Έκθεση Detroit 2014: BMW M3 και Μ4
Σελίδα 1 από 1
Έκθεση Detroit 2014: BMW M3 και Μ4
Η BMW θέλοντας να κάνει το μεγαλύτερο δυνατό ντόρο, παρουσίασε στο Detroit τις Μ3 Sedan και Μ4 Coupe. Με το λανσάρισμα της Μ3, πλέον να μετράει πέντε γενιές, η βαυαρέζικη φίρμα αποκαλύπτει τη νέα της ερμηνεία για τον όρο σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, με την τοποθέτηση του turbo κινητήρα τους.
Η M3 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Regensburg και η M4 στο εργοστάσιο του Μονάχου. Με την τέταρτης γενιάς της M3 Coupe να έχει πουλήσει πάνω από 40.000 αυτοκίνητα της, η BMW M4 πλέον, επιθυμεί να συνεχίσει την βαριά ιστορία του μοντέλου.
Σχεδιαστικά η ολοκαίνουρια M3 Sedan φοράει μια εξαιρετικά επιθετική μάσκα, με μαύρες γρίλιες στα χαρακτηριστικά «νεφρά», τονισμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέο καπό με φούσκωμα στο κέντρο. Στην οροφή βρίσκουμε ανθρακονημάτινη οροφή, επιβεβαιώνοντας τις μέχρι τώρα φήμες ενώ άλλα highlights περιλαμβάνουν τις γκρι ζάντες ελαφρού κράματος με τις πέντε διπλές ακτίνες, τους κλασικούς αεροδυναμικούς καθρέφτες και τις χρυσές δαγκάνες.
Από την άλλη πλευρά, η M4 Coupe δεν έχει αλλάξει σημαντικά σε σύγκριση με το concept που είδαμε πριν λίγο καιρό, έχοντας το ίδιο χρυσό χρώμα, με «ασορτί» δαγκάνες. Η M4 εκμεταλλευόμενη το coupe αμάξωμα να δένει πιο αρμονικά συνθέτουν ένα εξαιρετικά όμορφο, δυναμικό και κομψό αποτέλεσμα ενώ το εσωτερικό θα είναι πρακτικά πανομοιότυπο και στα δύο μοντέλα.
Η μπροστά ανάρτηση MacPherson, όπως και η πίσω πολλαπλών συνδέσμων είναι κατασκευασμένες από ελαφριά υλικά ώστε να μειωθεί το μη αναρτώμενο βάρος και να αυξηθεί η ακαμψία. Από το εργοστάσιο και τα δύο τα αυτοκίνητα φορούν ζάντες 18″ με ελαστικά διαστάσεων 255/40 μπροστά και 275/40 πίσω, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 19″.
Το βάρος της Μ4 είναι 1497 κιλά, κάτι που το κάνει κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο της Μ3 και μεγιστοποιεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας άριστη απόδοση. Για να επιτευχθεί αυτό έχει γίνει αυξημένη χρήση ελαφρών υλικών όπως ανθρακονήματα με ενισχυμένο πλαστικό (CFRP) και αλουμινίου σε ένα μεγάλο μέρος εξαρτημάτων του πλαισίου και του σώματος. Η CFRP οροφή, σε σχέση της συμβατικής, ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα στην M3 και 6 κιλά στην M4.
Κάτω από το καπό των δύο αυτοκινήτων βρίσκεται ο 3-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά TwinPower Turbo S55 κινητήρα που αποδίδει 431 άλογα και 550Nm ροπής. Σύμφωνα με την BMW συνδυάζει τις αρετές ενός υψηλόστροφου ατμοσφαιρικού με τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας των turbo. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 4,1 δευτ. χρησιμοποιώντας το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT (4,3 δευτ. με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), ενώ είναι και κατά 25% πιο οικονομικός έχοντας μέση κατανάλωση 8,3 λίτρα/100 χλμ με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 8,8 λίτρα/100 χλμ με το 6-τάχυτο μηχανικό. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package ο περιοριστής φεύγει και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα.
Τα φρένα τους αποτελούνται από συμβατικούς αεριζόμενους δίσκους, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και carbon-κεραμικά φρένα. Το αυτόματο κιβώτιο M DCT διαθέτει μάλιστα σύστημα εκκίνησης και σύστημα burnout.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2014/01/13/ekthesh-detroit-2014-bmw-m3-kai-m4/
Έκθεση Detroit 2014: BMW 2-Series Coupe
Παρόλο που έχουν περάσει δυόμιση μήνες από την επίσημη παρουσίαση της νέας BMW 2-Series Coupe, στην έκθεση του Detroit το νέο μοντέλο της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας έκανε το επίσημο δημόσιο ντεμπούτο του.
Το αυτοκίνητο που αντικαθιστά την 1-Series Sedan, διαθέτει ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό σχήμα, με έντονα χαρακτηριστική σχεδίαση, LED φωτιστικά σώματα, φορώντας μια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, για όλα τα γούστα.
Έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από την 1-Series Coupe, και έτσι η 2-Series έχει μήκος 4.432 mm, 108 mm μεγαλύτερη από την 1-Series, και 72 mm μεγαλύτερη από την 1-Series Coupe. Το πλάτος της μετρά 1.774 mm, (+26 mm από τον προκάτοχό της), το ύψος της 1.418 mm (-5 mm), με το μεταξόνιο της να έχει μεγαλώσει κατά 30 mm, φτάνοντας τα 2.690 mm. Σε ότι αφορά τα μετατρόχια, το μπροστά έχει πλάτος 1.521 mm (+41 mm) και το πίσω 1.556 mm (+43 mn). Οι αυξημένες διαστάσεις, εκτός από περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, έχουν αυξήσει επιπλέον και τον χώρο αποσκευών, ο οποίος πλέον φτάνει τα 390 λίτρα (+20 λίτρα). Σε ότι αφορά τον αεροδυναμικό της συντελεστή, αυτός στην έκδοση BMW 220i Coupe είναι 0.29 Cd.
Το εσωτερικό της είναι κλασσικό BMW, με τον επιλογέα του iDrive να βρίσκεται δίπλα από τη λαβή του χειροφρένου, τη κονσόλα να είναι στραμμένη προς τη μεριά του οδηγού, να υπάρχουν αρκετά αλουμινένια διακοσμητικά και μεγάλη οθόνη του συστήματος ConnectedDrive (6,5″ ή 8.8″). Φυσικά εν έτη 2013, η BMW δεν θα μπορούσε να μην τοποθετήσει στην 2-αρα συστήμα πλοήγησης, καθώς και τα High Beam Assistant, Adaptive Headlights, Parking Assistant, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control με αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος, Real Time Traffic Information, Online Entertainment, καθώς και σύνδεση με smartphones και music players.
Υπάρχουν υφασμάτινες (σε τρία χρώματα) και δερμάτινες επενδύσεις με τρία διακοσμητικά. Το Satin Silver βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό με τα αλουμινένια και τα ξύλινα να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.
Από πλευράς κινητήρων, η Σειρά 2 θα εξοπλίζεται με κινητήρες που πληρούν Euro 6 με σύστημα Start/Stop. Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η έκδοση BMW 220i Coupe η οποία φορά τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων, η BMW 218d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel απόδοσης 143 ίππων, η BMW 220d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel απόδοσης 184 ίππων, η BMW 225d Coupe με τον 2.0-λιτρο diesel με τα 218 άλογα και η κορυφαία BMW M235i με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 326 ίππων.
Η πισωκίνητη Σειρά 2, θα είναι διαθέσιμη με τρία πακέτα εξοπλισμού (Sport Line, Modern Line και M Sport package) με τους κινητήρες να συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Η M235i φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο N55 TwinPower κινητήρα απόδοσης 326 ίππων στις 5.800-6.000 σ.α.λ με 450 Nm ροπής μεταξύ 1.300 και 4.500 σ.α.λ. Διαθέτει μπλοκέ διαφορικό με τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,0 δευτερόλεπτα με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σε 4,8 δευτερόλεπτα με το 8-τάχυτο αυτόματο, έχοντας και στις δύο περιπτώσεις, τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη 250 χλμ/ώρα. Με το μηχανικό κιβώτιο ζυγίζει 1.455 κιλά και με το αυτόματο 1.470 κιλά. Έχει μέση κατανάλωση 8,1 λίτρα/100 χλμ (7,6 με το αυτόματο κιβώτιο), με 189 γρ/χλμ εκπομπές CO2 (176 γρ/χλμ με το αυτόματο κιβώτιο).
Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν στη Γερμανία από τον Μάρτιο του 2014 και για αναλυτικότερες λεπτομέρειες του μοντέλου μπορείς να διαβάσεις πατώντας εδώ:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/10/25/bmw-2-series-coupe/
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2014/01/14/%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-detroit-2014-bmw-2-series-coupe/
Παρόμοια θέματα
» BMW X4 Concept στο Detroit
» Έκθεση Detroit 2012: Bentley Continental GT V8 / GTC V8
» Στο Detroit το ντεμπούτο της BMW ActiveHybrid 3
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» BMW Σειρά 1 M Coupe
» Έκθεση Detroit 2012: Bentley Continental GT V8 / GTC V8
» Στο Detroit το ντεμπούτο της BMW ActiveHybrid 3
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» BMW Σειρά 1 M Coupe
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης