Άγριο και επιθετικό Audi R8 GT
Σελίδα 1 από 1
Άγριο και επιθετικό Audi R8 GT
Ξεκίνησε την καριέρα του ως ένα φιλικό προς τον οδηγό supercar, αλλά το Audi R8 στην έκδοση GT είναι καθαρά ένα εργαλείο επιδόσεων. Μιλάμε για μια έκδοση περιορισμένης κυκλοφορίας που έχει μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ιπποδύναμη από το γνωστό μοντέλο, με στόχο φυσικά όσους δεν αρκούνται στα… ας πούμε συνηθισμένα R8.
Κάθε ένα από τα 333 Audi R8 GT που θα κατασκευαστούν θα έχει 100 κιλά μικρότερο βάρος σε σχέση με το 5.2 FSI quattro, στα 1.525 κιλά, με αλλαγές που έγιναν σε όλα τα επίπεδα του αυτοκινήτου: από το παρμπρίζ μέχρι το πίσω παράθυρο και από την πίσω πτέρυγα μέχρι την οροφή και τον κινητήρα, οι τεχνικοί της Audi βρήκαν τρόπο να εξοικονομήσουν μικρά ποσά μάζας, καταλήγοντας σε ένα τελικό αποτέλεσμα που κάνει πιο κοφτερή την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις του.
Στις επιδόσεις βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο και η βελτίωση της αεροδυναμικής, που έγινε εφικτή μέσω τροποποιήσεων στο εξωτερικό του R8 GT, που εξυπηρετούν ωστόσο και αισθητικούς σκοπούς. Επεμβάσεις στο εμπρός μέρος διαφοροποιούν την όψη του GT και βελτιώνουν την αρνητική άντωση χωρίς να αυξάνουν τον αεροδυναμικό συντελεστή, με τη γρίλια να είναι πλαισιωμένη σε γκρι ματ χρώμα και τον διαχωριστή ροής να διαθέτει διπλό χείλος κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, όπως συμβαίνει και με τις μικρότερες πλέον βάσεις των καθρεφτών και την πίσω πτέρυγα.
Βέβαια δεν είναι μόνο το μειωμένο βάρος που ευνοεί τις επιδόσεις: ο κινητήρας V10 5,2 λίτρων έχει αναβαθμιστεί στα 560 άλογα και στα 55 kgm ροπής στις 6.500 rpm, και συνεργαζόμενος με το εξατάχυτο, σειριακό σύστημα μετάδοσης R tronic, που πραγματοποιεί τις αλλαγές σε χρόνο κάτω από ένα δέκατο του δευτερολέπτου, αλλά και με την τετρακίνηση quattro, χαρίζει τελική 320 km/h. Το 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ σε 10,8 δεύτερα το Audi R8 GT φτάνει από στάση τα 200 km/h.
Το R8 GT είναι 10mm χαμηλότερο χάρη στα coilovers που χρησιμοποιεί, ενώ οι 19άρες ζάντες του με ελαστικά 235/35 εμπρός και 295-305/30 πίσω προσφέρουν το απαραίτητο κράτημα, αλλά και ενισχύουν την επιβλητική του εμφάνιση, ενώ φιλοξενούν μέσα τους δίσκους 380mm εμπρός και 356mm πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός. Τέλος, στο εσωτερικό ο κάτοχος του αυτοκινήτου θα βρει κλιματισμόι, σύστημα πλοήγησης και ηχοσύστημα B&O, αν το επιθυμεί. Όλα τα παραπάνω με τιμή που ξεκινά από τα €193.000 στη Γερμανία.
Πηγή: Audi
Παρόμοια θέματα
» FAIL: Audi R8
» Από €19.990 το Audi A3 1.2 TSI
» Ροζ Audi S8.
» Audi R8 RS ?
» Audi R8 με… 1.500 άλογα!
» Από €19.990 το Audi A3 1.2 TSI
» Ροζ Audi S8.
» Audi R8 RS ?
» Audi R8 με… 1.500 άλογα!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης