Επικαιρότητα
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Επικαιρότητα
Τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι εξαιρετικά κατατοπιστικά. Το μέσο Ι.Χ. που ταξινομήθηκε το 2011 διέθετε κινητήρα χωρητικότητας 1.375 κ.εκ., ενώ το 2009 εφοδιαζόταν με μοτέρ 1.557 κ.εκ. και το 2010 βρισκόταν ο μέσος όρος κυβισμού στα 1.428 κ.εκ. Ανάλογες μετατοπίσεις παρατηρούνται και στις κατηγορίες των αυτοκινήτων, οι οποίες διεθνώς καθορίζονται με βάση τις εξωτερικές διαστάσεις και τον σχεδιασμό των μοντέλων και όχι με βάση το μέγεθος του κινητήρα (π.χ. 1.400άρια, 1.600άρια) όπως συμβαίνει συχνά μεταξύ των ελλήνων αγοραστών.
Μεγάλη κερδισμένη η κατηγορία των σούπερ μίνι της οποίας το μερίδιο έφτασε τον προηγούμενο χρόνο το 42,3% του συνόλου
Το μερίδιο των ντιζελοκίνητων Ι.Χ. αυξανόταν σταθερά κάθε μήνα του προηγούμενου έτους, ξεκινώντας από το 6,2% τον Ιανουάριο και κλείνοντας στο 22,2% στις ταξινομήσεις του Δεκεμβρίου του 2011. Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών ενός πετρελαιοκίνητου επιβατηγού μοντέλου είναι ιδιώτες και το 52,4% από αυτούς προτίμησε πέρυσι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας σούπερ μίνι.
Μέχρι το 2008 περίπου οι 9 στις 10 αγορές πραγματοποιούνταν με τραπεζικό δανεισμό και χρηματοδότηση του πελάτη. Σήμερα έχουν αντιστραφεί πλήρως τα ποσοστά και υπολογίζεται ότι το 80% των ταξινομήσεων γίνεται με την καταβολή μετρητών από τον πελάτη.
Σύμφωνα με παράγοντες της πετρελαϊκής αγοράς έχει μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου την τελευταία διετία κατά περίπου 25%.
μεγάλο ποσοστό εταιρικών πωλήσεων, το οποίο αγγίζει πλέον το 50% οι ιδιώτες αγοραστές τείνουν να γίνουν πλέον είδος υπό εξαφάνιση .
πηγη
Μεγάλη κερδισμένη η κατηγορία των σούπερ μίνι της οποίας το μερίδιο έφτασε τον προηγούμενο χρόνο το 42,3% του συνόλου
Το μερίδιο των ντιζελοκίνητων Ι.Χ. αυξανόταν σταθερά κάθε μήνα του προηγούμενου έτους, ξεκινώντας από το 6,2% τον Ιανουάριο και κλείνοντας στο 22,2% στις ταξινομήσεις του Δεκεμβρίου του 2011. Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών ενός πετρελαιοκίνητου επιβατηγού μοντέλου είναι ιδιώτες και το 52,4% από αυτούς προτίμησε πέρυσι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας σούπερ μίνι.
Μέχρι το 2008 περίπου οι 9 στις 10 αγορές πραγματοποιούνταν με τραπεζικό δανεισμό και χρηματοδότηση του πελάτη. Σήμερα έχουν αντιστραφεί πλήρως τα ποσοστά και υπολογίζεται ότι το 80% των ταξινομήσεων γίνεται με την καταβολή μετρητών από τον πελάτη.
Σύμφωνα με παράγοντες της πετρελαϊκής αγοράς έχει μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου την τελευταία διετία κατά περίπου 25%.
μεγάλο ποσοστό εταιρικών πωλήσεων, το οποίο αγγίζει πλέον το 50% οι ιδιώτες αγοραστές τείνουν να γίνουν πλέον είδος υπό εξαφάνιση .
πηγη
- Κώδικας:
http://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=4706987
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: Επικαιρότητα
kefalismos έγραψε:Μέχρι το 2008 περίπου οι 9 στις 10 αγορές πραγματοποιούνταν με τραπεζικό δανεισμό και χρηματοδότηση του πελάτη. Σήμερα έχουν αντιστραφεί πλήρως τα ποσοστά και υπολογίζεται ότι το 80% των ταξινομήσεων γίνεται με την καταβολή μετρητών από τον πελάτη.
Αφου έχουν κλείσει οι τράπεζες τις πόρτες και δεν δανείζουν δε θα μπορούσε να γίνει κάτι αλλο.
Όσοι έχουν χρήμα αγοράζουν και όσοι δεν έχουν κάνουν εσωτερικά δάνεια για να αγοράσουν.
Εκτός αυτού παίζουν πάρα πολλές ανταλλαγές.
Βλέπω απο τον εαυτό μου και τους γύρο μου...αν π.χ δεν μπορέσω να βρώ αυτό που θέλω με τα λίγα χρήματα που εχω θα ψάξω για ανταλλαγή για να μπορέσω να καλύψω τις ανάγκες μου.
Νάσο τα είπαμε και απο κοντά και ξέρεις οτι δεν ήθελα να το δώσω αλλα και εδώ και κάτι μήνες που κάθετε στο γκαράζ δεν μου κάνει κάτι πέρα απο το να ομορφαίνει τον χώρο.
E36-Hartge- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 699
Ηλικία : 45
Τόπος : ................
Μοντέλο BMW : E36
Country :
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης