Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
Τα ασφάλιστρα θα τραβήξουν την ανηφόρα αφού από εδώ και στο εξής, η ασφάλιση των αυτοκινήτων θα γίνεται με παραμετρικά συστήματα τιμολόγησης. Το μέτρο αυτό ήδη ισχύει στην Αμερική καθώς και σε μερικές Ευρωπαϊκές χώρες.
Λοιπόν αν έχεις κόκκινο αυτοκίνητο, θα πληρώνεις παραπάνω ασφάλιστρα σε σχέση με κάποιον που έχει το ίδιο αυτοκίνητο σε μαύρο, αφού το χρώμα του αυτοκινήτου θα παίζει ρόλο στην τιμή των ασφάλιστρων. Τα ασφάλιστρα μπορεί να διαμορφωθούν μέχρι και 80% πιο πάνω ανάλογα με το μοντέλο, την ταχύτητα, το χρώμα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελμα του οδηγού.
Φυσικά και η περιοχή θα παίζει ρόλο στην τιμή. Παραδείγματος χάρη, είσαι νέος, ωραίος, γύρω στα 30 και έχει στη κατοχή σου ένα κόκκινο γρήγορο αυτοκίνητο και ζεις στο κέντρο της Αθήνας. Λοιπόν επειδή έχεις όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί να πληρώσεις γύρω στα €700 ασφάλιστρα τον χρόνο, την ίδια ώρα που ένας συνομήλικος σου που έχει στη κατοχή του ένα “αργό” οικογενειακό αυτοκίνητο σε ένα άλλο χρώμα θα πληρώσει κοντά στα €400.
Στην κορυφή των απαγορευμένων χρωμάτων είναι το κόκκινο, αφού σύμφωνα με έρευνες, οι οδηγοί που έχουν στη κατοχή τους κόκκινο αυτοκίνητο προκαλούν περισσότερα ατυχήματα. Από την άλλη, τα πολυμορφικά, τα οποία απευθύνονται κυρίως σε οικογενειάρχες έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα και έτσι θα πληρώνουν λιγότερα ασφάλιστρα.
Παράλληλα θα παίζει ρόλο και η ενεργητική και παθητική ασφάλεια του οχήματος µε βάση τα αποτελέσματα του Euro NCAP. Για παράδειγμα, ένα µοντέλο που σύμφωνα µε τα crash test, συγκεντρώνει πολλά αστέρια ασφάλειας µε βάση το Euro NCAP (µε άριστα τα 5 αστέρια), µπορεί να έχει έκπτωση µέχρι και 10% στο ασφάλιστρο του έναντι ενός άλλου οχήματος.
Ξέχασε πλέον να πάρεις κόκκινο γρήγορο αυτοκίνητο αν είσαι κάποιας ηλικίας αφού τα ασφάλιστρα θα είναι φωτιά! Και που είσαι ακόμη αφού όσο θα αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου αυτοκινήτου αλλά και τα κατώτατα όρια αποζημιώσεων που καλούνται πλέον να καταβάλουν στα θύματα τροχαίων οι ασφαλιστικές (750.000 ευρώ ανά θύμα από 1/1/2011 έναντι 500.000 ευρώ σήμερα) τόσο εκείνες θα ζητούν υψηλότερα ποσά απ’ όσους θεωρούν ότι ανήκουν στις οµάδες υψηλού κινδύνου.
Ασφάλιση αυτοκινήτου.
Ανατρέχοντας στην καθημερινή ειδησεογραφία έπεσα πάνω στο άρθρο του in.gr που αφορά στις ασφάλειες των αυτοκινήτων. Από το άρθρο αυτό προκύπτει ότι στην Ελλάδα θα αρχίσει να εφαρμόζεται το παραμετρικό σύστημα τιμολόγησης, όπως ισχύει σε άλλες χώρες της Ευρώπης και στις ΗΠΑ.
Θέλω να σταθώ στο σημείο που αναφέρει το άρθρο για το χρώμα του αυτοκινήτου. Τα κόκκινα αυτοκίνητα θα ασφαλίζονται πιο ακριβά γιατί αυτοί που τα επιλέγουν κάνουν συνήθως πιο επιθετική οδήγηση, αλλά και γιατί δε δημιουργούν ‘έντονες αντιθέσεις στο µάτι’ με αποτέλεσμα να τρακάρουν περισσότερο. Εντάξει, το ότι μπορεί να είναι ελαφρώς πιο δυσδιάκριτα να το παραδεχτούμε, αλλά ότι το κόκκινο χρώμα το επιλέγουν οι επιθετικοί οδηγοί δεν είναι λίγο παρατραβηγμένο;
Πάντα οι μάνατζερ των εταιρειών θα βρίσκουν τρόπους να αυξάνουν τις τιμές και την κερδοφορία τους, προβάλλοντας ως επιχειρήματα αμφιβόλου ποιότητας και εγκυρότητας μελέτες και στατιστικές. Και μιλάμε για αυξημένα ασφάλιστρα της τάξεως του 80% σύμφωνα με το άρθρο.
Μεταξύ σοβαρού κι αστείου έχουμε κάποια συμπεράσματα – προτάσεις:
1. Μην αγοράζετε κόκκινο αυτοκίνητο.
2. Μη φοράτε κόκκινα ρούχα μέσα στο αυτοκίνητο γιατί θα είστε δυσδιάκριτος και μπορεί να νομίζουν ότι το αυτοκίνητο έχει αυτόματο πιλότο.
3. Αν έχετε κόκκινο αυτοκίνητο πουλήστε το όσο είναι καιρός. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, βάψτε το άλλο χρώμα. Αν κι αυτό είναι αδύνατο κρεμάστε μπιχλιμπίδια και διάφορα άλλα προκειμένου να αλλοιώσετε το χρώμα και να το κάνετε ευδιάκριτο, όπως στην παραπάνω φωτογραφία.
4. Αποφύγετε τις κόκκινες Ferrari γιατί θα θεωρηθείτε επιθετικός οδηγός. Προτιμήστε τις μπλε.
5. Παντρευτείτε και κάντε παιδιά, η ασφάλεια κοστίζει λιγότερο.
6. Αν δεν έχετε παιδιά, αγοράστε ένα παιδικό κάθισμα και τοποθετήστε το στο πίσω μέρος. Αν ψαρώσει ο ασφαλιστής θα κάνετε απόσβεση σ’ ένα χρόνο.
7. Δηλώστε τόπο κατοικίας την Άνω Ραχούλα διότι εκεί δεν γίνονται ατυχήματα καθόσον δεν υπάρχουν δρόμοι κι έτσι πέφτει κι άλλο το ασφάλιστρο.
8. Αν το αυτοκίνητό σας είναι GTI και το γράφει, ξεκολλήστε το σηματάκι.
9. Προσαρτήστε στο αυτοκίνητο ένα καλάθι, όπως στις μηχανές, καθόσον θα λογίζεται πολυμορφικό κι έτσι θα έχετε κι άλλη μείωση ασφαλίστρου.
10. Μην πληρώνετε καθόλου ασφάλεια κι ο θεός βοηθός…
Θέλω να σταθώ στο σημείο που αναφέρει το άρθρο για το χρώμα του αυτοκινήτου. Τα κόκκινα αυτοκίνητα θα ασφαλίζονται πιο ακριβά γιατί αυτοί που τα επιλέγουν κάνουν συνήθως πιο επιθετική οδήγηση, αλλά και γιατί δε δημιουργούν ‘έντονες αντιθέσεις στο µάτι’ με αποτέλεσμα να τρακάρουν περισσότερο. Εντάξει, το ότι μπορεί να είναι ελαφρώς πιο δυσδιάκριτα να το παραδεχτούμε, αλλά ότι το κόκκινο χρώμα το επιλέγουν οι επιθετικοί οδηγοί δεν είναι λίγο παρατραβηγμένο;
Πάντα οι μάνατζερ των εταιρειών θα βρίσκουν τρόπους να αυξάνουν τις τιμές και την κερδοφορία τους, προβάλλοντας ως επιχειρήματα αμφιβόλου ποιότητας και εγκυρότητας μελέτες και στατιστικές. Και μιλάμε για αυξημένα ασφάλιστρα της τάξεως του 80% σύμφωνα με το άρθρο.
Μεταξύ σοβαρού κι αστείου έχουμε κάποια συμπεράσματα – προτάσεις:
1. Μην αγοράζετε κόκκινο αυτοκίνητο.
2. Μη φοράτε κόκκινα ρούχα μέσα στο αυτοκίνητο γιατί θα είστε δυσδιάκριτος και μπορεί να νομίζουν ότι το αυτοκίνητο έχει αυτόματο πιλότο.
3. Αν έχετε κόκκινο αυτοκίνητο πουλήστε το όσο είναι καιρός. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, βάψτε το άλλο χρώμα. Αν κι αυτό είναι αδύνατο κρεμάστε μπιχλιμπίδια και διάφορα άλλα προκειμένου να αλλοιώσετε το χρώμα και να το κάνετε ευδιάκριτο, όπως στην παραπάνω φωτογραφία.
4. Αποφύγετε τις κόκκινες Ferrari γιατί θα θεωρηθείτε επιθετικός οδηγός. Προτιμήστε τις μπλε.
5. Παντρευτείτε και κάντε παιδιά, η ασφάλεια κοστίζει λιγότερο.
6. Αν δεν έχετε παιδιά, αγοράστε ένα παιδικό κάθισμα και τοποθετήστε το στο πίσω μέρος. Αν ψαρώσει ο ασφαλιστής θα κάνετε απόσβεση σ’ ένα χρόνο.
7. Δηλώστε τόπο κατοικίας την Άνω Ραχούλα διότι εκεί δεν γίνονται ατυχήματα καθόσον δεν υπάρχουν δρόμοι κι έτσι πέφτει κι άλλο το ασφάλιστρο.
8. Αν το αυτοκίνητό σας είναι GTI και το γράφει, ξεκολλήστε το σηματάκι.
9. Προσαρτήστε στο αυτοκίνητο ένα καλάθι, όπως στις μηχανές, καθόσον θα λογίζεται πολυμορφικό κι έτσι θα έχετε κι άλλη μείωση ασφαλίστρου.
10. Μην πληρώνετε καθόλου ασφάλεια κι ο θεός βοηθός…
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
Σε νέα τροχιά αξιολόγησης κριτηρίων για την παροχή ασφαλιστικού πακέτου οδηγούνται ολοένα και περισσότερες εταιρίες, ενώ ήδη παρατηρείται σημαντική αύξηση στα ασφάλιστρα που ξεπερνά σε ορισμένες περιπτώσεις και το 80%.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες λαμβάνουν πλέον υπόψη τους το…
µοντέλο, την ταχύτητα, το χρώµα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελµα του οδηγού.
Από τα νέα κριτήρια που καθορίζουν το ύψος των ασφαλίστρων δεν φαίνεται να γλιτώνουν και οι περιοχές που κινούνται οι οδηγοί, καθώς εξετάζεται ο βαθμός επικινδυνότητας και πιθανού τρακαρίσματος.
Το νέο μοντέλο υπολογισµού του ασφαλιστικού κινδύνου εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη – τα λεγόµενα παραµετρικά συστήµατα τιµολόγησης – και πλέον φαίνεται ότι κάνει το δειλό ντεμπούτο του και στη χώρα μας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», όσο αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου αυτοκινήτου και τα κατώτατα όρια αποζηµιώσεων που καλούνται πλέον να καταβάλουν στα θύµατα τροχαίων οι ασφαλιστικές, τόσο εκείνες θα ζητούν υψηλότερα ποσά απ’ όσους θεωρούν ότι ανήκουν στις οµάδες υψηλού κινδύνου.
Υψηλή επικινδυνότητα
Χαρακτηριστικό παράδειγμα υψηλής καταβολής ασφαλίστρων αποτελεί οδηγός 30 ετών, ενός πολύ γρήγορου αυτοκινήτου, κόκκινου χρώµατος, µε το οποίο µετακινείται συχνά εντός της Αθήνας, η οποία πανελλαδικά έχει τη µεγαλύτερη συχνότητα ατυχηµάτων.
Φτάνει να πληρώνει 709 ευρώ τον χρόνο για ένα απλό πακέτο ασφάλισης, έναντι περίπου 400 ευρώ ενός ίδιας ηλικίας οδηγού µε ένα θεωρητικά πιο ασφαλές αυτοκίνητο 1.400 κυβικών. Ενώ παλαιότερα έπαιζε ρόλο µόνο το πόσο καιρό ο οδηγός έχει δίπλωµα, αν είναι άνδρας ή γυναίκα, και η γεωγραφική περιοχή διαµονής του, το πιο βασικό πλέον κριτήριο είναι το είδος του οχήµατος (πολυµορφικό, σπορ, κάµπριο, τζιπ κ.ά.), η έκδοση του µοντέλου και η ιπποδύναµή του.
Πολυμορφικά vs σπορ αυτοκινήτων
Τα πολυµορφικά που οδηγούνται συνήθως από οικογένειες, έχουν πιο χαµηλό ασφάλιστρο απ’ ό,τι τα GTI, τα οποία αγοράζονται από νέους σε ηλικία οδηγούς, άρα για τις ασφαλιστικές αποτελούν κόκκινο πανί αφού θεωρούν δεδοµένο ότι θα προκαλέσουν ζηµιά.
Από την άλλη, σύµφωνα µε τις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους οι ασφαλιστικές, τα κόκκινα αυτοκίνητα παρατηρείται ότι τρακάρουν πολύ περισσότερο απ’ ότι τα µπλε, µαύρα, γκρι και λευκά, γιατί δεν δημιουργούν έντονες αντιθέσεις στο µάτι.
Τα crash test επηρεάζουν τα ασφάλιστρα
Ένα άλλο κριτήριο που έχει αρχίσει να εφαρµόζεται στην αγορά είναι η ενεργητική και παθητική ασφάλεια του οχήµατος µε βάση το σύστηµα αξιολόγησης της ΕΕ (Euro NCAP- European New Car Assessment Programme).
Ένα µοντέλο που, σύµφωνα µε τα crash test, συγκεντρώνει πολλά αστέρια ασφάλειας µε βάση το Euro NCAP (µε άριστα τα 5 αστέρια), µπορεί να έχει έκπτωση µέχρι και 10% στο ασφάλιστρό του έναντι ενός άλλου οχήµατος.
Ηλικία και επάγγελμα επηρεάζουν οδική συμπεριφορά
Αλλαγές στην τιµολόγηση, έχουµε και με βάσει τα προσωπικά χαρακτηριστικά του οδηγού, δηλαδή την ηλικία και το επάγγελµα. Ενώ παλαιότερα υπήρχαν επιβαρύνσεις µόνο για όσους ήταν µέχρι 23 ετών (καθώς είχαν λίγα χρόνια δίπλωµα), τώρα η τιµολόγηση βάσει της ηλικίας έχει διάφορες κλίµακες.
Για παράδειγµα, µεταξύ 23 και 35 ετών στις περισσότερες εταιρείες ισχύει το βασικό τους ασφάλιστρο, αλλά µεταξύ 35 και 55 ετών παρέχεται έκπτωση διότι θεωρείται ότι σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν περισσότεροι οικογενειάρχες, και άρα οι οδηγοί είναι πιο προσεκτικοί. Από τα 55 και µετά, το ασφάλιστρο επιβαρύνεται ξανά, καθώς τα αντανακλαστικά του οδηγού αρχίζουν και µειώνονται.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες λαμβάνουν πλέον υπόψη τους το…
µοντέλο, την ταχύτητα, το χρώµα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελµα του οδηγού.
Από τα νέα κριτήρια που καθορίζουν το ύψος των ασφαλίστρων δεν φαίνεται να γλιτώνουν και οι περιοχές που κινούνται οι οδηγοί, καθώς εξετάζεται ο βαθμός επικινδυνότητας και πιθανού τρακαρίσματος.
Το νέο μοντέλο υπολογισµού του ασφαλιστικού κινδύνου εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ και την Ευρώπη – τα λεγόµενα παραµετρικά συστήµατα τιµολόγησης – και πλέον φαίνεται ότι κάνει το δειλό ντεμπούτο του και στη χώρα μας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», όσο αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου αυτοκινήτου και τα κατώτατα όρια αποζηµιώσεων που καλούνται πλέον να καταβάλουν στα θύµατα τροχαίων οι ασφαλιστικές, τόσο εκείνες θα ζητούν υψηλότερα ποσά απ’ όσους θεωρούν ότι ανήκουν στις οµάδες υψηλού κινδύνου.
Υψηλή επικινδυνότητα
Χαρακτηριστικό παράδειγμα υψηλής καταβολής ασφαλίστρων αποτελεί οδηγός 30 ετών, ενός πολύ γρήγορου αυτοκινήτου, κόκκινου χρώµατος, µε το οποίο µετακινείται συχνά εντός της Αθήνας, η οποία πανελλαδικά έχει τη µεγαλύτερη συχνότητα ατυχηµάτων.
Φτάνει να πληρώνει 709 ευρώ τον χρόνο για ένα απλό πακέτο ασφάλισης, έναντι περίπου 400 ευρώ ενός ίδιας ηλικίας οδηγού µε ένα θεωρητικά πιο ασφαλές αυτοκίνητο 1.400 κυβικών. Ενώ παλαιότερα έπαιζε ρόλο µόνο το πόσο καιρό ο οδηγός έχει δίπλωµα, αν είναι άνδρας ή γυναίκα, και η γεωγραφική περιοχή διαµονής του, το πιο βασικό πλέον κριτήριο είναι το είδος του οχήµατος (πολυµορφικό, σπορ, κάµπριο, τζιπ κ.ά.), η έκδοση του µοντέλου και η ιπποδύναµή του.
Πολυμορφικά vs σπορ αυτοκινήτων
Τα πολυµορφικά που οδηγούνται συνήθως από οικογένειες, έχουν πιο χαµηλό ασφάλιστρο απ’ ό,τι τα GTI, τα οποία αγοράζονται από νέους σε ηλικία οδηγούς, άρα για τις ασφαλιστικές αποτελούν κόκκινο πανί αφού θεωρούν δεδοµένο ότι θα προκαλέσουν ζηµιά.
Από την άλλη, σύµφωνα µε τις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους οι ασφαλιστικές, τα κόκκινα αυτοκίνητα παρατηρείται ότι τρακάρουν πολύ περισσότερο απ’ ότι τα µπλε, µαύρα, γκρι και λευκά, γιατί δεν δημιουργούν έντονες αντιθέσεις στο µάτι.
Τα crash test επηρεάζουν τα ασφάλιστρα
Ένα άλλο κριτήριο που έχει αρχίσει να εφαρµόζεται στην αγορά είναι η ενεργητική και παθητική ασφάλεια του οχήµατος µε βάση το σύστηµα αξιολόγησης της ΕΕ (Euro NCAP- European New Car Assessment Programme).
Ένα µοντέλο που, σύµφωνα µε τα crash test, συγκεντρώνει πολλά αστέρια ασφάλειας µε βάση το Euro NCAP (µε άριστα τα 5 αστέρια), µπορεί να έχει έκπτωση µέχρι και 10% στο ασφάλιστρό του έναντι ενός άλλου οχήµατος.
Ηλικία και επάγγελμα επηρεάζουν οδική συμπεριφορά
Αλλαγές στην τιµολόγηση, έχουµε και με βάσει τα προσωπικά χαρακτηριστικά του οδηγού, δηλαδή την ηλικία και το επάγγελµα. Ενώ παλαιότερα υπήρχαν επιβαρύνσεις µόνο για όσους ήταν µέχρι 23 ετών (καθώς είχαν λίγα χρόνια δίπλωµα), τώρα η τιµολόγηση βάσει της ηλικίας έχει διάφορες κλίµακες.
Για παράδειγµα, µεταξύ 23 και 35 ετών στις περισσότερες εταιρείες ισχύει το βασικό τους ασφάλιστρο, αλλά µεταξύ 35 και 55 ετών παρέχεται έκπτωση διότι θεωρείται ότι σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν περισσότεροι οικογενειάρχες, και άρα οι οδηγοί είναι πιο προσεκτικοί. Από τα 55 και µετά, το ασφάλιστρο επιβαρύνεται ξανά, καθώς τα αντανακλαστικά του οδηγού αρχίζουν και µειώνονται.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
Ασφάλιστρα – «φωτιά» θα αναγκάζονται να καταβάλλουν οι οδηγοί, καθώς πλέον η ασφάλιση των αυτοκινήτων θα γίνεται με παραμετρικά συστήματα τιμολόγησης, κάτι το οποίο ισχύει ήδη σε ΗΠΑ και σε κάποιες χώρες της Ευρώπης.
Μέχρι και το χρώμα του αυτοκινήτου θα παίζει ρόλο στην τιμή!
Τα ασφάλιστρα μπορεί να διαμορφωθούν μέχρι και 80% πιο πάνω ανάλογα με το μοντέλο, την ταχύτητα, το χρώμα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελμα του οδηγού (!), σύμφωνα με «Τα Νέα».
Μέχρι και η περιοχή στην οποία κινείται ένα όχημα παίζει ρόλο στις χρεώσεις που αναμένεται να είναι ιδιαίτερα «τσουχτερές».
Για παράδειγμα, ένας 30χρονος οδηγός, ενός πολύ γρήγορου οχήματος σε κόκκινο χρώμα, το οποίο χρησιμοποιεί στο κέντρο της Αθήνας «κάηκε»!! Θα καταβάλει γύρω στα 700 ευρώ τον χρόνο, την ώρα που ένας συνομήλικος του με θεωρητικά πιο ασφαλές αμάξι θα καταβάλλει 400 ευρώ.
Γιατί αυτό; Γιατί… το κόκκινο χρώμα προκαλεί ατυχήματα, σύμφωνα με τις έρευνες. Αντίθετα, τα πολυμορφικά οχήματα έχει διαπιστωθεί ότι χρησιμοποιούνται κυρίως από οικογένειες, για αυτό έχουν λιγότερες πιθανότητες ατυχήματος. Επομένως, λιγότερα ασφάλιστρα.
Πλέον, δεν θα επιλέγουμε αμάξι με βάση το προσωπικό μας γούστο, αλλά με βάση την ηλικία μας και το χρώμα! Και όσο θα αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου, αλλά και τα κατώτατα όρια αποζημιώσεων που καλούνται να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές, τόσο θα ανεβαίνει και το ποσό…
Μέχρι και το χρώμα του αυτοκινήτου θα παίζει ρόλο στην τιμή!
Τα ασφάλιστρα μπορεί να διαμορφωθούν μέχρι και 80% πιο πάνω ανάλογα με το μοντέλο, την ταχύτητα, το χρώμα, την ενεργητική και παθητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, καθώς επίσης την ηλικία και το επάγγελμα του οδηγού (!), σύμφωνα με «Τα Νέα».
Μέχρι και η περιοχή στην οποία κινείται ένα όχημα παίζει ρόλο στις χρεώσεις που αναμένεται να είναι ιδιαίτερα «τσουχτερές».
Για παράδειγμα, ένας 30χρονος οδηγός, ενός πολύ γρήγορου οχήματος σε κόκκινο χρώμα, το οποίο χρησιμοποιεί στο κέντρο της Αθήνας «κάηκε»!! Θα καταβάλει γύρω στα 700 ευρώ τον χρόνο, την ώρα που ένας συνομήλικος του με θεωρητικά πιο ασφαλές αμάξι θα καταβάλλει 400 ευρώ.
Γιατί αυτό; Γιατί… το κόκκινο χρώμα προκαλεί ατυχήματα, σύμφωνα με τις έρευνες. Αντίθετα, τα πολυμορφικά οχήματα έχει διαπιστωθεί ότι χρησιμοποιούνται κυρίως από οικογένειες, για αυτό έχουν λιγότερες πιθανότητες ατυχήματος. Επομένως, λιγότερα ασφάλιστρα.
Πλέον, δεν θα επιλέγουμε αμάξι με βάση το προσωπικό μας γούστο, αλλά με βάση την ηλικία μας και το χρώμα! Και όσο θα αυξάνονται οι επισφάλειες του κλάδου, αλλά και τα κατώτατα όρια αποζημιώσεων που καλούνται να καταβάλλουν οι ασφαλιστικές, τόσο θα ανεβαίνει και το ποσό…
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
σωστος χρηστο....με προλαβες κ δεν τον ειχα δει κ οταν το καταλαβα σε επερνα τηλ.να τα βαλεις μαζεμενα αλλα δεν το συκωνες...ολα οκ!!!!
ΥΓ.ολοι αυτοι που τα σκεφτωνται αυτα μαλον περνανε να το πω μια μ@λ@κινση εγκεφαλου...
κ εχουν να πανε παρα πολλα χρονια με γυναικα....
κ ενα πρωι ξυπνησαν κ λενε ποιον θα μ@μησω? θελετε κ απαντηση σε αυτο το ερωτημα?
ΤΥΧΑΙΟ???? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!
α κ να τους δωσω κ μια ιδεα ακομα...κ οποιος εχει φαρδια λαστηχα απο 205-50-15 κ πανω 30% αυξηση.....χααχαχαχ
ρε τι αλλο θα ακουσουμε!!!!!!!
τα παντα ολα 1000% επανω αλλα ο μησθος μας 592 ευρω απο την καινουργια χρονια αντε κ ισανοτερα!!!!!!!
ΥΓ.ολοι αυτοι που τα σκεφτωνται αυτα μαλον περνανε να το πω μια μ@λ@κινση εγκεφαλου...
κ εχουν να πανε παρα πολλα χρονια με γυναικα....
κ ενα πρωι ξυπνησαν κ λενε ποιον θα μ@μησω? θελετε κ απαντηση σε αυτο το ερωτημα?
ΤΥΧΑΙΟ???? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!
α κ να τους δωσω κ μια ιδεα ακομα...κ οποιος εχει φαρδια λαστηχα απο 205-50-15 κ πανω 30% αυξηση.....χααχαχαχ
ρε τι αλλο θα ακουσουμε!!!!!!!
τα παντα ολα 1000% επανω αλλα ο μησθος μας 592 ευρω απο την καινουργια χρονια αντε κ ισανοτερα!!!!!!!
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: Ασφάλιστρα αυτοκίνητου ανάλογα με τα άλογα το χρώμα και 1002 ακόμη…
Βλακειες πολλες λενε,θα τους περασει,ειναι μια κριση εγκεφαλου
Παρόμοια θέματα
» μειώσεις στα ασφάλιστρα από 5% που φτάνουν μάλιστα έως και το 20%
» Λιγότερα ασφαλισμένα αυτοκίνητα φέρνουν φθηνότερα ασφάλιστρα
» Tuned - Koντρες
» Περισσότερες από τις μισές νέες Rolls Royce κατασκευάζονται ανάλογα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη τους
» Αυξήσεις στα ασφάλιστρα
» Λιγότερα ασφαλισμένα αυτοκίνητα φέρνουν φθηνότερα ασφάλιστρα
» Tuned - Koντρες
» Περισσότερες από τις μισές νέες Rolls Royce κατασκευάζονται ανάλογα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη τους
» Αυξήσεις στα ασφάλιστρα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης