τέλη για το 2011
+20
asierios
giorgos540
E36-Hartge
bmw3mpack
Τσιταχ
lee
bomberman
kefalismos
basilhs grammenos
giorgos320d
swartz
individual
Tolis e36
tzimakos
DJC BMW
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
mertz
Bmw_E30
makinen
dimisgr
24 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 4
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Απ: τέλη για το 2011
Tolis e36 έγραψε:ρε παιδια πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? μας εμψυχωνουν τωρα οτι και καλα θα πληρωσουμε ''λιγα'' για τα τελη ετσι ωστε να συνεχισουμε να πληρωνουμε αδιαμαρτηρητοι τους υπολοιπους γαμοτσουχτερους φορους και οταν ερθει η ωρα θα πουν πως οι τσεπες τους εεεεεε η χωρα (με συγχωρειτε), χρειαζετε λεφτα και θα μας την ''καρφωσουν'' παλι!! (κουμαντο δεν κανει η κυβερνηση, κουμαντο κανουν τριτοι)
Συμφωνω κουμαντο κανουν τριτοι.Ειμαστε υπαλληλοι μεσα στη χωρα μας!!!!!
Απ: τέλη για το 2011
ακριβως!!!!ΚΟΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Tolis e36 έγραψε:ρε παιδια πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? πιστευετε τους κλεφτες??? μας εμψυχωνουν τωρα οτι και καλα θα πληρωσουμε ''λιγα'' για τα τελη ετσι ωστε να συνεχισουμε να πληρωνουμε αδιαμαρτηρητοι τους υπολοιπους γαμοτσουχτερους φορους και οταν ερθει η ωρα θα πουν πως οι τσεπες τους εεεεεε η χωρα (με συγχωρειτε), χρειαζετε λεφτα και θα μας την ''καρφωσουν'' παλι!! (κουμαντο δεν κανει η κυβερνηση, κουμαντο κανουν τριτοι)
Συμφωνω κουμαντο κανουν τριτοι.Ειμαστε υπαλληλοι μεσα στη χωρα μας!!!!!
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Απ: τέλη για το 2011
μεχρι να τα πουλησουμε ολα στους ξενους......ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Ετσι θα ειναι για πολλα χρονακια ακομα!!
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Tolis e36 έγραψε:μεχρι να τα πουλησουμε ολα στους ξενους......ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Ετσι θα ειναι για πολλα χρονακια ακομα!!
Οντως!!!!!!!Σορρυ αλλα καλο ειναι να μην συνεχισουμε αυτη τη συζητηση εδω γιατι ειναι μεγαλο θεμα,και ειμαστε offtopic!!
Παντα φιλικα Τολη!!!!!!!!!!!!!!!
Απ: τέλη για το 2011
οχι τωρα θυμωσα!!!!! χαχαχαχαχα!!!!! πλακα κανω!ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Tolis e36 έγραψε:μεχρι να τα πουλησουμε ολα στους ξενους......ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Ετσι θα ειναι για πολλα χρονακια ακομα!!
Οντως!!!!!!!Σορρυ αλλα καλο ειναι να μην συνεχισουμε αυτη τη συζητηση εδω γιατι ειναι μεγαλο θεμα,και ειμαστε offtopic!!
Παντα φιλικα Τολη!!!!!!!!!!!!!!!
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Μειωμένη φορολογία για τα ΙΧ ως 1.600cc
Η κυβέρνηση προσανατολίζεται στη μείωση της φορολογίας των αυτοκινήτων μεσαίου κυβισμού έτσι ώστε να τονωθεί η αγορά η οποία έχει πέσει σε βαθιά ύφεση το τελευταίο διάστημα. Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών Ηλία Πλασκοβίτη, η κυβέρνηση θα κάνει κινήσεις ώστε να μειωθεί η επιβάρυνση στα μεσαίου κυβισμού οχήματα αλλά όχι στα πολυτελείας ενώ παράλληλα εξετάζει το ενδεχόμενο να επανέλθει το μέτρο της απόσυρσης το οποίο δεν θα βασίζεται σε επιδότηση, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα, αλλά σε μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά την αγορά του καινούργιου ΙΧ.
Σε μια κοινωνία που βλέπει το μέλλον ζοφερό, την οικονομία να καταρρέει, δουλειές να χάνονται και την ψυχολογία στο ναδίρ ποιος είναι αυτός που κοιτά να αγοράσει νέο αυτοκίνητο; Τα χρόνια όπου αλλάζαμε αυτοκίνητο κάθε 3-4 χρόνια έχουνε περάσει, δυστυχώς και ο Έλληνας βλέπει το αυτοκίνητο σαν αντικείμενο όχι πρώτης ανάγκης. Τα μέτρα του υπουργείου ίσως τονώσουν για λίγο την αγορά αλλά δεν πιστεύω ότι θα είναι αυτά που θα την βγάλουν από την ύφεση.
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Ισχύουν από σήμερα τα νέα τέλη του 2011
Ισχύουν από σήμερα τα νέα τέλη του 2011
- Κώδικας:
http://www.autoblog.gr/2010/11/02/isxioun-apo-simera-ta-nea-teli-tou-2011/
Απ: τέλη για το 2011
εννοείται πως ισχύει για αυτοκίνητα με άδεια από το 2011 ετσι?
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: τέλη για το 2011
dimisgr έγραψε:εννοείται πως ισχύει για αυτοκίνητα με άδεια από το 2011 ετσι?
Ναι βεβαια.
Απ: τέλη για το 2011
το διάβασα γρήγορα και λέω ''εχει γούστο'' χαχα....παραλίγο να μ ρθει εγκεφαλικό. χχαχα
dimisgr- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 173
Ηλικία : 37
Τόπος : thessaloniki
Μοντέλο BMW : z3
Country :
Απ: τέλη για το 2011
αντε να δουμε τελικα με εμας τους ''παλιους'' τι θα γινει..... πιστευω θα ειναι τσουχτερα!!
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Tolis e36 έγραψε:αντε να δουμε τελικα με εμας τους ''παλιους'' τι θα γινει..... πιστευω θα ειναι τσουχτερα!!
Τι να πω και εγω!!!!
Απ: τέλη για το 2011
φιλοι μου τελικα ισχυει το μετρο με κλιμακες στα μοτερ...ουτε παλαιωτη ουτε τπτ φυσηκα παλι ανεβασμενα σε σχεση με την χρονια πριν μπει το μετρο για την παλαιοτητα...
κ δεν εχουν βαλει τον ορο για παλαιωτητα για να μην διαμαρτηρωμαστε...
συμερα μου ειρθαν τα τελη κυκλωφοριας 240 ευρω για 1600cc
κ δεν εχουν βαλει τον ορο για παλαιωτητα για να μην διαμαρτηρωμαστε...
συμερα μου ειρθαν τα τελη κυκλωφοριας 240 ευρω για 1600cc
DJC BMW- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 3435
Ηλικία : 40
Τόπος : Θεσσαλονικη-Σταυρουπολη
Μοντέλο BMW : E36 sedan 3.16i
Country :
Απ: τέλη για το 2011
κοβεις το καπνισμα (αν καπνιζεις) για 2 μηνες και τα εβγαλες!!!djcbmw26 έγραψε:φιλοι μου τελικα ισχυει το μετρο με κλιμακες στα μοτερ...ουτε παλαιωτη ουτε τπτ φυσηκα παλι ανεβασμενα σε σχεση με την χρονια πριν μπει το μετρο για την παλαιοτητα...
κ δεν εχουν βαλει τον ορο για παλαιωτητα για να μην διαμαρτηρωμαστε...
συμερα μου ειρθαν τα τελη κυκλωφοριας 240 ευρω για 1600cc
Tolis e36- New Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ηλικία : 34
Τόπος : Kill-kiss
Μοντέλο BMW : e36 coupe
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Tolis e36 έγραψε:κοβεις το καπνισμα (αν καπνιζεις) για 2 μηνες και τα εβγαλες!!!djcbmw26 έγραψε:φιλοι μου τελικα ισχυει το μετρο με κλιμακες στα μοτερ...ουτε παλαιωτη ουτε τπτ φυσηκα παλι ανεβασμενα σε σχεση με την χρονια πριν μπει το μετρο για την παλαιοτητα...
κ δεν εχουν βαλει τον ορο για παλαιωτητα για να μην διαμαρτηρωμαστε...
συμερα μου ειρθαν τα τελη κυκλωφοριας 240 ευρω για 1600cc
Και σωζεις και την υγεια σου.
Απ: τέλη για το 2011
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ έγραψε:Tolis e36 έγραψε:κοβεις το καπνισμα (αν καπνιζεις) για 2 μηνες και τα εβγαλες!!!djcbmw26 έγραψε:φιλοι μου τελικα ισχυει το μετρο με κλιμακες στα μοτερ...ουτε παλαιωτη ουτε τπτ φυσηκα παλι ανεβασμενα σε σχεση με την χρονια πριν μπει το μετρο για την παλαιοτητα...
κ δεν εχουν βαλει τον ορο για παλαιωτητα για να μην διαμαρτηρωμαστε...
συμερα μου ειρθαν τα τελη κυκλωφοριας 240 ευρω για 1600cc
Και σωζεις και την υγεια σου.
και σε περιπτωση που δεν καπνιζεις... ε, δεν χαλασε και ο κοσμος - ολο και κατι αλλο θα βρεις να κοψεις...
Εγω περιμενω 600... αντε και του χρονου...
mertz- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 271
Ηλικία : 112
Τόπος : Ουγκ....
Μοντέλο BMW : E34
Αυξάνεται η φορολογική επιβάρυνση για τα ρυπογόνα αυτοκίνητα
“Με μεγάλες αυξήσεις θα επιβαρυνθούν από την 1η Ιανουαρίου οι τιµές των αυτοκινήτων προδιαγραφών Euro 4 εξαιτίας της υψηλότερης κλιµάκωσης του Ειδικού Τέλους Ταξινόµησης.
Σύμφωνα με την εφημερίδα “Τα Νέα”, ανατροπές στην ελληνική αγορά ενδέχεται να φέρει η αλλαγή στους συντελεστές του Ειδικού Τέλους Ταξινόµησης (ΕΤΤ) από την 1η Ιανουαρίου του 2011, όπως προβλέπεται από οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πρόκειται για µοντέλα µε προδιαγραφές εκποµπής ρύπων Euro 4, των οποίων οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόµησης ήταν µέχρι σήµερα ίδια, όπως για τα µοντέλα Euro 5. Από τις αρχές του επόµενου έτους θα µεταταχθούν τα αυτοκίνητα µε κινητήρες Euro 4 στην κλίµακα που ισχύει για τα µοντέλα παλαιότερης τεχνολογίας Euro 3 και η οποία προβλέπει σηµαντικά υψηλότερους συντελεστές για το ειδικό τέλος ταξινόµησης.
Για παράδειγμα, στα µοντέλα Euro 4 µε κινητήρες έως 900 κ.εκ. θα υπολογίζεται πλέον το Ειδικό Τέλος Ταξινόµησης µε 14% επί της εργοστασιακής αξίας τους αντί 5%, όπως είναι σήµερα.
Αντίστοιχα αυξάνονται οι συντελεστές για τα µοντέλα Euro 4 µε κινητήρες 901 έως 1.400 κ.εκ. από 12% σε 27%, για κινητήρες 1.401 έως 1.600 κ.εκ. από 20% σε 45% και στα µοντέλα κυβισµού 1.601 έως 1.800 κ.εκ. από 30% σε 56%.
Εξοντωτική είναι η επιβάρυνση για τα µοντέλα Euro 4 µε κινητήρες 1.801 έως 2.000 κ.εκ., καθώς ο συντελεστής για το ΕΤΤ απογειώνεται από 40% σε 83% και στα αυτοκίνητα από 2.001 κ.εκ. και άνω εκτοξεύεται από 50% σε 142%.
Στην πράξη αυτό σηµαίνει ότι ένα µέσο 1.400άρι προδιαγραφών Εuro 4 µε λιανική τιµή γύρω στα 16.000 ευρώ θα επιβαρυνθεί µε περίπου 2.000 ευρώ, ενώ ένα 1.600άρι ίδιων προδιαγραφών µε τιµή 20.000 ευρώ θα ακριβύνει κατά 3.500 ευρώ! Εννοείται ότι τα µοντέλα Euro 4 µεγαλύτερου κυβισµού θα περάσουν στα αζήτητα, καθώς η αύξηση της τελικής τιµής τους µπορεί να ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ.
Για αρκετούς µήνες δεν κατασκευάζονται για την αγορά της Ε.Ε. µοντέλα προδιαγραφών Euro4, αλλά µόνον Euro 5 και ορισµένα Euro 6, ενώ από την 1η Ιανουαρίου απαγορεύεται η πώλησή τους σε όλη την ευρωζώνη. Ουσιαστικά λοιπόν πρόκειται για έναν αριθµό αδιάθετων αυτοκινήτων (στοκ) που αναµένεται να εξαντληθεί τους επόµενους µήνες.
Τέλος, θεωρείται πιθανό να παραταθεί για έναν χρόνο η σηµερινή κλιμάκωση των συντελεστών του ΕΤΤ και να µην ισχύσουν οι συγκεκριµένες επιβαρύνσεις για τα µοντέλα Euro 4 – είχε συµβεί και στο παρελθόν, όταν άλλαζαν οι νόρμες εκποµπής ρύπων – ώστε να εξαντληθεί το στοκ µε τα µοντέλα παλαιότερων προδιαγραφών.”
Δημοσιεύθηκε από autoblogger
Είναι δίκαια τα νέα τέλη που φέρνουν μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα να πληρώνουν λιγότερα από μικρά και φτηνά; Μήπως ότι πληρώνεις παίρνεις και εδώ;
Το ρητό «ότι πληρώνεις παίρνεις» φαίνεται πως το ενστερνίζεται ένα μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης. Ένα μεγάλο μέρος επίσης πιστεύει πως τα νέα τέλη κυκλοφορίας είναι άδικα γιατί εξισώνουν τα μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα με τα μικρά και φτηνά. Αν όμως ότι πληρώνεις παίρνεις, δεν είναι λογικό το πιο ακριβό αυτοκίνητο να προσφέρει και χαμηλότερους ρύπους;
Πόσο δύσκολο είναι για τη Fiat να κατεβάσει τους ρύπους του Panda στα 113 γρ./χλμ. ώστε το μικρότερο και φτηνότερο μοντέλο της να πληρώνει χαμηλά τέλη κυκλοφορίας; Χαμηλότερα ακόμη και από αυτά με τον προηγούμενο τρόπο υπολογισμού που χώριζε τα αυτοκίνητα βάση κυβισμού. Από 120 στα 90 ευρώ.
Και πόσο δύσκολο είναι για τη BMW να κατεβάσει τους ρύπους της 330i, ενός τρίλιτρου εξακύλινδρου αυτοκινήτου 272 ίππων στα 173 γρ./χλμ.; Ώστε με τα νέα μέτρα να πληρώνει από 800 ευρώ, μόλις 390.
Μήπως η BMW αλλά και οι άλλοι κατασκευαστές ακριβών αυτοκινήτων χρειάστηκε να επενδύσουν πολλά χρήματα για να πετύχουν κάτι τέτοιο; Και δεν το έκαναν για να προσφέρουν «χαμηλά τέλη» αλλά για να κατεβάσουν το μέσο όρο τους και να μπορέσουν να επιβιώσουν στα νέα μέτρα που θα τεθούν σε ισχύ το 2012.
Και φυσικά από αυτό επωφελείται το περιβάλλον, αλλά και οι αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων. Και εδώ τίθεται το θέμα της δικαιοσύνης. Είναι δίκαιο λοιπόν ένα αυτοκίνητο των 61.000 ευρώ όπως BMW 330 να πληρώνει τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με ένα Suzuki Jimny των 15.700 ευρώ;
Μα τα τέλη κυκλοφορίας σχετίζονται με τη χρήση που κάνει ο καθένας στο δρόμο. Δεν είναι φόρος εισοδήματος που επιβάλλεται με «κοινωνικά» κριτήρια. Έτσι ήταν βέβαια μέχρι τώρα και γι αυτό το συνηθίσαμε. Εφόσον όμως προσαρμόζεται στη ρύπανση που προκαλεί ο καθένας, δεν είναι δίκαιο αυτός που μπορεί να πληρώσει για να την αποφύγει, να μην πληρώνει ξανά;
Το πιο σωστό ίσως να ήταν οι ρύποι να πολλαπλασιάζονται με τα χιλιόμετρα και να πληρώνουμε τέλη με το κιλό διοξειδίου που παράγουμε. Ποιος θα μετρούσε όμως τα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο, ειδικά στην Ελλάδα που ξέρουμε πως γίνονται αυτές οι μετρήσεις όταν υπάρχει το χρήμα στη μέση.
Άρα λοιπόν υπάρχει πραγματικά ανισότητα; Είναι τα τέλη κυκλοφορίας ο φόρος που πρέπει να σχετίζεται με την «κοινωνική δικαιοσύνη»; Ή μήπως όπως και στους άλλους τομείς του αυτοκινήτου ισχύει το ρητό «ότι πληρώνεις παίρνεις» και άρα η ποιότητα και η τεχνολογία που στοιχίζει, προσφέρει χαμηλούς ρύπους με μικρά τέλη; Τι λέτε; Πως το βλέπετε εσείς;
Απ: τέλη για το 2011
μου ηρθαν σημερα....800 ευρωπουλα!!!
individual- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 101
Ηλικία : 50
Τόπος : ΚΙΛΚΙΣ
Μοντέλο BMW : 525d individual e39
Country :
Απ: τέλη για το 2011
Περαστικα...
Ηρθαν και τα δικα μου... αν και πιο χαμηλα αλλα και παλι ειναι υπερβολικο το ποσο... και αν λαβουμε και υποψη πως ανεβηκε η βενζινη.... κλαφτα...
600 ευρω.... απο 750 που πληρωσα για το κωλοχαρτο του 2010...
Παω να αγορασω ποδηλατο...
Ηρθαν και τα δικα μου... αν και πιο χαμηλα αλλα και παλι ειναι υπερβολικο το ποσο... και αν λαβουμε και υποψη πως ανεβηκε η βενζινη.... κλαφτα...
600 ευρω.... απο 750 που πληρωσα για το κωλοχαρτο του 2010...
Παω να αγορασω ποδηλατο...
mertz- Bmw Lover
-
Αριθμός μηνυμάτων : 271
Ηλικία : 112
Τόπος : Ουγκ....
Μοντέλο BMW : E34
Απ: τέλη για το 2011
κατα την αποψη του κρατους........
εχεις 2000+ κυβικα???.........εισαι μεγιστανας!!!!
εχεις 2000+ κυβικα???.........εισαι μεγιστανας!!!!
individual- Bmw Member
-
Αριθμός μηνυμάτων : 101
Ηλικία : 50
Τόπος : ΚΙΛΚΙΣ
Μοντέλο BMW : 525d individual e39
Country :
Απ: τέλη για το 2011
μου ηρθε και μενα εχθες η Λυπητερή :270€ για τα 1800 κυβικα. περσι ηταν πολυ λιγοτερα αν θυμαμε καλα 168 € .....δηλαδη μονο 60,72% αυξηση σε ενα ετος!!!
swartz- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 54
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :
Απ: τέλη για το 2011
swartz έγραψε:μου ηρθε και μενα εχθες η Λυπητερή :270€ για τα 1800 κυβικα. περσι ηταν πολυ λιγοτερα αν θυμαμε καλα 168 € .....δηλαδη μονο 60,72% αυξηση σε ενα ετος!!!
Εμένα ακόμα δεν ήρθαν...αλλά και σε μένα 270 είναι......έναντι των 350ε που ήταν πέρσι!!!
Bmw_E30- Bmw Addict
-
Αριθμός μηνυμάτων : 712
Ηλικία : 32
Τόπος : Thessaloniki
Μοντέλο BMW : e30 3.18
Country :
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Παρόμοια θέματα
» Τα τέλη για τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» 10 νέα BMW έως τα τέλη του 2014
» Tέλη κυκλοφορίας του 2012
» Τέλη Κυκλοφορίας 2013
» Έκθεση Φρανκφούρτης 2011
» 10 νέα BMW έως τα τέλη του 2014
» Tέλη κυκλοφορίας του 2012
» Τέλη Κυκλοφορίας 2013
Σελίδα 2 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης