Επίσημο: Volkswagen Polo V Sedan 2011
Σελίδα 1 από 1
Επίσημο: Volkswagen Polo V Sedan 2011
Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα το Polo V Sedan. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της VW στην Kaluga, μιας πόλης που βρίσκεται 160 χλμ έξω από την ρωσική πρωτεύουσα, με το επίσημο ντεμπούτο του να γίνεται στην έκθεση της Μόσχας τον προσεχή Αύγουστο.
Το αυτοκίνητο σε σχέση με την hatchback έκδοση, όπως αναμενόταν, είναι μεγαλύτερο και διαθέτει μεγαλύτερο χώρο τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Το συνολικό του μήκος φτάνει τα 4.38m, το πλάτος του τα 1.70m, το ύψος το 1.46m, το μετατρόχιο τα 2.55m ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 1.5 cm.
Το συγκεκριμένο μοντέλο που απευθύνεται για την Ρωσική αγορά θα εφοδιάζεται με έναν και μόνο κινητήρα 1600cc απόδοσης 105 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται είτε με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με 6-τάχυτο αυτόματο Tiptronic. Επίσης λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην Ρωσία το αυτοκίνητο διαθέτει ειδική βαφή ενώ και οι αναρτήσεις είναι σκληρότερες ώστε να αντέχουν στους άσχημους δρόμους της Ρωσίας.
Στον στάνταρ εξοπλισμό το αυτοκίνητο διαθέτει μεταξύ των άλλων υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικά παράθυρα, immobiliser, 2 αερόσακους καθώς και ρυθμιζόμενα καθίσματα. Όπως όλα τα αυτοκίνητα της VW, έτσι και το νέο Polo V Sedan θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις Trendline, Comfortline και Highline με την αρχική τιμή της έκδοσης Trendline να έχει οριστεί στην Ρωσία στις €10.400 (399.000 ρούβλια). Εκτός από την Ρωσία το αυτοκίνητο αναμένεται να κάνει εμπορική καριέρα τόσο στην Νότια Αφρική όσο στην Βραζιλία και στην Αμερική ενώ θεωρείται απίθανο να έρθει στην Ευρώπη
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Νέο Volkswagen Polo Saloon
Το Polo μπαίνει στην πιο «άσχημη» κατηγορία αυτοκινήτων. Ο νεανικός σχεδιασμός του, με άμεση αναφορά στο μεγαλύτερο και ήδη επιτυχημένο Golf, μάχεται με την άχαρη εικόνα του τρίτου όγκου. Το αποτέλεσμα, βέβαια, δεν είναι τόσο άσχημο, αλλά στα μάτια μας φαίνεται λίγο περίεργο. Δεν είναι τυχαίο που το Polo Saloon κατασκευάζεται ειδικά για την ιδιόμορφη αγορά της Ρωσίας.
Η συντηρητική τιμολογιακή πολιτική του, η αξιοπιστία και η ποιότητα είναι το motto για να προσελκύσει ακόμα περισσότερους αγοραστές στην Ρωσία. Η κατασκευή του πραγματοποιείται στην Καλούγα της Ρωσίας, ενώ η παρουσίασή του έγινε στις 2 Ιουνίου στην Μόσχα, μπροστά σε 200 σημαντικούς προσκεκλημένους.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της VW κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο ειδικά για την Ρωσία, με γνώμονα το ιδιαίτερο κλίμα και την κατάσταση των δρόμων. Δοκιμές μακράς διαρκείας διεξάχθηκαν σε διαφορετικά κλίματα στους ποικίλους δρόμους της Ρωσίας. Το Polo Saloon κινείται από έναν νέο κινητήρα 1,6lt απόδοσης 105 ίππων, ο οποίος είναι αξιόπιστος σε ακραίες συνθήκες. Μπορεί να συνδυαστεί είτε με ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με ένα αυτόματο εξατάχυτο τύπου Tiptronic. Η VW είναι η πρώτη εταιρεία που εισάγει ένα τελευταίας τεχνολογίας κιβώτιο σε αυτή την κλάση αυτοκινήτου. Όχι για να μην λέμε ότι είμαστε εμείς πίσω σε τεχνολογία!
Ο Dr. Ulrich Hackenberg, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της VW, υπεύθυνος σε θέματα εξέλιξης δήλωσε: «Το νέο Polo Saloon δεν εκπληρώνει μόνο τα υψηλά standard της μοντέρνας μηχανολογίας αυτοκινήτων. Οι αποδοτικές τεχνολογίες, η εξαιρετική ενεργητική και παθητική ασφάλεια και η παραδοσιακά υψηλή ποιότητα κατασκευής είναι ρηξικέλευθα για αυτή την κατηγορία. Σε συνδυασμό με το μοντέρνο σχεδιασμό, έχουμε φτάσει σε ένα πρωτόγνωρο επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας και της αγοράς.»
Πηγή: VW
Παρόμοια θέματα
» Επίσημο: Volkswagen Jetta VI 2011
» Επίσημο: Suzuki Swift 2011
» Volkswagen CrossTouran 2011
» Επίσημο: Mercedes-Benz CL facelift 2011
» Επίσημο: Peugeot 508 2011
» Επίσημο: Suzuki Swift 2011
» Volkswagen CrossTouran 2011
» Επίσημο: Mercedes-Benz CL facelift 2011
» Επίσημο: Peugeot 508 2011
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης