Επίσημο: Audi A7 Sportback
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Επίσημο: Audi A7 Sportback
Επίσημο: Audi A7 Sportback
27 Ιουλ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Με όλη την επισημότητα που του αρμόζει η Audi παρουσίασε το A7 Sportback στο Μόναχο. Το 5πορτο A7 Sportback συνδυάζει την κομψότητα ενός coupe, τα χαρακτηριστικά ενός sport sedan και την πρακτικότητα ενός wagon. Λίγο απ’όλα δηλαδή. Το σασί του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής ποιότητας με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 4.97 μέτρα, το πλάτος τα 1.91μ, το ύψος 1.42μ ενώ το μεταξόνιο τα 2.91μ. Από μηχανικής πλευράς αρχικά το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 4 V6 κινητήρες, δύο βενζίνης και 2 πετρελαίου.
Εξωτερικά οι ιθύνοντες της Audi διατήρησαν τα περισσότερα στοιχεία του πρωτότυπου A7 Sportback που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit το 2009. Οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στους πλαϊνούς καθρέπτες, στα φωτιστικά σώματα και στις εισαγωγές αέρα του μπροστά προφυλακτήρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν bi-xenon φωτιστικά σώματα μπροστά και LED πίσω ενώ τα LED φώτα ημέρας βρίσκονται στον επιπλέον εξοπλισμό. Στο εσωτερικό η γνωστή ποιότητα της Audi βρίσκεται παντού με την μεγάλη οθόνη του MMI (5″ και 7″) να κλέβει την παράσταση. Τα μπροστά καθίσματα είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με 20 διαφορετικές θέσεις ρύθμισης.
Η γκάμα των βενζινοκινητήρων διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό 2.8 λίτρων απόδοσης 204 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στον μπροστά άξονα και έναν 3.0 λίτρων TFSI απόδοσης 300 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς χάρη στο σύστημα τετρακίνης Quattro προερχόμενο αυτούσιο από το RS5. Τα 0-100 χλμ/ώρα ο ατμοσφαιρικός 2.8 λίτρων τα κάνει σε 8.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 235 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 τα 187 γρ/χλμ. Ο 3.0λιτρος TFSI κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.6 δευτερόλεπτα, η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα ενώ η μέση κατανάλωση του ανέρχεται σε 8.2 λίτρα με 190 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων υπάρχουν διαθέσιμες 2 εκδόσεις του 3.0 λιτρου V6 TDI απόδοσης 204 και 254 ίππων με την κίνηση στο πρώτο να μεταδίδεται μόνο στον εμπρός άξονα ενώ στην δεύτερη έκδοση σε όλους τους τροχούς. Η έκδοση με τα 204 άλογα έχει μέση κατανάλωση 5.3 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ, 0-100 χλμ/ώρα σε 8.1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 234 χλμ/ώρα. Η δυνατή έκδοση με τα 254 άλογα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, έχει μέση κατανάλωση 6.0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 158 γρ/χλμ.
Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Multitronic ενώ το 7τάχυτο S-Tronic το συναντά κανείς στον επιπλέον εξοπλισμό. Οι τετρακίνητες εκδόσεις συνδυάζονται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο S-Tronic.
Το σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας ”torque vectoring” διαθέτει κεντρικό διαφορικό “crown-gear” με αναλογία 40:60 το οποίο μπορεί να μεταφέρει έως και 70% την κίνηση στον μπροστά άξονα και 85% στον πίσω σε περίπτωση που χρειαστεί. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν θερμική διαχείρηση, σύστημα ανάκτησης ενέργειας και start/stop.
Το Audi A7 Sportback θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα από το φθινόπωρο με αρχική τιμή στην Γερμανία τις €51.650.
27 Ιουλ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Με όλη την επισημότητα που του αρμόζει η Audi παρουσίασε το A7 Sportback στο Μόναχο. Το 5πορτο A7 Sportback συνδυάζει την κομψότητα ενός coupe, τα χαρακτηριστικά ενός sport sedan και την πρακτικότητα ενός wagon. Λίγο απ’όλα δηλαδή. Το σασί του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής ποιότητας με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 4.97 μέτρα, το πλάτος τα 1.91μ, το ύψος 1.42μ ενώ το μεταξόνιο τα 2.91μ. Από μηχανικής πλευράς αρχικά το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 4 V6 κινητήρες, δύο βενζίνης και 2 πετρελαίου.
Εξωτερικά οι ιθύνοντες της Audi διατήρησαν τα περισσότερα στοιχεία του πρωτότυπου A7 Sportback που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit το 2009. Οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στους πλαϊνούς καθρέπτες, στα φωτιστικά σώματα και στις εισαγωγές αέρα του μπροστά προφυλακτήρα. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχουν bi-xenon φωτιστικά σώματα μπροστά και LED πίσω ενώ τα LED φώτα ημέρας βρίσκονται στον επιπλέον εξοπλισμό. Στο εσωτερικό η γνωστή ποιότητα της Audi βρίσκεται παντού με την μεγάλη οθόνη του MMI (5″ και 7″) να κλέβει την παράσταση. Τα μπροστά καθίσματα είναι πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με 20 διαφορετικές θέσεις ρύθμισης.
Η γκάμα των βενζινοκινητήρων διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό 2.8 λίτρων απόδοσης 204 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται μόνο στον μπροστά άξονα και έναν 3.0 λίτρων TFSI απόδοσης 300 ίππων με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς χάρη στο σύστημα τετρακίνης Quattro προερχόμενο αυτούσιο από το RS5. Τα 0-100 χλμ/ώρα ο ατμοσφαιρικός 2.8 λίτρων τα κάνει σε 8.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 235 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 τα 187 γρ/χλμ. Ο 3.0λιτρος TFSI κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.6 δευτερόλεπτα, η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα ενώ η μέση κατανάλωση του ανέρχεται σε 8.2 λίτρα με 190 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων υπάρχουν διαθέσιμες 2 εκδόσεις του 3.0 λιτρου V6 TDI απόδοσης 204 και 254 ίππων με την κίνηση στο πρώτο να μεταδίδεται μόνο στον εμπρός άξονα ενώ στην δεύτερη έκδοση σε όλους τους τροχούς. Η έκδοση με τα 204 άλογα έχει μέση κατανάλωση 5.3 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ, 0-100 χλμ/ώρα σε 8.1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 234 χλμ/ώρα. Η δυνατή έκδοση με τα 254 άλογα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, έχει μέση κατανάλωση 6.0 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 158 γρ/χλμ.
Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Multitronic ενώ το 7τάχυτο S-Tronic το συναντά κανείς στον επιπλέον εξοπλισμό. Οι τετρακίνητες εκδόσεις συνδυάζονται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο S-Tronic.
Το σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας ”torque vectoring” διαθέτει κεντρικό διαφορικό “crown-gear” με αναλογία 40:60 το οποίο μπορεί να μεταφέρει έως και 70% την κίνηση στον μπροστά άξονα και 85% στον πίσω σε περίπτωση που χρειαστεί. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν θερμική διαχείρηση, σύστημα ανάκτησης ενέργειας και start/stop.
Το Audi A7 Sportback θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα από το φθινόπωρο με αρχική τιμή στην Γερμανία τις €51.650.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Tο φθινόπωρο θα δούμε το Audi A7 στις εκθέσεις
Τις επίσημες πληροφορίες έδωσε η Audi στην δημοσιότητα για την παραγωγή του Α7 Sportback. Το μεγάλο πεντάθυρο μοντέλο της Audi, με το ιδιαίτερο πίσω μέρος, συνδυάζει την sport κομψότητα ενός coupe, την άνεση ενός sedan και την χρηστικότητα ενός station wagon.
Αυτή είναι η φιλοσοφία της γερμανικής εταιρείας στην κατασκευή των sportback μοντέλων και η αφορμή για την ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση της γκάμας της. Το πίσω μέρος με την χαρακτηριστική γραμμή περιμετρικά των φώτων, είναι ξεχωριστό από τα υπόλοιπα μοντέλα της Audi, δημιουργώντας μία προσωπικότητα για το A7. Η πέμπτη πόρτα έχει μεγάλο άνοιγμα με εύκολη φόρτωση αντικειμένων, ενώ θα χωρέσει και μεγάλη ποσότητα αντικειμένων αφού η χωρητικότητα του κυμαίνεται από 535lt μέχρι 1.390lt με τα καθίσματα ριγμένα κάτω.
Από μπροστά αντίθετα, η κατάσταση είναι γνώριμη, με την μάσκα να θυμίζει αυτή του Α8 και τα LED φώτα ημέρας, σήμα κατατεθέν της Audi. Ο γενικότερος σχεδιασμός του αποπνέει μία κομψότητα σε μεγάλη κλίμακα. Οι διαστάσεις του το κάνουν επιβλητικό στον δρόμο, με το μήκος του να φτάνει τα 4,97m, το πλάτος τα 1,91m και το ύψος του μόλις τα 1,42m. Το μακρύ καπό, το μεγάλο μεταξόνιο και η sport γραμμή των C-pillar δημιουργούν μία δυναμική, αθλητική εικόνα, στο A7.
Οι sport γραμμές του εξωτερικού περνάνε και στο εσωτερικό με το ταμπλό να φαίνεται σαν να αγκαλιάζει τους επιβάτες. Η ποιότητα είναι δεδομένη, ο σχεδιασμός του στο μοτίβο της Audi αλλά ελαφρώς διαφοροποιημένος, ενώ η μεγάλη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού συντελεί στην μέγιστη άνεση και καλύπτει κάθε απαίτηση.
Αρχικά το μεγάλο coupe θα κινείται από τέσσερις V6 κινητήρες. Δύο με βενζίνη και δύο με diesel. Η απόδοση τους θα κυμαίνεται από τα 204Ps έως τα 300Ps. Εντύπωση προκαλεί ο τρίλιτρος TDI κινητήρας, με multitronic αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς, που αποδίδει 204Ps και καταναλώνει μόλις 5,3lt πετρελαίου, ενώ οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται στα 139g/km. Υπάρχει και δεύτερη πιο δυνατή εκδοχή του TDI με απόδοση 180Ps και κίνηση στους τέσσερις τροχούς μέσω του S tronic αυτόματου κιβώτιου. Οι βενζινοκινητήρες είναι χωρητικότητας 2,8lt και 3,0lt. Ο πρώτος FSI αποδίδει 204Ps εξοπλίζεται και αυτός με το S tronic κιβώτιο και μεταφέρει την δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Ο τρίλιτρος έχει και υπερσυμπιεστή με αποτέλεσμα η ισχύς να ανεβαίνει στα 300Ps. Η τετρακίνηση quattro σε συνδυασμό με το S tronic επιταχύνουν το Α7 από τα 0 στα 100km/h σε 5,6sec ενώ η τελική περιορίζεται στα 250km/h. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με σύστημα start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Το ερχόμενο φθινόπωρο θα μπορέσουμε να δούμε το αυτοκίνητο και στους δημόσιους δρόμους, με την τιμή του στην Γερμανία να ξεκινά από τα €51.600.
Πηγή: Audi
Παρόμοια θέματα
» Audi A3 Sportback 1,2 TFSI
» Διέρρευσαν φωτογραφίες του Audi A7 Sportback
» Επίσημο: Audi R8 GT. R8 on diet !!!
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 1,5
» δοκιμές Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Invite 210
» Διέρρευσαν φωτογραφίες του Audi A7 Sportback
» Επίσημο: Audi R8 GT. R8 on diet !!!
» ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ MITSUBISHI LANCER SPORTBACK 1,5
» δοκιμές Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Invite 210
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης