525i E34
+12
north
DJC BMW
asierios
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
NionioS
makinen
giorgos540
Νικος Μ3
mertz
giorgos320d
basilhs grammenos
nick_82
16 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: 525i E34
Τελικα με το τεστ που εκανες αποδηχτηκε οτι εκατο τις εκατο δεν εχεις μπλοκε!!! οπως εγραψα και πιο πριν θελεις επηγωντως μπλοκε!!! Οι περισοτερες αποψεις κληνουνε σε κουαιφ διαφορικο και κοστηζει πανω κατω 1200ευρο κενουριο. Αν βρεις κατι σε μεταχηρησμενο μεχρει και 500ευρο ειναι λογηκη τιμη.nick_82 έγραψε: Τελικά κατά 99% δεν έχει μπλοκέ το 5άρι μου...
Δεν το σήκωσα σε μπάρα απλά με το γρύλο στο πλάι να πατάει γερά η μία πίσω ρόδα,
με νεκρά μέσα και μπορούσα άνετα να γυρίζω την άλλη και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Τώρα τι κάνουμε; Αποκλείεται να το αφήσω έτσι το αμάξι. Το μπλοκέ διαφορικό δεν
ήταν στον εξοπλισμό του εργοστασίου; Θεωρείται κάτι επιπλέον;
Για να βάλω μπλοκέ διαφορίκό τι ενέργειες χρειάζονται εννοώ θέλει ειδικό συνεργείο,
κάποια συγκεκριμένη μάρκα και πάνω απ΄όλα στις μέρες που ζούμε πόσο περίπου
κοστίζει; (όχι τα εργατικά μόνο ένα καλό μπλοκέ πόσο κάνει εννοώ).
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απ: 525i E34
Για bmw μαμά μπλοκέ πάνω από 400 μη δώσεις , η οποια είναι η πιο διαδεδομένη λύση. Επειδή αυτά σπανίζουν , θα το βρεις στο ebay.
Είναι και ένα παλικάρι εδώ μέσα στις αγγελίες πουλάει ένα αλλά έτσι όπως είναι δε σου κάνει γιατί έχει μεγάλη διαφορά στο βήμα . εσυ φοράς 3.23 , αυτό είναι 3.73 ( εμπείπτει στο νούμερο 2 , δες παρακάτω )
πολλές επιλογές
1) Βρίσκεις μπλοκε με ίδιο ή κοντινό βήμα σε σχέση με το δικό σου . Βγάζεις το ένα βάζεις το άλλο. Απλή δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο.
2) Βρίσκεις μπλοκέ με άλλο βήμα που δε σε βολεύει . Εδώ απαιτείται εξειδικευμένο συνεργείο bmw το οποίο θα βγάλει το μηχανισμό του μπλοκέ από το ένα και θα το προσαρμώσει στο δικό σου ( κάποιοι αναλαμβάνουν )
3) Βάζεις μπλοκέ quaife που είπε ο Γιώργος ( αν βγάζει ακόμα για τόσο παλιά αυτοκίνητα ) με 1000ρικο και πάνω αγορά. Και αυτό θέλει εμπειρο bmwdakia . Σημειοτέον το quaife δεν έχει καμια σχέση με το bmw μπλοκέ . Άλλος μηχανισμός , πολλές κλάσεις πάνω και σε συμπεριφορά αυτοκινήτου και σε λειτουργεία και σε αξιοπιστία .
Άρα ξεκινάς ψάχνεις αγγελίες , συνεργεία , μάντρες / εισαγωγείς bmw , και το κυριότερο ebay. Για το quaife στην quaife . Μπες στο site τους.
Είναι και ένα παλικάρι εδώ μέσα στις αγγελίες πουλάει ένα αλλά έτσι όπως είναι δε σου κάνει γιατί έχει μεγάλη διαφορά στο βήμα . εσυ φοράς 3.23 , αυτό είναι 3.73 ( εμπείπτει στο νούμερο 2 , δες παρακάτω )
πολλές επιλογές
1) Βρίσκεις μπλοκε με ίδιο ή κοντινό βήμα σε σχέση με το δικό σου . Βγάζεις το ένα βάζεις το άλλο. Απλή δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο.
2) Βρίσκεις μπλοκέ με άλλο βήμα που δε σε βολεύει . Εδώ απαιτείται εξειδικευμένο συνεργείο bmw το οποίο θα βγάλει το μηχανισμό του μπλοκέ από το ένα και θα το προσαρμώσει στο δικό σου ( κάποιοι αναλαμβάνουν )
3) Βάζεις μπλοκέ quaife που είπε ο Γιώργος ( αν βγάζει ακόμα για τόσο παλιά αυτοκίνητα ) με 1000ρικο και πάνω αγορά. Και αυτό θέλει εμπειρο bmwdakia . Σημειοτέον το quaife δεν έχει καμια σχέση με το bmw μπλοκέ . Άλλος μηχανισμός , πολλές κλάσεις πάνω και σε συμπεριφορά αυτοκινήτου και σε λειτουργεία και σε αξιοπιστία .
Άρα ξεκινάς ψάχνεις αγγελίες , συνεργεία , μάντρες / εισαγωγείς bmw , και το κυριότερο ebay. Για το quaife στην quaife . Μπες στο site τους.
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: 525i E34
kefalismos έγραψε:Για bmw μαμά μπλοκέ πάνω από 400 μη δώσεις , η οποια είναι η πιο διαδεδομένη λύση. Επειδή αυτά σπανίζουν , θα το βρεις στο ebay.
Είναι και ένα παλικάρι εδώ μέσα στις αγγελίες πουλάει ένα αλλά έτσι όπως είναι δε σου κάνει γιατί έχει μεγάλη διαφορά στο βήμα . εσυ φοράς 3.23 , αυτό είναι 3.73 ( εμπείπτει στο νούμερο 2 , δες παρακάτω )
πολλές επιλογές
1) Βρίσκεις μπλοκε με ίδιο ή κοντινό βήμα σε σχέση με το δικό σου . Βγάζεις το ένα βάζεις το άλλο. Απλή δουλειά για οποιοδήποτε συνεργείο.
2) Βρίσκεις μπλοκέ με άλλο βήμα που δε σε βολεύει . Εδώ απαιτείται εξειδικευμένο συνεργείο bmw το οποίο θα βγάλει το μηχανισμό του μπλοκέ από το ένα και θα το προσαρμώσει στο δικό σου ( κάποιοι αναλαμβάνουν )
3) Βάζεις μπλοκέ quaife που είπε ο Γιώργος ( αν βγάζει ακόμα για τόσο παλιά αυτοκίνητα ) με 1000ρικο και πάνω αγορά. Και αυτό θέλει εμπειρο bmwdakia . Σημειοτέον το quaife δεν έχει καμια σχέση με το bmw μπλοκέ . Άλλος μηχανισμός , πολλές κλάσεις πάνω και σε συμπεριφορά αυτοκινήτου και σε λειτουργεία και σε αξιοπιστία .
Άρα ξεκινάς ψάχνεις αγγελίες , συνεργεία , μάντρες / εισαγωγείς bmw , και το κυριότερο ebay. Για το quaife στην quaife . Μπες στο site τους.
Η αλήθεια είναι ότι 1000 ευρώ ακόμα και τριψήφιο ποσό κοντά στο χιλιάρικο είναι απαγορευτική τιμή
στις μέρες μας, τη στιγμή που ολόκληρο το αμάξι και να θέλω να το πουλήσω πάνω από 1500 (ίσως
και πολλά λέω) κανένας δεν πρόκειται να τα δώσει... Επομένως, αν και του αξίζει το καλό μπλοκέ θα
συμβιβαστώ αναγκαστικά με κάτι πιο φθηνό γύρω στα 500 ευρώ, έστω και μεταχειρισμένο. Η μεγάλη
μου απορία είναι η εξής: Το κάθε μπλοκέ έχει το δικό του ποσοστό; δλδ 25%, 60%, 100% κτλ και η
τιμή αυτή είναι προκαθορισμένη ή βάζεις το μπλοκέ και ανα πάσα στιγμή μπορείς να ρυθμίσεις το
ποσοστό που θέλεις; Το ρωτάω αυτό, γιατί ένας φίλος μου που έχει μπλοκέ 100% σε Ε30 για κάποιο
λόγο είχε πρόβλημα στο ΚΤΕΟ.
Μηχανικός δεν είμαι, επομένως συγχωρέστε με αν παρακάτω γράψω καμία βλακεία! Αν έχω καταλάβει
καλά αυτό που κάνει το μπλοκέ είναι να συγχρονίζει τους πίσω κινητήριους τροχούς. Δλδ τώρα που
δεν έχει μπλοκέ το αμάξι, πατώντας γκάζι μεταφέρεται τυχαίο και ανομοιόμορφο ποσοστό ροπής στον
κάθε τροχό; Επειδή έχω την "κακιά" συνήθεια από στάση σε φανάρι να ξεκινάω με σπινάρισμα
(έντονο μερικές φορές), δεν μου έχει τύχει ποτέ το αμάξι να πάρει κλίση προς μία κατεύθυνση.
Πατάς γκάζι φτάνεις 3500 σαλ, αφήνεις ξερά συμπλέκτη, αρχίζει τρελό σπινάρισμα με πολύ καπνό
και μετά από 2 με 3 δευτερόλεπτα φεύγει πάντα ευθεία. Αν ο κάθε πίσω τροχός "κάνει ότι θέλει"
δε θα έπρεπε έστω και μία φορά να πάρει κλίση είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά, αφού δεν
έχει μπλοκέ; Επίσης αν βάλω μπλοκέ και θελήσω να κάνω αυτό που περιέγραψα παραπάνω δε θα
γίνεται; Θα εξαφανίσει το σπινάρισμα και το αμάξι θα εκκινεί αμέσως ή το μπλοκέ έχει να κάνει μόνο
όταν θες να το γυρίσεις επιτόπου και στο πόσο ομαλά παίρνει τις γρήγορες στροφές;
Με λίγα λόγια, τι ακριβώς θα αλλάξει και πώς στη συμπεριφορά του αμαξιού;
nick_82- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 138
Ηλικία : 42
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : 525i E34
Country :
Απ: 525i E34
Ουτε εγω ειμαι μηχανικος αλα θα πω την γνομη μου.......
Δεν φεβγη απο καπια πλευρα επιδη η αλη ροδα κραταη αντισταση στο οδοστρομα κατα καπιο τροπο.....
Με το μπλοκε (κατα την γνομη μου παντα) μπορη να σπινιαρη ληγοτερο επιδη η δηναμη θα μιραζετε σε δυο τροχους και η αντισταση των τροχων θα ειναι μεγαλητερη......Και με το μπλοκε ησοσ να σου φεβγη απο καπια πλευρα αναλογα με την κληση που θα εχη το οδοστρομα.......
Και τορα ενα εροτημα που το να κοληση το διαφορικο δεν παιζη?
Ασ απαντιση καπιος εμπιρος και ασ με διορθοση αν κανω λαθος καπου.....Οσο μεγαλονουμε μαθενουμε......
Δεν φεβγη απο καπια πλευρα επιδη η αλη ροδα κραταη αντισταση στο οδοστρομα κατα καπιο τροπο.....
Με το μπλοκε (κατα την γνομη μου παντα) μπορη να σπινιαρη ληγοτερο επιδη η δηναμη θα μιραζετε σε δυο τροχους και η αντισταση των τροχων θα ειναι μεγαλητερη......Και με το μπλοκε ησοσ να σου φεβγη απο καπια πλευρα αναλογα με την κληση που θα εχη το οδοστρομα.......
Και τορα ενα εροτημα που το να κοληση το διαφορικο δεν παιζη?
Ασ απαντιση καπιος εμπιρος και ασ με διορθοση αν κανω λαθος καπου.....Οσο μεγαλονουμε μαθενουμε......
vaggouras E87- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 680
Ηλικία : 35
Τόπος : kalamaria
Μοντέλο BMW : e87
Country :
Απ: 525i E34
Αυτό αλλάζει με κιτ δίσκων και ελατηρίων για μπλοκέ . Το ψάχνεις στο ebay και δεν το κάνει στην πράξη κανένας . Πάρε έτοιμο quaife αν δεν καλύπτεσε που είναι αυτόματα μεταβαλόμενου ποσοστού από 0-60 και πάνω και όχι σταθερό όπως τα bmw και τελείωσες .kefalismos έγραψε:
Μπλοκέ ε39 και παλιότερα , ε46 ( πλην Μ ) και παλαιότερα είναι όλα 25% .
Μπλοκέ 100% δεν υπάρχει . Σημαίνει κολλημένο διαφορικό δηλαδή ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ . Οι τροχοί παντα κινούνται στην ίδια ταχύτητα πράγμα που δε το θέλεις σε καθημερινό αυτοκίνητο μιας και χαλάει η νορμαλ συμπεριφορά ( μην την ψαχνεις γιατί , ακουσε με ) και καποια στιγμη θα το κόψεις και θα ακινιτοποιηθεί το αυτοκίνητο . Αυτά μόνο σε driftαμαξα. Αυτό έχει κάνει και ο Γιώργος αλλά εκείνο το 5άρι είναι μόνο για σβούρες , δε το κινεί .
Τώρα που δεν έχεις μπλοκέ η δύναμη πάει υπό κανονικές συνθίκες 50-50 , και σε συνθήκες γλίστρας στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση ως και 100% . Με λίγα λόγια αμα πεσει σε πάγο η μία ρόδα κόλλησες .
Τώρα στο φανάρι τα δεξιά κ αριστερά δεν ασχολούμαι καν . Πολύ την ψάχνεις ! Εγώ τα θεωρώ χαζομάρες ...
Βρες ένα διαφορικό να βάλεις και μην σε απασχολούν αυτα . Αλλιώς οδήγησε ένα γιατί στα λόγια δε γίνεται να το καταλάβεις. Τσάμπα το κουράζουμε εδώ .
kefalismos- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 1352
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : τεως Ε30 , νυν CLK 200
Απ: 525i E34
Εγω το πρωτηνα και αλλη φορα για οποιον θελει να δει την αντηδραση που εχει το κολημενο διαφορικο το αμαξι ειναι ετοιμο και περημενει!!!!! αλλα το εχω στο χωριο, και δεν εχει πινακιδες για να ερθει σαλλονικη. Αρα δοκημη μονο στο χωριο και μονο κυριακη βολευει.
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απ: 525i E34
επειδη μου ξεφυγε η συζητηση και το ειδα εχθες τι εκανες τελικα ? και εγω θελω να βαλω μπλοκε μαμισιο αλλα με προβληματιζει το οτι οι δρομοι μας γλυστρουν ετσι κι'αλλιως...
απο το 535 παιζει μηπως σαλονι μπακετ ?
απο το 535 παιζει μηπως σαλονι μπακετ ?
JimmyE34525- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 529
Ηλικία : 47
Τόπος : Θεσσαλονικη -Τουμπα
Μοντέλο BMW : E34 525 M50 και G 450 X
Country :
Απ: 525i E34
JimmyE34525 έγραψε:επειδη μου ξεφυγε η συζητηση και το ειδα εχθες τι εκανες τελικα ? και εγω θελω να βαλω μπλοκε μαμισιο αλλα με προβληματιζει το οτι οι δρομοι μας γλυστρουν ετσι κι'αλλιως...
απο το 535 παιζει μηπως σαλονι μπακετ ?
Τελικά το παράτησα το θέμα. Για καινούριο δε συμφέρει οικονομικά
και για μεταχειρισμένο άντε να βρεις τώρα ... !
Επίσης παρατήρησα ότι το αμάξι έμφανίζει διαφορετική συμπεριφορά
ανάλογα προς τα που το στρίβεις. Να γίνω πιο κατανοητός:
Είσαι ακίνητος στρίβεις τέρμα αριτερά το τιμόνι, ξεκινάς και αρχίζει να
διαγράφει τόξο μεγάλης ακτίνας και αν γκαζώσεις απότομα σπινάρει
έντονα. Αντιθέτως αν στρίψεις τέρμα δεξιά το τιμόνι και επιχειρήσεις
το ίδιο, συμπεριφέρεται σα να έχει εμπλοκέ διαφορικό. Δεν γυρνάει
φυσικά επι τόπου αλλά διαγράφει πολύ μικρότερο τόξο και αν το
πιέσεις κάνει αμέσως τε τα κε και δε το μαζεύεις όσο ανάποδο τιμόνι
και αν κάνεις. Δεν ξέρω που οφείλεται αυτή η διαφορετική συμπεριφορά.
Πάντως εγώ βρήκα λύση! Αν θέλω να το γυρίσω επι τόπου στρίβω προς
τα δεξιά και το κάνει δίχως να έχει εμπλοκέ!
nick_82- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 138
Ηλικία : 42
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : 525i E34
Country :
Απ: 525i E34
το αμαξι τραβαει παντα προς μια μερια εφ'οσων δεν υπαρχει μπλοκε - το δικο μου προς τα αριστερα - παραδειγμα προς περιφεριακο απο φαναρι Κων/πολιτικα με 2α απο 50 εως 100 οπου ο δρομος γλυστραει και ειναι ανωφερεια - για επι τοπου στροφη μην στριβεις τερμα τιμονι και γκαζι μετρια - εγω ετσι κανω αναστροφες εκτος αν η ασφαλτος ειναι καλη πραγμα σπανιο - εχω δυο μπλοκε στα υπ'οψιν αλλα περιμενω λεφτα - να βρεθουμε για καφε αν βολεψει
JimmyE34525- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 529
Ηλικία : 47
Τόπος : Θεσσαλονικη -Τουμπα
Μοντέλο BMW : E34 525 M50 και G 450 X
Country :
Απ: 525i E34
Ας κάνω μια ερώτηση να δούμε αν όλα λειτουργούν σωστα.
Στα 100 km/h με 18άρες ζάντες από Μ3 Ε46 και ελαστικά 235 μπροστά και 265 πίσω
βλέπω τα εξής:
(i). Με 3η σχέση ακριβώς 4500 σαλ.
(ii). Με 4η σχέση κάπου ανάμεσα από 3400 με 3500 σαλ.
(iii). Με 5η σχέση ανάμεσα από 2300 και 2400 σαλ.
(iv). Με 2η σχέση δεν νομίζω να φτάνει τα 100 αλλά αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει!
(v). Με 1η είμαι σίγουρος ότι δεν φτάνει! Μέχρι 45 km/h πιάνει, το έχω ελέγξει αυτό.
Οι παραπάνω τιμές για διάφορες σχέσεις αλλά στην ίδια πάντα ταχύτητα είναι
φυσιολογικές;
Επίσης και κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον. Στην περίπτωση (i) ο δείκτης στην κατανάλωση
καυσίμου κάτω από το στροφόμετρο εξαφανίζεται τέρμα δεξιά (λογικό). Στην περίπτωση
(ii) δείχνει 14L/100 km ενώ στη περίπτωση (iii) δείχνει 19L/100km! Πώς είναι δυνατόν
να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση με 5η σχέση απ' ότι με 4η που είναι σε υψηλότερες στροφές;
Γενικά το θέμα της καταναλωσης με έχει προβληματίσει. Ένα παράδειγμα: στην Εγνατία
για απόσταση 200 χλμ με μέση ταχύτητα 190 km/h με 5η σχέση καταναλώνει σχεδόν 50 λίτρα καύσιμο! Δεν είναι υπερβολική τιμή αυτή;
Στα 100 km/h με 18άρες ζάντες από Μ3 Ε46 και ελαστικά 235 μπροστά και 265 πίσω
βλέπω τα εξής:
(i). Με 3η σχέση ακριβώς 4500 σαλ.
(ii). Με 4η σχέση κάπου ανάμεσα από 3400 με 3500 σαλ.
(iii). Με 5η σχέση ανάμεσα από 2300 και 2400 σαλ.
(iv). Με 2η σχέση δεν νομίζω να φτάνει τα 100 αλλά αλήθεια δεν το έχω δοκιμάσει!
(v). Με 1η είμαι σίγουρος ότι δεν φτάνει! Μέχρι 45 km/h πιάνει, το έχω ελέγξει αυτό.
Οι παραπάνω τιμές για διάφορες σχέσεις αλλά στην ίδια πάντα ταχύτητα είναι
φυσιολογικές;
Επίσης και κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον. Στην περίπτωση (i) ο δείκτης στην κατανάλωση
καυσίμου κάτω από το στροφόμετρο εξαφανίζεται τέρμα δεξιά (λογικό). Στην περίπτωση
(ii) δείχνει 14L/100 km ενώ στη περίπτωση (iii) δείχνει 19L/100km! Πώς είναι δυνατόν
να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση με 5η σχέση απ' ότι με 4η που είναι σε υψηλότερες στροφές;
Γενικά το θέμα της καταναλωσης με έχει προβληματίσει. Ένα παράδειγμα: στην Εγνατία
για απόσταση 200 χλμ με μέση ταχύτητα 190 km/h με 5η σχέση καταναλώνει σχεδόν 50 λίτρα καύσιμο! Δεν είναι υπερβολική τιμή αυτή;
nick_82- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 138
Ηλικία : 42
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : 525i E34
Country :
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης