Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8

Πήγαινε κάτω

Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Empty Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Πεμ Ιουλ 01, 2010 8:42 pm

Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Audir8spydere1277994033

Το θεωρούσα αδιανόητο η Audi να μην τοποθετούσε τον “μικρό” V8 στην ανοικτή έκδοση του R8. Με την βούλα λοιπόν, το Audi R8 Spyder απέκτησε τον V8 4.2 FSI με τα 430 άλογα. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου ανέρχεται στα 299 χλμ/ώρα ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4.8 δευτερόλεπτα. Η αρχική τιμή του αυτοκινήτου στην Γερμανία ξεκινά από τις €121.000 με τις πωλήσεις να ξεκινούν το τρίτο τετράμηνο του 2010.

[Πηγή: Audi]
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Empty Έρχεται το Spyder Audi R8 4.2 FSI

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Παρ Ιουλ 02, 2010 1:18 pm

Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Audir8spyderext01sm

Μία ακόμα έκδοση στο καρνέ των supercar της πρόσθεσε η Audi με το R8 Spyder 4,2lt. Δίπλα στο ανοιχτό R8 με τον V10 κινητήρα 5,2lt θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τον V8, απόδοσης 430Ps και 43,8kg.m ροπής μεταξύ 4.500 και 6.000rpm, ενώ το 90% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμη μεταξύ 3.500 και 7.500rpm. Την κίνηση μεταφέρουν και στους τέσσερις τροχούς ένα χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο και το ρομποτικό R-tronic αυτόματο κιβώτιο. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα συνδράμει στην λογική κατανάλωση του R8 που κυμαίνεται γύρω στα 14,9lt/100km με το χειροκίνητο και στα 14,9lt/100km με το R-tronic ενώ και με τα δύο χρειάζεται 4,8sec για το 0-100km/h με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 299km/h.

Εξοπλισμένο με το χειροκίνητο κιβώτιο, όπως η Audi επισημαίνει στο δελτίου τύπου, το R8 Spyder 4.2 FSI ζυγίζει 1.735kg, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού και 11kg περισσότερα με το R-tronic.

Η μοναδική ισορροπία του πλαισίου, που οφείλεται στην κεντρομήχανη διάταξη αλλά και στο υψηλής ακαμψίας ASF (Audi Space Frame) πατώματος, συμπληρώνεται από τον sportive και ζωντανό χαρακτήρα που προσφέρει η πισωκίνητη κατανομή της τετρακίνησης. Υπό κανονικές συνθήκες, μόλις το 15% της ροπής στέλνεται στον εμπρός άξονα, ενώ το 85% στον πίσω μειώνεται μόλις αρχίσουν να γλιστρούν οι τροχοί στέλνοντας ένα επιπλέον 15% της ροπής στους εμπρός.

Η υφασμάτινη οροφή είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα: μαύρο, κόκκινο και καφέ. Ζυγίζει μόλις 42kg με αποτέλεσμα να χαμηλώνει ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους του R8, αλλά λόγω τον ενισχύσεων σε A και B pillar, το πάτωμα και το κεντρικό τούνελ, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 216kg. Το άνοιγμα της οροφής διαρκεί 19sec και μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι και τα 50km/h, ενώ με τον standard ανεμοθραύστη μπορεί να ταξιδεύει χωρίς να ανεμοδέρνονται τα κεφάλια των επιβατών, μέχρι τα 200km/h.

Στον εξοπλισμό του ανοικτού R8 υπάρχει διαθέσιμη μία πρωτότυπη hands free τεχνολογία, που ενσωματώνει τρία μικρόφωνα στην ζώνη του οδηγού και του συνοδηγού. Επίσης ένα τέταρτο βρίσκεται πάνω στο πλαίσιο του παρ-μπριζ για να μπορούν να μιλάνε οι επιβάτες στο κινητό ακόμα και με την οροφή ανοικτή σε υψηλές ταχύτητες.

Στην Γερμανία το R8 Spyder 4,2 FSI Quattro θα αρχίσει να πωλείται μετά το φθινόπωρο του 2010 με τιμή εκκίνησης τα 121.000€.

ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Audi R8 Spyder τώρα και με τον 4.2 FSI V8 Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης