Ο νέος νόμος για την απόσυρση
+3
makinen
lee
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Ποια είναι τα νέα κίνητρα
Στη δημοσιότητα δόθηκε σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2010 το νέο σχέδιο Νόμου για την απόσυρση παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων το οποίο κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Τα αυτοκίνητα που μπορούν να αποσυρθούν πρέπει να έχουν άδεια κυκλοφορίας η οποία να εκδόθηκε μέχρι τις 31/12/1998 και για τα οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του εντός του έτους του οποίου γίνεται η διαγραφή καθώς και τυχόν οφειλόμενων τελών από προηγούμενα έτη.
Τα καινούργια αυτοκίνητα που μπορούν να αγοραστούν μέσω της απόσυρσης θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων που προβλέπει η οδηγία 98/69 ή μεταγενέστερης και να είναι μέχρι κυβισμού 1800 κ. εκ.
Τα κίνητρα που δίνει η πολιτεία αφορούν την απαλλαγή των τελών ταξινόμησης ή ποσοστού αυτών ανάλογα των κυβισμό του κινητήρα. Έτσι έχουμε:
* Για αυτοκίνητα με κυβισμό μικρότερο από 900 κ. εκ. απαλλαγή του τέλους ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι 6.000 ευρώ.
* Για αυτοκίνητα με κυβισμό από 901 κ. εκ. έως 1400 κ. εκ. απαλλαγή του τέλους ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι 8.000 ευρώ.
* Για αυτοκίνητα με κυβισμό από 1401 κ. εκ. έως 1600 κ. εκ. απαλλαγή σε ποσοστό 65% του τέλους ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι 11.000 ευρώ.
* Για αυτοκίνητα με κυβισμό από 1601 κ. εκ. έως 2000 κ. εκ. απαλλαγή σε ποσοστό 50% του τέλους ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι 14.000 ευρώ.
Η φορολογητέα αξία είναι το άθροισμα της τιμής χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου όπως εμφανίζεται στους τιμοκαταλόγους που υποβάλλονται στην αρμόδια Τελωνιακή Αρχή και του κόστους ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα.
Σε περίπτωση που η φορολογητέα αξία είναι μεγαλύτερη από τα προαναφερθέντα ποσά θα εισπράττεται για το επί πλέον ποσό, ο προβλεπόμενος ακέραιος συντελεστής τέλους ταξινόμησης.
Θυμίζουμε ότι οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης που ισχύουν για αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων που προβλέπει η οδηγία 98/69 ή μεταγενέστερης είναι:
Μέχρι 900 κ.εκ. 5%
Από 901-1400 κ.εκ. 12%
Από 1401-1600 κ.εκ. 20%
Από 1601-1800 κ.εκ. 30%
Από 1801-2000 κ.εκ. 40%
Από 2001 κ.εκ. και άνω 50%
Η διαδικασία απόσυρσης θα καθοριστεί σύντομα από το Υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων καθώς και από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής. Η απόσυρση θα ισχύσει μέχρι τις 31/12/2011.
Δείτε εδώ όλες τις ενδεικτικές τιμές καινούργιων αυτοκινήτων με απόσυρση, που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής. Σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες με παραδείγματα.
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Μιλανε για κερδος
1000Ε για 1400κ.ε.
1500Ε για 1600κ.ε.
2000Ε για 2000κ.ε.
παντα για καινουριο αμαξι..
1000Ε για 1400κ.ε.
1500Ε για 1600κ.ε.
2000Ε για 2000κ.ε.
παντα για καινουριο αμαξι..
makinen- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 7367
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονικη-Amsterdam
Μοντέλο BMW : E36 coupe
Απόσυρση ξανά για το 2011
Μια κίνηση για την τόνωση της αγοράς των αυτοκινήτων η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα επαναφέρει την απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων αλλά αυτή τη φορά το κίνητρο δεν θα είναι μετρητά χρήματα αλλά η έκπτωση στο Τέλος Ταξινόμησης. Δικαιούχοι είναι όλοι οι κάτοχοι παλαιών Ι.Χ. με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως τις 31-12-1998 και η έκπτωση του Τέλους Ταξινόμησης που θα ωφεληθούν κατά την αντικατάστασή του είναι ανάλογα της κατηγορίας που ανήκει το μοντέλο που ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Αναλυτικά:
* Απαλλάσσεται εντελώς από το τέλος ταξινόμησης, αν το καινούριο Ι.Χ. που επιθυμούν να αποκτήσουν έχει κινητήρα έως 900 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 6.000 ευρώ, το οποίο μέχρι στιγμής κυμαινόταν στο 5%.
* Αν το καινούριο Ι.Χ. έχει κινητήρα από 901 κ.εκ.έως 1.400 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 8.000 ευρώ τότε επίσης απαλλάσσεται από το Τέλος Ταξινόμησης το οποίο κυμαίνεται στο 12%.
* Αν το καινούργιο αυτοκίνητο έχει κινητήρα από 1.401 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 11.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης το οποίο υπολογίζεται σε 20% μειώνεται κατά 65% και διαμορφώνεται έτσι στο 8.5%.
* Τέλος στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.601 κ.εκ. έως 2.000 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 14.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης μειώνεται κατά 50% και θα κυμαίνεται πλέον σε 20%.
Όπως διευκρινίζεται, η φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων αποτελεί το άθροισμα της τιμής χονδρικής, ναύλων μεταφοράς και ασφαλίστρων. Σήμερα στα καινούργια αυτοκίνητα τα τέλη ταξινόμησης διαμορφώνονται σε 5% για Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 12% για αυτοκίνητα από 901 έως και 1.400 κυβικά, 20% για αυτοκίνητα από 1.401 έως 1.600 κυβικά, 30% για αυτοκίνητα από 1.601 έως 1.800 κυβικά, 40% για κυβισμό μεταξύ 1.801 και 2.000 εκατοστών και 50% για αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 2.001 εκατοστών.
Τα κίνητρα θα τεθούν σε ισχύ 10 μέρες μετά την επικείμενη έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης των υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Μεταφορών. Στην περίπτωση που η φορολογητέα αξία είναι μεγαλύτερη των προαναφερθέντων ποσών, θα εισπράττεται για το επιπλέον ποσό ο προβλεπόμενος ακέραιος συντελεστής τέλους ταξινόμησης. Έτσι, σε πρακτικό επίπεδο, Ι.Χ. 1.400 κυβικών εκατοστών και φορολογητέας αξίας 8.000 ευρώ, το οποίο σήμερα επιβαρύνεται με τέλος ταξινόμησης 960 ευρώ, θα έχει πλήρη απαλλαγή από αυτό το τέλος εφόσον ο αγοραστής του προχωρήσει σε παράλληλη απόσυρση του παλιού αυτοκινήτου του.
Παράλληλα έχουμε αλλαγές, και στον Φόρο Πολυτελείας ο οποίος από εδώ και εξής θα επιβάλλεται για μεγαλύτερα ποσά χονδρικής τιμής. Το νομοσχέδιο προβλέπει στα καινούργια αυτοκίνητα να επιβάλλεται φόρος πολυτελείας με συντελεστή 10% για εργοστασιακή αξία από 20.000 έως 22.000 ευρώ (σήμερα 10% για αξία από 15.000 έως 20.000 ευρώ), με συντελεστή 30% για εργοστασιακή αξία μεταξύ 22.000 και 28.000 (από 20.000 έως 28.000 ευρώ σήμερα) και με 40% για αξία πάνω από 28.000 ευρώ (δεν υπάρχει αλλαγή για τα πολύ ακριβά).
Στα μεταχειρισμένα, αντίστοιχα, ο συντελεστής 10% θα επιβάλλεται σε τιμή χονδρικής μεταξύ 16.000 και 17.000 ευρώ (από 11.000 έως 14.000 σήμερα) και 30% για αξία χονδρικής μεταξύ 17.000 και 19.000 ευρώ (από 14.00 έως 19.000 ευρώ σήμερα), ενώ δεν υπάρχει αλλαγή στον συντελεστή 40% (εξακολουθεί να επιβάλλεται για τιμή χονδρικής πάνω από 19.000 ευρώ).
Για να ισχύσουν όλα τα παραπάνω προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να είναι ηλικίας 12 ετών και μεγαλύτερο (πρώτη άδεια έως και 31-12-1998), η άδεια κυκλοφορίας να έχει εκδοθεί στην Ελλάδα και να έχουνε πληρωθεί όλα τα τέλη κυκλοφορίας ως και το έτος 2011.
* Απαλλάσσεται εντελώς από το τέλος ταξινόμησης, αν το καινούριο Ι.Χ. που επιθυμούν να αποκτήσουν έχει κινητήρα έως 900 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 6.000 ευρώ, το οποίο μέχρι στιγμής κυμαινόταν στο 5%.
* Αν το καινούριο Ι.Χ. έχει κινητήρα από 901 κ.εκ.έως 1.400 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 8.000 ευρώ τότε επίσης απαλλάσσεται από το Τέλος Ταξινόμησης το οποίο κυμαίνεται στο 12%.
* Αν το καινούργιο αυτοκίνητο έχει κινητήρα από 1.401 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 11.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης το οποίο υπολογίζεται σε 20% μειώνεται κατά 65% και διαμορφώνεται έτσι στο 8.5%.
* Τέλος στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.601 κ.εκ. έως 2.000 κ.εκ. και εργοστασιακή αξία έως 14.000 ευρώ το Τέλος Ταξινόμησης μειώνεται κατά 50% και θα κυμαίνεται πλέον σε 20%.
Όπως διευκρινίζεται, η φορολογητέα αξία των αυτοκινήτων αποτελεί το άθροισμα της τιμής χονδρικής, ναύλων μεταφοράς και ασφαλίστρων. Σήμερα στα καινούργια αυτοκίνητα τα τέλη ταξινόμησης διαμορφώνονται σε 5% για Ι.Χ. έως 900 κυβικά, 12% για αυτοκίνητα από 901 έως και 1.400 κυβικά, 20% για αυτοκίνητα από 1.401 έως 1.600 κυβικά, 30% για αυτοκίνητα από 1.601 έως 1.800 κυβικά, 40% για κυβισμό μεταξύ 1.801 και 2.000 εκατοστών και 50% για αυτοκίνητα κυβισμού άνω των 2.001 εκατοστών.
Τα κίνητρα θα τεθούν σε ισχύ 10 μέρες μετά την επικείμενη έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης των υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Μεταφορών. Στην περίπτωση που η φορολογητέα αξία είναι μεγαλύτερη των προαναφερθέντων ποσών, θα εισπράττεται για το επιπλέον ποσό ο προβλεπόμενος ακέραιος συντελεστής τέλους ταξινόμησης. Έτσι, σε πρακτικό επίπεδο, Ι.Χ. 1.400 κυβικών εκατοστών και φορολογητέας αξίας 8.000 ευρώ, το οποίο σήμερα επιβαρύνεται με τέλος ταξινόμησης 960 ευρώ, θα έχει πλήρη απαλλαγή από αυτό το τέλος εφόσον ο αγοραστής του προχωρήσει σε παράλληλη απόσυρση του παλιού αυτοκινήτου του.
Παράλληλα έχουμε αλλαγές, και στον Φόρο Πολυτελείας ο οποίος από εδώ και εξής θα επιβάλλεται για μεγαλύτερα ποσά χονδρικής τιμής. Το νομοσχέδιο προβλέπει στα καινούργια αυτοκίνητα να επιβάλλεται φόρος πολυτελείας με συντελεστή 10% για εργοστασιακή αξία από 20.000 έως 22.000 ευρώ (σήμερα 10% για αξία από 15.000 έως 20.000 ευρώ), με συντελεστή 30% για εργοστασιακή αξία μεταξύ 22.000 και 28.000 (από 20.000 έως 28.000 ευρώ σήμερα) και με 40% για αξία πάνω από 28.000 ευρώ (δεν υπάρχει αλλαγή για τα πολύ ακριβά).
Στα μεταχειρισμένα, αντίστοιχα, ο συντελεστής 10% θα επιβάλλεται σε τιμή χονδρικής μεταξύ 16.000 και 17.000 ευρώ (από 11.000 έως 14.000 σήμερα) και 30% για αξία χονδρικής μεταξύ 17.000 και 19.000 ευρώ (από 14.00 έως 19.000 ευρώ σήμερα), ενώ δεν υπάρχει αλλαγή στον συντελεστή 40% (εξακολουθεί να επιβάλλεται για τιμή χονδρικής πάνω από 19.000 ευρώ).
Για να ισχύσουν όλα τα παραπάνω προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να είναι ηλικίας 12 ετών και μεγαλύτερο (πρώτη άδεια έως και 31-12-1998), η άδεια κυκλοφορίας να έχει εκδοθεί στην Ελλάδα και να έχουνε πληρωθεί όλα τα τέλη κυκλοφορίας ως και το έτος 2011.
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Αν ειχαμε λευτα ρε καλυτεχνες βουλευτες για κενουργειο, δε θα ειχαμε ενα παλιο που το κραταμε με ζωρι. (Μ.ΚΑ.ΚΕΣ.)
Για να μην παρεξυγιθουμε αυτους που βγαζουν αυτα τα πραγματα βριζω.
Για να μην παρεξυγιθουμε αυτους που βγαζουν αυτα τα πραγματα βριζω.
Τσιταχ- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 325
Ηλικία : 39
Τόπος : Θέρμη Θεσ/νικης.
Μοντέλο BMW : 320i E36
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
ρε λες να εχουν κανενα εδω στο κλαμπ κ μας παρακολουθη που παμε για σουβλακια κ βγαζουν αυτα τα μετρα,κ λενε αφου εχετε λεφτα για σουβλακια παρτε να εχετε?
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
ναι ρε εχουμε τον τρωσκαν και τον τρωσκεφτε.
Τσιταχ- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 325
Ηλικία : 39
Τόπος : Θέρμη Θεσ/νικης.
Μοντέλο BMW : 320i E36
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
χαχαχαχ δεν ξέρω τι βλέπουνε...αλλά εγώ το μωρό μου...δεν σας το δίνω
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
ουτε και εγω το δινω. μετα απο 2 ασχετα αυτοκινητα που αλαξα καταφερα να παρω το αυτοκινητο και το μοντελο που μου αρεσε παρα πολυ, ασχετα αν την ψιλοπατισα. δεν το αλαζω οσα τελη και αν μου βαλουν.
(Εκτος αν το καψω.)
(Εκτος αν το καψω.)
Τσιταχ- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 325
Ηλικία : 39
Τόπος : Θέρμη Θεσ/νικης.
Μοντέλο BMW : 320i E36
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
χαχα....μα έτσι είναι...ένα πάθος μας έμεινε..κι αυτό θέλουν να μας το κόψουνε...δεν φτάνει που δεν μπορούμε να κάνουμε βήμα...με τόσο που πήγε η βενζίνη....έχουμε και τα τέλη τους!!!
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
νε αλλα σου φτιαξανε καινουριους δρομους τη εχεις να πεις για τον δρομο μουδανιον ειδες τη ωραιος δρομος μεχρι κ διοδια βαλανε τοσο καλος ειναι
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
ακομα δεν εβαλαν δυοδια αλλα ουτε προκιτε να βαλουν.
Τσιταχ- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 325
Ηλικία : 39
Τόπος : Θέρμη Θεσ/νικης.
Μοντέλο BMW : 320i E36
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
μην εισαι συγουρος,ειδαν ποσα θα περνουν απτα διοδια κ νομηζης θα το αφοισουνε ανεκμεταλευτο
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
lee έγραψε:νε αλλα σου φτιαξανε καινουριους δρομους τη εχεις να πεις για τον δρομο μουδανιον ειδες τη ωραιος δρομος μεχρι κ διοδια βαλανε τοσο καλος ειναι
Α, αυτά δεν με πειράζουν...!!!
Τα διόδια έχουν και τα θετικά τους....!!!
Κατεβένεις από το αμάξι...(ξεπιάνεσε + αναπνέεις και άλλο αέρα...χαχα)
Ενημερώνεις την υπάλληλο ότι βάση συνταγματικού νόμου πρέπει να υπάρχει δωρεάν και ελευθερη μετακίνηση (γίνεσαι κ "δάσκαλος")
Σπρώχνεις την μπάρα...(σωματική άσκηση....-αν και είναι πανεύκολο-)
Συνεχίζεις την πορεία σου πιο ανανεωμένος από ποτέ και με ένα σουβλάκι παραπάνω..
*εξερούνται τα -ακόμη- κρατικά διόδια...
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
τα απια κρατηκα ειναι μονο 2 απο τα 7.
Τσιταχ- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 325
Ηλικία : 39
Τόπος : Θέρμη Θεσ/νικης.
Μοντέλο BMW : 320i E36
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Σωστός!!!!!!!!
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Παιδιά η απόσυρση είναι σαν την Patty, δηλαδή μεγάλη απάτη. Επειδή ο θίασος του Geoffrey(το κανονικό όνομα του Γιώργου), έχανε πολλά φράγκα από την καθίζιση της αγοράς αυτοκινήτου, σκεφτήκανε ένα ακόμη τρόπο να μας βάλουνε το χέρι στην τσέπη. Μας κάνουν μια πολυ μικρή έκπτωση στο χαράτσι για να τσιμπήσουμε. Και από την άλλη έμαθα ότι θα βάλουν άλλο χαράτσι στα μεταχειρισμένα από εξωτερικό, ώστε να μην μπορείς να φέρεις ένα καλό αυτοκίνητο από Γερμανία. Αν για μία 116i, που κάνει τουλάχιστον €25.000, γλυτώνεις €1.450, χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι(συγνώμη για τη γλώσσα, αλλά δεν υπάρχει καταλληλότερη έκφραση). Από τα €25.000 τα €10.000 είναι φόροι και μας κάνουν τη χάρη να πληρώσουμε μόνο €8.500. Εντάξει μπορεί να μην είμαστε οι πρώτοι μάγκες, αλλά δεν είμαστε και τελείως "αυτο-ικανοποιούμενοι έφηβοι με σπυριά"!!!!!!
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΑΣ- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 13
Ηλικία : 52
Τόπος : ΠΡΒΕΖΑ
Μοντέλο BMW : E46 318i facelift
Country :
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Bmw_E30 έγραψε:lee έγραψε:νε αλλα σου φτιαξανε καινουριους δρομους τη εχεις να πεις για τον δρομο μουδανιον ειδες τη ωραιος δρομος μεχρι κ διοδια βαλανε τοσο καλος ειναι
Α, αυτά δεν με πειράζουν...!!!
Τα διόδια έχουν και τα θετικά τους....!!!
Κατεβένεις από το αμάξι...(ξεπιάνεσε + αναπνέεις και άλλο αέρα...χαχα)
Ενημερώνεις την υπάλληλο ότι βάση συνταγματικού νόμου πρέπει να υπάρχει δωρεάν και ελευθερη μετακίνηση (γίνεσαι κ "δάσκαλος")
Σπρώχνεις την μπάρα...(σωματική άσκηση....-αν και είναι πανεύκολο-)
Συνεχίζεις την πορεία σου πιο ανανεωμένος από ποτέ και με ένα σουβλάκι παραπάνω..
*εξερούνται τα -ακόμη- κρατικά διόδια...
Συμφωνο κανει καλο!!!!χαχαχαχ
Σε εφαρμογή το μέτρο της απόσυρσης
Μέσα σε αυτή την εβδομάδα θα έχει υπογραφεί η Κοινή υπουργική απόφαση
Δημήτρης Παππάς στις 07.02.2011
Ο υφυπουργός Οικονομικών, Δημήτρης Κουσελάς μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, δήλωσε ότι έχει ήδη προχωρήσει η κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση των παλιών αυτοκινήτων και πώς αυτή την εβδομάδα θα υπογραφεί.
Αφού υπογραφεί, η υπουργική απόφαση θα δημοσιευτεί μετά από δέκα ημέρες όπως προβλέπει ο νόμος και θα ξεκινήσει η εφαρμογή του πολυαναμενόμενου μέτρου.
Επιπλέον ο κ. Κουσελάς δήλωσε ότι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πάνε στις πιστοποιημένες εταιρίες αποσύρσεων, στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, στις ΔΟΥ και μετά στο Τελωνείο. "Είναι δύο τρεις ενέργειες που πρέπει να κάνει κάποιος για να πάρει το πιστοποιητικό με βάση, το οποίο θα του μειώνεται κατά πολύ το τέλος της ταξινόμησης ή θα αφαιρείται τελείως, ανάλογα με αυτά που προβλέπει ο νόμος", επεσήμανε ο υφυπουργός Οικονομικών.
Το μέτρο της απόσυρσης αφορά μοντέλα πριν από το 1999, ενώ προϋπόθεση είναι η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου μέχρι 2.000 κυβικά. Η ρύθμιση αυτή ισχύει μόνο στην περίπτωση που για το αποσυρόμενο αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι 31.12.1998. Επίσης θα πρέπει να καταβληθούν τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλομένων προηγουμένων ετών.
To μέγιστο κέρδος για την αγορά νέου Ι.Χ ανά κατηγορία κυβισμού:
* Έως 900 cc μείωση φόρoυ έως 300 €
* Από 901 έως 1400 cc μείωση φόρου έως 960 €
* Από 1401 έως 1600 cc μείωση φόρου έως 1430 €
* Από 1601 έως 1800 cc μείωση φόρου έως 2100 €
* Από 1801 έως 2000 cc μείωση φόρου έως 2800 €
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ στις Κυρ Φεβ 27, 2011 12:34 am, 1 φορά
Εκδόθηκε η κοινή υπουργική απόφαση για την απόσυρση
“Όλες τις λεπτομέρειες για τη διαδικασία της απόσυρσης των επιβατικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει κοινή υπουργική απόφαση, η οποία θα δημοσιευθεί άμεσα στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ). Η διαδικασία της απόσυρσης σύμφωνα με την υπουργική απόφαση θα διαρκέσει έως τις 20 Δεκεμβρίου 2011.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση, στη διαδικασία της απόσυρσης μπορούν να ενταχθούν περίπου 2.500.000 οχήματα για τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα έως τις 31 Δεκεμβρίου 1998.
Προϋπόθεση να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καθώς και τυχόν οφειλές προηγούμενων ετών.
Η διαδικασία της απόσυρσης πραγματοποιείται μέσω εγκεκριμένου συστήματος εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ).
Αναλυτικά η διαδικασία της απόσυρσης περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:
* Ο ιδιοκτήτης του οχήματος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος παραδίδει το αποσυρόμενο όχημα σε εγκατάσταση επεξεργασίας ή σε σημείο συλλογής ΟΤΚΖ και λαμβάνει τη σχετική βεβαίωση παραλαβής.
* Πολύ σημαντικό: Το αποσυρόμενο όχημα θα πρέπει να προσκομίζεται προς παράδοση, να διαθέτει όλα τα μηχανικά του μέρη και να διαθέτει όλα τα στοιχεία του αμαξώματος.
* Το εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ΟΤΚΖ εκδίδει πιστοποιητικό καταστροφής το οποίο και χορηγείται από το σύστημα ή μεσω του συλλογής στον ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη μέσα σε 8 ημέρες.
* Αντίγραφο του πιστοποιητικού καταστροφής διαβιβάζεται μαζί με τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ΟΤΚΖ σε οποιαδήποτε υπηρεσία μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας προκειμένου να γίνει οριστική διαγραφή του οχήματος.
* Η παραπάνω υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας εκδίδει και παραδίδει στον ιδιοκτήτη ή εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, τη μηχανογραφημένη πράξη οριστικής διαγραφής, αφού δηλωθεί υπευθύνως ότι η συγκεκριμένη διαγραφή πραγματοποιείται προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα κίνητρα για την απόσυρση.
* Το πιστοποιητικό καταστροφής συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση της εγκατάστασης επεξεργασίας σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.
* Σε περίπτωση απώλειας άδειας κυκλοφορίας ή πινακίδων, πριν ξεκινήσει η διαδικασία της απόσυρσης θα πρέπει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να υποβάλλει στην υπηρεσία Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας, όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
Από τη διαδικασία της οριστικής διαγραφής οχημάτων εξαιρούνται οχήματα τα οποία έχουν καταστραφεί από ατύχημα, πυρκαγιά, εμπρησμό ή βανδαλισμό.
Για την απαλλαγή από το τέλος ταξινόμησης απαιτείται προηγουμένως η καταβολή των τελών κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή, καθώς και τυχόν οφειλόμενων προηγούμενων ετών. Αρμόδιος για τη βεβαίωση και την είσπραξη των οφειλόμενων τελών κυκλοφορίας είναι ο προϊστάμενος της ΔΟΥ φορολογίας εισοδήματος του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Ο προϊστάμενος της ΔΟΥ χορηγεί βεβαίωση στην οποία αναγράφεται ότι «για το αποσυρόμενο επιβατικό αυτοκίνητο με αριθμό κυκλοφορίας….. έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας 2011 και προηγούμενων ετών».
Προκειμένου για οχήματα για τα οποία οι ιδιοκτήτες αυτών έχουν υποβάλλει δήλωση ακινησίας για το αποσυρόμενο όχημα, χορηγείται αντίγραφο της αδείας κυκλοφορίας του οχήματος και προσωρινή άδεια κυκλοφορίας με την ένδειξη «για την παράδοση του οχήματος σε σημείο συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ), χωρίς την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου γίνεται η διαγραφή.
Για την παραλαβή καινούριου αυτοκινήτου μέχρι 2.000 κυβικών ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει σχετική εκχώρηση δικαιώματος απόσυρσης, υποβάλλει στην αρμόδια τελωνειακή αρχή το το οικείο παραστατικό στο οποίο επισυνάπτονται η πράξη οριστικής διαγραφής καθώς και η βεβαίωσης καταβολής των τελών κυκλοφορίας
Στην περίπτωση που η παραπάνω διαδικασία πραγματοποιείται από τις εμπορικές επιχειρήσεις εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών κατατίθενται:
* Αίτηση με την οποία ζητούν την παραλαβή του καινούριου αυτοκινήτου προκειμένου να το διαθέσουν στο δικαιούχο.
* Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 του ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου οχήματος για τη συμφωνία με την εμπορική επιχείρηση ως προς τη διαδικασία της απόσυρσης ή και του προσώπου προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια Αρχή.”
Οι λεπτομέρειες της απόσυρσης βήμα βήμα
Σε 17 ημέρες ολοκληρώνεται η διαδικασία με βάση την ΚΥΑ
Σύμφωνα με την ΚΥΑ του Υπουργείου Οικονομικών, του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, δίνεται η δυνατότητα παραλαβής καινούργιου επιβατικού αυτοκινήτου μέχρι και 2000 κ.ε. με μερική ή ολική απαλλαγή από τέλος ταξινόμησης σε αντικατάσταση παλαιού επιβατικού αυτοκινήτου (για το οποίο έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/1998), το οποίο παραδίδεται προς καταστροφή (αποσύρεται) στο εγκεκριμένο σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής. Η έναρξη της εφαρμογής πραγματοποιείται δέκα ημέρες από τη δημοσίευση της Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, ενώ η λήξη της θα είναι στις 20 Δεκεμβρίου 2011.
Οι απαλλαγές έχουν ως εξής:
α) μέχρι και 900 κ.ε., απαλλαγή από το Τέλος Ταξινόμησης (Τ.Τ.) για εργοστασιακή αξία μέχρι και 6.000 ευρώ.
β) από 901 μέχρι και 1400 κ.ε., απαλλαγή από το Τ.Τ. για εργοστασιακή αξία μέχρι και 8.000 ευρώ.
γ) από 1401 μέχρι και 1600 κ.ε., απαλλαγή από το 65% του Τ.Τ. και για εργοστασιακή αξία μέχρι και 11.000 ευρώ.
δ) από 1601 μέχρι και 2000 κ.ε., απαλλαγή από το 50% του Τ.Τ. και για εργοστασιακή αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.
Δικαιούχα της ως άνω απαλλαγής πρόσωπα ορίζονται ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου το οποίο αποσύρεται ή το πρόσωπο στο οποίο ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου έχει εκχωρήσει το δικαίωμα προς απόσυρση.
Οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται σωρευτικά για τα αποσυρόμενα αυτοκίνητα είναι:
α) Να έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα μέχρι και 31/12/1998.
β) Να διαθέτουν όλα τα μηχανικά μέρη και όλα τα στοιχεία του αμαξώματός τους (δεν είναι απαραίτητο να έχουν δυνατότητα αυτοκίνησης καθώς μπορεί να έχουν πλέον αχρηστευθεί λόγω της ακινητοποίησής τους).
γ) Να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2011 καθώς και τυχόν οφειλόμενα προηγουμένων ετών. Για τα αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε ακινησία δεν καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.
Εξαιρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν καταστραφεί από ατύχημα, πυρκαγιά, εμπρησμό ή βανδαλισμό.
Η διαδικασία της απόσυρσης αναλυτικά
Παράδοση του αυτοκινήτου από τον ιδιοκτήτη του ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του σε εγκατάσταση επεξεργασίας ή σε σημεία συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ). Η παράδοση του παλαιού οχήματος δεν συνεπάγεται κόστος για τον ιδιοκτήτη, εφόσον το οδηγήσει ή μεταφέρει ο ίδιος σε συμβεβλημένη μονάδα ανακύκλωσης ή σημείο συλλογής.
Το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής εκδίδει εντός 8 ημερών πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος, δίνει ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού στον ενδιαφερόμενο και ένα αντίγραφο αποστέλλει στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της εκάστοτε Περιφέρειας για να διαγραφεί το όχημα.
Η υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, στην οποία αποστέλλεται το πιστοποιητικό καταστροφής εκδίδει εντός 5 ημερών από την λήψη του αντιγράφου του πιστοποιητικού καταστροφής, πράξη οριστικής διαγραφής του οχήματος.
Η πράξη οριστικής διαγραφής παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του οχήματος ή τον εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του σε δύο αντίγραφα.
Το ένα αντίγραφο της πράξης οριστικής διαγραφής κατατίθεται άμεσα στο αρμόδιο τελωνείο και το άλλο κρατείται από τους ενδιαφερόμενους.
Η εκτιμώμενη διάρκεια ολοκλήρωσης της διαδικασίας απόσυρσης: 17 ημέρες.
Διαδικασία τελωνισμού καινούργιου αυτοκινήτου
Το αυτοκίνητο που θα παραληφθεί πρέπει να είναι καινούργιο και ατελώνιστο.
Εφόσον το καινούργιο αυτοκίνητο τελωνίζεται απευθείας από τους ιδιώτες:
Ο ιδιοκτήτης του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση υποβάλλει τελωνειακό παραστατικό για τον τελωνισμό του καινούργιου επιβατικού οχήματος στο οποίο επισυνάπτει:
- Βεβαίωση της ΔΟΥ για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας του αποσυρόμενου οχήματος και
- Αντίγραφο της πράξης οριστικής διαγραφής του αποσυρόμενου επιβατικού οχήματος.
Εφόσον το καινούργιο αυτοκίνητο τελωνίζεται από την εμπορική επιχείρηση για λογαριασμό των ιδιωτών:
Εκτός από τα ανωτέρω δικαιολογητικά (βεβαίωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και πράξη οριστικής διαγραφής) απαιτούνται και:
- Αίτηση της εταιρείας με την οποία θα ζητείται ο τελωνισμός του οχήματος προκειμένου να διατεθεί στον δικαιούχο,
- Υπεύθυνη δήλωση (θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από Δημόσια αρχή) του ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου οχήματος ή του προσώπου προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση, με την οποία θα βεβαιώνεται η συμφωνία του με την εμπορική επιχείρηση.
Στις περιπτώσεις αυτές το τελωνειακό παραστατικό θα μένει σε εκκρεμότητα για έξι μήνες έως ότου επιστρέψει το πιστοποιητικό ταξινόμησης του αυτοκινήτου από το οποίο να προκύπτει ότι το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε στο όνομα του ιδιοκτήτη του αποσυρόμενου οχήματος ή το πρόσωπο προς το οποίο έχει γίνει εκχώρηση του δικαιώματος προς απόσυρση.
Αν δεν επιστρέψει εντός της προθεσμίας αυτής το πιστοποιητικό ταξινόμησης, τότε η εμπορική επιχείρηση θα καταβάλλει τους οφειλόμενους φόρους, προσαυξήσεις και πρόστιμα.
Απ: Ο νέος νόμος για την απόσυρση
Παντως για μας τους μπεμβεδακιδες δεν συμφερει αυτη η αποσυρση, μονο για ψυχουλα μηλανε και οχι για σεβαστα ποσα. Και να θεσω ενα παραδιγμα, ο κοπιλατης ασ πουμε οτι κανει αποσυρση το ε21 που ειναι παλιας τεχνολογιας ή τελος παντον παλιο αυτοκηνητο και θα κερδησει 1500ευρο αν πει να το πουλησει δεν θα τα παρει αυτα τα λευτα αλλα για να κερδησει τα 1500ευρο θα πρεπει να αγωρασει ενα κενουριο που δεν θα ειναι στην κατηγορια του ε21 και θα πρεπει να δωσει τουλαχηστον δεκα χιλιαρικα για ενα κενουριο φτυνο αμαξι, και δεν του ρηχνω τρια χηλιαρικακια το ε21 να το κανω εργαλιο και απο οπου θα περναω να το χαζεβουνε??? μαλον για μ@λ@κες ψαχνει το κρατος μας!!! ή νομηζουνε οτι ο κοσμος εχει λευτα στις τσεπες του?
giorgos320d- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 2279
Ηλικία : 58
Τόπος : ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Μοντέλο BMW : 320d
Country :
Απέτυχε και η απόσυρση!
“Αφού οι ιθύνοντες της κυβέρνησης δεν σκέφτηκαν ότι το τελευταίο που απασχολεί τον Έλληνα είναι η αγορά νέου ΙΧ αυτοκινήτου, τον τιμωρούν αν το αποσύρει να πληρώσει και παραπάνω από το κέρδος της απόσυρσης, αφού θα πρέπει να εξοφλήσει τα τέλη κυκλοφορίας της ακινησίας του!
Περιορισμένο φαίνεται το ενδιαφέρον των οδηγών για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, προκειμένου να απολαύσουν τα οικονομικά οφέλη για την αγορά νέου οχήματος. Έτσι παρά το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών να δώσει κίνητρα για την αναθέρμανση της αγοράς αυτοκινήτου που «υποφέρει» καθημερινά, αυτή παραμένει μουδιασμένη με το ενδεχόμενο νέας πτώσης να φαίνεται αναπόφευκτο.
Όπως δείχνουν και τα στοιχεία, το τελευταίο πράγμα που ενδιαφέρει σήμερα είναι η απόκτηση καινούργιου αυτοκινήτου, αφού στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι Έλληνες παλεύουν για την κάλυψη των στοιχειωδών και καθημερινών αναγκών.
Αναλυτικά:
Στην Αττική, στο κέντρο ανακύκλωσης Τσιβόλας ΕΠΕ, που βρίσκεται στα Καλύβια:
* 2011: αποσύρονται περίπου 25 αυτοκίνητα ημερησίως
* 2009: αποσύρονταν περίπου 200 αυτοκίνητα ημερησίως
Στη Θεσσαλονίκη, στο κέντρο ανακύκλωσης Αειφόρος ΑΕ, που βρίσκεται στη Σίνδο:
* 2011: αποσύρονται 3 με 4 αυτοκίνητα ημερησίως
* 2009: αποσύρονταν 40 με 50 αυτοκίνητα ημερησίως
Στην Ηλεία, στο κέντρο ανακύκλωσης Ντέμου Θεοδώρα Ο.Ε, που βρίσκεται στον Πύργο και εξυπηρετεί όλο τον νομό:
* 2011: αποσύρονται 2 αυτοκίνητα ημερησίως
* 2009: αποσύρονταν 100 με 120 αυτοκίνητα ημερησίως
Στη Ζάκυνθο, στο κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλο τον νομό:
* 2011: αποσύρονται περίπου 8 αυτοκίνητα ημερησίως
* 2009: αποσύρονταν περίπου 50 αυτοκίνητα ημερησίως
Στη Ρόδο στο μοναδικό κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλα τα Δωδεκάνησα αποσύρονται περίπου 10 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στο Λασίθι στην Κρήτη, στο μοναδικό κέντρο όλου του νομού έχουν αποσυρθεί 2 μόνο αυτοκίνητα.
Τα οφέλη
Το όφελος που προσφέρεται στους ιδιοκτήτες που προχωρούν στη διαδικασία της απόσυρσης κυμαίνεται από 300 ως 2800 ευρώ, ανάλογα με τα κυβικά του παλαιού οχήματος. Ειδικότερα για αυτοκίνητα μέχρι 900 κυβικά και εργοστασιακής αξίας έως 6.000 ευρώ, το όφελος θα είναι 300 ευρώ.
* Από 901 – 1400 κ.ε. και εργοστασιακή αξία έως 8.000 όφελος 960 ευρώ
* Από 1401-1600 κ.ε. και εργοστασιακή αξία έως 11.000 όφελος 1430 ευρώ
* Από 1601-2000 κ.ε. και εργοστασιακή αξία έως 14.000 όφελος έως 2800 ευρώ.
Βασική προϋπόθεση για συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος να έχει εκδοθεί μέχρι τις 31-12-1998.
Ωστόσο, τα παραπάνω ποσά δεν είναι ικανά να κινητοποιήσουν τους ιδιοκτήτες, εν συγκρίσει πάντα και με τα ποσοστά συμμετοχής στο παρελθόν, δείγμα των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης, που πλήττει κυρίως το τμήμα των πολιτών στους οποίους στοχεύει το μέτρο της απόσυρσης.
Σύμφωνα με ιδιοκτήτη εταιρείας απόσυρσης οχημάτων σε σχέση με το παρελθόν η προσέλευση είναι περιορισμένη, ενώ το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο για τα οχήματα μικρού κυβισμού, καθώς το ποσό που κερδίζουν από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι μικρό. Μεγαλύτερο όφελος υπάρχει στα οχήματα μεγάλου κυβισμού.
“Φρενάρει” ξανά την απόσυρση η κυβέρνηση
Με διευκρινιστική εγκύκλιο που υπογράφει ο υφυπουργός Οικονομικών, Δ. Κουσελάς, ξεκαθαρίζεται ότι στο πρόγραμμα απόσυρσης μπορούν να συμμετέχουν οχήματα για τα οποία έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας τόσο για το 2011 όσο και για προγενέστερα έτη.
Η διευκρινιστική αυτή εγκύκλιος συντείνει στην απαξίωση του μέτρου, καθώς οι ιδιοκτήτες καλούνται να πληρώσουν τέλη για οχήματα τα οποία μπορεί να βρίσκονταν σε ακινησία για ένα, δύο χρόνια ή και περισσότερα. Έτσι κάποιος για να κερδίσει 500 ή 1000 ευρώ από την αγορά νέου οχήματος, πρέπει να καταβάλλει –αν το όχημα είχε μεγάλο κινητήρα- 500 έως 1200 ευρώ για κάθε έτος ακινησίας.
Αν δηλαδή το υπό απόσυρση όχημα είναι ένα παλιό τζιπ με κινητήρα 3000 κυβικών και πάνω και οι πινακίδες του είχαν κατατεθεί για δύο χρόνια, για να αποσυρθεί σήμερα πρέπει να καταβληθούν 2200 ευρώ.
Ωστόσο, το πρόβλημα επιτείνεται και από τον κακό συντονισμό των δημοσίων υπηρεσιών καθώς τόσο η τελευταία όσο και οι προηγούμενες εγκύκλιοι δεν έχουν κοινοποιηθεί ακόμη με αποτέλεσμα πολλοί ενδιαφερόμενοι να βρίσκονται μετέωροι, περιμένοντας είτε τη βεβαίωση καταβολής των τελών κυκλοφορίας είτε τις πινακίδες των οχημάτων που παλαιότερα είχαν κατατεθεί στις εφορίες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως σε πολλές περιπτώσεις οι εφορίες κάνουν έως και δύο μήνες για να αποστείλουν τις πινακίδες.
Προβλήματα διαπιστώνει και ο Συνήγορος του Πολίτη
Χάνει… λάδια η απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, σύμφωνα με πόρισμα που συνέταξε ο Συνήγορος του Πολίτη, ύστερα από αναφορές που κατέθεσαν ενδιαφερόμενοι για το μέτρο.
Όπως επισημαίνει η ανεξάρτητη αρχή, «προβλήματα προκαλεί η αιφνίδια κατάργηση της παροχής οικονομικών κινήτρων για την απόσυρση παλαιών οχημάτων και την αγορά νέων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλά και ο τρόπος εφαρμογής του στις περιπτώσεις, που εντάσσονταν στη ρύθμιση».
Ο Συνήγορος εντόπισε προβλήματα:
* Στην επιλογή του έκτακτου νομοθετικού εργαλείου της πράξης νομοθετικού περιεχομένου για την εισαγωγή του μέτρου,
* Στη διαδικασία κατάργησής του, η οποία περιελάμβανε το άτυπο «πάγωμα» του μέτρου μέχρι την πραγματική κυκλοφορία του σχετικού ΦΕΚ, αλλά και
* Στην υλοποίηση του μέτρου, μετά και τη ριζική τροποποίησή της μέχρι τότε προβλεπόμενης διαδικασίας”
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Πληρωμή τελών και για όσους απόσυρουν
Ραβασάκια για όσους χρωστούν
Πρόσκληση από την οικεία εφορία τους θα λάβουν όσοι χρωστούν τέλη κυκλοφορίας προηγούμενων χρόνων και αποσύρουν το αυτοκίνητό τους. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών το συνολικό ποσό της βεβαίωσης θα καταβάλλεται σε έξι ίσες μηνιαίες δόσεις, με την πρώτη να πληρώνεται την τελευταία εργάσιμη του επόμενου της βεβαίωσης μήνα. Σε περίπτωση που το οφειλόμενο ποσό είναι μέχρι 150 ευρώ θα καταβάλλεται εφάπαξ. Επί τη ευκαιρία η εφορία θα αναζητά οφειλές τελών κυκλοφορίας και άλλων οχημάτων που έχει το πρόσωπο στην κατοχή του το πρόσωπο που αποσύρει ώστε να μην ξεφύγει από την τσιμπίδα. Το υπουργείο διευκρινίζει πως η υποχρέωση καταβολής τελών, συνδέεται με τον κάτοχο του Ι.Χ. και με το ίδιο το όχημα. Έτσι όσοι αγόρασαν ένα μεταχειρισμένο Ι.Χ. σε μεταγενέστερη ημερομηνία του οποίου ο ιδιοκτήτης χρωστούσε τέλη κυκλοφορίας, θα ερευνηθούν οι οφειλές από την ημερομηνία αγοράς και όχι ταξινόμησης.
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» «Μύρισε» απόσυρση;
» ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ...!!!
» ΒΜW – Ενδεικτικός τιμοκατάλογος με απόσυρση
» Νεος
» Νεος.....
» ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ...!!!
» ΒΜW – Ενδεικτικός τιμοκατάλογος με απόσυρση
» Νεος
» Νεος.....
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης