M3 by IND
3 απαντήσεις
Bmw Club Μακεδονία :: Συλλογή Βίντεο και Φωτογραφιών :: Φωτογραφίες :: Φωτογραφίες αποκλειστικά με BMW
Σελίδα 1 από 1
M3 by IND
Ο Νέλσον, ο πελάτης, είναι ένας αφανης ήρωας στον κόσμο του αυτοκινήτου. Η συλλογή του από supercars έχει δώσει σε συντάκτες περιοδικών σε όλο τον κόσμο την
ευκαιρία να δοκιμάσουν μερικά από τα πιο σπάνια, πιο εξωτικά αυτοκίνητα στον πλανήτη. Το γκαράζ του μοιάζει με φαντασίωση έφηβου αγοριού, εχοντας μεσα τα
πάντα, από Aston μεχρι Zonda. Το πιο σημαντικό δεδομενο για την αποστολή της IND, ειναι οτι ο Νέλσον είναι αλήθεια ενθουσιώδης με το αυτοκίνητο, και δεν αρκειται
στην απόκτηση αυτοκινήτων που απλά προστειθενται σε μια σταθερή συλλογή από εξωτικα αυτοκίνητα, αλλα θελει να τα φτανει στα ορια τους στο δρόμο και στην πίστα.
Ο Nelson ειναι ιδιοκτήτης BMW από το 1970, και είχε ένα πάθος για τις μοναδικές δημιουργίες του τμήματος Μ. Ετσι ήταν φυσικο να εμπνεύστηκε όταν είδε την Atlantis
IND E90 Μ3. Το χρώμα ήταν τόσο εντυπωσιακο για τον πελάτη μας, που ήξερε ότι έπρεπε να το έχει. Το ίδιο το χρώμα έρχεται με ενα τιμημα όμως, ένα ολοκαίνουργιο
M3, απο παραγγελεια μεσω του προγραμματος individual της BMW μπορεί να πάρει σχεδόν ένα χρόνο για να παραδωθει. Δεδομένου ότι τα σχέδια ήρθαν μαζί, η
αποστολή μας έγινε πολύ σαφης.
Η IND ηθελε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που ηταν στο φυσικο του περιβαλλον στο σπίτι του Νέλσον αναμεσα σε δυο Bugatti Veyrons και μια Ferrari Enzo, τόσο
λόγω της εκπληκτικής απόδοσης του οσο και της εμφανισης. Επίσης, γνωρίζαμε ότι ο Νέλσον επιθυμούσε να έχει το αυτοκίνητο ετοιμο για την εναρξη της θερινης
σεζον track days, και δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο χώρο για να δείξει το αυτοκίνητο στον πελάτη μας από ότι το BimmerFest στην Καλιφόρνια-χωρίς
αμφισβήτηση την μεγαλύτερη συγκέντρωση της BMW στις ΗΠΑ.
Εμείς έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ανταγωνιστει την κληρονομια μιας Enzo Ferarri για να εχει την προσοχή του Νέλσον, και είχαμε
μόνο δύο μήνες για να οραματιστούμε και να οικοδομήσουμε μια ενα τετοιο εργο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Τετ Δεκ 28, 2011 2:15 pm, 2 φορές συνολικά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Το έργο ξεκίνησε με την αγορά ένος ολοκαίνουργιου 2010 E92 M3.
Ήταν η πρωτη φορα που ειχα την ευκαιρία να καθίσω σε μια τοσο καινουρια Μ3, και η εμπειρία δεν ήταν τιποτα λιγότερο απο μεθυστική.
Το αυτοκίνητο ηρθε στο κατάστημά μας με 29 μίλια να αναγραφονται στο οδόμετρο. Τα αυτοκόλλητα παράθυρο, τα προστατευτικά χαλάκι
δαπέδου και, φυσικά, η θαυμάσια μυρωδιά μιας νεας BMW ήταν όλα εκεί, και δεν μπορούσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου.
Όλο το προσωπικο της IND θα πρέπει να συζητήσουμε για τον σχεδιασμό και οι επιλογές έπρεπε να γίνουν γρήγορα και σωστά.
Ανταλλακτικα που πολλοί είπαν ήταν αδύνατο να αποκτηθουν θα επρέπε να φθάσουν εντός ημερών από την άφιξή του
αυτοκινήτου στις εγκαταστάσεις μας. Και φυσικά, υπήρχε το ζήτημα της αποσυναρμολόγησης ολόκληρου του αυτοκινητου
για να καλυφθει πληρως απο το χρωμα Atlantis.
Ήταν η πρωτη φορα που ειχα την ευκαιρία να καθίσω σε μια τοσο καινουρια Μ3, και η εμπειρία δεν ήταν τιποτα λιγότερο απο μεθυστική.
Το αυτοκίνητο ηρθε στο κατάστημά μας με 29 μίλια να αναγραφονται στο οδόμετρο. Τα αυτοκόλλητα παράθυρο, τα προστατευτικά χαλάκι
δαπέδου και, φυσικά, η θαυμάσια μυρωδιά μιας νεας BMW ήταν όλα εκεί, και δεν μπορούσα να κρύψω τον ενθουσιασμό μου.
Όλο το προσωπικο της IND θα πρέπει να συζητήσουμε για τον σχεδιασμό και οι επιλογές έπρεπε να γίνουν γρήγορα και σωστά.
Ανταλλακτικα που πολλοί είπαν ήταν αδύνατο να αποκτηθουν θα επρέπε να φθάσουν εντός ημερών από την άφιξή του
αυτοκινήτου στις εγκαταστάσεις μας. Και φυσικά, υπήρχε το ζήτημα της αποσυναρμολόγησης ολόκληρου του αυτοκινητου
για να καλυφθει πληρως απο το χρωμα Atlantis.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Τετ Δεκ 28, 2011 2:14 pm, 1 φορά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Για το σκοπό αυτό, ενώ η δημιουργική ομαδα του προσωπικου της IND συναντήθηκε για να συζητήσει το όραμά
και να δημιουργήσει ένα χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του αυτοκινήτου, οι εκπαιδευμενοι τεχνικοι ΒMW
της IND πηραν αμέσως το αυτοκίνητο για να αρχίσει η αποσυναρμολόγηση του.
και να δημιουργήσει ένα χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του αυτοκινήτου, οι εκπαιδευμενοι τεχνικοι ΒMW
της IND πηραν αμέσως το αυτοκίνητο για να αρχίσει η αποσυναρμολόγηση του.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Καθε κομματι πακεταρετε πολυ προσεκτικα και κατηγοριοποιειται μετα την αφαιρεση.
Ενα ξεχωριστο κομματι της αποθηκης αγοραστηκε και αφιερωθηκε αποκλειστικα για την Μ3 του Nelson.
Μια απο τις μεγαλυτερες προκλησεις αυτης της δημιουργιας ηταν η επενατοποθετηση ολων των πανελ απο
τους μηχανικους μας με την ποιοτητα που το κανει η BMW στην γραμμη παραγωγης με πολυπλοκα μηχανηματα
εχοντας στη διαθεση τους μονο τα χερια τους. Καθε κομματι πρεπει να μπει ξανα στη θεση του με ακριβεια
ωστε να μην υπαρχουν προβηματα και τριγμοι αργοτερα, και να εχεις την αισθηση οτι οντως ειναι ενα αμαξι
με μολις μερικα χλμ στο οδομετρο.
Ενα ξεχωριστο κομματι της αποθηκης αγοραστηκε και αφιερωθηκε αποκλειστικα για την Μ3 του Nelson.
Μια απο τις μεγαλυτερες προκλησεις αυτης της δημιουργιας ηταν η επενατοποθετηση ολων των πανελ απο
τους μηχανικους μας με την ποιοτητα που το κανει η BMW στην γραμμη παραγωγης με πολυπλοκα μηχανηματα
εχοντας στη διαθεση τους μονο τα χερια τους. Καθε κομματι πρεπει να μπει ξανα στη θεση του με ακριβεια
ωστε να μην υπαρχουν προβηματα και τριγμοι αργοτερα, και να εχεις την αισθηση οτι οντως ειναι ενα αμαξι
με μολις μερικα χλμ στο οδομετρο.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Διαλεξαμε τον πιο εμπειρο και καταλληλο βαφεα για να ολοκληρωση την βαφη του αυτοκινητου.
Συνεργαεται με την IND τα τελευταια 28 χρονια , και ελαμψε απο ενθουσιασμο οταν ξεκινησαμε να συζηταμε για το μεγεθος αυτου του project.
Το πανεμορφο χρωμα Atlantis Metallic περαστηκε στο αμαξι μολις δυο μερες μετα την αφιξη του στο μαγαζι.
Καθε μελος του προσωπικου της IND ειχε γνωση του ποσο λιγος χρονος υπηρχε διαθεσιμος και δεν σπαταλουσε
ουτε ενα δευτερολεπτο κατα την διαρκεια της εργασιας.
Συνεργαεται με την IND τα τελευταια 28 χρονια , και ελαμψε απο ενθουσιασμο οταν ξεκινησαμε να συζηταμε για το μεγεθος αυτου του project.
Το πανεμορφο χρωμα Atlantis Metallic περαστηκε στο αμαξι μολις δυο μερες μετα την αφιξη του στο μαγαζι.
Καθε μελος του προσωπικου της IND ειχε γνωση του ποσο λιγος χρονος υπηρχε διαθεσιμος και δεν σπαταλουσε
ουτε ενα δευτερολεπτο κατα την διαρκεια της εργασιας.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Τετ Δεκ 28, 2011 2:14 pm, 2 φορές συνολικά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Μολις το χρωμα τελειωποιηθηκε, οι τεχνικοι μας αρχισαν την επανασυναρμολογηση ολων των κρισιμων κομματιων
ετσι ωστε το αμαξι να μπορουσε να σταλει στους κατασκευαστες συνθετικων υλικων, ταπετσερη και στην BMW.
Επειδη καθεμια μικρη βιδα αφαιρεθηκε κατα τα προηγουμενα σταδια απο το αμαξι, ολα τα μικρα κομματια οπως κορνες, βαση
ψυγειου κτλ κτλ επρεπε να ξαναμπουν. Μαζι και το καινοριο κεντρικο κομματι απο τα μουαγιε, η ρυθμιζομενη αναρτηση KW ClubSport
και τα φρενα 380mm της Brembo. Οι δαγκανες βαφτηκαν στο γκρι χρωμα ειδικα για την IND ωστε να θυμιζουν τις αγωνιστηκες δαγκανες της Brembo.
ετσι ωστε το αμαξι να μπορουσε να σταλει στους κατασκευαστες συνθετικων υλικων, ταπετσερη και στην BMW.
Επειδη καθεμια μικρη βιδα αφαιρεθηκε κατα τα προηγουμενα σταδια απο το αμαξι, ολα τα μικρα κομματια οπως κορνες, βαση
ψυγειου κτλ κτλ επρεπε να ξαναμπουν. Μαζι και το καινοριο κεντρικο κομματι απο τα μουαγιε, η ρυθμιζομενη αναρτηση KW ClubSport
και τα φρενα 380mm της Brembo. Οι δαγκανες βαφτηκαν στο γκρι χρωμα ειδικα για την IND ωστε να θυμιζουν τις αγωνιστηκες δαγκανες της Brembo.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Τετ Δεκ 28, 2011 2:13 pm, 1 φορά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
H εξατμισεις τιτανιου απο την Akrapovic ηταν η τελεια επιλογη για το project, και ηταν το επομενο που θα εμπαινε στο αμαξι.
Τα ρυθμιζομενα μπρατσα της Rogue Engineering φαινονται επισης σε αυτη τη φωτογραφια, και σε αυτο το σημειο τοποθετηθηκαν
και τα υπολοιπα πανελ του κατω μερους.
Τα ρυθμιζομενα μπρατσα της Rogue Engineering φαινονται επισης σε αυτη τη φωτογραφια, και σε αυτο το σημειο τοποθετηθηκαν
και τα υπολοιπα πανελ του κατω μερους.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Ενα αμαξι αξιο να τραβηξει την προσοχη του Nelson δεν θα πετυχαινε απλα και μονο με την δυναμη της απλης Μ3 κατω απο το καπο.
Για αυτο το σκοπο το κιτ supercharger της ESS Tuning ηταν αυτο που αρμοζε, προσφεροντας αδιαμφισβητητη αξιοπιστια και δυναμη που
συνηθως βρισκεις μονο σε εξωτικα αυτοκινητα. Η IND δε μπορουσε να αφησει το μηχανοστασιο απειραχτο και χωρις περιποιηση.
Τα βαλβιδοκαπακα βαφτηκαν σε γυαλιστερο μαυρο χρωμα με τα πλαστικα καλυματα να ειναι τελειωμενα με Atlantis Metallic,
ενω η εισαγωγη του υπερσυμπιεστη ολοκληρωθηκε με ενα σαν αδαμαντινο κοσμημα μαυρο ωστε να ταιριαζει στο χαρακτηρα του αμαξιου.
Για αυτο το σκοπο το κιτ supercharger της ESS Tuning ηταν αυτο που αρμοζε, προσφεροντας αδιαμφισβητητη αξιοπιστια και δυναμη που
συνηθως βρισκεις μονο σε εξωτικα αυτοκινητα. Η IND δε μπορουσε να αφησει το μηχανοστασιο απειραχτο και χωρις περιποιηση.
Τα βαλβιδοκαπακα βαφτηκαν σε γυαλιστερο μαυρο χρωμα με τα πλαστικα καλυματα να ειναι τελειωμενα με Atlantis Metallic,
ενω η εισαγωγη του υπερσυμπιεστη ολοκληρωθηκε με ενα σαν αδαμαντινο κοσμημα μαυρο ωστε να ταιριαζει στο χαρακτηρα του αμαξιου.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Απο το σημειο αυτο και μετα το αμαξι επισκεφθηκε τους φιλους μας στην Fall Line Motorsports.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Για να ολοκληρωθει το εσωτερικο του αμαξιου επρεπε να δανειστουμε ενα στοιχειο απο την Μ3 GTS, τον κλωβο ασφαλειας.
Η IND συνεργαστηκε με τον ειδικο της Fall Line Motorsports για να δημιουργησει ενα ειδικο για το αμαξι roll cage.
H Fall Line χρησιμοποιησε την εμπειρια της απο τις αγωνιστικες Ε92 Μ3 των Grand AM αγωνων για να συγκολησει αυτο το υπεροχο δημιουργημα στο αμαξι.
Η φωτογραφια του κυριως μερους του roll cage σε δοκιμη αποκαλυπτει μια ακομη ειδικη λεπτομερια, την δερματινη οροφη.
Οι τεχνικοι τις Fall Line επρεπε να δουλεψουν πολυ προσεκτικα για να μην χαλασουν το υπεροχο δερμα - η IND επρεπε να
αγορασει το δερμα απευθειας απο τον προμηθευτει της BMW στην Γερμανια, και να το εισαγει στις Ηνωμενες Πολιτειες καθως
δεν αποτελει επιλογη για την αμερικανικη αγορα. Αυτο μαζι με καποιες αλλες εσωτερικες λεπτομεριες προσδιδουν στο αμαξι
ενα αναντικαταστατο κυρος.
Η IND συνεργαστηκε με τον ειδικο της Fall Line Motorsports για να δημιουργησει ενα ειδικο για το αμαξι roll cage.
H Fall Line χρησιμοποιησε την εμπειρια της απο τις αγωνιστικες Ε92 Μ3 των Grand AM αγωνων για να συγκολησει αυτο το υπεροχο δημιουργημα στο αμαξι.
Η φωτογραφια του κυριως μερους του roll cage σε δοκιμη αποκαλυπτει μια ακομη ειδικη λεπτομερια, την δερματινη οροφη.
Οι τεχνικοι τις Fall Line επρεπε να δουλεψουν πολυ προσεκτικα για να μην χαλασουν το υπεροχο δερμα - η IND επρεπε να
αγορασει το δερμα απευθειας απο τον προμηθευτει της BMW στην Γερμανια, και να το εισαγει στις Ηνωμενες Πολιτειες καθως
δεν αποτελει επιλογη για την αμερικανικη αγορα. Αυτο μαζι με καποιες αλλες εσωτερικες λεπτομεριες προσδιδουν στο αμαξι
ενα αναντικαταστατο κυρος.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Οι τεχνιτες της Fall Line εκαναν πολυ ωραια δουλεια με τις συγκολησεις των βασεων του roll bar.
Αφου ολοκληρωθει η κατασκευη και τοποθετηση του, η Fall Line βαζει μια πλακετα με την υπογραφη της
σαν αποδειξη της καλης δουλειας.
Η IND εβαψε με το χρωμα Atlantis Metallic και το roll bar για να το κανει ενα κομματι του συνολικου αυτοκινητου.
Επειδη το οραμα του Nelson αρχικα βασιστηκε και στην Μ3 GTS αλλα και στην αρχικο project Atlantis της IND,
ξεραμε οτι το roll bar της Atlantis θα ηταν ενας αψογος συνδετικος κρικος αναμεσα σε αυτες τις πηγες εμπνευσης.
Αφου ολοκληρωθει η κατασκευη και τοποθετηση του, η Fall Line βαζει μια πλακετα με την υπογραφη της
σαν αποδειξη της καλης δουλειας.
Η IND εβαψε με το χρωμα Atlantis Metallic και το roll bar για να το κανει ενα κομματι του συνολικου αυτοκινητου.
Επειδη το οραμα του Nelson αρχικα βασιστηκε και στην Μ3 GTS αλλα και στην αρχικο project Atlantis της IND,
ξεραμε οτι το roll bar της Atlantis θα ηταν ενας αψογος συνδετικος κρικος αναμεσα σε αυτες τις πηγες εμπνευσης.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Για να μπορεσουμε να ανταγωνιστουμε την εξοτικη συλλογη αυτοκινητων του Nelson ξεραμε οτι επρεπε να πετυχουμε
κατι το πραγματικα ξεχωριστο με το εσωτερικο του αμαξιου, και δεν υπηρχε καλυτερο σημειο εκκινησης απο τα εντυπωσιακες
ανθρακονηματινες καρτες του Ericsson για το εσωτερικο των πορτων. Ο χρονος φυσικα ηταν για ακομα μια φορα εχθρος μας,
γιατι αφου επικοινωνησαμε με τον Ericsson μαθαμε οτι τα κομματια ποτε πριν δεν κατασκευαστηκαν για αυτοκινητο εκτος
του οικου και επιπλεον οτι θα χρειαστουν περιπου 8 εβδομαδες συνολικα για να κατασκευαστουν και να εισαχθουν.
Μετα απο αρκετες συζητησεις, που περιλαμβαναν πολλες παρακλησεις, η IND καταφερε τελικα με επιτυχια να εισαγει τα
κομματια σε μολις 2 εβδομαδες! Επειδη τα κομματια δεν ειχαν ποτε ξανα σταλει εκτος του οικου Ericsson, το να γινει
η τοποθετηση τους θα ηταν μια πραγματικη προκληση. Οι ειδικοι μας δουλεψαν σχεδον μια εβδομαδα για να πετυχουν
ενα τελειο αποτελεσμα.
κατι το πραγματικα ξεχωριστο με το εσωτερικο του αμαξιου, και δεν υπηρχε καλυτερο σημειο εκκινησης απο τα εντυπωσιακες
ανθρακονηματινες καρτες του Ericsson για το εσωτερικο των πορτων. Ο χρονος φυσικα ηταν για ακομα μια φορα εχθρος μας,
γιατι αφου επικοινωνησαμε με τον Ericsson μαθαμε οτι τα κομματια ποτε πριν δεν κατασκευαστηκαν για αυτοκινητο εκτος
του οικου και επιπλεον οτι θα χρειαστουν περιπου 8 εβδομαδες συνολικα για να κατασκευαστουν και να εισαχθουν.
Μετα απο αρκετες συζητησεις, που περιλαμβαναν πολλες παρακλησεις, η IND καταφερε τελικα με επιτυχια να εισαγει τα
κομματια σε μολις 2 εβδομαδες! Επειδη τα κομματια δεν ειχαν ποτε ξανα σταλει εκτος του οικου Ericsson, το να γινει
η τοποθετηση τους θα ηταν μια πραγματικη προκληση. Οι ειδικοι μας δουλεψαν σχεδον μια εβδομαδα για να πετυχουν
ενα τελειο αποτελεσμα.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Η IND ηξερε οτι μονο ενα set καθισματων θα ηταν το καταλληλο για να κρατηθει το θεμα της GTS στο εσωτερικο- τα καθισματα της BMW Performance.
Επικοινωνησαμε με ενα συνδεσμο μας στη Γερμανια για να εισαγουμε τα καθισματα στην Αμερικη, μαζι με το αυθεντικο δερμα που χρησιμοποιει η BMW
(κατι που μας ειπαν επανηλλημενα οτι ηταν αδυνατο να βρεθει και να το παρουμε). Για να υπαρχει μια "δερματινη" συνοχη στο εσωτερικο,
τα καθισματα επρεπε να διαλυθουν τελειως προκειμενου να περαστει η δερματινη επενδυση. Η εργασια ολοκληρωθηκε μετα απο ολοκληρςε μερες.
Η IND εβαψε με ενα γυαλιστερο μαυρο χρωμα τα πλαστικα περασματα των ζωνων στο καθισμα ωστε να πετυχει ενα οσο πιο δυνατον εργοστασιακο look.
Επικοινωνησαμε με ενα συνδεσμο μας στη Γερμανια για να εισαγουμε τα καθισματα στην Αμερικη, μαζι με το αυθεντικο δερμα που χρησιμοποιει η BMW
(κατι που μας ειπαν επανηλλημενα οτι ηταν αδυνατο να βρεθει και να το παρουμε). Για να υπαρχει μια "δερματινη" συνοχη στο εσωτερικο,
τα καθισματα επρεπε να διαλυθουν τελειως προκειμενου να περαστει η δερματινη επενδυση. Η εργασια ολοκληρωθηκε μετα απο ολοκληρςε μερες.
Η IND εβαψε με ενα γυαλιστερο μαυρο χρωμα τα πλαστικα περασματα των ζωνων στο καθισμα ωστε να πετυχει ενα οσο πιο δυνατον εργοστασιακο look.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Μακραν η δυσκολοτερη προκληση του project, ηταν η δημιουργια ενος μοναδικου τμηματος για τις πισω θεσεις απο ανθρακονημα. Η IND για ακομα μια φορα συνεργαστηκε με ενα εναν εκπληκτικο επαγγελματια, αναθετοντας του την μεγαλυτερη εως τωρα προκληση - να κατασκευασει απο το μηδεν κομματια απο ανθρακονημα που θα καλυψουν τελειως τα κενα που αφησε η τοποθετηση του roll bar στις πισω θεσεις, και ταυτοχρονα θα ταιριαζουν απολυτα με το υπολοιπο εσωτερικο, οπως τις καρτες για τις πορτες απο την Ericsson. Και ολα αυτα σε μολις μια εβδομαδα. Ολο το προσωπικο δουλεψε μερα-νυχτα και το σαββατοκυριακο για να προλαβει τα χρονικα περιθωρεια, και το αποτελεσμα ηταν πιο εντυπωσιακο απο καθε φαντασια. Το πληρως ανθρακονηματινο πλεον εσωτερικο δινει στο αμαξι μια ευκαιρια να κερδισει την προσοχη του Nelson.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Το ολοκληρωμενο αποτελεσμα μετα την περιποιηση του εσωτερικου απο την IND:
Μικροτερες λεπτομεριες οπως η επενδυση της φουσκας του λεβιε ταχυτητων
και του χειροφρενου με ραφες στα χρωματα Μοtorsport περιβαλλουν τη δερματινη
κατασκευη για τα οργανα ενδειξεων της πιεσης λαδιου, θερμοκρασιας λαδιου και
θερμοκρασιας νερου απο την Stack.
To να μπορεις να ελεχεις σημαντικες ενδειξης για την λειτουργια της μηχανης
ειναι απαραιτητο σε ενα αμαξι που θα γραψει αρκετα χλμ σε πιστες.
Μικροτερες λεπτομεριες οπως η επενδυση της φουσκας του λεβιε ταχυτητων
και του χειροφρενου με ραφες στα χρωματα Μοtorsport περιβαλλουν τη δερματινη
κατασκευη για τα οργανα ενδειξεων της πιεσης λαδιου, θερμοκρασιας λαδιου και
θερμοκρασιας νερου απο την Stack.
To να μπορεις να ελεχεις σημαντικες ενδειξης για την λειτουργια της μηχανης
ειναι απαραιτητο σε ενα αμαξι που θα γραψει αρκετα χλμ σε πιστες.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Δευ Φεβ 13, 2012 3:42 pm, 2 φορές συνολικά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Κανενα αλλο set απο ζαντες δε θα ταιριαζε καλυτερα στο χαρακτηρα του project απο τις BBS FI.
Οι ζαντες δεν ηταν καν διαθεσημες την περιοδο που σχεδιαζοταν το project, ενω συμφωνα με τις
πηγες μας ειναι ακομα το μονο set BBS FI που υπαρχει στις Ηνωμενες Πολιτειες.
Η ηφαιστιακη εκρηξη του απριλιου εκανε πολυ δυσκολη την εισαγωγη τους απο την Ευρωπη,
αναγκαζοντας την IND για ακομα μια φορα να στειλει τον συνεργατη της στο εργοστασιο της BBS
για να τις παραλαβει, να τις μεταφερει στο αεροδρομιο και να τις αποστειλει ο ιδιος με το αεροπλανο.
Το να τις βλεπουμε μετα απο τοση περιπετεια στα χερια μας ηταν πραγματικα συγκλονιστηκο.
Οι ζαντες δεν ηταν καν διαθεσημες την περιοδο που σχεδιαζοταν το project, ενω συμφωνα με τις
πηγες μας ειναι ακομα το μονο set BBS FI που υπαρχει στις Ηνωμενες Πολιτειες.
Η ηφαιστιακη εκρηξη του απριλιου εκανε πολυ δυσκολη την εισαγωγη τους απο την Ευρωπη,
αναγκαζοντας την IND για ακομα μια φορα να στειλει τον συνεργατη της στο εργοστασιο της BBS
για να τις παραλαβει, να τις μεταφερει στο αεροδρομιο και να τις αποστειλει ο ιδιος με το αεροπλανο.
Το να τις βλεπουμε μετα απο τοση περιπετεια στα χερια μας ηταν πραγματικα συγκλονιστηκο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makinen στις Δευ Φεβ 13, 2012 3:42 pm, 1 φορά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Τελικα, μετα απο την εγκατασταση ολων των καιριων κομματιων στο αμαξι, η IND ηταν ετοιμη
να φερει το υπευθυνο για μηχανικο λογισμικου της ESS Tuning απο το Chicago ψστε να
προγραμματισει το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη αλλα και για να το δυναμομετρησει. Η M3 γυρισε
το δυναμομετρο υπο τον εκφοβιστικο ηχο των εξατμισεων της Akrapovic, και η οθονη εδειξε
522 αλογα στον τροχο με μολις 6.5psi πιεσης απο τον υπερσυμπιεστη της ESS!
να φερει το υπευθυνο για μηχανικο λογισμικου της ESS Tuning απο το Chicago ψστε να
προγραμματισει το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη αλλα και για να το δυναμομετρησει. Η M3 γυρισε
το δυναμομετρο υπο τον εκφοβιστικο ηχο των εξατμισεων της Akrapovic, και η οθονη εδειξε
522 αλογα στον τροχο με μολις 6.5psi πιεσης απο τον υπερσυμπιεστη της ESS!
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
Μετα την ολοκληρωση του αυτοκινητου και την τελικη επιθεωρηση, καθαρισμα και αναχωρηση
για το BimmerFest, η ανακουφιση ηταν διαχυτη στα προσωπα ολων και το αγχος των τοσων
ημερων ειχε αποδοσει καρπους.
για το BimmerFest, η ανακουφιση ηταν διαχυτη στα προσωπα ολων και το αγχος των τοσων
ημερων ειχε αποδοσει καρπους.
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: M3 by IND
τρελο project το συγκεκριμενο...
basilhs grammenos- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 336
Ηλικία : 30
Τόπος : Πορταριά Χαλκιδικής
Μοντέλο BMW : Απλα λατρης......
Country :
Bmw Club Μακεδονία :: Συλλογή Βίντεο και Φωτογραφιών :: Φωτογραφίες :: Φωτογραφίες αποκλειστικά με BMW
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης