Bmw Club Μακεδονία
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Η νέα Bentley Continental GT σε βάθος

Πήγαινε κάτω

Η νέα Bentley Continental GT σε βάθος Empty Η νέα Bentley Continental GT σε βάθος

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Τετ Σεπ 15, 2010 12:49 am

Η νέα Bentley Continental GT σε βάθος Bentleycontinentalgte12

Αυτή είναι η καινούρια Continental GT, το μοντέλο που παρουσίασε η Bentley για να συνεχίσει την επιτυχία της προηγούμενης Continental που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2003. Εμφανισιακά δεν διαφέρει πολύ απο το μοντέλο που αντικαθιστά –ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει- αλλά κάτω απο την επιφάνεια έχει σωρεία αλλαγών με στόχο την μείωση του βάρους και την δυναμική οδική συμπεριφορά. Ας τα δούμε μαζί…

Η ολοκαίνουρια λοιπόν Continental GT έχει πανομοιότυπο μήκος, ύψος και μεταξόνιο με την προηγούμενη αλλά έχει μεγαλύτερο πλάτος και φαρδύτερα μετατρόχια, κατά 41mm εμπρός και 48mm πίσω. Το ψυγείο κάθεται τώρα πιο χαμηλά και κάθετα, κάτι που επιτρέπει το μεγαλύτερο καπώ να “διορθώσει” την δυσαναλογία του προηγούμενου μοντέλου στο εμπρός μέρος όπου το εμπρός μέρος φαινόταν “μικρό” σε σύγκριση με το υπόλοιπο αμάξι. Οι πιο παρατηρηρικοί θα δούνε επίσης οτι ο εμπρός προφυλακτήρας με τα φτερά είναι πλέον ένα κομμάτι κάτι που σύμφωνα με τον υπεύθηνο εξωτερικού σχεδιασμού δίνει ένα πιο “ιδιαίτερο” look. Τα φωτιστικα σώματα εμπρός άλλαξαν, τα εσωτερικά είναι σαφώς μεγαλύτερα απο τα εξωτερικά, φυσικά διαθέτουν LED φώτα ημέρας ενώ ακριβώς πάνω απο το εξωτερικό φωτιστικό σώμα ξεκινάει ένας “μυς” που διαγράφει τα όρια του καπώ και είναι ορατός απο την θέση του οδηγού.

Στο κατασκευαστικό κομμάτι, η Bentley υιοθέτησε την τεχνολογία του super-forming, μία διαδικασία κατά την οποία τα φύλλα αλουμινίου πέρνουν το σχήμα τους υπό θερμοκρασίες 500 βαθμών Κελσίου μέσω πίεσης του αέρα. Η διαδικασία αυτή είναι πιο δαπανηρή και χρονοβόρα σε σύγκριση με την προηγούμενη αλλά δίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα και ακριβέστερη διαδικασία παραγωγής.

Πίσω, τα πράγματα είναι πιο απλά, με πιο συμβατικά φωτιστικά σώματα που διαθέτουν το χαρακτηριστικό ελλιπτικό σχήμα που είχε και ο απερχόμενο μοντέλο, το πορτ μπαγκάζ ενσωματώνει το σχήμα που έκανε το ντεμπούτο το στην Mulsanne ενώ υπάρχει και καινούριος διαχυτης.

Μηχανικά, η Continental θα διαθέτει φυσικά τον εξάλιτρο twin-turbo W12 με ορισμένες αλλαγές στην διαχείριση και νέα υλικά χαμηλότερης τριβής που ανεβάζουν την ιπποδύναμη στους 575 ίππους και την ροπή στα 700Nm. Η δύναμη θα μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός νέου εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Το νέο αυτό κιβώτιο θα διαθέτει λειτουργία “quickshift” που θα μειώνει τον χρόνο αλλαγής ταχύτητας στο μισό -200msec- και θα μπορεί να κατεβάζει “μαζεμένες” πάνω απο μία ταχύτητες πχ απο τετάρτη σε δευτέρα χωρίς να περάσει απο την τρίτη. Όλα αυτά δίνουν αποτέλεσμα 320 km/h τελική ταχύτητα και 0-100 km/h σε 4.4 δευτερόλεπτα. Το διαφορικό της Continental GT θα διατηρήσει την ρύθμιση της προηγούμενης Supersports για την ροπή, 40/60 εμπρός-πίσω για να δώσει καλύτερη ισορροπία και πιο σπορ αίσθηση όταν αυτή θα οδηγηθεί γρήγορα αλλά σε καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης το σύστημα θα μεταβάλει την κατανομή της ροπής για να ελαττώσει το σπινιάρισμα. Τέλος η νέα GT θα εφοδιαστεί και με έναν V8 άμεσου ψεκασμού τεσσάρων λίτρων και αγνώστων λοιπών στοιχείων τον Μάρτιο που μας έρχεται αλλά για κάποιο λόγο οι μηχανικοί κρατούν το στόμα τους κλειστό.

Στον δρόμο η νέα Bentley αναμένεται να είναι πολύ καλύτερη απο τον προκάτοχο της. Οι εξτρά τροχοί 21 ιντσών είναι κατασκευασμένοι με μία νέα τεχνική που λέγεται “cast forging” που επιτρέπει το προϊόν να είναι πολύ δυνατό ενώ είναι κούφιο. Αυτή η τεχνική μαζί με την ανασχεδιασμένη ανάρτηση μείωσαν δραστικά το μη αναρτώμενο βάρος και βελτίωσαν θεαματικά –σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπευθύνων- την συμπεριφορά. Επίσης η Bentley θα εφοδιάζεται με νέο ισχυρότερο ESP με τρεις ρυθμίσεις Normal, Sport και Off το οποίο υπόσχονται οτι θα είναι λιγότερο παρεμβατικό και θα ενθαρύνει την σπορ οδήγηση.

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η μακρά παράδοση των Bentley στην χλιδή και την πολυτέλεια, τα υλικά παραμένουν κορυφαία και ο εξοπλισμός υπερπλήρης με touch screen, πλοήγηση, 30GB σκληρό και πολλά άλλα! Η προσπάθεια για μείωση του βάρους μεταφέρεται και στο εσωτερικό με νέα ελαφρύτερα εμπρός καθίσματα αλλά παρόλα αυτά οι μηχανικοί υπόσχονται 11% μείωση του θορύβου στα 120 km/h.

Για όσους ενδιαφέρονται, η νέα Bentley Contintental GT θα είναι διαθέσιμη προς πώληση τον επόμενο Μάρτιο με τιμές που θα είναι λογικά αλλά όχι δραματικά ανεβασμένες σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.




Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2010/09/15/an-in-depth-analysis-of-bentley-continental-gt/#more-24953
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 37
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country : Η νέα Bentley Continental GT σε βάθος Greecexs1

http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης