Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Alpina B6 Bi-Turbo Cabrio
H Alpina, o επίσημος βελτιωτικός οίκος της BMW ανακοίνωσε την B6 Bi-Turbo Cabrio, την βελτιωμένη Σειράς 6 cabrio. Μηχανικά ο V8 twin-turbo 4.4-λίτρνω κινητήρας αποδίδει πλέον 507 άλογα με 700 Nm ροπής. Η αύξηση της ιπποδύναμης είναι της τάξεως των 100 ίππων και 100 Nm ροπής σε σχέση με την BMW 650i Cabrio, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει πλέον σε 4.8 δευτ. με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 311 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 10.9 λίτρα/100 χλμ με 255 γρ/χλμ εκπομπές CO2.
Ντεμπούτο θα κάνει όχι στη Φρανκφούρτη αλλά στη Γενεύη του χρόνου τον Μάρτιο.
AutoBlog
BMW 6 από την Alpina
Η Alpina μας δίνει μια πρόγευση για τη δική της εκδοχή της BMW 650i Cabrio, ένα αυτοκίνητο που θα δούμε επίσημα του χρόνου στη Γενεύη.
Με βάση την BMW 650i Cabrio, στην Alpina έφτιαξαν την B6 Bi-Turbo Cabrio, ένα αυτοκίνητο ισχυρότερο κατά 100 ίππους και 100 Nm από την κορυφαία έκδοση της Σειράς 6. Επίσημο ντεμπούτο θα γίνει στην επόμενη Έκθεση της Γενεύης.
Η Alpina ιδρύθηκε το 1965 και εδρεύει στο Buchloe της Βαυαρίας. Είναι τέτοιο το κύρος της, που ο TÜV τη συγκαταλέγει στις αυτοκινητοβιομηχανίες, αντίθετα με τους περισσότερους βελτιωτικούς οίκους που θεωρούνται ως «after market» εταιρείες.
Η Alpina, ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της βαυαρικής εταιρείας, μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο της πόνημα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ακούει στο όνομα B6 Bi-Turbo Cabrio και αποτελεί εξέλιξη της cabrio εκδοχής της τελευταίας γενιάς της BMW Σειρά 6. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος «περιέλαβε» το V8 μηχανικό σύνολο των 4,4 λίτρων, το οποίο εξοπλίζει την BMW 650i Cabrio, η οποία αποτελεί προς το παρόν την ισχυρότερη έκδοση της Σειράς 6, μέχρι τουλάχιστον να εμφανιστεί στο προσκήνιο η Μ6. Οι μηχανικοί της Alpina κατάφεραν να φτάσουν την απόδοση του μοτέρ της BMW σε άλλα επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 507 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 700 Nm σε ένα εύρος στροφών από τις 3.000 έως τις 4.750 σ.α.λ. Με άλλα λόγια, η B6 Bi-Turbo, «κερδίζει» την BMW 650i Cabrio κατά 100 ίππους και άλλα τόσα Nm ροπής. Δεν μας προκαλεί εντύπωση, λοιπόν, πως το νέο «προϊόν» της Alpina χρειάζεται μονάχα 4,8 δλ. (5,0 δλ. η 6άρα) για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ούτε πως μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες μέχρι και 311 χλμ./ώρα, καθώς σε αντίθεση με την 650i, δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Αυτό που μας ξαφνιάζει είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης των 10,9 λτ./100 χλμ. (10,7 η BMW) αλλά και οι εκπομπές CO2 των 255 γρ./χλμ. (249 η 6άρα). Μέχρι να φτάσει η ώρα της επόμενης Έκθεσης της Γενεύης θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες, αυτού του πραγματικά θελκτικού αυτοκινήτου.
Με βάση την BMW 650i Cabrio, στην Alpina έφτιαξαν την B6 Bi-Turbo Cabrio, ένα αυτοκίνητο ισχυρότερο κατά 100 ίππους και 100 Nm από την κορυφαία έκδοση της Σειράς 6. Επίσημο ντεμπούτο θα γίνει στην επόμενη Έκθεση της Γενεύης.
Η Alpina ιδρύθηκε το 1965 και εδρεύει στο Buchloe της Βαυαρίας. Είναι τέτοιο το κύρος της, που ο TÜV τη συγκαταλέγει στις αυτοκινητοβιομηχανίες, αντίθετα με τους περισσότερους βελτιωτικούς οίκους που θεωρούνται ως «after market» εταιρείες.
Η Alpina, ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της βαυαρικής εταιρείας, μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο της πόνημα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ακούει στο όνομα B6 Bi-Turbo Cabrio και αποτελεί εξέλιξη της cabrio εκδοχής της τελευταίας γενιάς της BMW Σειρά 6. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος «περιέλαβε» το V8 μηχανικό σύνολο των 4,4 λίτρων, το οποίο εξοπλίζει την BMW 650i Cabrio, η οποία αποτελεί προς το παρόν την ισχυρότερη έκδοση της Σειράς 6, μέχρι τουλάχιστον να εμφανιστεί στο προσκήνιο η Μ6. Οι μηχανικοί της Alpina κατάφεραν να φτάσουν την απόδοση του μοτέρ της BMW σε άλλα επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 507 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 700 Nm σε ένα εύρος στροφών από τις 3.000 έως τις 4.750 σ.α.λ. Με άλλα λόγια, η B6 Bi-Turbo, «κερδίζει» την BMW 650i Cabrio κατά 100 ίππους και άλλα τόσα Nm ροπής. Δεν μας προκαλεί εντύπωση, λοιπόν, πως το νέο «προϊόν» της Alpina χρειάζεται μονάχα 4,8 δλ. (5,0 δλ. η 6άρα) για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ούτε πως μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες μέχρι και 311 χλμ./ώρα, καθώς σε αντίθεση με την 650i, δεν περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Αυτό που μας ξαφνιάζει είναι η μέση κατανάλωση βενζίνης των 10,9 λτ./100 χλμ. (10,7 η BMW) αλλά και οι εκπομπές CO2 των 255 γρ./χλμ. (249 η 6άρα). Μέχρι να φτάσει η ώρα της επόμενης Έκθεσης της Γενεύης θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες, αυτού του πραγματικά θελκτικού αυτοκινήτου.
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Παρόμοια θέματα
» Alpina B5 Bi-Turbo με περισσότερα άλογα
» Στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει η Alpina την B4 Bi-Turbo Cabrio
» BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo
» Alpina's BMW M5: the B5 Bi-Turbo
» Alpina BMW B7 Bi-Turbo Allrad
» Στην έκθεση της Γενεύης θα παρουσιάσει η Alpina την B4 Bi-Turbo Cabrio
» BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo
» Alpina's BMW M5: the B5 Bi-Turbo
» Alpina BMW B7 Bi-Turbo Allrad
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης