Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Κυρ Απρ 18, 2010 7:47 pm

Μετά τον σάλο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες εβδομάδες από τα αυξημένα «περιβαλλοντικά» τέλη, το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες ότι θα επανεξετάσει το όλο σύστημα από το επόμενο έτος, ενώ ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου σε χθεσινή δήλωσή του ανέφερε ότι θα μειωθούν από το 2011 τα τέλη κυκλοφορίας αλλά θα υπάρξει σταδιακή αύξηση των φόρων στα καύσιμα. Παράλληλα ανακοινώθηκε παράταση στην πληρωμή των ειδικών σημάτων ως τις 15 Ιανουαρίου 2010.

Οπως δήλωσε χθες ο κ. Παπακωνσταντίνου, η επιβάρυνση στο αυτοκίνητο θα μειωθεί όσον αφορά την κατοχή και θα μεταφερθεί στη χρήση. Στην πράξη θα γίνει μείωση των τελών κυκλοφορίας και θα αυξηθούν οι φόροι που σχετίζονται με την κίνηση του αυτοκινήτου, κυρίως οι φόροι στα καύσιμα, κάτι που έχει να κάνει και με την κατεύθυνση που δίνει η Ευρωπαϊκή Ενωση. Ετσι το 2010 αναμένεται να υπάρξει αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσης (ΕΦΚ) στα καύσιμα.

Εξάλλου, σε χθεσινή ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών αναφέρεται ότι η προθεσμία καταβολής των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2010 παρατείνεται ως τις 15.1.2010. Η παράταση ισχύει και για την πληρωμή των τελών μέσω τραπεζών ή ΕΛΤΑ. Οσοι ιδιοκτήτες οχημάτων επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας στην αρμόδια ΔΟΥ, έχουν επίσης τη δυνατότητα να το πράξουν ως τις 15.1.2010. Σχετικά με τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζει ότι «τα σημερινά τέλη προκύπτουν από τον συνδυασμό της ρύθμισης Σουφλιά, η οποία διαφοροποιούσε τα τέλη με βάση τον κυβισμό και την παλαιότητα των οχημάτων,και του ειδικού τέλους στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση. Με τον νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας έγινε σημαντική προσπάθεια για τη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των ιδιοκτητών οχημάτων μικρού και μεσαίου κυβισμού. Παρά τη βελτίωση αυτή,διαπιστώνεται ότι συνεχίζουν να υπάρχουν ειδικές περιπτώσειςκατά τις οποίες η επιβάρυνση είναι σημαντική,ιδιαίτερα σε παλαιά οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού. Για τον λόγο αυτό, και δεδομένου ότι η καταβολή των τελών κυκλοφορίας για το 2010 ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη,το υπουργείο Οικονομικών προτίθεται να εξετάσει το ζήτημα στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις για τα τέλη κυκλοφορίας του 2011».
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Απ: Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Κυρ Απρ 18, 2010 7:50 pm

ΙΧ: Οι νέες τιμές και οι νέοι φόροι

Ετοιμο είναι και προωθείται ήδη προς ψήφιση το νομοσχέδιο για τα αυτοκίνητα με το οποίο προβλέπονται:

* Μείωση των τελικών τιμών των μεταχειρισμένων ΙΧ αυτοκινήτων που θα εισαχθούν από 1.1.1999 από το εξωτερικό.

* Αύξηση των τιμών των μεταχειρισμένων που θα μεταβιβασθούν στο εσωτερικό της χώρας.

Με το νομοσχέδιο, τα κυριότερα σημεία του οποίου δημοσιεύει αναλυτικά «Το Βήμα», επέρχονται ειδικότερα οι εξής βασικές αλλαγές στο θέμα της απόκτησης αυτοκινήτου:

* Αυξάνεται για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που θα εισαχθούν από το εξωτερικό ο συντελεστής παλαιότητας και έτσι μειώνονται οι τιμές τους από 14% για ΙΧ δύο ετών ως 67% για ΙΧ άνω των δέκα ετών.

Π.χ., αν κάποιος θέλει να αγοράσει από το εξωτερικό ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πέντε ως έξι ετών, θα επιβαρυνθεί με 40% λιγότερο επί της τιμής του αυτοκινήτου προ φόρου.

* Αλλάζει στα καινούργια ΙΧ σε μικρά ποσοστά ο φόρος (για την ακρίβεια, επέρχονται μικρές αυξομειώσεις που ευνοούν τα αυτοκίνητα 1.200-1.400 κ.ε. και επιβαρύνουν εκείνα των 900 κ.ε.).

* Καθιερώνεται ένας νέος φόρος στα μεταχειρισμένα ο οποίος στην ουσία «περικόπτει» μερικώς τη μείωση επί της τελικής τιμής όσων θα εισαχθούν από το εξωτερικό. Το «τέλος ελέγχου και μεταβίβασης», όπως ονομάζεται, θα επιβαρύνει από 45.000 δρχ. για τα 900 κ.ε. ως 300.000 δρχ. για τα 2.000 κ.ε. και 400.000 δρχ. από 2.000 κ.ε. και άνω τον αγοραστή.

Ο νέος αυτός φόρος όμως θα επιβάλλεται και στα μεταχειρισμένα που θα μεταβιβάζονται στο εσωτερικό της χώρας, με αποτέλεσμα να καθίστανται έτσι ακριβότερα.

* Προβλέπεται χρηματικό κίνητρο για όσους αποσύρουν τα παλαιά αυτοκίνητά τους ως το 2004, έτος διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά ακόμη δεν έχουν καθορισθεί η παλαιότητα του αυτοκινήτου που θα εμπίπτει στις διατάξεις της απόσυρσης και το τελικό ποσό που θα επιδοτείται.

Με το ίδιο νομοσχέδιο ακριβαίνουν ουσιαστικά και οι μοτοσικλέτες αλλά και τα φορτηγά αυτοκίνητα ενώ «κλείνουν παράθυρα» που υπήρχαν για την αποφυγή φορολογίας από τη μετατροπή των μικρών φορτηγών σε επιβατικά.

* Αρθρο προς άρθρο

Με τα άρθρα 1 και 2 ενοποιούνται για λόγους απλούστευσης, σε ένα Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης (ΕΤΤ), ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, ο ΦΠΑ που αναλογεί σε αυτό και το εφάπαξ πρόσθετο ειδικό τέλος που προβλέπονται σήμερα στα ΙΧ.

Αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου: «Για τα αυτοκίνητα κυλινδρισμού μέχρι 900 κ.ε. γίνεται μια μικρή αύξηση των συντελεστών και τούτο για να αποκατασταθεί μερικώς η σχέση φορολογικής επιβάρυνσης που υπήρχε προ του 1994 με τα αυτοκίνητα κυλινδρισμού από 900 ως 1.440 κ.ε. Στα αυτοκίνητα αυτά γίνεται μια μικρή μείωση των συντελεστών του φόρου λόγω ενοποίησης των φόρων».

Με το άρθρο 2 επίσης κατατάσσονται στην ίδια δασμολογική κλάση με τα συνήθη επιβατικά αυτοκίνητα και υπάγονται σε μειωμένους κατά 35% συντελεστές ειδικού τέλους ταξινόμησης τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα. Ακόμη κατατάσσονται στην ίδια φορολογική κλάση με τα επιβατικά και τα τζιπ που δεν χρησιμοποιούνται επαγγελματικά.

Με το άρθρο 3 διασφαλίζεται ότι μετά πενταετία τα δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα που μπορούν να χαρακτηρισθούν ιδιωτικής χρήσης θα πρέπει να πληρώνουν και τους ανάλογους φόρους.

Με το άρθρο 4 ορίζεται ότι για τα φορτηγά που προέρχονται από διασκευή επιβατικών διπλασιάζονται οι επιβαρύνσεις αφού διαπιστώθηκε στην πράξη ότι στην πλειονότητά τους, αφού εκτελωνισθούν ως φορτηγά, έπειτα μετατρέπονται και πάλι σε επιβατικά, έχοντας όμως γλιτώσει ένα σημαντικό τμήμα του φόρου.

Επίσης με το ίδιο άρθρο αποδεσμεύεται η φορολογητέα αξία για την επιβολή του ειδικού τέλους ταξινόμησης των φορτηγών αυτοκινήτων από τη δασμολογητέα αξία, με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά η επιβάρυνση για την εισαγωγή νέων φορτηγών αυτοκινήτων.

Με τα άρθρα 5 και 6 καθιερώνεται το ειδικό τέλος ταξινόμησης αντί των άλλων φόρων για λόγους απλούστευσης και στις μοτοσικλέτες αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα όπως τα λεωφορεία, τα εκποιούμενα από το Δημόσιο οχήματα κλπ.

Με το άρθρο 7, ένα από τα δύο πιο βασικά άρθρα του νέου νομοσχεδίου, αυξάνονται οι συντελεστές παλαιότητας του ΙΧ που εκπίπτουν από 14% για αυτοκίνητο ως δύο ετών ως 67% για αυτοκίνητο άνω των δέκα ετών. Ορίζεται στο άρθρο:

«Η τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινήτου δεν μπορεί να υπολείπεται περισσότερο από 25% της τιμής λιανικής πώλησης (list price) αυτού στη χώρα κατασκευής μετά την αφαίρεση των τυχόν ενσωματωμένων σε αυτήν φορολογικών επιβαρύνσεων. Για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα λαμβάνεται η πιο πάνω τιμή χονδρικής και λιανικής πώλησης του χρόνου κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στη διεθνή αγορά. Από την τιμή χονδρικής πώλησης μετά τη σύγκρισή της με την τιμή λιανικής πώλησης και την ενδεχόμενη προσαρμογή της εκπίπτει λόγω φθοράς ένα ποσοστό».

Στο ίδιο άρθρο ορίζεται ότι για τον προσδιορισμό της αξίας λαμβάνεται υπόψη η ισοτιμία του νομίσματος αυτού προς τη δραχμή που ισχύει κατά τον χρόνο που το ειδικό τέλος ταξινόμησης καθίσταται απαιτητό.

Με το άρθρο 21 καθιερώνεται το τέλος ελέγχου και μεταβίβασης μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων, φορτηγών και μοτοσικλετών από 250 κ.ε. και πάνω (βλέπε σχετικό πίνακα «Νέος φόρος στα μεταχειρισμένα ΙΧ»).

Ο φόρος αυτός δεν ισχύει όταν ένας ιδιώτης το μεταβιβάζει σε έμπορο αυτοκινήτων προκειμένου να το μεταπωλήσει.

Με το άρθρο 22 καθιερώνεται η απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων αλλά εναπόκειται στην οικονομική επιτροπή της κυβέρνησης να καθορίσει το ποσό της επιδότησης και την παλαιότητα των αυτοκινήτων που εμπίπτουν στην απόσυρση. Το πιθανότερο είναι ότι θα πρόκειται για αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας δέκα ετών, θα ξεκινήσει από 1.1.1999, θα καταλήξει το 2004 και η επιδότηση θα είναι περίπου 500.000 δρχ.

Με το άρθρο 23 ορίζεται ότι μετά τη λήξη του περιορισμού διαρκείας ενός έτους που έχουν οι μετοικούντες να μεταβιβάσουν ένα αυτοκίνητο και προτού περάσουν πέντε χρόνια μπορούν να το μεταβιβάσουν πληρώνοντας το ειδικό τέλος ταξινόμησης σε ποσοστό:

* Από ένα ως δύο έτη καταβάλλεται το 50%.

* Από δύο ως τρία έτη το 40%.

* Από τρία ως τέσσερα έτη το 30%.

* Από τέσσερα ως πέντε έτη το 20%.

* Από πέντε έτη και άνω χωρίς καταβολή.
Στόχος η αντικατάσταση των ρυπογόνων

Η κυβέρνηση με τον νόμο που πρόκειται να καταθέσει στη Βουλή «ικανοποιεί» έστω και μερικώς την Ευρωπαϊκή Ενωση, όπως άλλωστε αναφέρεται και στην εισηγητική έκθεση, στο θέμα της φορολογικής ανισότητας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε σχέση με αυτά που μεταβιβάζονται στο εσωτερικό της χώρας.

Ηταν άλλωστε κάτι που υποχρεώθηκε να πράξει μετά την πρόσφατη καταδίκη της χώρας για το θέμα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Σε καμία περίπτωση μάλιστα δεν πρόκειται να απολέσει έσοδα από τη διαρρύθμιση αυτή, αντιθέτως θα κερδίσει, αφού οι αρμόδιες υπηρεσίες υπολογίζουν να «χάσουν» 5,5 δισ. δραχμές από τα νέα εισαγόμενα και να «κερδίσουν» 15 δισ. δραχμές από τον νέο φόρο ο οποίος επιβάλλεται στα μεταχειρισμένα που θα μεταβιβαστούν στο εσωτερικό της χώρας.

Βεβαίως δεν έχει υπολογιστεί η απώλεια των εσόδων από τη νέα απόσυρση, αφού ακόμη δεν έχουν οριστεί οι ουσιώδεις λεπτομέρειες, δηλαδή το ποσό της επιδότησης και η παλαιότητα των αυτοκινήτων που εμπίπτουν στην ευεργετική διάταξη.

Η ουσία όμως της υπόθεσης δεν είναι η... παράκαμψη της όποιας κοινοτικής απόφασης, αλλά η ολοκλήρωση της αντικατάστασης των παλαιών ρυπογόνων αυτοκινήτων με νέας τεχνολογίας «καθαρά» και σχετικά πιο φιλικά στο εξαιρετικά βεβαρημένο περιβάλλον κυρίως των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης.

Τα επίσημα στοιχεία εμφανίζουν την πραγματικότητα. Παρά τα ισχυρά κίνητρα των αποσύρσεων που δόθηκαν ως σήμερα τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα είναι περισσότερα από τα καινούργια και η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στις δύο μεγαλουπόλεις είναι 10,6 έτη.

Ο λόγος είναι σαφής: η Ελλάδα είναι η ακριβότερη χώρα της ενωμένης Ευρώπης στο αυτοκίνητο, με μεγάλη μάλιστα διαφορά. Ασφαλώς οι κυβερνήσεις έχουν την απάντηση, που συνδέεται με τον στόχο της χώρας για ένταξη στην Οικονομική και Νομισματική Ενωση. Αλλά τούτο δεν σημαίνει ότι μπορεί να υπάρξει άλλη λύση πλην της εξομοίωσης των τιμών με την υπόλοιπη ενωμένη Ευρώπη για τη βελτίωση του περιβάλλοντος.
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Απ: Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από north Κυρ Απρ 18, 2010 8:38 pm

Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω σε αυτές τις εξαγγελίες;
Αυτά είναι παλιά νέα.
north
north
Bmw Addict
Bmw Addict

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 690
Ηλικία : 52
Τόπος : Καρδία
Μοντέλο BMW : ε,36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Απ: Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Κυρ Απρ 18, 2010 8:43 pm

Εγω τα εβαλα για να υπαρχουν,γιατι μπορει να μην τα ξερουν ολοι
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Απ: Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από DJC BMW Δευ Απρ 19, 2010 9:47 am

Αλλάζουν πάλι του χρόνου τα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα. Πριν προλάβουν οι πολίτες να πληρώσουν τα «πράσινα τέλη» για το 2010, η κυβέρνηση προαναγγέλλει νέες αλλαγές στα τέλη, τα οποία θα υπολογίζονται με «μαθηματικό τύπο», σύμφωνα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των Ι.Χ. Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 θα υπολογιστούν σύμφωνα με τους ρύπους που εκπέμπει ο κάθε κινητήρας αλλά και με σειρά ακόμη χαρακτηριστικών των οχημάτων.

Στον τύπο υπολογισμού των τελών θα περιλαμβάνεται το είδος των ρύπων κάθε κινητήρα, τα κυβικά του αυτοκινήτου και η ιπποδύναμη. Σήμερα, «πράσινα» θεωρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν εκπομπές κάτω από 130 γραμμάρια διοξειδίου, ενώ μικρά Ι.Χ. 1.000 κυβικών έχουν εκπομπές κάτω από 110 γραμμάρια διοξειδίου ανά χιλιόμετρο. Ρυπογόνα θεωρούνται τα Ι.Χ. πάνω από 160 γρ. ανά χιλιόμετρο. Η σημερινή διάρθρωση των τελών γίνεται σύμφωνα με την παλαιότητα των οχημάτων και τον κυβισμό, κι επιβαρύνονται ιδιαίτερα τα Ι.Χ. παλαιάς τεχνολογίας και μεγάλου κυβισμού, αφού θεωρούνται τα πιο ρυπογόνα.

Ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών έχει τη σύμφωνη γνώμη του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τους εισαγωγείς, οι ρύποι των παλαιών αυτοκινήτων (υδρογονάνθρακες, οξείδια του αζώτου, μονοξείδιο του άνθρακα) είναι πάντοτε υπερπολλαπλάσιοι των σημερινών, ακόμη και αν τα παλαιά αυτοκίνητα συντηρούνται σωστά, ή έχουν μικρότερο κυβισμό. Στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας λαμβάνονται υπόψη πάντοτε οι εκ κατασκευής εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων (βάσει εγκρίσεων τύπου), ενώ οι συνεχείς έλεγχοι ΚΤΕΟ και ΚΕΚ αξιοποιούνται για να επιβεβαιώνεται η καλή λειτουργία του κινητήρα.

Ο ΣΕΑΑ τονίζει ότι, εκτός των υβριδικών οχημάτων, παραπλήσιες επιδόσεις σε χαμηλές εκπομπές CO2 προσφέρει επίσης σημαντικός αριθμός πετρελαιοκινητήρων και ειδικά μελετημένων βενζινοκινητήρων (άμεσου ψεκασμού κ.ά.).

Για παράδειγμα, στην Αυστρία τα τέλη υπολογίζονται σύμφωνα με την κατανάλωση και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κι επιβαρύνονται όσα εκπέμπουν αρκετά, ενώ στη Γαλλία επιβάλλεται πρόσθετο τέλος για τα Ι.Χ. που εκπέμπουν πάνω από 250 γρ. ανά χιλιόμετρο.

Στη Γερμανία όσα Ι.Χ. εκπέμπουν κάτω από 120 γρ./χλμ. δεν πληρώνουν τέλη.

Στο υπουργείο εξετάζουν τη συνολική δέσμη μέτρων για την κίνηση των Ι.Χ. στις πόλεις. Σε συνέντευξή της στο «Έθνος» η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη επισήμανε ότι «σε ένα χρόνο θα καταθέσουμε ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων για την πολιτική αυτοκινήτου μέσα στις πόλεις. Στη δέσμη αυτή θα ενταχθούν και τα τέλη κυκλοφορίας. Προφανώς, πρέπει να επανεξεταστούν στη βάση των εκπεμπόμενων ρύπων και του ενεργοβόρου κινητήρα. Δεν υπήρχε δυνατότητα να γίνει αυτό φέτος».
DJC BMW
DJC BMW
Bmw Addict
Bmw Addict

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country : Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Greecexs1

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Empty Απ: Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Δευ Απρ 19, 2010 2:26 pm

Με βλεπω να βαζω το 21 σε κανενα γκαραζ!!!
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Μείωση τελών κυκλοφορίας το 2011, νέοι φόροι στα καύσιμα Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης