών για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των αγοραστών που ταλαντεύονται ανάμεσα σε αυτό που τους αρέσει και σε αυτό που …πιστεύουν ότι θα τους αρέσει. Βέβαια έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα με την οικονομική κρίση τα τεράστια τζιπ όπως είναι το Grand Cherokee με τα κυβικά…νταλίκας έχουν ένα πρόβλημα στις πωλήσεις. Στην περίπτωση όμως της έκδοσης με τον πετρελαιοκινητήρα για τους υποψήφιους αγοραστές εκτός των τειχών των πόλεων τα πράγματα από θέμα οικονομίας είναι πιο προσιτά. Το καλό της υπόθεσης βέβαια είναι ότι τα προσόντα εκτός και εντός δρόμου κοστολογούνται πλέον στα ταμείο πολύ λιγότερο από πριν και η απόκτηση για τους «έχοντες και κατέχοντες» διευκολύνεται από τις ελκυστικές εκπτώσεις. Οι εμφανισιακές διαφορές πάντως είναι περιορισμένες σε σχέση με τον προκάτοχο του και επικεντρώνονται στην μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα ,στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και στους νέους προβολείς ομίχλης που είναι τοποθετημένοι χαμηλότερα.. Η γνωστή τεράστια νικελένια μάσκα ψυγείου με τις επτά κάθετες γρίλιες παραμένει υπενθυμίζοντας την εδώ και χρόνια ταυτότητα του αυτοκινήτου. Το Grand Cherokee παραμένει Grand στις διαστάσεις(μήκος 4,74 μ Χ πλάτος 2,19 μ Χ ύψος 1,78 μ.) είναι λιγότερο τετραγωνισμένο, περισσότερο πολιτισμένο και προκαλεί σεβασμό στους υπόλοιπους οδηγούς με το ογκώδες αμάξωμα και τους τεράστιους τροχούς του.
Εσωτερικά οι χώροι είναι επαρκέστατοι…
για πέντε επιβάτες υψηλού αναστήματος και για τις αποσκευές τους ,που έχουν στην διάθεση τους 1040 λίτρα και 2005 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Αν και η συναρμολόγηση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και τίποτα δεν τρίζει ακόμη και σε δύσβατες διαδρομές ,δεν θα μπορούσαμε να πούμε το ίδιο και για την ποιότητα κατασκευής των πλαστικών που δεν στέκονται στο ύψος της κατηγορίας. Σκληρά στην αφή «χαλούν»την εικόνα πολυτέλειας που υπάρχει στο εσωτερικό με τις δερμάτινες επενδύσεις και το ποιοτικότατο ξύλο που υπάρχει στην επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας. Από την άλλη πλευρά δεν υπάρχει κανένα παράπονο από την εργονομία και τις θήκες για τα μικροαντικείμενα. Ο εξοπλισμός διαθέτει όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και καλύπτει τις ανάγκες της κατηγορίας.
Έξυπνη κίνηση για την Jeep να…
επαναφέρει έναν diesel κινητήρα που σε τελική ανάλυση δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει Σε μια εποχή που οι βενζινοβόροι και όχι τόσο «καθαροί» κινητήρες είναι υπό διωγμό, η Jeep επαναφέρει στο προσκήνιο μια ντίζελ έκδοση, που πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει κάτι ιδιαίτερο σε επιδόσεις από τον θηριώδη ΗΕΜΙ των 5,7 λίτρων, καθώς έχουν ακριβώς την ίδια ροπή (510 Nm), τη στιγμή που η κατανάλωσή περιορίζεται συγκριτικά στο μισό.Το Grand Cherokee 3.0 CRD κατά μέσο όρο δεν μας έκαψε με βαρύ πόδι πάνω από 13-14 λίτρα, κατά την διάρκεια της διαδρομής μας στην εθνική οδό προς Λάρισα και Θεσσαλονίκη ταξιδεύοντας με εξαιρετική άνεση και ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητες …αυτόφωρου.
Ο 6κύλινδρος σε διάταξη V πετρελαιοκινητήρας (turbo) των 3λίτρων, τεχνολογίας Common Rail αποδίδει 218 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. με την ροπή των 510 Nm να εμφανίζεται σε μια κλίμακα από τις 1.600 έως τις 2.400 σ.α.λ. τιμές που εξυπηρετούν τα μέγιστα ειδικά στις εκτός δρόμου διαδρομές. Π
Η προσαρμογή του τζιπ και του οδηγού…
στην άσφαλτο έχει γίνει ευκολότερη καθώς το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει πλέον ηλεκτρουδραυλική κρεμαγιέρα ενώ οι κλίσεις στις στροφές δεν προκαλούν ανησυχία ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Η πρόσφυση είναι εξαιρετική χάρη στην εξελιγμένη μόνιμη τετρακίνηση το ίδιο και η ποιότητα κύλισης ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι κρατούνται σε χαμηλά επίπεδα κάνοντας τα πολύωρα ταξίδια στην εθνική οδό ξεκούραστα για τους επιβάτες του. Το σύστημα πέδησης αποτελεσματικό και το μόνο που πρέπει να προσεχθεί είναι η…ηρεμία του οδηγού στο απότομα φρενάρισμα που προκαλεί μια απότομη αλλά ελεγχόμενη μετατόπιση βάρους.
Όταν αφήσετε την άσφαλτο του …Κολωνακίου…
και επιλέξετε τα βουνά και τα λαγκάδια εκτιμάς τον τίτλο Jeep που δικαιωματικά του ανήκει. Η ανάρτηση «ισοπεδώνει» τις ανωμαλίες ενός χωματόδρομου την στιγμή που η εξελιγμένη μόνιμη ηλεκτρονικά ελαγχόμενη τετρακίνηση «Quadra Trac ΙI»σε ποσοστό 48-52 μπροστά πίσω σας βοηθάει να πάτε ένα…βουνό παραπέρα. Με σταθερό γκάζι με συμπαραστάτες το άκαμπτο πλαίσιο αμαξώματος, τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και λίγη εμπειρία περνάς με άνεση δύσβατα μονοπάτια, σκαρφαλώνεις σε κομμάτια με μεγάλες κλίσεις έχοντας ως βοήθεια στις πού δύσκολες καταστάσεις και την επιλογή 4LOW. Η τελευταία σε συνεργασία με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι δίνει ομαλή προοδευτική εκκίνηση σε «βαλτώδεις»συνθήκες. Στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται το ESP ,η υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα( hill start assist)και η υποβοήθηση σε κατάβαση με το σύστημα hill descent control.
Στο «ζουμί» τώρα που είναι…
η τιμή. Τα 56400 ευρώ με συμπεριλαμβανόμενη την έκπτωση των 30000 ευρώ (περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων) για ένα Grand Cherokee 3.0 με πλούσιο εξοπλισμό κάνουν λιγότερο απαγορευτική την απόκτηση του για τους «έχοντες και κατέχοντες» στους χαλεπούς οικονομικά καιρούς .Για εμάς τους υπόλοιπους μπορούμε να χαρούμε τις ικανότητες του Grand Cherokee αρκεί να γίνουμε…συνεπιβάτες.
Παρόμοια θέματα
» Νέο Jeep Grand Cherokee
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» Νέες φωτογραφίες και video από το Jeep Grand Cherokee 2011
» Ανάκληση Jeep Cherokee
» Ανανεωμένο Μini
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» Νέες φωτογραφίες και video από το Jeep Grand Cherokee 2011
» Ανάκληση Jeep Cherokee
» Ανανεωμένο Μini
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης