Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI

Πήγαινε κάτω

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI Empty ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Πεμ Σεπ 02, 2010 7:35 pm

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI 13150298

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI 47212383

ΚΑΛΛΟΝΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ

Η Alfa 159 αν ήταν γυναίκα θα την περιέγραφες ως εξής :όμορφη, με καμπύλες ,με εντυπωσιακά μάτια ,μια πραγματική κούκλα που στρέφεις το βλέμμα σου στο πέρασμα της .Βέβαια την τελευταία κίνηση πρέπει να την κάνεις γρήγορα αν θέλεις να προλάβεις να την δεις …ολόκληρη. Η όμορφη Ιταλίδα κινείται στην πασαρέλα της ασφάλτου ή μάλλον καλύτερα «καλπάζει» με τα 200 άλογα της. Κίνηση ματ για τους Ιταλούς που δίνει την δυνατότητα στους γρήγορους οικογενειάρχες να αποκτήσουν μια 159 με 1,8 λίτρα με επιδόσεις ανάλογες της «απαγορευτικής» λόγω κυβισμού έκδοσης των 3,2 λίτρων.

Είναι κοινώς παραδεκτό στον…

χώρο της αυτοκίνησης ότι οι Ιταλοί όχι απλά ξέρουν να σχεδιάζουν αυτοκίνητα αλλά …ζωγραφίζουν. Με την Alfa 159 κατάφεραν να μετατρέψουν την κορμοστασιά ενός οικογενειακού sedan σε ένα άκρως ελκυστικό σχήμα που καλύπτει απόλυτα τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων. «Μούρη» άκρως επιθετική με τριπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα και νικελένια περιγράμματα ,χυτό καπό με γραμμές αιλουροειδούς, φουσκωμένα φτερά ,έξτρα σπόιλερ , ζάντες αλουμινίου που «γεμίζουν» τους θόλους των τροχών ,κόκκινες δαγκάνες φρένων που υπενθυμίζουν τις ειδικές ικανότητες του αυτοκινήτου .Τα …οπίσθια είναι εξίσου ελκυστικά με το μπροστινό μέρος ,όχι βέβαια σαν και αυτά της ομόαιμης Brera.

Δεν πάει πίσω το…

εσωτερικό της 159 που εντυπωσιάζει με τα μπάκετ καθίσματα και τον κόκκινο ανάγλυφο θυρεό της φίρμας στην πλάτη του κάθε ενός. Το ταμπλό κατασκευασμένο από βελτιωμένα πλαστικά έχει καθαρά οδηγοκεντρική σχεδίαση καθώς είναι στραμμένο ελαφρά προς τον οδηγό και τα στρογγυλά όργανα θερμοκρασίας νερού, λαδιού δείκτη βενζίνης και τουρμπόμετρου. Αν βάλετε το χεράκι πιο βαθιά στην τσέπη μπορείτε να αποκτήσετε το πολυσύστημα ψυχαγωγίας με την μεγάλη έγχρωμη οθόνη όπου προβάλλονται οι πληροφορίες navigation και Bluetooth. Ανάμεσα στα δύο κεντρικά στρογγυλά σπορ όργανα ταχύμετρο και στροφόμετρο υπάρχει μια δεύτερη οθόνη με τις υπόλοιπες ενδείξεις του trip computer. Στα ωραία της τεχνολογίας είναι και το σύστημα Blue&Me .Δίνοντας μία σειρά από φωνητικές εντολές, χωρίς να βγάζετε τα χέρια σας από το τιμόνι, μπορείτε να τηλεφωνείτε και να ακούτε τα εισερχόμενα μηνύματα στο κινητό σας με το κινητό τηλέφωνο με Bluetooth, ερμηνευμένα από το Blue&Me, ενώ μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε τον κατάλογο τηλεφώνων σας και να ακούτε mp3. Το Blue&Me υποστηρίζεται από τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα με τεχνολογία Bluetooth.

Από πλευράς χώρων …

είναι άνετοι για τέσσερις ενήλικες και απλώς αρκετοί για πέντε ενώ ο χώρος αποσκευών είναι σχετικά περιορισμένος για το μέγεθος του αυτοκινήτου και ξεκινάει από τα 405 λίτρα και φτάνει τα 1235 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Οι θήκες για τα μικροαντικείμενα δεν λείπουν αλλά χωρίς να διεκδικούν βραβείο χωρητικότητας με το χώρο του τεμπέλη να έχει δίοδο στο αυτόματο σύστημα κλιματισμού.

Το …ζουμί όμως δεν είναι…

στους χώρους αλλά στην καρδιά της 159 .Το κουμπί του ηλεκτρονικού κλειδιού ενεργοποιεί Ο νέος κινητήρας 1.75 συνδυάζει ένα επαναστατικό σύστημα διαχείρισης με τις πλέον προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς της ανάφλεξης, του άμεσου ψεκασμού, του συνεχούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, της υπερτροφοδότησης. Η εξαίρετη απόδοση του κινητήρα οφείλεται στην εφαρμογή της τεχνολογίας «σάρωσης» (Scavenging), η οποία μεγιστοποιεί τη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, μεταφέροντας στον οδηγό την αίσθηση ενός πολύ εύστροφου κινητήρα. Το σύστημα ελέγχει σε πραγματικό χρόνο και μεταβάλει συνεχώς μια σειρά παραμέτρων όπως το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (VVT), τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, την πίεση υπερπλήρωσης, την προπορεία των σπινθηριστών κ.α. Το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη ροπή στις 1500 στροφές να είναι 70% μεγαλύτερη σε σχέση με έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και ο χρόνος απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού να είναι λιγότερος από το μισό σε σχέση με το συνηθισμένο. Η απόδοση του κινητήρα αλλά και τα πατήματα της 159 Ti επιβεβαιώνουν αυτό που υποστηρίζουν με μανία οι Ιταλοί ,ότι σημασία δεν έχει τι κάνει ένα αυτοκίνητο αλλά πως το κάνει. Στην περίπτωση μας όλα γίνονται καλά …

και γρήγορα και προοδευτικά. Πατώντας το αλουμινένιο πεντάλ γκαζιού και με γρήγορες αλλαγές στις 6 ταχύτητες του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων τα 200 τουρμπάτα άλογα «εκτοξεύουν» το βαρύ αμάξωμα με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα (κατανάλωση: 8,1 l/100 χλμ. εκπομπές CO2: 189 g/Km).Ήταν τόσο μεγάλη η δύναμη και η ελαστικότητα του κινητήρα (ροπή: 320 Nm (32,7 Kgm) στις 1400σ.α.λ.) που δεν διστάσαμε να κάνουμε και κάποια …πειράματα όπως να πατήσουμε το γκάζι από τα 50 χλμ/ώρα με 6η ταχύτητα και να πιάσουμε την τελική ταχύτητα χωρίς καμιά άλλη αλλαγή στο κιβώτιο και με ρυθμούς μακριά από τους διάλογους κάποιων κουλτουριάρικων ταινιών του κινηματογράφου.

Τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου…

βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα με το σύστημα διεύθυνσης να εντυπωσιάζει με την ακρίβεια του και την απόλυτη αίσθηση για την θέση των τροχών αλλά και την κατάσταση του οδοστρώματος. Η χαμηλωμένη σκληρή ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) σε συνδυασμό με τα σύγχρονα και εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς, με ένα κορυφαίο Vehicle Dynamic Control system (VDC), το Anti Slip Regulation (ASR), το Hydraulic Brake Assistance (HBA), ABS με EBD, προσφέρει ασφαλέστατα πατήματα ακόμη και σε ρυθμούς Σουμάχερ στις κλειστές καμπές του δρόμου αν και αυτή η ρύθμιση της αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να γίνονται αισθητές στους επιβάτες χωρίς όμως να ενοχλούν ιδιαίτερα.

Από εκεί και …δώθε η 159 Ti «καταπίνει» τις …

μεγάλες αποστάσεις όσο γρήγορα επιθυμείς με την ανάλογη φυσικά κατανάλωση βενζίνης ,την αγωνιστική «μελωδία» της εξάτμισης να σε συνοδεύει και την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε γερμανικά επίπεδα. Το θετικό σημείο που μας …ηρέμησε κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν η απόδοση των φρένων με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo στάθηκαν αντάξια της δύναμης του κινητήρα καθώς μας γλίτωσαν από πολλά παρατράγουδα. Η Alfa 159 σταματάει στα 36 μόλις μέτρα, γεγονός που την φέρνει στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας της.

Η συμβίωση με την Alfa μας …

άφησε ένα συναίσθημα ικανοποίησης ή για να ακριβολογούμε μας έφτιαξε την διάθεση. Όπως την διάθεση μας έφτιαξε και η τιμή των 26500 ευρώ που απαιτείται για την απόκτηση της. Βάλτε και τα προωθητικά προγράμματα της ελληνικής αντιπροσωπείας και καλές… βόλτες.



ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ALFA ROMEO 159 1,8 TBI Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης