Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση

Πήγαινε κάτω

Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση Empty Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Τρι Ιουν 08, 2010 12:48 am

Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση Porsche911gt3rsext04sm

Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση Porsche911gt3rsext06sm

Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση Porsche911gt3rsint01sm

Κάνουν τα εργαλεία τον καλό μάστορα, ή ο καλός μάστορας δεν έχει ανάγκη τα καλά εργαλεία; Στην περίπτωση της 911 ισχύει εδώ και χρόνια το δεύτερο. Οι μηχανικοί έχουν καταφέρει να κάνουν τη μηχανολογικά λάθος διάταξη, με τον κινητήρα στον πίσω άξονα και την κίνηση επίσης στον πίσω άξονα (και στους δύο άξονες σε μερικές πιο «λογικές» εκδόσεις), όχι μόνο να «λειτουργεί», αλλά και να προσφέρει αξέχαστη οδηγική εμπειρία σε κάθε οδηγό.

Η κορυφαία έκδοση της 911 ακούει στο όνομα GT3 RS και αμφιταλαντεύεται μεταξύ δρόμου και πίστας. Αρκεί μία λιγόωρη παρατήρηση και καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται απλά για μία πρόσθεση δύο γραμμάτων στην ήδη εκρηκτική GT3. Από μακριά κάνει μπαμ η μεγάλη ρυθμιζόμενη ανθρακονημάτινη αεροτομή, η οποία στηρίζεται σε ειδικά σχεδιασμένα αλουμινένια στηρίγματα. Δεν είναι απλά μία αισθητική αλλαγή, που θυμίζει την αγωνιστική έκδοση, αλλά βελτιώνει το downforce στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με την GT3. Ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας είναι ειδικά σχεδιασμένος για την RS, οι ζάντες έχουν το σύμβολο RS στο κέντρο τους και το χρώμα τους είναι ίδιο με τους καθρέφτες και με το λογότυπο GT3 RS στο αριστερό «καπούλι» της 911. Ίδιο το χρώμα και στις λωρίδες πάνω από τα μαρσπιέ, που καταλήγουν σε καρό σχεδιασμό θυμίζοντας σημαία αγώνων.

Στο εσωτερικό η κατάσταση συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο. Ο «τυχερός» συνοδηγός θα τρέμει από τον φόβο του για τι τον περιμένει, όταν ανοίξει και αντικρίσει την κατάσταση που επικρατεί γύρω του. Bucket καθίσματα από alcantara, τα οποία σε τοποθετούν τόσο βαθιά, ώστε να μην επιτρέπουν καμία ταλάντευση του κορμού.
Αντί για πίσω καθίσματα, κάνει επιβλητική την παρουσία του ένα κατακόκκινο roll cage, για ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία του πλαισίου. Ακόμα και οι χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί από κόκκινους ιμάντες. Μια που αναφέραμε το κόκκινο χρώμα, η παρουσία του ακόμα και στις επιγραφές RS 3.8 στα προσκέφαλα προφανώς δεν είναι τυχαία, αφού το κόκκινο θυμίζει πάθος και ένταση.

Όλα αυτά όμως δεν θα είχαν καμία σημασία, αν δεν υπήρχαν αλλαγές κάτω από το (πίσω) καπό, όπως και στο στήσιμο της πιο σκληροπυρηνικής 911. Η GT3 RS αποδίδει 15 ίππους παραπάνω από την GT3 φτάνοντας τους 450, ενώ η ροπή παραμένει ίδια(43,8 kgm). Μπορεί οι ίπποι να μην ακούγονται πολλοί, αλλά σε συνδυασμό με τα 25 χαμένα κιλά και τις κοντύτερες σχέσεις, η διαφορά είναι αισθητή. Το κιβώτιο έξι σχέσεων με τη σφιχτή κλιμάκωση κατεβάζει στα 4 secs το χρόνο για τα 0-100km/h -0,1 secs λιγότερα από την GT3- και μειώνει αμελητέα κατά 2km/h, στα 310km/h, την τελική ταχύτητα. Μπορεί η επιτάχυνση να μην έχει μεγάλη διαφορά, αλλά αν απαιτούσαμε ακόμα μικρότερους χρόνους από την RS, θα ήταν σα να ζητάμε από έναν εργαζόμενο που δουλεύει 12 ώρες, να δουλέψει περισσότερο! Η δύναμη κατεβαίνει στον δρόμο από τα θηριώδη πίσω Michelin Pilot Sport Cup (325/30 ZR 19), με τα εμπρός (245/35 ZR 19) να προσπαθούν να συγκρατήσουν το μούτρο μέσα στις στροφές. Η Porsche ισχυρίζεται ότι το βελτιωμένο πάτημα των εμπρός ελαστικών σε συνδυασμό με το αυξημένο κατά 22mm εμπρός μετατρόχιο και τη βελτιωμένη ανάρτηση PASM έχει εξαλείψει την ιδιόμορφη συμπεριφορά του εμπρός μέρους, που χαρακτηρίζει κάθε 911. Δεν έχουμε λόγο να την αμφισβητήσουμε, αφού με την πορεία των χρόνων η Porsche έχει αποδείξει ότι η 911 γίνεται ακόμα πιο απολαυστική, χωρίς δύστροπες συμπεριφορές του εμπρός μέρους. Και όταν χρειαστεί έντονο φρενάρισμα, τα κεραμικά δισκόφρενα (380mm εμπρός και 350mm πίσω) της RS θα φροντίσουν να σταματήσουν την μάζα της έγκαιρα και ακούραστα.

Η GT3 RS μάς στρέφει το βλέμμα στο παρελθόν, όταν η Porsche κυριαρχούσε στους αγώνες. Η πιο καθαρόαιμη 911 δρόμου, η πιο σκληροπυρηνική, η πιο εθιστική ακόμα και από τις φωτογραφίες, μας θυμίζει ότι η Porsche δεν φτιάχνει μόνο everyday supercars, που τα οδηγούν «μπρούκληδες» με πούρο στο στόμα. Είναι για πραγματικούς λάτρεις της οδήγησης, για ανθρώπους που θα πετάξουν το σακάκι και θα μπουν στην πίστα για να κάψουν λάστιχο, ή τουλάχιστον για να επιτεθούν σε μία φουρκέτα!

Πηγη:Porsche
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Porsche 911 GT3 RS: Αναλυτική Παρουσίαση Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης