Fiat 500 και 500C τώρα και με τον νέο TwinAir με τα 85 άλογα
Σελίδα 1 από 1
Fiat 500 και 500C τώρα και με τον νέο TwinAir με τα 85 άλογα
Fiat 500 και 500C τώρα και με τον νέο TwinAir με τα 85 άλογα
9 Ιουλ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Ο νέος 1000αρης turbo Twin-Air κινητηρας της Fiat τοποθετήθηκε επίσημα πλέον και στα 500 και 500C με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο του 2010. Ο κινητήρας στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 85 άλογα στις 5.500 σ.α.λ με 15 κιλά ροπής από τις 1.900 σ.α.λ και διαθέτει σύστημα start/stop και το γνωστό ηλεκτρουδραυλικό σύστημα βαλβίδων MultiAir το οποίο μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 αφού ελέγχει την ποσότητα του εισερχόμενου αέρα μέσω των βαλβίδων εισαγωγής χωρίς την χρησιμοποίηση του γκαζιού.
Σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, (1200cc 8v) ο κινητήρας αυτός είναι κατά 23% δυνατότερος, 30% αποδοτικότερος, 10% ελαφρύτερος και κατά 30% οικονομικότερος αφού χρειάζεται μόλις 4.1 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 95 γρ/χλμ. (Με το αυτόματο κιβώτιο Dualogic η κατανάλωση μειώνεται κατά 0.1 λίτρο/100 χλμ (4.0) ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται και αυτές στα 92 γρ/χλμ.) Η τελική ταχύτητα και με τα δύο κιβώτια αγγίζει τα 173 χλμ/ώρα ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα.
Τα αυτοκίνητα που θα διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Dualogic θα εφοδιάζονται με ένα κουμπί ECO το οποίο βρίσκεται στο ταμπλό και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει 2 ρυθμίσεις, “Normal” και “ECO”. Όταν επιλεχθεί η ρύθμιση “Normal” ο κινητήρας βγάζει όλη την ροπή του ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού βρίσκεται στην θέση Normal. Από την άλλη, όταν επιλεγεί το ECO η ροπή μειώνεται στα 10 κιλά από τις 1.750 σ.α.λ ώστε να μειωθεί η κατανάλωση ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού αλλάζει σε CITY. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.
9 Ιουλ 2010
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Ο νέος 1000αρης turbo Twin-Air κινητηρας της Fiat τοποθετήθηκε επίσημα πλέον και στα 500 και 500C με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από τον Σεπτέμβριο του 2010. Ο κινητήρας στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 85 άλογα στις 5.500 σ.α.λ με 15 κιλά ροπής από τις 1.900 σ.α.λ και διαθέτει σύστημα start/stop και το γνωστό ηλεκτρουδραυλικό σύστημα βαλβίδων MultiAir το οποίο μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 αφού ελέγχει την ποσότητα του εισερχόμενου αέρα μέσω των βαλβίδων εισαγωγής χωρίς την χρησιμοποίηση του γκαζιού.
Σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, (1200cc 8v) ο κινητήρας αυτός είναι κατά 23% δυνατότερος, 30% αποδοτικότερος, 10% ελαφρύτερος και κατά 30% οικονομικότερος αφού χρειάζεται μόλις 4.1 λίτρα/100 χλμ ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 95 γρ/χλμ. (Με το αυτόματο κιβώτιο Dualogic η κατανάλωση μειώνεται κατά 0.1 λίτρο/100 χλμ (4.0) ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται και αυτές στα 92 γρ/χλμ.) Η τελική ταχύτητα και με τα δύο κιβώτια αγγίζει τα 173 χλμ/ώρα ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα.
Τα αυτοκίνητα που θα διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Dualogic θα εφοδιάζονται με ένα κουμπί ECO το οποίο βρίσκεται στο ταμπλό και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει 2 ρυθμίσεις, “Normal” και “ECO”. Όταν επιλεχθεί η ρύθμιση “Normal” ο κινητήρας βγάζει όλη την ροπή του ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού βρίσκεται στην θέση Normal. Από την άλλη, όταν επιλεγεί το ECO η ροπή μειώνεται στα 10 κιλά από τις 1.750 σ.α.λ ώστε να μειωθεί η κατανάλωση ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού αλλάζει σε CITY. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Παρόμοια θέματα
» Νέος, δικύλινδρος κινητήρας για το Fiat 500 και 500C
» Photo Galleries: Fiat Abarth Punto Evo και Abarth 500C
» Fiat 500 Ferrari Dealers Edition με 268 άλογα by Pogea Racing
» Ψηλά ο πήχης για τη Fiat στις ΗΠΑ Η Chrysler θέτει στόχο τα 50000 Fiat 500
» Tuned - Koντρες
» Photo Galleries: Fiat Abarth Punto Evo και Abarth 500C
» Fiat 500 Ferrari Dealers Edition με 268 άλογα by Pogea Racing
» Ψηλά ο πήχης για τη Fiat στις ΗΠΑ Η Chrysler θέτει στόχο τα 50000 Fiat 500
» Tuned - Koντρες
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης