Nέα BMW M5 F10
+4
swartz
kefalismos
giorgos320d
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
8 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 4
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Video: Νέα BMW M5 στην Laguna Seca
Μετά από τις πίστες της Ευρώπης, η BMW πήγε την νέα M5 στην Αμερική και την έβαλε μέσα στην Laguna Seca. Εκεί έγινε το επίσημο promo event της με τους Αμερικάνους να την δοκιμάζουν για πρώτη φορά. Επιπλέον δες και ένα video με το πως ακούγεται ο κινητήρας της.
Να θυμίσω ότι φορά τον V8 twin-turbo κινητήρα 4.4-λίτρων απόδοσης 560 ίππων με 680 Nm ροπής.Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DCT Drivelogic με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4.4 δευτερόλεπτα (0.3 γρηγορότερα από την M5 E60), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα με το M-Drivers-Package. Χωρίς το M-Drivers-Package περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.
Autoblogger
Video: BMW M5 στο δρόμο για τη Πράσινη Κόλαση
Πριν μερικές μέρες 6 τυχεροί (και πλούσιοι) λάτρεις της BMW είχανε την ευκαιρία να δοκιμάσουν οι ίδιοι τη νέα BMW M5 στο Nurburgring σε ένα ειδικό event που ετοίμασε το τμήμα M της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους ζηλεύω τους τύπους όσο δεν πάει.
Autoblogger
H νέα BMW M5 έγινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στο MotoGP [w/video]
H BMW έχει μεγάλη ιστορία στα αυτοκίνητα ασφαλείας στο MotoGP αφού πρόπερσι επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας του MotoGP ήταν η X6 M ενώ από πέρυσι είναι η BMW 1 Series M Coupe. Με την παρουσίαση της νέας Μ5 δεν γινόταν να μην φορέσει η νέα Μ αγωνιστική περιβολή και έτσι οι Βαυβαροί παρουσίασαν το BMW M5 Safety Car κατά την διάρκεια του αγώνα της Indianapolis.
Οι αλλαγές με το μοντέλο παραγωγής εντοπίζονται στην εξάτμιση τιτανίου της Akropovic, στα αγωνιστικά τακάκια, τις coilover αναρτήσεις, στις μαύρες γυαλιστερές ζάντες 20″ με ελαστικά Pirelli P Zero, στο μπροστά spoiler, στην carbon πίσω αεροτομή, στους μαύρους αεραγωγούς στα φτερά ενώ στο εσωτερικό τοποθετήθηκαν bucket καθίσματα της Recarο.
- Κώδικας:
autoblog.gr/2011/08/29/bmw-m5-2012-safety-car-motogp-video/
autoblog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Τρι Οκτ 11, 2011 8:35 pm, 1 φορά
Η BMW M5 και οι 6 πρώτοι τυχεροί!
Η νέα Μ5 επί το έργο...
Μπορεί η BMW να έχει ήδη αποκαλύψει την τελική μορφή και τα τεχνικά του ταχύτερου σεντάν της, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ο ενθουσιασμός σταματά εκεί!
Ο Βαυαρός κατασκευαστής, που έχει βαλθεί να μας τρελάνει με το τμήμα M και τις εκπληκτικές του κατασκευές, για άλλη μια φορά επιστρατεύει το μάρκετινγκ ώστε να τραβήξει τα βλέμματα πάνω στην απαστράπτουσα ολοκαίνουργια BMW Μ5. Αυτή τη φορά το γεγονός περιλαμβάνει την επιλογή έξι συνολικά οδηγών που στο παρελθόν έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους με μια απλή εγγραφή στο www.M-Power.com, και επιλέχθηκαν τυχαία. Οι έξι υπερτυχεροί ταξίδεψαν έως τη Φρανκφούρτη, όπου τους παρέλαβε ελικόπτερο και τους μετέφερε σε αεροδρόμιο για την πρώτη δοκιμή αλλά και εξοικείωση με τη νέα Μ5 των 560 ίππων. Μετά την ‘εκπαίδευση’ τους, το επόμενο στάδιο που είναι και το πιο σημαντικό, περιλαμβάνει την οδήγηση από τους έξι υπερ-τυχερούς στην ‘πράσινη κόλαση’ ή αλλιώς στην πίστα του Nurburgring.
Video: BMW M5 Nurburgring Taxi 2012
Κατά την διάρκεια του event BMW M5 Green Hell Fly & Drive που διεξήχθη αρχές του Αυγούστου, η BMW παρουσίασε την νέα Μ5 Taxi. Ένα μήνα μετά μας δίνει ένα video από το event εκείνο με την Claudia Hurtgen να βρίσκεται πίσω από τιμόνι της νέας M5 και να προσφέρει μερικούς γύρους στη Πράσινη Κόλαση σε αυτούς που θέλουν να πάνε μια γρήγορη βόλτα στο Nurburgring Nordschleife,
autoblog
autoblog
Photo Gallery: BMW M5 2012
H BMW έδωσε και αυτή με την σειρά της, το αναλυτικό press kit και νέες φωτογραφίες για τη νέα Μ5, της οποίας οι πωλήσεις ξεκινούν και αυτές μέσα στο Σεπτέμβριο. H BMW M5 παρουσιάστηκε επίσημα στη Φρανκφούρτη. Μηχανικά η νέα BMW M5 F10 φορά τον ΒMW M TwinPower 4.4-λίτρων twin-turbo V8 ο οποίος συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DCT Drivelogic με την ιπποδύναμη του να ανέρχεται στα 560 άλογα (στις 6.000 – 7.000 σ.α.λ) με 680 Nm ροπή (στις 1.500 – 5.750 σ.α.λ). Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, αλλά στο μέλλον θα παρουσιαστεί και τετρακίνητη έκδοση. Σίγουρο θεωρείται επίσης ότι αργότερα θα είναι διαθέσιμη και με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4.4 δευτερόλεπτα (0.3 γρηγορότερα από την M5 E60), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 13 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα με το M-Drivers-Package. Χωρίς το M-Drivers-Package περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.
Έχει μέση κατανάλωση 9.9 λίτρα/100 χλμ, 30% λιγότερο από την προηγούμενη γενιά. Σε αυτό βοηθά το σύστημα Start/Stop αλλά και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά με την ροπή να έχει αυξηθεί κατά 30%. Η αναλογία κιλών ανά ίππο ανέρχεται στα 3.3 και τεχνολογικά διαθέτει M Servotronic τιμόνι, Dynamic Damper Control και σύστημα ευστάθειας DSC με M Dynamic Mode. Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2 αυτές ανέρχονται σε 232 γρ/χλμ.
Παρόν είναι και το Active M Differential το οποίο ελέγχει ηλεκτρονικά το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αναλόγως με τις ορέξεις του οδηγού μπορεί να κλειδώσει από 0 έως 100% προσφέροντας είτε ατελείωτες ώρες drifting είτε μέγιστο κράτημα στις στροφές.
Στιλιστικά φοράει ένα παρόμοιο bodykit με αυτό του M5 Concept με ζάντες 19″. Στο εσωτερικό έχουνε τοποθετηθεί μαύρος M πίνακας οργάνων, δερμάτινα σπορ, καθίσματα, δερμάτινη κεντρική κονσόλα, μαύρη οροφή, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, τετραζονικός κλιματικός, κρυφός φωτισμός και αλουμινένια διακοσμητικά. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο αναλυτικό PDF που ακολουθεί.
- Κώδικας:
autoblog.gr/2011/09/22/photo-gallery-bmw-m5-2012/
autoblog
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Τρι Οκτ 11, 2011 8:35 pm, 1 φορά
Η ΒMW ετοιμάζει κεραμικά φρένα, 4-κινηση και χειροκίνητο κιβώτιο για την νέα M5
Χθες η BMW έδωσε το press kit της νέας M5 και σήμερα κυκλοφόρησαν οι φήμες ότι οι Γερμανοί ετοιμάζουν σύστημα τετρακίνησης, κεραμικά φρένα και χειροκίνητο κιβώτιο για την γρήγορα 5-άρα. Για το σύστημα τετρακίνησης και το χειροκίνητο κιβώτιο έχουμε ξαναδιαβάσει, αλλά για τα κεραμικά φρένα πρώτη φορά κυκλοφορεί σχετική είδηση. Τα φρένα αναμένεται να είναι έτοιμα μέσα στο 2012 και θα μπούνε και στην νέα M6 που ετοιμάζεται και αυτή.
AutoBlog
BMW M5 Frozen Black
H BMW M5 θα είναι πλέον διαθέσιμη και σε μαύρο ματ χρώμα. Το χρώμα ονομάζεται Frozen Black και θα είναι διαθέσιμο μέσω του προγράμματος BMW Individual. Φαίνεται αρκετά όμορφη η M5 σε ματ απόχρωση.
- Κώδικας:
autoblog.gr/2011/09/24/bmw-m5-frozen-black/
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Τρι Οκτ 11, 2011 8:36 pm, 1 φορά
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απ: Nέα BMW M5 F10
Πωπωπωπωπωπωπω...δεν εχω λογια..ποσο τελειο μπορει να ειναι..
tsiggeE39- Moderator
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2046
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονικη
Μοντέλο BMW : E39
Απ: Nέα BMW M5 F10
Προτιμω V10...
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Η νέα BMW M5 με 300 χλμ./ώρα στην Autobahn
Δείτε σε video τη νέα Μ5 να πιάνει τα 300 χλμ./ώρα στην Autobahn και παράλληλα μάθετε για τα βασικά χαρακτηριστικά του θρυλικού μοντέλου της BMW.
Ο Γερμανός ονόματι Hans που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της νέας Μ5 δεν είναι κάποιος τυχαίος, αλλά ο πρόεδρος του M Flight Club. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που είχε την τύχη και το προνόμιο να οδηγήσει την ολοκαίνουργια BMW M5 F10 στην Autobahn. Πιο συγκεκριμένα, βρέθηκε στην Autobahn 62 με κατεύθυνση προς το Trier με μία Μ5 sστην οποία είχε αφαιρεθεί ο περιοριστής ταχύτητας, ο οποίος κόβει τη χαρά στα 250 χλμ./ώρα. Ο Hans δεν έχασε την ευκαιρία και «σανίδωσε» το γκάζι, πιάνοντας τα 300 χλμ./ώρα, μόνο που η κίνηση στο δρόμο δεν του επέτρεψε να φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια του, δηλαδή στα 330 χλμ./ώρα.
Λίγα λόγια για τη νέα BMW M5
Το νέο υπέρ-σεντάν της BMW των 4,91 μέτρων φέρει κάτω από το καπό του τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό, Valvetronic, και διπλό Vanos. Η απόδοση του μοτέρ είναι οι 560 ίπποι μεταξύ 6.000 - 7.000 σ.α.λ. και τα 680 Nm ροπής μεταξύ 1.500 - 5.750 σ.α.λ. (αναλογία κιλών/ίππο: 3,3). Το βάρος της νέας Μ5 είναι τα 1.870 κιλά, η απόσταση από το έδαφος τα 117 χλστ., ενώ τα ελαστικά που χρησιμοποιεί είναι διαστάσεων 265/40 R19 εμπρός και 295/35 R19 πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους παντού, διαστάσεων 400x36 χλστ. εμπρός και 396x24 χλστ. πίσω, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη με σύστημα Drivelogic.
Οι εκρηκτικές επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι τα 4,4 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, τα 13 δλ. για τα 0-200 χλμ./ώρα, τα 21,9 δλ. για το πρώτο χιλιόμετρο, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 250-302 χλμ./ώρα, ανάλογα με το εάν το όχημα είναι εξοπλισμένο με το πακέτο «M Driver’s Package» ή όχι. Η μέση κατανάλωση είναι τα 9,9 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να κυμαίνονται στα 232 γρ./χλμ.
Τέλος, παρόλο τον χαρακτήρα της, η νέα Μ5 εξευγενίζεται πλέον με συστήματα start&stop και ανάκτησης ενέργειας (Efficient Dynamics). Έτσι, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 30% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, τη στιγμή που η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 10%, και η ροπή κατά 30%.
Ο Γερμανός ονόματι Hans που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι της νέας Μ5 δεν είναι κάποιος τυχαίος, αλλά ο πρόεδρος του M Flight Club. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που είχε την τύχη και το προνόμιο να οδηγήσει την ολοκαίνουργια BMW M5 F10 στην Autobahn. Πιο συγκεκριμένα, βρέθηκε στην Autobahn 62 με κατεύθυνση προς το Trier με μία Μ5 sστην οποία είχε αφαιρεθεί ο περιοριστής ταχύτητας, ο οποίος κόβει τη χαρά στα 250 χλμ./ώρα. Ο Hans δεν έχασε την ευκαιρία και «σανίδωσε» το γκάζι, πιάνοντας τα 300 χλμ./ώρα, μόνο που η κίνηση στο δρόμο δεν του επέτρεψε να φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια του, δηλαδή στα 330 χλμ./ώρα.
Λίγα λόγια για τη νέα BMW M5
Το νέο υπέρ-σεντάν της BMW των 4,91 μέτρων φέρει κάτω από το καπό του τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό, Valvetronic, και διπλό Vanos. Η απόδοση του μοτέρ είναι οι 560 ίπποι μεταξύ 6.000 - 7.000 σ.α.λ. και τα 680 Nm ροπής μεταξύ 1.500 - 5.750 σ.α.λ. (αναλογία κιλών/ίππο: 3,3). Το βάρος της νέας Μ5 είναι τα 1.870 κιλά, η απόσταση από το έδαφος τα 117 χλστ., ενώ τα ελαστικά που χρησιμοποιεί είναι διαστάσεων 265/40 R19 εμπρός και 295/35 R19 πίσω. Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αεριζόμενους δίσκους παντού, διαστάσεων 400x36 χλστ. εμπρός και 396x24 χλστ. πίσω, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη με σύστημα Drivelogic.
Οι εκρηκτικές επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι τα 4,4 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, τα 13 δλ. για τα 0-200 χλμ./ώρα, τα 21,9 δλ. για το πρώτο χιλιόμετρο, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 250-302 χλμ./ώρα, ανάλογα με το εάν το όχημα είναι εξοπλισμένο με το πακέτο «M Driver’s Package» ή όχι. Η μέση κατανάλωση είναι τα 9,9 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να κυμαίνονται στα 232 γρ./χλμ.
Τέλος, παρόλο τον χαρακτήρα της, η νέα Μ5 εξευγενίζεται πλέον με συστήματα start&stop και ανάκτησης ενέργειας (Efficient Dynamics). Έτσι, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 30% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, τη στιγμή που η ιπποδύναμη αυξήθηκε κατά 10%, και η ροπή κατά 30%.
Οδηγούμε τη νέα BMW M5 - Είναι μύθος
V8 με διπλό τούρμπο, 560 κολασμένοι ίπποι και 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. Δεν πρόκειται για διθέσιο supercar αλλά για το απόλυτο σεντάν. Η νέα BMW M5 δηλώνει παρόν και ζωγραφίζει....
Μπορεί ένα… αθώο φαινομενικά σεντάν με μήκος 4,91 μ. να κρύβει μέσα του ένα πραγματικό σατανά; Σαφέστατα, αν κρίνουμε από την εξωφρενική νέα BMW M5 των 560 ίππων, που με το καλημέρα χρίζεται ως η ισχυρότερη και γρηγορότερη των τεσσάρων γενεών, που προηγήθηκαν και που χαρακτηρίζονταν από το γράμμα E στον κωδικό τους. Η νέα ονομάστηκε F10 και το γεγονός αυτό φυσικά λίγη σημασία έχει σε αντίθεση με το ότι η νέα M5 είναι η πρώτη με κινητήρα τούρμπο. Και διπλό μάλιστα! Προφανώς οι μέρες των ατμοσφαιρικών, high-revving κινητήρων, που ούρλιαζαν κοντά στις 8.500 σ.α.λ. είναι παρελθόν. Το μάθαμε στις Χ5/Χ6 Μ, στην Σειρά 1 Μ Coupe, θα το δούμε μάλλον και στην επόμενη Μ3.
Σε κάθε περίπτωση η νέα M5, που στην Ελλάδα αναμένεται στο τέλος του έτους, παραμένει η σιδερένια γροθιά με το βελούδινο γάντι, το καμουφλαρισμένο με στολή σεντάν supercar, ο χαρισματικός ταχυδακτυλουργός που είναι σε θέση να εκτελεί με ακρίβεια πολλά πράγματα ταυτόχρονα και το κυριότερο τα καταφέρνει σε όλα περίφημα. Έτσι, τη μια στιγμή μπορεί να είναι η κλασική τετράθυρη, πολυτελής λιμουζίνα, μετά, ένα τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο και αργότερα ένα σπορ όχημα που μπορεί να κοντράρει σε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση οποιοδήποτε supercar βρεθεί στο δρόμο του.
Δυναμικά διακριτική
Η νέα Μ5 σοκάρει, αλλά όχι τόσο με την εμφάνισή της. Αυτή παραμένει όπως πάντα στα όρια της διακριτικότητας και δύσκολα δίνεις προσοχή από μακριά στο σεντάν αμάξωμα. Σαφώς και πρέπει να τη χαζέψεις από κοντά για να μπεις στο νόημα. Να δεις τις 19ρες ζάντες, τα θηριώδη ελαστικά (265/40 μπροστά και 295/35 πίσω), τους αεροδυναμικούς καθρέφτες, του αεραγωγούς-μαμούθ, τις δύο διπλές εξατμίσεις, τα μαρσπιέ, τα πρησμένα φτερά, την αεροτομή στο πίσω καπό και φυσικά τις α-λα M3 γρίλιες στο πλάι.
Πάντως, παρά τη διακριτικότητα που εξασφαλίζει το τετράθυρο αμάξωμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναγνωρίσεις τη Μ5, το κυριότερο όμως στοιχείο της κρύβεται κάτω από το μπροστινό καπό που είναι κατασκευασμένο, όπως και πολλά άλλα μέρη του αμαξώματος και της ανάρτησης, από αλουμίνιο. Μιλάμε φυσικά για τον V8 των 4,4 λτ, τον οποίο ζεσταίνουμε καρτερικά εδώ στη Σεβίλλη, όπου γίνεται η επίσημη παρουσίαση για να ξεκινήσουμε την χαμηλή μας πτήση και να διαπιστώσουμε αν οι Γερμαναράδες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και κατάφεραν να δημιουργήσουν το απόλυτο σπορ σεντάν.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Σοκ και δέος
Για τις προδιαγραφές του 4,4 λτ. V8 με τα δύο τούρμπο στριμωγμένα ανάμεσα στις πλευρές του (ναι, ναι, τον ξέρουμε από τις Χ5/Χ6 Μ, αλλά εδώ έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο για να αποδίδει 127 ίππους στο λίτρο) θα μπορούσαν να γραφούν σελίδες ολόκληρες. Ξεχωρίζοντας τα πιο ουσιαστικά, όπως είναι ο άμεσος ψεκασμός, οι 4 εκκεντροφόροι, το διπλό VANOS, το σύστημα Valvetronic που καταργεί τις πεταλούδες, οι 32 βαλβίδες και το εξελιγμένο σύστημα εξαγωγής, αφήνεις τους αριθμούς να μιλήσουν μόνοι τους: 560 ίπποι στις 6.000-7.000 σ.α.λ. και 680 Nm ροπής στις 1.500-5.750 σ.α.λ.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Drivelogic με 7 σχέσεις, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι εκρηκτικές επιδόσεις που εξασφαλίζουν τα μόλις 3,3 κιλά/ίππο είναι: 4,4 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 13,0 δλ. για τα 0-200 χλμ./ώρα, 21,9 δλ. για τα 0-1000 μ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα χωρίς το «Μ Driver’s Package». Mε αυτό φτάνει τα 302 χλμ./ώρα. Το καλό είναι πως το θηρίο που ακούει στον κωδικό M5 εξευγενίζεται πλέον με start&stop, καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας της γνωστής φιλοσοφίας Efficient Dynamics.
Εσωτερικό: Ποιοτικό και σπορ
Στο εσωτερικό, είναι έκδηλη η πολυτέλεια, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και το εξαιρετικό φινίρισμα, με όλα αυτά τα στοιχεία γαρνιρισμένα από σπορτίφ πινελιές, όπως είναι οι ειδικές ραφές στα δέρματα και το αλουμινένιο footrest. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι μυθικός, αλλά την παράσταση κλέβουν τα μπάκετ καθίσματα, τα 330 τελική στο κοντέρ και οι πολυάριθμοι διακόπτες, γύρω από τον επιλογέα του κιβωτίου για 3 ρυθμίσεις στην ανάρτηση, στην απόκριση του γκαζιού, στην παρεμβατικότητα του ESP και στην ταχύτητα αλλαγών του κιβωτίου, για να κόβεις και να ράβεις τη M5 στα κυριολεκτικά στα μέτρα σου! Αυτή τη φορά στο τιμόνι υπάρχουν 2 κουμπιά M-Drivers για να υπάρχει πρόσβαση σε προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και σεταρίσματα. Φυσικά υπάρχει και το iDrive με τον χαρακτηριστικό πιεζοπεριστροφικό διακόπτη. Φυσικά χώροι παραμένουν υπεραρκετοί για 5 ενήλικες, όπως και στις… ταπεινές «πεντάρες». Ο χώρος αποσκευών πάντα στα 520 λτ.
Στο δρόμο και την πίστα – Έκρηξη αδρεναλίνης…
Φέρνεις στη ζωή τον κινητήρα και τότε η συμφωνική ορχήστρα του Μονάχου αρχίζει να παίζει σε V μείζονα παράγοντας μια χαμηλής έντασης βοή αρχικά που μεταπλάθεται σε βροντές και σκασίματα στις αλλαγές κοντά στο κόφτη έχοντας όλες τις ρυθμίσεις στο Sport+. Τραβάς το «αυτί», ή κινείς τον επιλογέα του M-DCT, πατάς λίγο γκάζι και ψαρώνεις. Ακαριαία απόκριση, καλύτερη και από το παλιό ατμοσφαιρικό V10 και ω τι τράβηγμα είναι αυτό Θεέ… Νιώθεις τα σπλάχνα σου να κολλάνε στην πλάτη και μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια από τα 80 είσαι για πλάκα στα 240 χλμ./ώρα (και αν δεν είσαι τυχερός κατ’ ευθείαν φυλακή, οι Σπανιόλοι τροχονόμοι δεν αστειεύονται). Η γραμμικότητα υποδειγματική, ο ήχος συγκλονιστικός, οι αλλαγές αστραπιαίες και αισθητές (στην πιο σπορ ρύθμισή τους) και κάθε πάτημα του γκαζιού θυμίζει ηλεκτροπληξία. Πραγματική μαγεία που έχει προεκτάσεις στο ότι η Μ5 μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του οδηγού, άνδρα ή γυναίκας, έμπειρου ή λιγότερου ικανού.
Η ουσία είναι ότι παρότι είναι αισθητή η στροφή σε μια πιο all around κατασκευή η νέα M5 σε συναρπάζει είτε κινείσαι με 50, είτε με 250., είτε στρίβεις με γραμμές, είτε με τις πόρτες και τα πίσω ελαστικά να καπνίζουν πασχίζοντας για πρόσφυση, είτε είσαι σε δημόσια δρόμο, είτε γράφεις χρόνους στην πίστα Ασκάρι (ένα πραγματικό διαμάντι κοντά στη Σεβίλη). Και αυτό φυσικά δεν είναι τυχαίο.
Με κατανομή βάρους κοντά στο 50:50, ψαγμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση από αλουμίνιο, σοφιστικέ πίσω ελεγχόμενο διαφορικό M Active Differential, που κλειδώνει από 0-100%, και τεράστιους αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες (επιτέλους) δαγκάνες μπροστά, το «τέρας» των 1.870 κιλών μπορεί να κινείται να στρίβει, να επιταχύνει και να φρενάρει σχεδόν σαν αμιγώς σπορ αυτοκίνητο. Το μέγεθός της και οι διαστάσεις της δεν εμπνέουν να παίζεις συνεχώς με τα όρια (σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στην Ελλάδα), αλλά όταν το κάνεις η δόξα είναι όλη δικιά σου. Είναι και αυτό το υδραυλικό τιμόνι με (στις απλές 5άρες ηλεκτρικό) που δίνει σιγουριά με την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά του, από τα φρένα όμως στην πίστα είχαμε προσδοκίες για περισσότερα… Όπως και να έχει η Μ5 ορμά και κατασπαράζει τις στροφές και τις ευθείες που τις ενώνουν και όταν το ζητήσεις πολύ εύκολα πλαιγιολισθαίνει μέσα σε σύννεφα εξαϋλωμένου ελαστικού. Πάντα ζυγισμένη, πάντα συγκλονιστική, αλλά και πάντα τρομαχτική αν δεν ξέρεις ποιος είσαι και τι κάνεις. Είναι υπερβολικά πολλά τα άλογα, είναι πολλά τα κιλά και μεγάλες οι διαστάσεις...
autotriti
Μπορεί ένα… αθώο φαινομενικά σεντάν με μήκος 4,91 μ. να κρύβει μέσα του ένα πραγματικό σατανά; Σαφέστατα, αν κρίνουμε από την εξωφρενική νέα BMW M5 των 560 ίππων, που με το καλημέρα χρίζεται ως η ισχυρότερη και γρηγορότερη των τεσσάρων γενεών, που προηγήθηκαν και που χαρακτηρίζονταν από το γράμμα E στον κωδικό τους. Η νέα ονομάστηκε F10 και το γεγονός αυτό φυσικά λίγη σημασία έχει σε αντίθεση με το ότι η νέα M5 είναι η πρώτη με κινητήρα τούρμπο. Και διπλό μάλιστα! Προφανώς οι μέρες των ατμοσφαιρικών, high-revving κινητήρων, που ούρλιαζαν κοντά στις 8.500 σ.α.λ. είναι παρελθόν. Το μάθαμε στις Χ5/Χ6 Μ, στην Σειρά 1 Μ Coupe, θα το δούμε μάλλον και στην επόμενη Μ3.
Σε κάθε περίπτωση η νέα M5, που στην Ελλάδα αναμένεται στο τέλος του έτους, παραμένει η σιδερένια γροθιά με το βελούδινο γάντι, το καμουφλαρισμένο με στολή σεντάν supercar, ο χαρισματικός ταχυδακτυλουργός που είναι σε θέση να εκτελεί με ακρίβεια πολλά πράγματα ταυτόχρονα και το κυριότερο τα καταφέρνει σε όλα περίφημα. Έτσι, τη μια στιγμή μπορεί να είναι η κλασική τετράθυρη, πολυτελής λιμουζίνα, μετά, ένα τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο και αργότερα ένα σπορ όχημα που μπορεί να κοντράρει σε επιδόσεις και οδηγική απόλαυση οποιοδήποτε supercar βρεθεί στο δρόμο του.
Δυναμικά διακριτική
Η νέα Μ5 σοκάρει, αλλά όχι τόσο με την εμφάνισή της. Αυτή παραμένει όπως πάντα στα όρια της διακριτικότητας και δύσκολα δίνεις προσοχή από μακριά στο σεντάν αμάξωμα. Σαφώς και πρέπει να τη χαζέψεις από κοντά για να μπεις στο νόημα. Να δεις τις 19ρες ζάντες, τα θηριώδη ελαστικά (265/40 μπροστά και 295/35 πίσω), τους αεροδυναμικούς καθρέφτες, του αεραγωγούς-μαμούθ, τις δύο διπλές εξατμίσεις, τα μαρσπιέ, τα πρησμένα φτερά, την αεροτομή στο πίσω καπό και φυσικά τις α-λα M3 γρίλιες στο πλάι.
Πάντως, παρά τη διακριτικότητα που εξασφαλίζει το τετράθυρο αμάξωμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναγνωρίσεις τη Μ5, το κυριότερο όμως στοιχείο της κρύβεται κάτω από το μπροστινό καπό που είναι κατασκευασμένο, όπως και πολλά άλλα μέρη του αμαξώματος και της ανάρτησης, από αλουμίνιο. Μιλάμε φυσικά για τον V8 των 4,4 λτ, τον οποίο ζεσταίνουμε καρτερικά εδώ στη Σεβίλλη, όπου γίνεται η επίσημη παρουσίαση για να ξεκινήσουμε την χαμηλή μας πτήση και να διαπιστώσουμε αν οι Γερμαναράδες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και κατάφεραν να δημιουργήσουν το απόλυτο σπορ σεντάν.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Σοκ και δέος
Για τις προδιαγραφές του 4,4 λτ. V8 με τα δύο τούρμπο στριμωγμένα ανάμεσα στις πλευρές του (ναι, ναι, τον ξέρουμε από τις Χ5/Χ6 Μ, αλλά εδώ έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο για να αποδίδει 127 ίππους στο λίτρο) θα μπορούσαν να γραφούν σελίδες ολόκληρες. Ξεχωρίζοντας τα πιο ουσιαστικά, όπως είναι ο άμεσος ψεκασμός, οι 4 εκκεντροφόροι, το διπλό VANOS, το σύστημα Valvetronic που καταργεί τις πεταλούδες, οι 32 βαλβίδες και το εξελιγμένο σύστημα εξαγωγής, αφήνεις τους αριθμούς να μιλήσουν μόνοι τους: 560 ίπποι στις 6.000-7.000 σ.α.λ. και 680 Nm ροπής στις 1.500-5.750 σ.α.λ.
Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Drivelogic με 7 σχέσεις, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Οι εκρηκτικές επιδόσεις που εξασφαλίζουν τα μόλις 3,3 κιλά/ίππο είναι: 4,4 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 13,0 δλ. για τα 0-200 χλμ./ώρα, 21,9 δλ. για τα 0-1000 μ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα χωρίς το «Μ Driver’s Package». Mε αυτό φτάνει τα 302 χλμ./ώρα. Το καλό είναι πως το θηρίο που ακούει στον κωδικό M5 εξευγενίζεται πλέον με start&stop, καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας της γνωστής φιλοσοφίας Efficient Dynamics.
Εσωτερικό: Ποιοτικό και σπορ
Στο εσωτερικό, είναι έκδηλη η πολυτέλεια, η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και το εξαιρετικό φινίρισμα, με όλα αυτά τα στοιχεία γαρνιρισμένα από σπορτίφ πινελιές, όπως είναι οι ειδικές ραφές στα δέρματα και το αλουμινένιο footrest. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι μυθικός, αλλά την παράσταση κλέβουν τα μπάκετ καθίσματα, τα 330 τελική στο κοντέρ και οι πολυάριθμοι διακόπτες, γύρω από τον επιλογέα του κιβωτίου για 3 ρυθμίσεις στην ανάρτηση, στην απόκριση του γκαζιού, στην παρεμβατικότητα του ESP και στην ταχύτητα αλλαγών του κιβωτίου, για να κόβεις και να ράβεις τη M5 στα κυριολεκτικά στα μέτρα σου! Αυτή τη φορά στο τιμόνι υπάρχουν 2 κουμπιά M-Drivers για να υπάρχει πρόσβαση σε προεπιλεγμένες ρυθμίσεις και σεταρίσματα. Φυσικά υπάρχει και το iDrive με τον χαρακτηριστικό πιεζοπεριστροφικό διακόπτη. Φυσικά χώροι παραμένουν υπεραρκετοί για 5 ενήλικες, όπως και στις… ταπεινές «πεντάρες». Ο χώρος αποσκευών πάντα στα 520 λτ.
Στο δρόμο και την πίστα – Έκρηξη αδρεναλίνης…
Φέρνεις στη ζωή τον κινητήρα και τότε η συμφωνική ορχήστρα του Μονάχου αρχίζει να παίζει σε V μείζονα παράγοντας μια χαμηλής έντασης βοή αρχικά που μεταπλάθεται σε βροντές και σκασίματα στις αλλαγές κοντά στο κόφτη έχοντας όλες τις ρυθμίσεις στο Sport+. Τραβάς το «αυτί», ή κινείς τον επιλογέα του M-DCT, πατάς λίγο γκάζι και ψαρώνεις. Ακαριαία απόκριση, καλύτερη και από το παλιό ατμοσφαιρικό V10 και ω τι τράβηγμα είναι αυτό Θεέ… Νιώθεις τα σπλάχνα σου να κολλάνε στην πλάτη και μέχρι να ανοιγοκλείσεις τα μάτια από τα 80 είσαι για πλάκα στα 240 χλμ./ώρα (και αν δεν είσαι τυχερός κατ’ ευθείαν φυλακή, οι Σπανιόλοι τροχονόμοι δεν αστειεύονται). Η γραμμικότητα υποδειγματική, ο ήχος συγκλονιστικός, οι αλλαγές αστραπιαίες και αισθητές (στην πιο σπορ ρύθμισή τους) και κάθε πάτημα του γκαζιού θυμίζει ηλεκτροπληξία. Πραγματική μαγεία που έχει προεκτάσεις στο ότι η Μ5 μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του οδηγού, άνδρα ή γυναίκας, έμπειρου ή λιγότερου ικανού.
Η ουσία είναι ότι παρότι είναι αισθητή η στροφή σε μια πιο all around κατασκευή η νέα M5 σε συναρπάζει είτε κινείσαι με 50, είτε με 250., είτε στρίβεις με γραμμές, είτε με τις πόρτες και τα πίσω ελαστικά να καπνίζουν πασχίζοντας για πρόσφυση, είτε είσαι σε δημόσια δρόμο, είτε γράφεις χρόνους στην πίστα Ασκάρι (ένα πραγματικό διαμάντι κοντά στη Σεβίλη). Και αυτό φυσικά δεν είναι τυχαίο.
Με κατανομή βάρους κοντά στο 50:50, ψαγμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση από αλουμίνιο, σοφιστικέ πίσω ελεγχόμενο διαφορικό M Active Differential, που κλειδώνει από 0-100%, και τεράστιους αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες (επιτέλους) δαγκάνες μπροστά, το «τέρας» των 1.870 κιλών μπορεί να κινείται να στρίβει, να επιταχύνει και να φρενάρει σχεδόν σαν αμιγώς σπορ αυτοκίνητο. Το μέγεθός της και οι διαστάσεις της δεν εμπνέουν να παίζεις συνεχώς με τα όρια (σε δημόσιο δρόμο και ειδικά στην Ελλάδα), αλλά όταν το κάνεις η δόξα είναι όλη δικιά σου. Είναι και αυτό το υδραυλικό τιμόνι με (στις απλές 5άρες ηλεκτρικό) που δίνει σιγουριά με την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά του, από τα φρένα όμως στην πίστα είχαμε προσδοκίες για περισσότερα… Όπως και να έχει η Μ5 ορμά και κατασπαράζει τις στροφές και τις ευθείες που τις ενώνουν και όταν το ζητήσεις πολύ εύκολα πλαιγιολισθαίνει μέσα σε σύννεφα εξαϋλωμένου ελαστικού. Πάντα ζυγισμένη, πάντα συγκλονιστική, αλλά και πάντα τρομαχτική αν δεν ξέρεις ποιος είσαι και τι κάνεις. Είναι υπερβολικά πολλά τα άλογα, είναι πολλά τα κιλά και μεγάλες οι διαστάσεις...
autotriti
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Το καλύτερο review της BMW Μ5 – Φωτογραφία από το χειροκίνητο κιβώτιο
Έχουμε δει διάφορα review video της νέας Μ5, αλλά το καλύτερο video είναι μακράν αυτό που ετοίμασε το ουγγρικό περιοδικό Totalcar. Epic video που μας αποκαλύπτει όλες τις χάρες του Γερμανικού sedan. Επίσης δες και ένα video όπου την οδηγεί ο Chris Harris του Βρετανικού EVO. Στα γρήγορα να θυμίσω ότι η νέα Μ5 φορά έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4.4-λίτρων απόδοσης 560 ίππων με 680 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4.4 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Τέλος το 5post, φωτογράφησε μια “πρωτότυπη” M5 που φορά το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, επιβεβαιώνοντας έτσι τις φήμες:
- Κώδικας:
http://ww.autoblog.gr/2011/09/23/bmw-m5-to-be-offered-with-manual-carbon-ceramic-brakes-with-xdrive/
autoblog
Δεν θα βγει τετρακίνητη BMW M5 και M5 Touring
Ο Albert Biermann, επικεφαλής του τμήματος M GmbH της BMW, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Autoblog.com, δήλωσε ότι η νέα M5 θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο μόνο στην αγορά της Αμερικής, αφού μόνο οι Αμερικάνοι το θέλουν, και συμπλήρωσε ότι στο μέλλον θα πρέπει να πουν όχι στα μηχανικά κιβώτια σε ορισμένα μοντέλα, παρότι και αν τα ζητάνε οι καταναλωτές.
Δήλωσε επίσης ότι δεν θα βγει στην αγορά η έκδοση Touring της M5 για τον λόγο ότι δεν υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα την αγοράσουν, ενώ ξεκαθάρισε ότι η M5 Sedan δεν θα φορέσει ποτέ τετρακίνηση. Αντιφατική δήλωση σε σχέση με αυτή του Max Ahme, επικεφαλής του προγράμματος της M5.
Τέλος ο Biermann ανέφερε ότι θα ήθελε να βγει στη παραγωγή η Z4 M αλλά δυστυχώς τα μεγάλα κεφάλια της BMW δεν το σκέφτονται και ότι τα αυτοκίνητα της M θα γίνουν και ηλεκτρικά αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο.
AutoBlog
H νέα BMW M5 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα;
Θα έχεις ακούσει αρκετές φορές ότι οι κατασκευαστές είναι επιφυλακτικοί με τα νούμερα που δίνουν για τα αυτοκίνητα τους. Η BMW έχει δώσει ότι η νέα M5 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.4 δευτ, αλλά το αμερικάνικο Car and Driver, στην δοκιμή που έκανε αναφέρει ότι κατάφερε και έκανε τα 0-60 mph (0-96 χλμ/ώρα) σε 3.7 δευτ με το 400αρι να το κάνει σε 12.0 δευτ. με ταχύτητα εξόδου 196.32 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι τα 0-100 χλμ/ώρα ίσως έρχονται οριακά σε κάτω από τα 4 δευτ.
AutoBlog
Απ: Nέα BMW M5 F10
Καιρος ηταν να μας απαντησουν και σε αυτη την απορια....!!!
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Video: Πανέμορφο promo για τη νέα BMW M5 ενώ πιάνει και τα 315 χλμ/ώρα
Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που προτού καν την οδηγήσουν μιλούσαν για τη νέα BMW M5 εντελώς απαξιωτικά και ότι ο V8 twin-turbo κινητήρας δεν θα ήταν κατάλληλος για μια M5. Έλα όμως που η BMW εξέπληξε τους πάντες παρουσιάζοντας μια M5 που δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα killer machine, που παρά τους σχεδόν 2 τόνους της, μπορεί να κινηθεί τόσο άνετα, αλλά και τόσο γρήγορα.
Η BMW Αγγλίας ετοίμασε ένα υπέροχο promo video για αυτήν, ενώ το Γαλλικό περιοδικό **** την κάνει να πηγαίνει με 315 χλμ/ώρα. Μόλις 20 δευτερόλεπτα χρειάζονται για να πιάσει τα 250 χλμ/ώρα, ενώ άλλα 40 είναι αρκετά για να πιάσει τα 315 χλμ/ώρα.
Να θυμίσω ότι η νέα Μ5 φορά έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4.4-λίτρων απόδοσης 560 ίππων με 680 Nm ροπής με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4.4 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
autoblog
Video: O κινητήρας της νέας BMW M5
Η BMW συνεχίζει να δίνει κάθε μέρες περισσότερα video από τη νέα M5. Αυτή τι φορά σειρά έχει να δούμε ένα video για το πως λειτουργεί ο twin-turbo V8 των 560 ίππων και 680 Nm ροπής.
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2011/11/21/video-bmw-m5-2012-the-engine/
autoblog
Teaser: H G-Power βελτιώνει τη νέα BMW M5
H G-Power έχει δείξει ότι δεν αστειεύεται όταν βελτιώνει αυτοκίνητα της BMW. Χθες έφτασε η BMW M5 στις εγκαταστάσεις της και μας προετοιμάζουν λέγοντας ότι ήδη ξεκίνησαν τις εργασίες βελτίωσης με πρώτο στόχο να την κάνουνε να αποδίδει 6ΧΧ άλογα. Πόσα ακριβώς ακόμη κανείς δεν ξέρει, φαντάζομαι ούτε οι ίδιοι. Εν αναμονη
AutoBlog
Απ: Nέα BMW M5 F10
Τόσα και τόσα ποστ έχουν μπει για το νέο Μ5 από περιοδικά και ούτε ένα δεν λέει με τι πίεση στα turbo δουλεύει το αμάξι . Εγώ όμως έψαξα και το βρήκα γιατί μόνο αυτό με ενδιέφερε !
Το αμάξι χτυπάει 1.5 bar . Δεν έλεγε πουθενά για overboost και τα σχετικά ( μπορεί κ να μην έχει ) αλλά εγώ είπα να σας ενημερώσω ..
Το αμάξι χτυπάει 1.5 bar . Δεν έλεγε πουθενά για overboost και τα σχετικά ( μπορεί κ να μην έχει ) αλλά εγώ είπα να σας ενημερώσω ..
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: Nέα BMW M5 F10
kefalismos έγραψε:Τόσα και τόσα ποστ έχουν μπει για το νέο Μ5 από περιοδικά και ούτε ένα δεν λέει με τι πίεση στα turbo δουλεύει το αμάξι . Εγώ όμως έψαξα και το βρήκα γιατί μόνο αυτό με ενδιέφερε !
Το αμάξι χτυπάει 1.5 bar . Δεν έλεγε πουθενά για overboost και τα σχετικά ( μπορεί κ να μην έχει ) αλλά εγώ είπα να σας ενημερώσω ..
Οπότε όταν ακούω για προγράμματα σε αυτό το μοτέρ χωρίς αλλαγή turbo , απλά γελάω ... Το 1.5 bar είναι περίπου το ασφαλές όριο που δίνουν οι κατασκευαστες τουρμπινών για τα περισσότερα μοντέλα τους .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Σελίδα 2 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης