δοκιμές Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Invite 210
Σελίδα 1 από 1
δοκιμές Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Invite 210
*
βασική έκδοση από 17.490 €
*
δοκιμάζουμε την έκδοση
1.5 Invite - 19.510 €
*
109 ps
Ισχύς
*
143
Ροπή (Nm @ rpm)
*
12,0 sec
Επιτάχυνση 0-100 km/h
*
6,3 lt/100 km
Κατανάλωση (μ.κ.)
*
147 gr/km
Εκπομπές CO2
*
Euro NCAP *****
το gocar.gr δοκιμάζει
Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Invite
Με οικογενειακό προσανατολισμό και σπορ χαρίσματα
Γιάννης Λημναίος στις 13.08.2010
Με το νέο Lancer η Mitsubishi αλλάζει εντελώς φιλοσοφία στη μικρομεσαία κατηγορία. Το νέο μοντέλο αφήνει πίσω του το συντηρητικό παρελθόν και ενστερνίζεται μια δόση από το θρυλικό Evolution, ακόμη και στις βασικές εκδόσεις των 1.500 κ.εκ.
Ειδικά στην 5θυρη έκδοση Sportback, το Lancer έχει ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα. Το ερώτημα είναι αν αρκεί ο 1.5 MIVEC με το μεταβλητό χρονσμό των 16 βαλβίδων να σταθεί στο ύψος που απαιτούν οι περιστάσεις, αλλά και κατά πόσο συνδυάζονται δύο έννοιες αντίθετες: Sport και οικογενειακό.
Από μέσα άνεση
Αρχίζοντας από το δεύτερο, το εσωτερικό του Sportback έχει όλα όσα απαιτούνται σε ένα μικρομεσαίο οικογενειακό. Οι χώροι είναι πολύ μεγάλοι εμπρός και πίσω. Ακόμη και ένας τρίτος ενήλικας θα χωρέσει στο πίσω κάθισμα, αρκεί να βολευτεί στο σκληρό μεσαίο τμήμα του εδράνου.
Η πρακτικότητα είναι επίσης ένας τομέας που το Sportback παίρνει πολύ καλό βαθμό. Οι θήκες για μικροαντικείμενα επαρκούν, ενώ η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη (60/40) και αναδιπλώνεται πολύ εύκολα, τόσο από την καμπίνα όσο και από το πορτμπαγκάζ, χάρη σε δύο έξτρα μοχλούς. Για τις περιπτώσεις που χρειάζεται το δάπεδο φόρτωσης να είναι εντελώς επίπεδο, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του ρυθμιζόμενου πατώματος του πορτμπαγκάζ στην ανώτερη από τις δύο θέσεις του. Τέλος, το πορτμπαγκάζ έχει πολύ μεγάλο άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι, ικανοποιητική χωρητικότητα (344 lt) και πρακτικότητα, χάρη στις δύο έξτρα θήκες δεξιά και αριστερά.
Στο δρόμο σπορ διάθεση
Το 5θυρο Lancer λοιπόν τα καταφέρνει περίφημα στα οικογενειακά του καθήκοντα, οπότε μένει να δούμε αν πίσω από το τιμόνι ο όρος Sportback αντανακλά σε σπορ χαρακτήρα, ή αν απλώς πρόκειται για μια διαφορετική ονομασία ενός αμαξώματος liftback.
Βολεύεσαι άνετα στην σωστή θέση οδήγησης, παρότι το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος αλλά όχι σε απόσταση. Τα υλικά θα μπορούσαν να είναι πιο ποιοτικά, έχουν όμως προσεγμένη συναρμογή. Βάζοντας μπρος τον 1.500άρη MIVEC εκτιμάς την καλή ηχομόνωση. Στο δρόμο το μοτέρ ακούγεται μόνο όταν το πιέζεις, και μόνον αυτό.
Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση έχει αθόρυβη λειτουργία και προσφέρει εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης. Αυτό δεν σημαίνει πως αφήνει το κράτημα σε δεύτερη μοίρα. Μπορεί αρχικά να έχεις την αίσθηση πως το Sportback γέρνει παραπάνω από το κανονικό, ωστόσο πατάει γερά στην άσφαλτο και γλυστράει δύσκολα ακόμη κι αν το επιδιώξεις, αφού πρώτα απενεργοποιήσεις το στάνταρ σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και ευστάθειας (Μ-ASΤC) πατώντας για μερικά δευτερόλεπτα τον αντίστοιχο διακόπτη στο ταμπλό.
Ο κινητήρας είναι θορυβώδης όταν πιέζεται, έχει όμως μια ευχάριστη, σπορ χροιά. Τραβάει με προθυμία από χαμηλά, αλλά δεν κρύβει την προτίμησή τους στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Εκεί ο MIVEC ξεδιπλώνει γραμμικά την ισχύ των 109 ίππων και χάρη στην ευστροφία του και την σωστή κλιμάκωση των 5 σχέσεων εξασφαλίζει καλές επιδόσεις. Στις επιταχύνσεις δίνει την αίσθηση πως είναι αρκετά πιο γρήγορο απ’ όσο δείχνει ο χρόνος των 12 sec για το κλασικό 0-100 km/h. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση παραμένει σε λογικά επίπεδα (6,3 lt/100 km). Το κιβώτιο, αν εξαιρέσεις ένα στιγμιαίο κόμπιασμα στις γρήγορες αλλαγές, έχει γενικά θετική λειτουργία. Απλώς καλά είναι τα φρένα που ικανοποιούν περισσότερο σε απόδοση και λιγότερο σε αίσθηση.
Brands: MITSUBISHI
με μια ματιά
Στην 9η γενιά του, το Lancer έρχεται επιτέλους πιο κοντά στη σπορ φιλοσοφία του κορυφαίου Evolution. Eιδικά η 5θυρη έκδοση υπόσχεται σπορ χαρακτήρα, τόσο με την εμφάνισή της όσο και με την ονομασία Sportback. Η έκδοση Invite με τον 1.500άρη κινητήρα έχει πλούσιο εξοπλισμό και ισχύ 109 ίππων.
γλυκά
* Σχεδίαση
* Κινητήρας
* Οδική συμπεριφορά
* Άνεση
* Ποιότητα κύλισης
* Ευρυχωρία
* Πρακτικότητα
* Εξοπλισμός
ξυνά
* Θόρυβος κινητήρα όταν πιέζεται
* Τιμόνι που δεν ρυθμίζεται σε απόσταση
συμπέρασμα
Οι μηχανικοί της Mitsubishi θέλησαν να φτιάξουν ένα σπορ χάτσμπακ χωρίς κανένα συβιβασμό στον οικογενειακό του χαρακτήρα. Υπό αυτό το πρίσμα, το Lancer Sportback πετυχαίνει απόλυτα το στόχο του. Είναι αποτελεσματικό στη γρήγορη οδήγηση, ενώ την ίδια στιγμή εξυπηρετεί κάθε ανάγκη και επιθυμία του οικογενειάρχη. Έχει το γκάζι, τη σχεδίαση, την αποτελεσματικότητα στο δρόμο και τον ευχάριστο ήχο και το μόνο που του λείπει για να δικαιολογήσει απόλυτα τον όρο Sport είναι η δυναμική αίσθηση στην οδήγηση.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Παρόμοια θέματα
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 1,5
» δοκιμές Mitsubishi Lancer Evolution ΜR SST 60
» Επίσημο: Audi A7 Sportback
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Διέρρευσαν φωτογραφίες του Audi A7 Sportback
» δοκιμές Mitsubishi Lancer Evolution ΜR SST 60
» Επίσημο: Audi A7 Sportback
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Διέρρευσαν φωτογραφίες του Audi A7 Sportback
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης