Saab 9-3 XWD 2.0Τ 240hp
Σελίδα 1 από 1
Saab 9-3 XWD 2.0Τ 240hp
Oταν έχεις στην γκάμα σου ένα φιλικό δίλιτρο αυτοκίνητο 210 ίππων, καλύπτεις το κοινό σου, ικανοποιείς τα δεδομένα του segment, ακολουθείς και τις προσταγές του τμήματος μάρκετινγκ, το οποίο -ως οφείλει- ωρύεται συνεχώς για «φρέσκα κουλούρια» ώστε να επιτελέσει το έργο του, δηλαδή να εντυπωσιάσει. Φαίνεται όμως ότι υπάρχουν πολλοί θερμοκέφαλοι ανάμεσά μας, οι οποίοι «ανάγκασαν» τη Saab να φτιάξει ένα κιτ βελτίωσης, που φτάνει την ιπποδύναμη του 9-3 στους 240 ίππους. Τώρα γιατί ένα πολυτελές και οικογενειακό Saab να έχει 240 ίππους, οι οποίοι μάλιστα δεν προκύπτουν από αρχική σχεδίαση αλλά έρχονται στη συνέχεια, είναι ένα φιλοσοφικό ερώτημα.
Αρωμα Saab
Οπως και να έχει, η Saab φυσικά και δεν επρόκειτο να αλλάξει τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου, ωστόσο η εξωτερική εικόνα του έχει σπορ ψήγματα, χωρίς να είναι ξεκάθαρα επιθετική. Τέλος πάντων, καταλαβαίνεις άμεσα ότι τούτο εδώ το 9-3 δεν έχει μετριοπαθείς ίππους κάτω από το καπό του, δείχνει πιο ατίθασο. Αφήνοντας την εξωτερική υποκειμενικότητα κατά μέρος, μπαίνεις στο ποιοτικό εσωτερικό, θέτεις σε λειτουργία τον κινητήρα και ξεκινάς. Το 9-3 είναι πάντοτε ένα θελκτικό αυτοκίνητο στην ποιότητα παραμονής, με το ξεχωριστό, δικό του χρώμα, το οποίο στο τέλος της ημέρας σού αφήνει μια ωραία αίσθηση. Και αυτή η τελική αίσθηση δεν επηρεάζεται από τις επιδόσεις ή τον έντονο χαρακτήρα του πιο δυνατού κινητήρα.
Κινητήρας
To εσωτερικό είναι ποιοτικό και premium, με το γνωστό «χρώμα» της Saab
Οι 240 ίπποι αποδίδονται ψηλά. Ικανοποιούν δυνατά τις παθιασμένες ορέξεις του οδηγού, προσφέροντας μια χαρούμενη έκρηξη αν επιμείνεις στο γκάζι. Το τίμημα της έξτρα ιπποδύναμης είναι η έλλειψη ροπής χαμηλά, που προβληματίζει στην καθημερινή κίνηση στην πόλη (ή, καλύτερα, δεν προσφέρει την αίσθηση ομοιογένειας του κινητήρα των 210 ίππων). Το μεγάλο τιμόνι έχει καλή απόκριση, αλλά δεν είναι σπορ, ενώ το σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας έχει από καιρό κερδίσει πολύ θετικές κριτικές. Το αυτοκίνητο έχει κορυφαία πρόσφυση, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν σε προδιαθέτει να κινηθείς με σπορτίφ ρυθμό (όσο επιτρέπουν οι 30 επιπλέον ίπποι), αφού, όπως είπαμε, η φιλοσοφία του 9-3 δεν επρόκειτο να αλλάξει τόσο πολύ. Αν, αντίθετα, θέλετε να εκμεταλλευτείτε αυτήν τη δύναμη στις εθνικές οδούς, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού σας τα επίπεδα πρόσφυσης που χαρίζει η τετρακίνηση, τότε θα ευχαριστηθείτε έκρηξη και δύναμη.
Συμπέρασμα
Με λίγα λόγια, η έκδοση των 210 ίππων είναι πιο ομοιογενής, οπότε το ζητούμενο είναι όσοι βάζουν την έκρηξη πιο ψηλά στη λίστα τους από τη ροπή χαμηλά. Οπως και να έχει, το 9-3 των 240 ίππων είναι πάντα ένα Saab 9-3, με υψηλές αξίες και premium δεδομένα, που, έτσι ή αλλιώς, κερδίζουν τις εντυπώσεις του ιδιοκτήτη του. Και φαίνεται ότι στη Saab αυτό δεν πρόκειται να το θυσιάσουν στο βωμό των όλο και περισσότερων ίππων.
Υπέρ: Ποιότητα, Ασφάλεια, Επιδόσεις ψηλά, Οδική συμπεριφορά, Τετρακίνηση, Σπορ σχεδιαστικές αναφορέ
Κατά: Ελλειψη ροπής χαμηλά, Κατανάλωση
H ταυτότητα του αυτοκινήτου - Έκδοση δοκιμής:
Saab 9-3 XWD 2.0Τ 240hp
Tιμή: 43.200 ευρώ
0-100 χλμ./ώρα*: 7,3΄΄
Tελική ταχύτητα*: 245 χλμ./ώρα
Ανανέωση για το Saab 9-3
H αναγεννημένη Saab θα παρουσιάσει στην έκθεση του Παρισιού τη νέα έκδοση του 9-3. Το νέο μοντέλο διαθέτει βελτιώσεις κυρίως σε σημεία που επηρεάζουν τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο 9-3 έχει αναβαθμισμένη διαχείριση ελέγχου κινητήρα και ηλεκτρικών, διαφορετικές σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων, ελαστικά χαμηλού συντελεστή τριβής, βελτιωμένη αεροδυναμική, αλλά και καλύτερη ηχομόνωση.
Οι κινητήρες βενζίνης θα έχουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων κατά 7% και θα υπάρχει και μια νέα έκδοση με 2λιτρο κινητήρα turbo 163 PS και σύστημα τετρακίνησης XWD. Περισσότερες είναι οι αλλαγές που αφορούν τους κινητήρες πετρελαίου, καθώς τα μηχανικά σύνολα των Σουηδών αποδίδουν πλέον μεγαλύτερη ισχύ και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.
Στο εσωτερικό θα υπάρχει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, επένδυση από διάτρητο δέρμα στο τιμόνι κ.ά.
Οι κινητήρες βενζίνης θα έχουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων κατά 7% και θα υπάρχει και μια νέα έκδοση με 2λιτρο κινητήρα turbo 163 PS και σύστημα τετρακίνησης XWD. Περισσότερες είναι οι αλλαγές που αφορούν τους κινητήρες πετρελαίου, καθώς τα μηχανικά σύνολα των Σουηδών αποδίδουν πλέον μεγαλύτερη ισχύ και καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο.
Στο εσωτερικό θα υπάρχει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, επένδυση από διάτρητο δέρμα στο τιμόνι κ.ά.
Παρόμοια θέματα
» Τιμές Saab 9-5 – από 39.500€
» Saab 91 Concept Study
» Υπόθεση Saab
» Εντυπωσιάζει το νέο Saab 9-5 Sedan
» Ο σχεδιαστής της Ferrari P4/5 στη Saab
» Saab 91 Concept Study
» Υπόθεση Saab
» Εντυπωσιάζει το νέο Saab 9-5 Sedan
» Ο σχεδιαστής της Ferrari P4/5 στη Saab
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης