VW : ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Σελίδα 1 από 1
VW : ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου οι πωλήσεις του Volkswagen Group πήγαν πολύ καλά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο μεγαλύτερος Ευρωπαίος κατασκευαστής πραγματοποίησε συνολικά 1,73 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως (Q1 2009: 1,39 εκατομμύρια, +24,6%)*.
Στην Ελληνική αγορά η …
Volkswagen σημείωσε το 1ο τρίμηνο μερίδιο αγοράς 9,6% με συνολικά 5.673 ταξινομήσεις και αύξηση 9,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2009. Η συνολική αυτή επίδοση της μάρκας οφείλεται τόσο στην επιτυχημένη πορεία του νέου Polo, όσο και στην σταθερά υψηλή προτίμηση των καταναλωτών για τα μοντέλα Golf, Tiguan, Scirocco, Passat και Eos στις επιμέρους κατηγορίες τους. Με τεχνολογίες αιχμής που στοχεύουν στην ασφάλεια, , την οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος, η Volkswagen προσεγγίζει κάθε αγοραστικό κοινό, προσφέροντας πολύ καλές προτάσεις αυτοκίνησης.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010…
η Audi στην Ελλάδα συνέχισε την δυναμική της πορεία, ανεβάζοντας το μερίδιό της στην πολυτελή κατηγορία στο 29,8% (27,6% το 2009) και αποσπώντας έτσι την κορυφαία θέση στην κατηγορία. Η διαρκής αυτή ανοδική πορεία των τελευταίων χρόνων είναι αποτέλεσμα τόσο των νέων μοντέλων και κινητήρων που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των Ελλήνων οδηγών, όσο και στον προσανατολισμό στην αύξηση της πιστότητας των πελατών μέσα από την παροχή των καλύτερων υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση.
Στις πωλήσεις της Κίνας τώρα…
το Volkswagen Group σημείωσε ξανά μία αξιοσημείωτη αύξηση πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ για το α’ τρίμηνο: 457.300 αυτοκίνητα (284.200, +60,9%). Στην Κίνα, την μεγαλύτερη ξεχωριστή αγορά μόνο στα τέλη Μαρτίου παραδόθηκαν σε πελάτες 362.600 αυτοκίνητα (235.700, +53,8%).Οι μάρκες του Group πούλησαν 837.100 αυτοκίνητα (737.700) το α’ τρίμηνο σε όλη την Ευρωπαϊκή αγορά με αύξηση 13,5%, ενώ στη Δυτική Ευρώπη η αύξηση έφτασε το 16,8% με πωλήσεις 753.600 μονάδων (645.300).
Στη Γερμανία οι πωλήσεις…
των μαρκών του Group κατά το ίδιο διάστημα έφτασαν τα 254.400 αυτοκίνητα (251.500, +2,1%) σε αγορά που κινήθηκε πτωτικά.
Η Volkswagen για άλλη μια φορά επιβλήθηκε στην εγχώρια αγορά πουλώντας 142.200 αυτοκίνητα (131.000, +8,5%), ενώ η Audi πέτυχε πωλήσεις 49.500 μονάδων (47.700) με αύξηση 3,8%.
Στην περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2010, τα επιβατικά οχήματα της Volkswagen πούλησαν 1,11 εκατομμύρια αυτοκίνητα (874.500, +27%).
Το Golf ήταν μακράν το πιο…
δημοφιλές μοντέλο σε συνολικές πωλήσεις ανά τον κόσμο: 164.500 μονάδες (120.000, +37,1%), ακολουθούμενο από το Polo με 132.900 μονάδες (101.600, +30,8%).
Τη μεγαλύτερη απόδοση στην ιστορία της εταιρείας κατά το α’ τρίμηνο πραγματοποίηση η Audi πουλώντας 264.100 αυτοκίνητα (209.800, +25,9%). Η μάρκα με σήμα τους τέσσερις κύκλους σημείωσε διπλή αύξηση αυτό το διάστημα στην Ευρώπη, στη Βόρεια και Νότια Αμερική, στην Ασία, Αφρική και στη Μέση Ανατολή.
Στην Κίνα, την μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη αγορά, η μάρκα από το Ingolstadt πούλησε 51.400 μονάδες (29.000, +77,3%) με πιο δημοφιλή μοντέλα τα A5 Sportback και A5 Cabriolet.
Παρόμοια θέματα
» Tέλη κυκλοφορίας του 2012
» Ένας καλός τρόπος να πουλήσουμε εύκολα το αυτοκίνητο μας μεσα στην κρίση.
» Κρίση και στην Ferrari. Διώχνει κόσμo…
» Εναν ερανο ρε παιδια......να το παρω για μεσα στην πολη.......
» Ρεκόρ πωλήσεων και για την BMW τον Απρίλιο
» Ένας καλός τρόπος να πουλήσουμε εύκολα το αυτοκίνητο μας μεσα στην κρίση.
» Κρίση και στην Ferrari. Διώχνει κόσμo…
» Εναν ερανο ρε παιδια......να το παρω για μεσα στην πολη.......
» Ρεκόρ πωλήσεων και για την BMW τον Απρίλιο
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης