COMPACT E36
+3
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
giorgos320d
Johnaros
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
COMPACT E36
MY Car !!
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Καλοδιατηρημενο το βλεπω, αν και κομπακτ οταν ειναι προσεγμενο μετραει!!!
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απ: COMPACT E36
giorgos320d έγραψε:Καλοδιατηρημενο το βλεπω, αν και κομπακτ οταν ειναι προσεγμενο μετραει!!!
γτ τι εχει το κομπακτ? :P
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Μπραβο....Ωραιο...
Καντο και sleeper με ενα καλο μοτερ επανω και εισαι τζετ...
Εχει στο car.gr ενα κοκκινο με Μ3 ε46 μοτερ....Τα σπαει...!
Καντο και sleeper με ενα καλο μοτερ επανω και εισαι τζετ...
Εχει στο car.gr ενα κοκκινο με Μ3 ε46 μοτερ....Τα σπαει...!
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: COMPACT E36
Δεν εχει κατι το κομπακτ αλλα δεν ειναι του γουστου μου, αλλα οταν ειναι προσεγμενο σου κηνει το ενδιαφερον για να το θαυμασεις!!!Johnaros έγραψε:giorgos320d έγραψε:Καλοδιατηρημενο το βλεπω, αν και κομπακτ οταν ειναι προσεγμενο μετραει!!!
γτ τι εχει το κομπακτ? :P
Πανω απ ολλα ομως ειναι bmw!!!!!!
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απ: COMPACT E36
Johnaros έγραψε:giorgos320d έγραψε:Καλοδιατηρημενο το βλεπω, αν και κομπακτ οταν ειναι προσεγμενο μετραει!!!
γτ τι εχει το κομπακτ? :P
Το λέει και η λέξη ! Είναι κομπακτ !
Οπότε ως μικρότερο σε διαστάσεις φέρνει σε αμάξι σειράς ( τα πολλα hatchback που κυκλοφορόυν ) και δε το πολυπροσέχεις . Το μέγεθος πάντα μετράει στο μάτι , κάνει το αμάξι επιβλητικό .
Το αμάξι σου και μένα μου άρεσε για να μπω κ γω στο θέμα . Αν και έχω την ίδια γνώμη με το Γιώργο γενικώς .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: COMPACT E36
Μην τους ακους ρε συ...
Ο ενας εχει caravan και ο αλλος πλοιο...
Ο ενας εχει caravan και ο αλλος πλοιο...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: COMPACT E36
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Ειναι bmw φιλε μου και αυτο αρκει....
...................ΑΠΛΑ..!!!!
Απ: COMPACT E36
Μια χαρα ειναι φιλε το καμαρι σου.......
Απλα τα κομπτακτ ειναι καπος περιεργα.....η θα το γουσταρεις τρελα η δν θα σου αρεση καθολου........και στην τεληκη εση κανεις την διαφορα γιατι ολοι με κουπε κηκλοφορουν......
Απλα τα κομπτακτ ειναι καπος περιεργα.....η θα το γουσταρεις τρελα η δν θα σου αρεση καθολου........και στην τεληκη εση κανεις την διαφορα γιατι ολοι με κουπε κηκλοφορουν......
vaggouras E87- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 680
Ηλικία : 35
Τόπος : kalamaria
Μοντέλο BMW : e87
Country :
Απ: COMPACT E36
makinen έγραψε:Μην τους ακους ρε συ...
Ο ενας εχει caravan και ο αλλος πλοιο...
κ εγω το τζετ σκι :P
vaggouras E87 έγραψε:Μια χαρα ειναι φιλε το καμαρι σου.......
Απλα τα κομπτακτ ειναι καπος περιεργα.....η θα το γουσταρεις τρελα η δν θα σου αρεση καθολου........και στην τεληκη εση κανεις την διαφορα γιατι ολοι με κουπε κηκλοφορουν......
αυτο ακριβως !!!! ειναι κ ποιο ελαφρι μικρο !! κ πολλα αλλα !
ty guys
βασικα οσο για το μοτερ ειχα βρει αυτο
- Κώδικας:
http://revlimit.forumotion.net/t88-topic
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Για τι κοστος μηλαμε? καλο ακουγετε και πηστευω στο κομπακτ να εχει καλες επηδωσεις λογο του οτι ειναι ελαφρι αμαξομα. Τη μηχανη την εχεις αρα σου ληπει το δευτερο σκελος το κιτ με την τουρμπινα. Και λεω οτι αν με 2000ευρο το περνω με το κλειδι στο χερι εγω θα το εβαζα στο 36αρι που εχω.
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απ: COMPACT E36
δεν ξερω για το κοστος ακριβωσ αλλα κοιτουσα στο car.grgiorgos320d έγραψε:Για τι κοστος μηλαμε? καλο ακουγετε και πηστευω στο κομπακτ να εχει καλες επηδωσεις λογο του οτι ειναι ελαφρι αμαξομα. Τη μηχανη την εχεις αρα σου ληπει το δευτερο σκελος το κιτ με την τουρμπινα. Και λεω οτι αν με 2000ευρο το περνω με το κλειδι στο χερι εγω θα το εβαζα στο 36αρι που εχω.
για μεταχειρισμενα και καινουργια τα πραγματα κοστιζουν περιπου στα 500 με 700 αναλογα αν ειναι καινουργια η οχι
!!!
παντοσ ειναι πολυ καλο κιτ !!
μετα αν θεσ παραπανο αλογα αλλαζεις αλλα περιφερειακα και λιγο πιεση !!!!!
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Αναλογως το ποσο ταλαιπορημενο ειναι το μοτερ σου , θα αντεξει τον αναλογο χρονο την παραπανω πιεση και ψηλοτερες θερμοκρασιες....
Αν το σηκωσεις κ αλλο τοτε θες engine rebuild φυσικα...Αλλα εσωτερικα, οχι περιφερειακα...
Αν το σηκωσεις κ αλλο τοτε θες engine rebuild φυσικα...Αλλα εσωτερικα, οχι περιφερειακα...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: COMPACT E36
makinen έγραψε:Αναλογως το ποσο ταλαιπορημενο ειναι το μοτερ σου , θα αντεξει τον αναλογο χρονο την παραπανω πιεση και ψηλοτερες θερμοκρασιες....
Αν το σηκωσεις κ αλλο τοτε θες engine rebuild φυσικα...Αλλα εσωτερικα, οχι περιφερειακα...
ναι φυσικα σωστοσ !!
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Eγώ χωρίς να είμαι μηχανικός θα πω τι γνώμη μου πέρα από αυτά που είπε ο Μακινεν.
Καταρχήν θεωρώ ότι πρέπει να πέσει η συμπίεση . θεορώ δεδομένο ότι το παίρνεις στο χέρι έτσι.
Επίσης , την 25άρα την θεωρώ υπερβολική για το μοτέρ . Θα θέλει πολλές στροφές για να δουλέψει.
Εδώ όλα τα καινούργια αυτοκινητάκια έχουν κάτι μικροτουμπινίτσες για να αρπάζουν από χαμηλά και μια χαρά αποδίδουν .
Καλύτερα βάλε μια μικρότερη και δώστην και 0.8 και 1 μπαρ. Από τις 2 χιλιάδες να αρπάζει το αυτοκίνητο .
Τα ίδια άλογα θα βγάλεις μόνο που θα τα απλώσεις καλύτερα . Εννοείται και ιντερκούλερ και τα σχετικά έτσι ?
Καταρχήν θεωρώ ότι πρέπει να πέσει η συμπίεση . θεορώ δεδομένο ότι το παίρνεις στο χέρι έτσι.
Επίσης , την 25άρα την θεωρώ υπερβολική για το μοτέρ . Θα θέλει πολλές στροφές για να δουλέψει.
Εδώ όλα τα καινούργια αυτοκινητάκια έχουν κάτι μικροτουμπινίτσες για να αρπάζουν από χαμηλά και μια χαρά αποδίδουν .
Καλύτερα βάλε μια μικρότερη και δώστην και 0.8 και 1 μπαρ. Από τις 2 χιλιάδες να αρπάζει το αυτοκίνητο .
Τα ίδια άλογα θα βγάλεις μόνο που θα τα απλώσεις καλύτερα . Εννοείται και ιντερκούλερ και τα σχετικά έτσι ?
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: COMPACT E36
ναι φυσικα !!!!! ολα τα σχετικα !!!! ετσι που το λεσ το καλο ειναι οτι επειδη ειναι 8 valve και βγαζει τν δυναμη τ απο τα χαμηλα θα εχει πολυ δυναμη
εκει αλλα γτ να μν το κανεισ π.χ. απο τις 3 μ 4 να μπαινει ?? αυτο που λεσ συμφωνω απολυτα αλλα στα ψηλα ??? τ θα κανει ?
εκει αλλα γτ να μν το κανεισ π.χ. απο τις 3 μ 4 να μπαινει ?? αυτο που λεσ συμφωνω απολυτα αλλα στα ψηλα ??? τ θα κανει ?
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Johnaros έγραψε:ναι φυσικα !!!!! ολα τα σχετικα !!!! ετσι που το λεσ το καλο ειναι οτι επειδη ειναι 8 valve και βγαζει τν δυναμη τ απο τα χαμηλα θα εχει πολυ δυναμη
εκει αλλα γτ να μν το κανεισ π.χ. απο τις 3 μ 4 να μπαινει ?? αυτο που λεσ συμφωνω απολυτα αλλα στα ψηλα ??? τ θα κανει ?
Στα ψηλά απλά θα κρατάει .Ότι κάνει και τώρα δηλαδή. Αλλά εσύ δε θα δουλεύεις συχνά ψιλά γιατί δε θα χρειάζεται ... Αυτή είναι η διαφορά . Είναι μεγάλη υπόθεση να πατάς γκάζι ανεξαρτήτως στροφών και να φεύγεις . Ανετήλα κατάσταση .
Γιατί να το κάνεις 3μισι - 6μισι όταν μπορείς να το έχεις 2-5+ ? Δε βλέπω το λόγο .
Προφανώς και άμα σε ενδιαφέρει το απόλυτο και τα στησίματα η πρόταση αυτή δεν είναι για σενα .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: COMPACT E36
kefalismos έγραψε:Johnaros έγραψε:ναι φυσικα !!!!! ολα τα σχετικα !!!! ετσι που το λεσ το καλο ειναι οτι επειδη ειναι 8 valve και βγαζει τν δυναμη τ απο τα χαμηλα θα εχει πολυ δυναμη
εκει αλλα γτ να μν το κανεισ π.χ. απο τις 3 μ 4 να μπαινει ?? αυτο που λεσ συμφωνω απολυτα αλλα στα ψηλα ??? τ θα κανει ?
Στα ψηλά απλά θα κρατάει .Ότι κάνει και τώρα δηλαδή. Αλλά εσύ δε θα δουλεύεις συχνά ψιλά γιατί δε θα χρειάζεται ... Αυτή είναι η διαφορά . Είναι μεγάλη υπόθεση να πατάς γκάζι ανεξαρτήτως στροφών και να φεύγεις . Ανετήλα κατάσταση .
Γιατί να το κάνεις 3μισι - 6μισι όταν μπορείς να το έχεις 2-5+ ? Δε βλέπω το λόγο .
Προφανώς και άμα σε ενδιαφέρει το απόλυτο και τα στησίματα η πρόταση αυτή δεν είναι για σενα .
π.χ. παιζει να μν καταναλωνει πολυ αν ειναι μετα τσ 4 ετσι οπωσ σ λεω εγω ? η αν γινει ετσι οπωσ τ λεσ θα ειναι ποιο χαλαρα τ αμα3ι ?
βασικα θελω να παω περιπου σ αυτα τα αλογα μετα αν τ βαρεθω κ θελω κιαλο αλλαζω μοτερ !!
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Απ: COMPACT E36
Αν πας να πάρεις ίδια ιπποδύναμη από τις 2 τουρμπίνας θα είσαι σχετικά το ίδιο μιας και το 0.5 της μιας είναι πχ το 0.7 της άλλης . Αν θες πιο χαλαρά , πέφτεις σε πίεση .
Την κατανάλωση δεν την ψάχνεις . Αλλιώς μην το κάνεις τουρμπο . Γενικά όμως ένα αμάξι που δουλεύει στις 2μιση χιλιάδες με ένα άλλο που δουλεύει αναγκαστικά στις 3μιση γιατί δε τραβάει στις 2μιση έχει κατα κανόνα καλύτερη κατανάλωση .
Αν είνα να πας σε άλλο μοτέρ , άλλαξε το με την μία . Τα λευτά σου θες να σκορπάς ? Αποφάσισε τι θες και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις . Αν μπορείς να συντηρήσεις τα κυβικά , μην τα σκεφτείς καθόλου τα turbo .
Καλό είναι να οδηγήσεις και κανένα μικρό τουρμπο αμάξι να δεις την αίσθηση του να τραβάει απο χαμηλά , όπως και ένα bmw 2500cc με τα 170 άλογα και να δεις που κλίνεις .
Την κατανάλωση δεν την ψάχνεις . Αλλιώς μην το κάνεις τουρμπο . Γενικά όμως ένα αμάξι που δουλεύει στις 2μιση χιλιάδες με ένα άλλο που δουλεύει αναγκαστικά στις 3μιση γιατί δε τραβάει στις 2μιση έχει κατα κανόνα καλύτερη κατανάλωση .
Αν είνα να πας σε άλλο μοτέρ , άλλαξε το με την μία . Τα λευτά σου θες να σκορπάς ? Αποφάσισε τι θες και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις . Αν μπορείς να συντηρήσεις τα κυβικά , μην τα σκεφτείς καθόλου τα turbo .
Καλό είναι να οδηγήσεις και κανένα μικρό τουρμπο αμάξι να δεις την αίσθηση του να τραβάει απο χαμηλά , όπως και ένα bmw 2500cc με τα 170 άλογα και να δεις που κλίνεις .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: COMPACT E36
kefalismos έγραψε:Αν πας να πάρεις ίδια ιπποδύναμη από τις 2 τουρμπίνας θα είσαι σχετικά το ίδιο μιας και το 0.5 της μιας είναι πχ το 0.7 της άλλης . Αν θες πιο χαλαρά , πέφτεις σε πίεση .
Την κατανάλωση δεν την ψάχνεις . Αλλιώς μην το κάνεις τουρμπο . Γενικά όμως ένα αμάξι που δουλεύει στις 2μιση χιλιάδες με ένα άλλο που δουλεύει αναγκαστικά στις 3μιση γιατί δε τραβάει στις 2μιση έχει κατα κανόνα καλύτερη κατανάλωση .
Αν είνα να πας σε άλλο μοτέρ , άλλαξε το με την μία . Τα λευτά σου θες να σκορπάς ? Αποφάσισε τι θες και μην κάνεις βιαστικές κινήσεις . Αν μπορείς να συντηρήσεις τα κυβικά , μην τα σκεφτείς καθόλου τα turbo .
Καλό είναι να οδηγήσεις και κανένα μικρό τουρμπο αμάξι να δεις την αίσθηση του να τραβάει απο χαμηλά , όπως και ένα bmw 2500cc με τα 170 άλογα και να δεις που κλίνεις .
δεν λεω οτι θα το κανω γενικα το βρηκα το ειδα και το ποσταρα
εχω παρει cintroen vtrs 207rallye και ειναι πολυ καλο
παντως ειναι πολυ καλο αυτοο τ κιτ μ τ τουρμπο
Johnaros- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 20
Ηλικία : 34
Τόπος : giannitsa
Μοντέλο BMW : e36 compact
Country :
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης