BMW Μ3 & M4
5 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Διέρρευσαν οι επίσημες φωτογραφίες των BMW M3 και M4
Λίγο πριν την επίσημη, online παρουσίαση των 2014 BMW M3 και M4, οι φωτογραφίες των δύο αυτοκινήτων βρήκαν τον δρόμο τους για το BMWBlog.
Η ολοκαίνουρια M3 Sedan έρχεται με εξαιρετικά επιθετική μάσκα, με μαύρες γρίλιες στα χαρακτηριστικά «νεφρά», τονισμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέο καπό με φούσκωμα στο κέντρο. Οι φωτογραφίες, επιβεβαιώνουν τις φήμες που μιλούσαν για ανθρακονημάτινη οροφή ενώ άλλα highlights περιλαμβάνουν τις γκρι ζάντες ελαφρού κράματος με τις πέντε διπλές ακτίνες, τους κλασικούς αεροδυναμικούς καθρέφτες και τις χρυσές δαγκάνες.
Από την άλλη πλευρά, η M4 Coupe δεν έχει αλλάξει σημαντικά σε σύγκριση με το concept που είδαμε πριν λίγο καιρό. Για τις φωτογραφίες επιλέχθηκε το ίδιο χρυσό χρώμα, με «ασορτί» δαγκάνες ενώ όπως και η M3 Sedan, διαθέτει ανθρακονημάτινη οροφή. Σε γενικές γραμμές η M4 εκμεταλλεύεται το coupe αμάξωμα και μοιάζει πιο κομψή ενώ το εσωτερικό θα είναι πρακτικά πανομοιότυπο και στα δύο μοντέλα.
Να υπενθυμίσουμε πως τόσο η M3 Sedan όσο και M4 Coupe θα εφοδιάζονται με τον ίδιο 3-λιτρο TwinPower Turbo S55 κινητήρα που θα αποδίδει τουλάχιστον 430 άλογα και 500Nm ροπής ενώ η M3 δεν θα ζυγίζει περισσότερα από 1.500 κιλά. Μπορείς να δεις το φυλλάδιο παραγγελιών που έχει ήδη διαρρεύσει, τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο της M3 όσο και της M4 ενώ δεν πρέπει να ξεχάσεις να διαβάσεις τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Η επίσημη παρουσίαση έρχεται στις 12 του μηνός (αύριο) και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος!
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/12/11/bmw-m3-and-m4-official-pictures-leaked/
Επίσημο: BMW M3 Sedan και M4 Coupe [w/video]
Πλέον και επίσημα η BMW μας παρουσίασε τις Μ3 Sedan και Μ4 Coupe, όπου με το λανσάρισμα τους η βαυαρέζικη φίρμα αποκαλύπτει τη πέμπτη γενιά της Μ3 με μια νέα ερμηνεία του όρου σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, τον turbo κινητήρα τους.
Έχοντας πουλήσει πάνω από 40.000 αυτοκίνητα της τέταρτης γενιάς της M3 Coupe, η BMW M4 πλέον, επιθυμεί να συνεχίσει την βαριά ιστορία του μοντέλου. Σχεδιαστικά η ολοκαίνουρια M3 Sedan φοράει μια εξαιρετικά επιθετική μάσκα, με μαύρες γρίλιες στα χαρακτηριστικά «νεφρά», τονισμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και νέο καπό με φούσκωμα στο κέντρο. Στην οροφή βρίσκουμε ανθρακονημάτινη οροφή, επιβεβαιώνοντας τις μέχρι τώρα φήμες ενώ άλλα highlights περιλαμβάνουν τις γκρι ζάντες ελαφρού κράματος με τις πέντε διπλές ακτίνες, τους κλασικούς αεροδυναμικούς καθρέφτες και τις χρυσές δαγκάνες.
Από την άλλη πλευρά, η M4 Coupe δεν έχει αλλάξει σημαντικά σε σύγκριση με το concept που είδαμε πριν λίγο καιρό, έχοντας το ίδιο χρυσό χρώμα, με «ασορτί» δαγκάνες ενώ όπως και η M3 Sedan. Σε γενικές γραμμές η M4 εκμεταλλεύεται το coupe αμάξωμα και μοιάζει πιο κομψή ενώ το εσωτερικό θα είναι πρακτικά πανομοιότυπο και στα δύο μοντέλα.
Η μπροστά ανάρτηση MacPherson, όπως και η πίσω πολλαπλών συνδέσμων είναι κατασκευασμένες από ελαφριά υλικά ώστε να μειωθεί το μη αναρτώμενο βάρος και να αυξηθεί η ακαμψία. Από το εργοστάσιο και τα δύο τα αυτοκίνητα φορούν ζάντες 18″ με ελαστικά διαστάσεων 255/40 μπροστά και 275/40 πίσω, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 19″.
Το βάρος της Μ4 είναι 1497 κιλά, κάτι που το κάνει κατά 80 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και μεγιστοποιεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας άριστη απόδοση. Για να επιτευχθεί αυτό έχει γίνει αυξημένη χρήση ελαφρών υλικών όπως ανθρακονήματα με ενισχυμένο πλαστικό (CFRP) και αλουμινίου σε ένα μεγάλο μέρος εξαρτημάτων του πλαισίου και του σώματος. Η CFRP οροφή, σε σχέση της συμβατικής, ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα στην M3 και 6 κιλά στην M4.
Τόσο η M3 Sedan όσο και M4 Coupe εφοδιάζονται με τον ίδιο 3-λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά TwinPower Turbo S55 κινητήρα που αποδίδει ακριβώς 431 άλογα και 550Nm ροπής. Σύμφωνα με την BMW συνδυάζει τις αρετές ενός υψηλόστροφου ατμοσφαιρικού με τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας των turbo. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 4,1 δευτ. χρησιμοποιώντας το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT (4,3 δευτ. με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο), ενώ είναι και κατά 25% πιο οικονομικός έχοντας μέση κατανάλωση 8,3 λίτρα/100 χλμ με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 8,8 λίτρα/100 χλμ με το 6-τάχυτο μηχανικό. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package ο περιοριστής φεύγει και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα.
Τα φρένα τους αποτελούνται από συμβατικούς αεριζόμενους δίσκους, αλλά στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και carbon-κεραμικά φρένα. Το αυτόματο κιβώτιο M DCT διαθέτει μάλιστα σύστημα εκκίνησης και σύστημα burnout, όπως αυτό που φημολογείται πως διαθέτει επίσης και η νέα Mustang.
Ντεμπούτο θα κάνουν τον Γενάρη στην έκθεση του Detroit με την M3 να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη Regensburg και την M4 στο εργοστάσιο του Μονάχου. Μπορείς να δεις το φυλλάδιο παραγγελιών που έχει ήδη διαρρεύσει, τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο της M3 όσο και της M4 ενώ δεν πρέπει να ξεχάσεις να διαβάσεις τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για αυτά τα δύο αυτοκίνητα καθώς και το επίσημο PDF παρουσίασής της:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/12/The_new_BMW_M3_Sedan_and_new_BMW_M4_Coupe.pdf
Περισσότερες φωτογραφίες:
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2013/12/12/bmw-m3-sedan-and-new-bmw-m4-coupe/
BMW M3 σε Touring έκδοση; [Rendering]
Το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο η BMW να βγάλει στην αγορά την Touring έκδοση της νέας M3, αλλά ο Ουγγρος X-Tomi Design ετοίμασε ήδη μια rendering φωτογραφία του μοντέλου, το οποίο αν βγει στην αγορά, θα τεθεί απέναντι από τα Audi RS4 Avant και Mercedes-Benz C63 AMG Touring.
Μηχανικά θα φορά τον εξακύλινδρο 3,0-λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα απόδοσης 431 ίππων με 550 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 4,5 δευτερόλεπτα, όταν συνδυάζεται με το 7-τάχυτο M DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Autoblog
Οι νέες BMW M3/M4 είναι κατά 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερες στο Nurburgring από τις M3 E90/E92
Ο Friedrich Nitschke, επικεφαλής του τμήματος M της BMW δήλωσε από το Detroit πως η οι νέες M3 και M4 γυρνούν στο Nurburgring περίπου κατά 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερα, από όσο γυρνούσαν οι M3 E90/E92.
Τα νέα Γερμανικά όπλα ζυγίζουν 80 κιλά λιγότερα από τους προκατόχους της, αποδίδουν 11 άλογα περισσότερα και 120 Nm ροπής επιπλέον. Μπορεί η BMW να μην ανακοίνωσε ακόμη επίσημο χρόνο των M3/M4, αλλά με πρόχειρους υπολογισμούς, και με το γεγονός πως η M3 E92 γυρνούσε στο Ring σε 8:05, ένας χρόνος κοντά στο 7:55 θα πρέπει να είναι αυτός που θα πρέπει να περιμένουμε.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2014/01/16/oi-nees-bmw-m3m4-einai-kata-10-deyterolepta-grhgoroteres-sto-nurburgring-apo-tis-m3-e90e92/
Άκουσε την νέα BMW M4 πιο καθαρά από ποτέ
Τον ήχο του κινητήρα της BMW M4 τον έχουμε ακούσει αρκετές φορές, είτε από teaser video που έδωσε στη δημοσιότητα η ίδια η BMW είτε μέσα από spy videos που ανέβηκαν στο Youtube, όμως ποτέ πριν, δεν τον έχουμε ακούσει τόσο καθαρά. Στην πρώτη περίπτωση καλυπτόταν εν μέρει από μουσική ενώ στην δεύτερη, παρότι ήταν πιο αντιπροσωπευτικός λόγω φορτίου, καλυπτόταν από ήχους από το περιβάλλον, τα ελαστικά κλπ.
Να θυμίσω στα γρήγορα πως τόσο η M4 Coupe όσο και η M3 Sedan, φορούν τον ίδιο 3-λιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά TwinPower Turbo κινητήρα (κωδικός S55) που αποδίδει 431 άλογα και 500 Nm ροπής. Αυτό που παρατήρησα εγώ από τα videos, είναι πως η BMW μάλλον προσπάθησε πολύ να καλύψει το σφύριγμα του turbo ώστε να ξυπνάει μνήμες κλασικού, ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου σε σειρά. Το αποτέλεσμα είναι ένας μεστός, ελαφρώς μεταλλικός ήχος ενώ το turbo κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο μέσω της BOV που απελευθερώνει τον παραπανίσιο αέρα στο άφημα του γκαζιού. Καθόλου κακός…
Autoblog
Spy Photos: BMW M4 Convertible
Στη Γενεύη η BMW πιθανότατα να παρουσιάσει την Convertible έκδοση της νέας M4. Διαθέτει ηλεκτρική αναδιπλούμενη οροφή και φορά το bodykit της coupe αδερφής της.
Κάτω από το καπό της θα βρίσκεται ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά TwinPower Turbo S55 κινητήρας απόδοσης 431 ίππων με 550Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4,2-4,3 δευτερόλεπτα χρησιμοποιώντας το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT, και 4,4-4,5 δευτ. με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, αλλά με το πακέτο M Driver’s Package ο περιοριστής φεύγει και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα.
Autoblog
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης