Οικονομικότερο και πιο γρήγορο το νέο Range Rover
Σελίδα 1 από 1
Οικονομικότερο και πιο γρήγορο το νέο Range Rover
«Το 2011 Range Rover συνεχίζει την παράδοση ως ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πολυτελή αυτοκίνητα. Ο συνδυασμός μειωμένων εκπομπών CO2 και πολύ καλών επιδόσεων αποτελούν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Και με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου “super-diesel”, επωφελείται για πρώτη φορά από κατανάλωση κάτω των 10lt/100km», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Land Rover, Phil Popham.
O diesel κινητήρας στον οποίο αναφέρεται είναι ο LR-TDV8 4.4lt, ο οποίος αντικαθιστά τον LR-TDV8 3.6lt. Ο νέος diesel αποδίδει 313Ps και 71,4kg.m ροπή, ενώ παράλληλα είναι πιο οικονομικός και πιο «καθαρός». Οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες κατά 14% και η κατανάλωση πέφτει σε μονοψήφιο αριθμό, στα 9,4lt/100km. Αυτές οι τιμές, οφείλονται και στο νέο ZF 8HP70 οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς της φίρμας με γνώμονα τις ομαλές αλλαγές, την γρήγορη απόκριση αλλά και την μειωμένη κατανάλωση. Το τελευταίο επιτυγχάνεται με την μακριά κλιμάκωση, ειδικά της 8ης σχέσης, ενώ ρόλο παίζει και ο εξελιγμένος μετατροπέας ροπής, που εξασφαλίζει μειωμένο πατινάρισμα και απώλειες.
Παρά την μακριά κλιμάκωση το Range Rover με τον νέο V8 diesel χρειάζεται 7,5sec για το 0-100km/h, σε σύγκριση με το 8,6sec του παλιότερου V6, ενώ η τελική του αυξήθηκε από τα 200 στα 210km/h. Την δύναμη του χαρισματικού κινητήρα καλείται πλέον να σταματήσει το σύστημα πέδησης του μοντέλου με τον 5.0lt LR-V8 supercharged κινητήρα. Τα Brembo αεριζόμενα φρένα έχουν 380mm διάμετρο εμπρός και 365mm πίσω.
Ίδιος όμως θα παραμείνει ο βενζινοκίνητος supercharged 5.0lt LR-V8 κινητήρας για το νέο Range Rover. Τα 510Ps και 63,7kg.m ροπής μεταφράζονται σε μόλις 5,9sec για το 0-100km/h, μέσω του ZF HP28 εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Οι αλλαγές στο εξωτερικό εντοπίζονται στην νέα «Jupiter» γρίλια και στους πλαϊνούς αεραγωγούς για την έκδοση diesel. Ο υποψήφιος αγοραστής όμως μπορεί να επιλέξει ένα νέο Exterior Design Pack, βάζοντας την προσωπική του πινελιά στο αμάξωμα του Range Rover. Τέλος στο σύστημα Terrain Response έχουν αναβαθμιστεί τα βοηθήματα για ξεκίνημα σε δρόμο με έντονη κλίση και ελέγχου της ταχύτητας σε απότομα κεκλιμένα εδάφη.
Πηγή: Land Rover
Παρόμοια θέματα
» Το Range Rover LRX είναι πραγματικότητα
» Η Victoria Beckham στη Range Rover!
» Τελευταίες δοκιμές για το Range Rover Evoque
» Επίσημο: Land Rover Evoque ή αλλιώς η έκδοση παραγωγής του LRX
» Αλλαγές στη Jaguar Land Rover
» Η Victoria Beckham στη Range Rover!
» Τελευταίες δοκιμές για το Range Rover Evoque
» Επίσημο: Land Rover Evoque ή αλλιώς η έκδοση παραγωγής του LRX
» Αλλαγές στη Jaguar Land Rover
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης