“24 Ώρες Ελλάδα” για 14η φορά
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
“24 Ώρες Ελλάδα” για 14η φορά
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΣΙΣΑ), ανακοινώνει ότι για 14η συνεχή χρονιά διοργανώνει τον αγώνα κλασικών και ιστορικών αυτοκινήτων “24 ώρες Ελλάδα”. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Οκτωβρίου με τους συμμετέχοντες να οδηγούν σχεδόν αδιάκοπα για ένα ολόκληρο 24ωρο θυμίζοντας κάτι από τα παλιά Ράλι Ακρόπολις.
Η εκκίνηση θα δοθεί στις Αχαρνές Αττικής το πρωί του Σαββάτου στις 11:00 και ο τερματισμός την ίδια ώρα της Κυριακής στον Ωρωπό Αττικής και πιο συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο Αλκυωνίς όπου τα πληρώματα θα απολαύσουν τον πρωϊνό καφέ τους με θέα τον Ευβοικό. Η απονομή θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της επομένης στα γραφεία του Συλλόγου.
Μέχρι τότε όμως άνθρωποι και αυτοκίνητα θα καλύψουν πολλά χιλιόμετρα σε Στερεά Ελλάδα και Θεσσαλία σε απαιτητικές όσο και όμορφες διαδρομές. Διαδρομές όπως ο Ελικώνας, ο Καρακόλιθος, το Προσήλιο, το Μπαλκόνι Γκιώνας, η Παύλιανη, η Ραχούλα, το Αρχάνι, ο Ασβέστης, η Ανάβρα, τα Φουρνά, ο Ταρζάν, το Γαρδίκι, η Αρτοτίνα, οι Πενταγιοί, η Δεσφίνα, η Λουκίσια και το Πλατανάκι.
Η δίωρη ανασυγκρότηση του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική πλατεία της πόλης της Καρδίτσας το βράδυ του Σαββάτου υπό την αιγίδα του Δήμου Καρδίτσας. Κατά την ανασυγκρότηση ο Δήμαρχος θα παραθέσει γεύμα στους αγωνιζόμενους ενώ ο κόσμος της Καρδίτσας θα μπορεί να θαυμάσει τα εξαιρετικά καλοδιατηρημένα κλασικά και ιστορικά αυτοκίνητα αλλά και τα μουσεία της πόλης τα οποία θα είναι ανοιχτά για το κοινό.
Ο αγώνας “24 ώρες Ελλάδα” ανήκει στην κατηγορία Regularity όπου οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει στις επιμέρους χρονομετρήσεις να σημειώσουν μέση ωριαία ταχύτητα 50 χλμ/ώρα. Αλυτάρχης του αγώνα θα είναι για ακόμα μία φορά ο Κος Κώστας Τσιπλαντώνης. Στον αγώνα μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι και το 1984 με το κόστος συμμετοχής να ανέρχεται στα 85 ευρώ για τα μέλη και 95 ευρώ για τα μη μέλη.
Πληροφορίες παρέχονται από τον ΣΙΣΑ στο ίντερνετ
autoblog
Το πρόγραμμα του ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”
Με λιγότερες από τρεις εβδομάδες να απομένουν για την εκκίνηση του αγώνα Regularity “24 Ώρες Ελλάδα”, η οργάνωση ανακοίνωσε το αναλυτικό πρόγραμμα. Ο αγώνας θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές Αττικής και θα ολοκληρωθεί το πρωί της Κυριακής στο ξενοδοχείο Αλκυωνίς στον Ωρωπό Αττικής. Τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν θα καλύψουν περισσότερα από 900 χιλιόμετρα δίχως σημαντική διακοπή, σε πανέμορφες διαδρομές της Ελλάδας μέχρι και την Καρδίτσα, όπου θα διεξαχθεί η τρίωρη ανασυγκρότηση προτού ο αγώνας συνεχίσει υπό το φως των προβολέων.
Αναλυτικό Πρόγραμμα “24 Ώρες Ελλάδα”
Σάββατο 22/10
09:00–10:00 : Συγκέντρωση και Διοικητικός έλεγχος.
10:00–10:15 : Ενημέρωση πληρωμάτων.
11:00 : Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου από Λ. Καραμανλή 172 και Τσάμαλη 63 – Αχαρνές.
11:00–17:15 : Διαδρομές 1ου σκέλους Αθήνα–Γραβιά.
17:15–17:45 : Ημίωρη ανασυγκρότηση στην Γραβιά.
17:45–20:56 : Διαδρομές 2ου σκέλους Γραβιά–Καρδίτσα.
20:56–23:56 : 3ωρη ανασυγκρότηση στην Καρδίτσα για δείπνο και γνωριμία με τα αξιοθέατα της πόλης. (Ο Δήμαρχος Καρδίτσας θα έχει ανοιχτά κατά τις ώρες παραμονής το Λαογραφικό Μουσείο και την Πινακοθήκη της πόλης που βρίσκονται δίπλα στο χώρο της ανασυγκρότησης).
23:56–06:30 : Διαδρομή 3ου σκέλους Καρδίτσα-Αντίκυρα.
06:30–08:00 : Ανασυγκρότηση μιας ώρας και τριάντα λεπτών στα Αντίκυρα.
08:00–11:00 : Διαδρομή 4ου σκέλους Αντίκυρα–Ωρωπός. Τερματισμός του αγώνα.
Κυριακή 23/10
19:00 : Ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων Ειδικών Διαδρομών στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ www.sisa.gr.
Δευτέρα 24/10
19:00 : Ανάρτηση προσωρινών αποτελεσμάτων στο εντευκτήριο του ΣΙΣΑ, Αντιόπης 2 & Βουλιαγμένης 258, τ.κ. 17343, Αθήνα.
20:00–23:00 : Δεξίωση και δείπνο απονομής επάθλων στο εντευκτήριο του ΣΙΣΑ.
Σημειώσεις
Τα ωράρια αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του 1ου αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1 ώρα μετά.
Πληροφορίες
Στον αγώνα μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι και το 1984 με το κόστος συμμετοχής να ανέρχεται στα 85 ευρώ για τα μέλη και 95 ευρώ για τα μη μέλη. Πληροφορίες παρέχονται από τον ΣΙΣΑ στο ίντερνετ, www.sisa.gr, μέσω e-mail στο info@sisa.gr στο τηλέφωνο της Λέσχης 210 9704457 και στο τηλέφωνο του Αλυτάρχη, κου. Τσιπλαντώνη, 6945907010. Επίσης, το εντευκτήριο και η γραμματεία του Συλλόγου στη διεύθυνση Αντιόπης 2 & Βουλιαγμένης 258, τ.κ. 17343, Αθήνα είναι ανοιχτά κάθε Δευτέρα 19:00-22:00 και η γραμματεία κάθε Πέμπτη 18:30-20:00.
Απ: “24 Ώρες Ελλάδα” για 14η φορά
σιγουρα θα λαβουν μερος ωραια κομματια - εχουμε πολλα στην Ελλαδα απο ρομαντικους κατοχους
JimmyE34525- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 529
Ηλικία : 47
Τόπος : Θεσσαλονικη -Τουμπα
Μοντέλο BMW : E34 525 M50 και G 450 X
Country :
“24 Ώρες Ελλάδα” με 66 Συμμετοχές
Με 66 συμμετοχές θα διεξαχθεί ο αγώνας “24 Ώρες Ελλάδα”. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων αν αναλογιστούμε τις σημερινές συνθήκες ο οποίος φανερώνει το ενδιαφέρον του κόσμου για τον αγώνα, τον πλέον απαιτητικό αγώνα Regularity με τη δική του ταυτότητα και τις δικές του ιδιαιτερότητες. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 11:00 το πρωί του προσεχούς Σαββάτου στις Αχαρνές και πιο συγκεκριμένα στη Λ. Καραμανλή 172 και Τσάμαλη 63 όπου οι φίλοι του κλασικού αυτοκινήτου θα έχουν τη δυνατότητα να θαυμάσουν 66 άριστα συντηρημένα κλασικά αυτοκίνητα χρονολογίας μεταξύ του 1953 και του 1984. Ο τερματισμός του αγώνα θα δοθεί το πρωί της Κυριακής στις 11:00 στον Ωρωπό Αττικής και πιο συγκεκριμένα στο ξενοδοχείο Αλκυωνίς. Τις συμμετοχές μπορείς να τις βρεις εδώ:
- Κώδικας:
http://ww.autoblog.gr/wp-content/uploads/2011/10/START-LIST-24-HOURS-2011.pdf
autoblog
Διεξήχθη ο αγώνας “24 Ώρες Ελλάδα”
Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη ο αγώνας “24 Ώρες Ελλάδα” ο οποίος εκίνησε το πρωί του Σαββάτου 22 Οκτωβρίου από τις Αχαρνές με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό και ολοκληρώθηκε 24 ώρες μετά στον Ωρωπό. Νικητές του αγώνα ήταν για ακόμα μία φορά οι Γιάννης Κατσαούνης – Μάθιος Μανσόλας με την Porsche 911 του 1965 οι οποίοι σε διαδρομή σχεδόν 1000 χιλιομέτρων συγκέντρωσαν μόλις 11 βαθμούς ποινής.
Ο αγώνας ανήκε στην κατηγορία Regularity και τα 66 πληρώματα έπρεπε να καλύψουν τα 960 χιλιόμετρα έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα 50χλμ/ώρα. Η χάραξη περιελάμβανε εξαιρετικές διαδρομές που παλαιότερα είχαν χρησιμοποιηθεί και στο Ράλι Ακρόπολις, τεχνικές, απαιτητικές και προκλητικές, κάτι που φάνηκε και στις δηλώσεις των πληρωμάτων οι οποίοι αν και δυσκολεύτηκαν απόλαυσαν τον αγώνα. Γιατί οι “24 Ώρες Ελλάδα” που διοργάνωσε για 14η χρονιά ο ΣΙΣΑ δεν είναι ένας ακόμα αγώνας Regularity αλλά ο πλέον απαιτητικός και δύσκολος.
Τα πληρώματα έπρεπε να αντιμετωπίσουν την κόπωση από την πολύωρη οδήγηση αλλά και τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής. Μάλιστα στο μεγάλο και νυχτερινό σκέλος υπήρχαν και περί τα 20 χιλιόμετρα χώματος στα οποία τα κλασικά αυτοκίνητα έπρεπε να προφυλαχθούν από ζημιές ώστε στη συνέχεια, στο ασφάλτινο κομμάτι, να επιταχύνουν και να “μαζέψουν” το χαμένο χρόνο. Κάτι που επισήμανε στους αγωνιζόμενους ο αλυτάρχης του αγώνα ο κος Τσιπλαντώνης στην ενημέρωση πριν την εκκίνηση. Σε αυτό το κομμάτι που περιελάμβανε και τμήμα της γνωστής ειδικής του Ταρζάν ήταν που κρίθηκαν πολλά όσον αφορά τον αγώνα που όπως είπαμε κέρδισαν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μάθιος Μανσόλας με την Porsche 911. Εδώ να σημειώσουμε ότι οι Μπέντας Βασίλης – Γεωργάκας Κωστής με Ford Escort MK1 του 1968 προηγούνταν μέχρι τα Αντίκυρα (τελευταία ανασυγκρότηση πριν τον τερματισμό) αλλά μια μηχανική βλάβη τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν.
Το σημείο που πρέπει να σταθούμε ήταν αναμφίβολα το μεγάλο πάρτι που στήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της Καρδίτσας με την τεράστια συμβολή του Δήμου Καρδίτσας. Εκεί, οι αγωνιζόμενοι είχαν μια τρίωρη ανάπαυλα ενώ παράλληλα ο κόσμος θαύμαζε τα κλασικά αυτοκίνητα. Μάλιστα ο κόσμος ήταν τόσο πολύς που όταν έφταναν τα αυτοκίνητα έπρεπε να παραμερίσει προκειμένου αυτά να φτάσουν στο χώρο της ανασυγκρότησης. Σε κάποιους το κλίμα θύμισε τα πρώτα Ιστορικά Ακρόπολις.
Αποτελέσματα Γενικής Κατάταξης :
- Κώδικας:
http://ww.autoblog.gr/wp-content/uploads/2011/10/GENERAL_CLASSIFICATION1.pdf
Αποτελέσματα Ανά κατηγορία :
- Κώδικας:
http://ww.autoblog.gr/wp-content/uploads/2011/10/CATEGORIES_CLASSIFICATION1.pdf
Φωτο :
- Κώδικας:
http://ww.autoblog.gr/2011/10/28/24-ores-ellada-o-agonas/
Παρόμοια θέματα
» Video: Φτιάχνοντας μια BMW Z4 GT3 σε 600 ώρες
» Video: 24 ώρες στο Nurburgring σε 19.500 frames
» Ο Γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες για του Γιατρούς του Κόσμου [w/video]
» Σειρα 1 φορα τον V8 της Μ3
» BMW M4 [Rendering]
» Video: 24 ώρες στο Nurburgring σε 19.500 frames
» Ο Γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες για του Γιατρούς του Κόσμου [w/video]
» Σειρα 1 φορα τον V8 της Μ3
» BMW M4 [Rendering]
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης